Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Waltasalin dominat  (Luettu 1156 kertaa)

Poissa heppunormaali

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Waltasalin dominat
« : Syyskuu 01, 2025, 22:52:19 »
Millaisia nuo Waltasalin dominat ovat? Kuka mahtaisi olla dominoista ykkönen? Siis ankarin?

Poissa Tyler

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Waltasalin dominat
« Vastaus #1 : Syyskuu 01, 2025, 23:20:20 »
Jokainen heistä on ankara jos listaat sen toiveisiin. Itse olen käynyt Ikimys Katalla ja Lady Eiralla. Suosittelen molempia.
Valtiatar Lumi oli kerran tuplasessiossa Katan kanssa, hän on ihana persoona, varmasti pyydettäessä ankarakin.

Ai niin ! Ja kerran olen käynyt Valtiatar Melindalla, suosittelen häntäkin. Mutta jos kriteerisi on vain ankaruus, niin ihan kuka vaan ammattilainen.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : eilen kello 14:19:01 »
Millaisia nuo Waltasalin dominat ovat? Kuka mahtaisi olla dominoista ykkönen? Siis ankarin?

Mitä tarkoittaa ankaruus? Waltasali ei sovellu kovin hyvin esimerkiksi piiskaus ja vastaaviin leikkeihin,
koska tarvittavia laitteistoja ei ole. Paikka on enemmän eritteisiin erikoistunut. Jos listasta pitäisi valita,
niin valitsisin Melindan.

Poissa Pupu7000

• Full Member
« Vastaus #3 : eilen kello 14:52:03 »
Hyvinhän heidän nettisivuillaan on listattu välineet, kalusteet ja palvelut, enkä kyllä mitenkään saa tuosta väännettyä sellaista mielikuvaa etteikö piiskaus ym. onnistuisi. Tsemppiä Waltasalin porukalle, teillä on varmastikin hyvä työtila ja kollegat!
Stifler's mom.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #4 : eilen kello 16:19:10 »
Hyvinhän heidän nettisivuillaan on listattu välineet, kalusteet ja palvelut, enkä kyllä mitenkään saa tuosta väännettyä sellaista mielikuvaa etteikö piiskaus ym. onnistuisi. Tsemppiä Waltasalin porukalle, teillä on varmastikin hyvä työtila ja kollegat!

Oletko käynyt Waltasalissa ja muissa vastaavissa paikoissa?
Minä olen.  Waltasali voi sopia hyvin joillekin asiakkaille, mutta ei minulle.
Waltasali sopii asiakkaalle, joka tykkää eritteistä ja saa nautintoa lattialla ryömisestä.

Tämä on taas tätä, joku seksiyrittäjä tietää kaiken, eikä turska tiedä mitään.
Hyvä turska työntää rahat kirjekuoressa postiluukusta. Tämä muuten on yksi tapa maksaa
Waltasalin 50 euron ennakkovarausmaksu.

Poissa AtteKemppinen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 16:38:10 »
Kävin kerran, en toiste. En kerro kuka ylläolevista dominoista oli paikallla mutta hinta/laatusuhde sessiossa oli perseestä. Lopetus oli sinällään hyvä mutta jos kahden tunnin aikana ei parempaan pysty tämä potentiaalinen asiakas käy muualla.  :whipping: :stiletto:

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #6 : eilen kello 16:46:21 »
Kävin kerran, en toiste. En kerro kuka ylläolevista dominoista oli paikallla mutta hinta/laatusuhde sessiossa oli perseestä. Lopetus oli sinällään hyvä mutta jos kahden tunnin aikana ei parempaan pysty tämä potentiaalinen asiakas käy muualla.  :whipping: :stiletto:

Tosiaan, käsittääkseni Waltasalin dominoiden hintapyynnöt ovat hieman yli normihinnoittelun.
Aikanaan annoin rakentavaa palautetta eräästä paikan turhan heiveröisestä ja siksi vaarallisesta laitteesta.
Vastaukseksi sain kettuilua ja julkisesti annettu palaute IG:ssä poistettiin. Siksi hinta- tai muun palautteen
antaminen harvoin maksaa vaivaa. Eräs seksiyrittäjä tosin perusteli hinnankorotuksensa järkevästi.
Johtuen puutteesta X, uusi hintani on hieman alle yleisen hintatason.

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #7 : eilen kello 19:05:50 »
Laskin just bdsm-kalenteristani, että olen ollut Waltasalilla 11 krt, mukaanlukien avoimet ovet.
Kyllä se tilana näinkin häiriintyneen miehen fetissit täyttää, joskin tila missä sessio tapahtuu on minulle epäolennaista. Tärkein on se Domina, alistaja, leikkikaveri tai mitä nimeä hänestä kulloinkin käytän.
Parhaan selkäsaunani olen saanut Treella yksityisasunnossa 90cm leveässä sängyssä, jonka päätyyn minut sidottiin käsistä omalla t-paidallani mikä hullun kiimassa revittiin päältäni. Sitten tuli rajua piiskausta, puremista ja välillä tarkastettiin, että hengitän🖤

Eritteet Waltasalilla tarjottiin suoraan rakosta tai sitten ”kusinaamarin” läpi voi nauttia, myös lasista tai kulhosta voi litkiä. SiviiliDommejen kanssa en ole kusinaamariin törmännyt, mutta en siitä erityisesti välitäkään.

