Juuri tästä syrjivästä asenteesta johtuen transaiset kautta maailman eivät tuo taustaansa esiin. Asiakas on tyytyväinen, kun ei tiedä transtautaa.
Jos metsässä kaatuu puu, eikä kukaan ole kuulemassa: lähteekö siitä silloin ääntä?
Teitenkin siitä lähtee ihan yhtä paljon ääntä, olit paikalla tai et.
Mielenkiitoista että vedät tuon syrjintä kortin joka välissä vaikka epävirallisen äänestyksen mukaan näytät syrjivän yli 70% asiakkaista.
Jos trans ihmiselle tämä aihe on tosiaan näin raskas niin kannattaa se seksin myynti ehkä unohtaa ja ruveta vaikka leipuriksi. Ihmisiä harvemmin kiinnostaa kuka sen kakun on leiponut mutta Ihmisiä ja ainakin minua kiinnostaa minne kullini työnnän.
Minua ihan oikeasti huvittaa tässä aiheessa se että AINUT asia mitä ihmiset haluavat on että asiasta mainitaan.
Olen ollut tietämättäni post op kanssa normaalin elämän pyörteissä. Hän ilmoitti asiasta vasta kolmannen kerran jälkeen. Luetaanko asia niin että hän vain kunnioitti itseään ja yksityisyyttään vai luetaanko asia niin että hän ei kunnioittanut minua lainkaan.
Ei siinä mitään, hyvä pano se oli mutta en ole koskaan halunnut edetä pariutumiseen valehtelevan ja epäkunnioittavan lehmän kanssa. Mutta mun vaan pitäisi ymmärtää että trans ihmisellä on rankkaa, muilla ei ole ja trans ihmisellä on oikeus yksityisyyteen kun taas meillä kulkukoirilla ei ole. Itseasiassa kaikki on varmastikin minun syytäni koska kyseessä oli trans ihminen
Vai että on yksityisyyttään kunnioittava transnainen valehteleva ja epäkunnioittava lehmä? Onko ihmekään, jos joku täällä on sen syrjintäkortin nostanut esille, jos meistä ei edes haluta käyttää kunnioittavia termejä...?
Ja pikemminkin haluan sanoa teille asiakkaille: Jos seksin ostaminen on noin tunteisiin ja hermoille raskaasti käyvä laji, niin maksullisissa ei edelleenkään ole pakko käydä ja on varsin mahdollista, että sinä seksin ostaja, olet joskus tietämättäsi saattanut käydä post-op-naisen luona tajuamatta käyneesi post-op-naisen luona vieläpä pitäen käynnistäsi juuri siitä nimenomaisesta syystä, ettet ole tiennyt toisen taustoista, jotka näyttävät herättävän ostopäätöksen osalta enemmän turhia ennakkoluuloja kuin hyödyllistä kiinnostusta toiseen ihmiseen ja hänen palveluihin.
Ja tällä alalla nyt joka tapauksessa tulee olemaan sellaisia ihmisiä, jotka kunnioittavat yksityisyyttään, halusit sitä tai et. Leipurillakin on oikeus henkilökohtaista perhe-elämäänsä koskevaan yksityisyyteen, aivan sama homma urheiluhierojallakin. Ja nyt ei edelleenkään puhuta sellaisista ostopäätöksen kannalta ratkaisevan tärkeistä asioista, joiden kertominen menee yksityisyyden edelle, vaan jokaisen palveluntarjoajan yksityisyydestä oman elämänsä yksityisyysasioissa, joissa yksityisyys menee asiakkaan ei-olennaisten utelujen edelle, koska jokainen palveluntarjoaja voi määritellä yksityisyytensä parhaaksi kokemallaan tavalla, ja tämän keskustelun ja ennakkoluulojen määrän perusteella tietynlainen yksityisyys näyttää selkeästi suojelevan palveluntarjoajan omaa etua ennen kaikkea turvallisuuden suhteen.
