Millaisia nuo Waltasalin dominat ovat? Kuka mahtaisi olla dominoista ykkönen? Siis ankarin?
Uutiset:
Millaisia nuo Waltasalin dominat ovat? Kuka mahtaisi olla dominoista ykkönen? Siis ankarin?
Hyvinhän heidän nettisivuillaan on listattu välineet, kalusteet ja palvelut, enkä kyllä mitenkään saa tuosta väännettyä sellaista mielikuvaa etteikö piiskaus ym. onnistuisi. Tsemppiä Waltasalin porukalle, teillä on varmastikin hyvä työtila ja kollegat!
Kävin kerran, en toiste. En kerro kuka ylläolevista dominoista oli paikallla mutta hinta/laatusuhde sessiossa oli perseestä. Lopetus oli sinällään hyvä mutta jos kahden tunnin aikana ei parempaan pysty tämä potentiaalinen asiakas käy muualla.![]()
Kiitos MikaM hauskasta mielikuvasta ”lattialla ryömivästä eritteiden ystävästä”, löysin siitä heti sisäisen Klonkkuni. Vaikka en välitä ryömiä lattialla, mutta silti.
Bdsm-baarista ja Fetlifestä löytämilleni kumppaneille olen aina ehdottanut Waltasalin vuokraamista koska pidän hintaa kohtuullisena. Joka kerta olen saanut vastaukseksi suunnilleen näin, ”Miksi ? Onhan sulla asunto, kyllä me siellä pärjätään”.
Hyvinhän heidän nettisivuillaan on listattu välineet, kalusteet ja palvelut, enkä kyllä mitenkään saa tuosta väännettyä sellaista mielikuvaa etteikö piiskaus ym. onnistuisi. Tsemppiä Waltasalin porukalle, teillä on varmastikin hyvä työtila ja kollegat!
Oletko käynyt Waltasalissa ja muissa vastaavissa paikoissa?
Minä olen. Waltasali voi sopia hyvin joillekin asiakkaille, mutta ei minulle.
Waltasali sopii asiakkaalle, joka tykkää eritteistä ja saa nautintoa lattialla ryömisestä.
Tämä on taas tätä, joku seksiyrittäjä tietää kaiken, eikä turska tiedä mitään.
Hyvä turska työntää rahat kirjekuoressa postiluukusta. Tämä muuten on yksi tapa maksaa
Waltasalin 50 euron ennakkovarausmaksu.
Kiitos MikaM hauskasta mielikuvasta ”lattialla ryömivästä eritteiden ystävästä”, löysin siitä heti sisäisen Klonkkuni. Vaikka en välitä ryömiä lattialla, mutta silti.
Bdsm-baarista ja Fetlifestä löytämilleni kumppaneille olen aina ehdottanut Waltasalin vuokraamista koska pidän hintaa kohtuullisena. Joka kerta olen saanut vastaukseksi suunnilleen näin, ”Miksi ? Onhan sulla asunto, kyllä me siellä pärjätään”.
Itse olen todennut, että laadukkaassa BDSM-studiossa pitää olla vähintään hyvä ja tukeva pukki tai vastaava sekä
sänky tai vastaava. Lattialla nimittäin kaikki asiat eivät onnistu niin hyvin kuin sängyssä tai vastaavalla tasolla.
Lisäksi studion varustelu voi vaikuttaa huomattavan paljon session sisältöön ja tempoon. Kun varustelu on kunnossa ja domina on etukäteen miettinyt session kulun, niin asiakas tulee myös toisen kerran.
Dominaksi voi valitettavasti ilmoittautua kuka vaan, vaikka riittävää ammattitaitoa ei ole.
Totta toki, että jos sessio maksaa 250/h tai 500/3h niin studion on oltava laadukas ja välineitä riittävästi.Kiitos MikaM hauskasta mielikuvasta ”lattialla ryömivästä eritteiden ystävästä”, löysin siitä heti sisäisen Klonkkuni. Vaikka en välitä ryömiä lattialla, mutta silti.
Itse olen todennut, että laadukkaassa BDSM-studiossa pitää olla vähintään hyvä ja tukeva pukki tai vastaava sekä
sänky tai vastaava. Lattialla nimittäin kaikki asiat eivät onnistu niin hyvin kuin sängyssä tai vastaavalla tasolla.
Lisäksi studion varustelu voi vaikuttaa huomattavan paljon session sisältöön ja tempoon. Kun varustelu on kunnossa ja domina on etukäteen miettinyt session kulun, niin asiakas tulee myös toisen kerran.
Dominaksi voi valitettavasti ilmoittautua kuka vaan, vaikka riittävää ammattitaitoa ei ole.
Off topic: koska itseänikin alkoi kiinnostaa kuinka monta kertaa olen käynyt vastaavissa paikoissa, laskin arvion kerroista ja pyöristin varmuuden vuoksi alaspäin, koska onhan tuota onneksi muutakin tehty ja muualla oltu. Sain tällä alakantin arviollani suunnilleen 3950 käyntikertaa vastaavissa paikoissa. Jos tämä ei riitä, en tiedä mikä määrä riittää. Laskelma ei sisällä lainkaan pelkkien pehmokäsirautojen omistajia, vaan ainoastaan tässä yhteydessä tarkoitettuja alaspesifejä työskentelytiloja.
Off topic: koska itseänikin alkoi kiinnostaa kuinka monta kertaa olen käynyt vastaavissa paikoissa, laskin arvion kerroista ja pyöristin varmuuden vuoksi alaspäin, koska onhan tuota onneksi muutakin tehty ja muualla oltu. Sain tällä alakantin arviollani suunnilleen 3950 käyntikertaa vastaavissa paikoissa. Jos tämä ei riitä, en tiedä mikä määrä riittää. Laskelma ei sisällä lainkaan pelkkien pehmokäsirautojen omistajia, vaan ainoastaan tässä yhteydessä tarkoitettuja alaspesifejä työskentelytiloja.
On siinä studiota, dunkkaria jne käyty, 20 vuodelle jaettunakin se tekee enemmän kuin joka toinen päivä.
Totta toki, että jos sessio maksaa 250/h tai 500/3h niin studion on oltava laadukas ja välineitä riittävästi.
Asiakas odottaa silloin muuta kuin bdsm-sielua, joka saattaa löytyä ilmaiseksi kapeasta sängystä kädet sidottuna omalla t-paidalla. Toki ”sielu” voi löytyä hyvin varustellusta studiostakin, mutta alistumista ei löydy monta sataa maksavalle asiakkaalle koska raha on valtaa.
Dominaksi voi ilmoittautua kuka tahansa, mutta en usko että Waltasalille otetaan töihin ja yhteisöön ketä tahansa vasaran kanssa heiluvaa tytönhupakkoa. Kaikista heistä ei ole kokemusta sessiossa, mutta tavannut olen yhtä lukuunottamatta kaikki ja arvostan heitä osaavina Dommeina. Myös sitä yhtä jota en ole tavannut, ihan tekstien, ulkonäön ja iän perusteella.