Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pissaaminen, kakkaaminen, oksentaminen  (Luettu 2135 kertaa)

Poissa TinoK

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Pissaaminen, kakkaaminen, oksentaminen
« : Syyskuu 23, 2025, 10:35:56 »
Mielenkiinnosta kyselen onko täällä muita keitä kiinnostaa pissa ja kakkaleikit, entä oksentaminen?

Minua taas kiihottaa kun ihmisiltä pääsee pissat tai kakat housuihin. Tykkään myös itse esimerkiksi kakata housuihin ja jatkaa päivän askareita jonkin aikaa, jonka jälkeen hieron ulostetta housuissani etu sekä takapuolelle, joskus myös paitaan ja housujen ulkopuolelle pitkin jalkoja, kunnes menen peseytymään. Minua myös kiihottaa kakata esim vaaleisiin kireisiin housuihin julkisella paikalla, sekä käveleskellä tai pyöräillä jonkin aikaa ympäriinsä, jotta uloste housuissa leiväisi kunnolla. Ajatus siitä että joku saattaa huomata vahinkoni kiihottaa minua. Tykkäisin myös jos nainen tai mies voisi tehdä samaa. Tai että nainen ulostaisi esimerkiksi naamalleni ja istuisi tämän jälkeen päälleni ja hieroisi ulostetta pyllyllään pitkin kasvojani. Myös kiinnostaisi jos nainen ratsastaisi selkä päin minua ja samalla ulostaisi päälleni, jonka jälkeen hieroisin ulostetta pitkin naista ja itseäni. Haluaisin myös että voisin kumppanini kanssa kaiken tuon lisäksi tehdä niin että molemmat ulostaa toistensa päälle ja maalattaisiin koko kehomme ulosteen peittoon ja rakasteltaisiin pitkään.. Ajatus myös miehen kanssa leikkiä näitä leikkejä kiinnostaisi. Olisi hienoa vaikka kakata pylly pystyssä housuihin, jonka jälkeen mies tulisi taakseni, levittäisi hieman kakkaa pyllyssäni ja laskisi housuni alas ja panisi minun kakkaista pyllyäni. Haluaisin myös tehdä samoin. Tai että mies kakkaisi boksereihinsa, jonka jälkeen levittäisin ulostetta hänen pakaroihinsa ja penikseen ja alkaisin runkata.. Voisin vielä ottaa tuon kakkaisen peniksen suuhuni ja alkaa imeä samallakun runkkailisin häntä. Ja tämä tietysti myös toisinpäin. Kaikenlaista..

Pissaleikit toissijainen kiinnostuksen kohde. Tykkään myös pissata housuihini julkisella paikalla ja kävellä tämän jälkeen kotiin ja yrittää olla jäämättä "kiinni" vahingosta. Minusta myös on todella kiihottavaa nähdä esim nainen vaaleissa kireissä farkuissa pissaamassa housuihin. Tykkään myös jos nainen pissaisi esimerkiksi naamalleni. Ja että minä myös pissaisin hänen naamalle. Olen myös joskus pissannut omalle naamalleni ja paidalleni.

Viimeisimpänä kiinnostuksen kohteena tuo oksentaminen. Olisi jotenkin kiihottavaa jos nainen vaikka istuisi sylissäni ja oksentaisi rinnuksilleni. Tai että suutelisin naisen kanssa kiihkeästi kunnes hän oksentaa suuhuni ja naamalleni jonka jälkeen jatkettaisiin suutelua ja rakastelua.

Poissa JPC

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pissaaminen, kakkaaminen, oksentaminen
« Vastaus #1 : Syyskuu 23, 2025, 21:09:36 »
Sleepy Sleepers ei ole kuollut.

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : Syyskuu 23, 2025, 23:41:18 »
Paskaista touhua ja ihan kirjaimellisesti. 😄
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Tyler

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2025, 22:22:56 »
Kunnon erite-vesseli olet. Jäin kyllä heittämällä kakkoseksi mitä eritteillä rääpimiseen tulee.
Naisen pissaa olen juonut litroittain ja kakkaa vähän maistellut ja nuollut pyyhkimätöntä peräaukkoa.

Isompi ulosteella sotkeminen ei näin äkkiseltään miellytä, eikä oksentaminen, toki saattaisin oikeassa seurassa innostua asiasta.

Leikkikaverin kanssa on suunnitteilla naamalleni paskominen, mutta hänellä ei ole sattunut just tapaamistemme aikana olemaan tarvetta ulostamiseen.

Hänen menkkaverellään olen rääpinyt ja nuollut punaisen pillun puhtaaksi.
Oletko menkoista kiinnostunut ?
Syljeskelleet naiset ovat suuhuni, mutta se kait lasketaan vaniljaksi.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 24, 2025, 22:29:40 kirjoittanut Tyler »

Poissa Tyler

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2025, 22:28:35 »
TinoK ! Jos selailet vähän taaksepäin niin löydät kirjoitukseni ”pissa, menkka ja pierufantasiat”. Suosittelen sitä sinulle toveri, tietenkin suosittelen sinulle muitakin kirjoituksiani/kokemuksiani luettavaksi, monet ovat kuvitettuja.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 24, 2025, 22:31:46 kirjoittanut Tyler »