Ostopäätöksen kannalta ratkaisevaa tieto olisi siinä tapauksessa, jos naisen transtausta näkyisi kuvista tai paikanpäällä jotenkin ulospäin. Jos et pysty näkemään, kuulemaan, haistamaan, maistamaan ja tuntemaan millään aistimuksillasi sitä, että joku on post-op etkä edes aavista sitä, ja palveluntarjoaja on päättänyt jättää sellaisen asian kertomatta, niin silloinhan siinä kertomatta jätetyn tiedon joukossa ei ole mitään ratkaisevaa, varsinkin jos nautit käynnistäsi ilotytön luona.
Myös näitä kehonmuoto ja -koostumuskortteja on välillä vedetty esille, mutta niidenkin esille vetäminen osoittaa, että ihmisiä on kova tahto stereotypioida ja luokitella karkeasti yhdessä sun toisessa asiassa, vaikka jokainen on uniikki yksilö ja sen näköinenkin, ja vaikka esimerkiksi cisnaistenkin joukosta löytyy todella paljon eri näköisiä ja eri kokoisia sekä eri muotoisia kehoja.
Ja vielä tähän loppuun. Voisiko kertomatta jättämisenkin ajatella olevan tietyllä tavalla toisen kunnioittamista? Ehkä Liftin mainitsema kyseinen tapaus ei halunnut järkyttää Liftin mielenrauhaa kertomalla asioista aluksi, vaan pikemminkin kunnioitti hänen mielenrauhaansa...? Miksi kaikkia asioita pitää aina tulkita vain siitä yhdestä ja kapeasta kaukoputkesta yhteen suuntaan, vaikka sillä kaukoputkella näkee myös moniin muihinkin suuntiin, jos sitä vain viitsii kohdistaa toisaalle, jossa on myös taivasta, tähtiä ja avaruutta...?
Näitä keskusteluita lukevien kannattaa muistaa, että täällä keskustelevat transihmiset eivät edusta kaikkia transihmisiä. Eikä maksullisen seksin tarjoajia.
Näistä keskusteluista joku voisi päätellä, että täällä jotkut haluavat vain aiheuittaa hallaa transihmisille näillä kyseenalaisilla tavoillaan käydä keskustelua mm oikeudestaan huijata asiakasta. Tämän tyylistä trollaustapaa käytetään maailmalla paljonkin.
Kuten Courtesan mainitsi keskustelussa aiemmin, taustoista kertomatta jättäminen post-op-vaiheessa tällä alalla on yleinen käytäntö, jota noudattavat monet muutkin kuin vain me. Me siis emme kommenteillamme edusta vain itseämme, vaan myös yleisempää käsitystä ja toimintamallia asiasta. Tuskin kukaan täällä haluaa kenellekään tieten tahtoen hallaa aiheuttaa keskusteluissa, paitsi jos tekstejäni on jonkun mielestä "nerokasta" alkaa mustamaalaamaan ja vääristämään trollaukseksi vailla selkeitä ja tyhjentävämpiä argumentteja.
Ja jos puhutaan ostajakunnasta, niin täällä keskustelevat seksin ostajat eivät välttämättä todellakaan edusta yleistä mielipidettä, koska tällä foorumilla keskustelussa ja äänestyksessä on ollut mukana suhteellisen vähän kokonaismäärältään porukkaa, jos siis suhteutetaan koko ostajakunnan määrään, joka taitaa pyöriä jopa sadoissatuhansissa, siis jotka ovat joskus vähintään kerran elämässään ostaneet seksiä tai tulevat ostamaan. Jo minun palveluita on ostanut moninkertaisesti enemmän ihmisiä kuin mitä tässä äänestyksessä ihmiset ovat antaneet ääniään, joten jos tällainen äänestys, jota ei pystytä edes todentamaan sillä, että jokainen äänestäjä olisi ilman multi-nimimerkkeilyä oikeasti antanut vain yhden äänen, antaa joillekin asiaan konservatiivisemmin suhtautuville osapuolille hiukan lohtua arkeen, niin siitä vaan enkä minä teitä täällä estele, sillä se ei kuulu jaloihin tarkoitusperiini, tietenkään.