Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Avoimet parisuhteet / maksullinen seksi  (Luettu 928 kertaa)

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Avoimet parisuhteet / maksullinen seksi
« : Lokakuu 10, 2025, 21:58:35 »
Parisuhdeäänestys!

Voisi olla paremminkin laitettu, mutta ... en ehkä vaan osaa?  ;)

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Avoimet parisuhteet / maksullinen seksi
« Vastaus #1 : Lokakuu 10, 2025, 22:25:56 »
No entä jos on tyytyväinen tai ajoittain tyytymätön sinkku ja käy satunnaisesti huorissa tai panee jotain tinder-löytöjä? Se ei kai kiinnosta ketään, mut ois tilastotietoa sekin.

Jos haluaa tilastotietoa, ei kannata biasoida sitä jo valmiiksi biasoituneella kyselyllä. Luulisin tämän nyt otarunkkulan kasvatin ymmärtävän, jos ei kaikilla luennoilla nukkunut tai pelannut taskubiljardia  ;)

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #2 : Lokakuu 10, 2025, 22:32:36 »
No entä jos on tyytyväinen tai ajoittain tyytymätön sinkku ja käy satunnaisesti huorissa tai panee jotain tinder-löytöjä? Se ei kai kiinnosta ketään, mut ois tilastotietoa sekin.

Jos haluaa tilastotietoa, ei kannata biasoida sitä jo valmiiksi biasoituneella kyselyllä. Luulisin tämän nyt otarunkkulan kasvatin ymmärtävän, jos ei kaikilla luennoilla nukkunut tai pelannut taskubiljardia  ;)

Validi pointti, ja hyvä kysymys! Tässä on kyse parisuhde (eli, ei sinkku) kyselystä.

Laita tänne äänestys, jossa kysellään sinkuista?

Paikalla Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : Lokakuu 10, 2025, 22:34:04 »
Onko kyselyssä tarkoitus kartoittaa, miten epätavallisessa parisuhteessa ostetaan tai myydään seksiä? Vai miten tuo maksullinen seksi yhdistyy tähän parisuhdeäänestykseen?

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #4 : Lokakuu 10, 2025, 22:50:26 »
Onko kyselyssä tarkoitus kartoittaa, miten epätavallisessa parisuhteessa ostetaan tai myydään seksiä? Vai miten tuo maksullinen seksi yhdistyy tähän parisuhdeäänestykseen?

Ehkä lähinnä niin, että se on tavanomaisten parisuhteiden kannalta eräs parisuhteen ulkopuolinen lähde seksille? Jos parisuhteessa oleva henkilö tapaa tinderpanon tai maksullisen, onko siinä merkittävää eroa? (Joo.. itseasiassa on ... tinderpano on suurempi uhka suhteelle, mutta tässä kyselyssä on jo muutenkin liikaa vaihtoehtoja).

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : Lokakuu 11, 2025, 09:40:33 »
Olin aiemmin huonossa, seksittömössä suhteessa jossa minulla oli lupa köydä.
Suhde kariutui muista syistä.
Nyt elänyt vuosia, todella kauan suhteessa jossa toista ei oikein kiinnosta ja sen sitten koen tunnetasolla itsestäni johtuvaksi.
Suhde on kuitenkin ehdottomasti positiivinen kokonaisuutena ja joo; Tunnustan että olen jossain määrin koukuttunut tähän juttuun.
Ekämä on riepotellut, rajusti ja moneen kertaan: Tärkeintä on lopulta se että pystyn olemaan isovanhempana iloksi ja avuksi ja se että koen aamulla että minun kannattaa vielä nousta.
Sekavaa, outoa, minun elämää.
Slippery when wet!

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : Lokakuu 11, 2025, 19:29:02 »
Erikoinen galluppi mutta liityin näköjään enemmistöön
Lipstick on your dipstick