Kiitos MikaM hauskasta mielikuvasta ”lattialla ryömivästä eritteiden ystävästä”, löysin siitä heti sisäisen Klonkkuni. Vaikka en välitä ryömiä lattialla, mutta silti.

Bdsm-baarista ja Fetlifestä löytämilleni kumppaneille olen aina ehdottanut Waltasalin vuokraamista koska pidän hintaa kohtuullisena. Joka kerta olen saanut vastaukseksi suunnilleen näin, ”Miksi ? Onhan sulla asunto, kyllä me siellä pärjätään”.

Muilla studioilla en ole asiakkaana ollut, mutta pidän Waltasalia hyvin varusteltuna ja intiiminä, käsittääkseni sinne on tullut uusi piiskauspenkkikin.
Itse tulen mielummin hakatuksi maaten, joko sidottuna tai ilman kahleita sadistin istuessa päälläni. Siinä on jotain niin kauniin rajua ja alistavaa.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #8 : eilen kello 19:24:07 »
Kiitos MikaM hauskasta mielikuvasta ”lattialla ryömivästä eritteiden ystävästä”, löysin siitä heti sisäisen Klonkkuni. Vaikka en välitä ryömiä lattialla, mutta silti.

Bdsm-baarista ja Fetlifestä löytämilleni kumppaneille olen aina ehdottanut Waltasalin vuokraamista koska pidän hintaa kohtuullisena. Joka kerta olen saanut vastaukseksi suunnilleen näin, ”Miksi ? Onhan sulla asunto, kyllä me siellä pärjätään”.

Itse olen todennut, että laadukkaassa BDSM-studiossa pitää olla vähintään hyvä ja tukeva pukki tai vastaava sekä
sänky tai vastaava. Lattialla nimittäin kaikki asiat eivät onnistu niin hyvin kuin sängyssä tai vastaavalla tasolla.

Lisäksi studion varustelu voi vaikuttaa huomattavan paljon session sisältöön ja tempoon. Kun varustelu on kunnossa ja domina on etukäteen miettinyt session kulun, niin asiakas tulee myös toisen kerran.

Dominaksi voi valitettavasti ilmoittautua kuka vaan, vaikka riittävää ammattitaitoa ei ole.

Poissa Pupu7000

• Full Member
« Vastaus #9 : eilen kello 19:45:32 »

Oletko käynyt Waltasalissa ja muissa vastaavissa paikoissa?
Minä olen.  Waltasali voi sopia hyvin joillekin asiakkaille, mutta ei minulle.
Waltasali sopii asiakkaalle, joka tykkää eritteistä ja saa nautintoa lattialla ryömisestä.

Tämä on taas tätä, joku seksiyrittäjä tietää kaiken, eikä turska tiedä mitään.
Hyvä turska työntää rahat kirjekuoressa postiluukusta. Tämä muuten on yksi tapa maksaa
Waltasalin 50 euron ennakkovarausmaksu.

Muissa vastaavissa paikoissa? Lukemattomia kertoja. Kirjaimellisesti niin monia, etten kykene muistamaan. Yhtä hyvin voisi kysyä monestiko olen syönyt kaurapuuroa enkä kykenisi sitäkään muistamaan. En oikein ymmärrä tätä puhetta siitä, etteikö Waltasalilla olisi pukkia ja kalusteita, kun sivuston kuvagalleriassa on pukki ja vaikka mitä kalusteita. Selvyyden vuoksi, en liity Waltasalin toimintaan millään tavalla, ihmettelen vain tuota heihin kohdistuvaa antipatiaa.
Stifler's mom.

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #10 : eilen kello 19:56:04 »

Itse olen todennut, että laadukkaassa BDSM-studiossa pitää olla vähintään hyvä ja tukeva pukki tai vastaava sekä
sänky tai vastaava. Lattialla nimittäin kaikki asiat eivät onnistu niin hyvin kuin sängyssä tai vastaavalla tasolla.

Lisäksi studion varustelu voi vaikuttaa huomattavan paljon session sisältöön ja tempoon. Kun varustelu on kunnossa ja domina on etukäteen miettinyt session kulun, niin asiakas tulee myös toisen kerran.

Dominaksi voi valitettavasti ilmoittautua kuka vaan, vaikka riittävää ammattitaitoa ei ole.

Totta toki, että jos sessio maksaa 250/h tai 500/3h niin studion on oltava laadukas ja välineitä riittävästi.
Asiakas odottaa silloin muuta kuin bdsm-sielua, joka saattaa löytyä ilmaiseksi kapeasta sängystä kädet sidottuna omalla t-paidalla. Toki ”sielu” voi löytyä hyvin varustellusta studiostakin, mutta alistumista ei löydy monta sataa maksavalle asiakkaalle koska raha on valtaa.

Dominaksi voi ilmoittautua kuka tahansa, mutta en usko että Waltasalille otetaan töihin ja yhteisöön ketä tahansa vasaran kanssa heiluvaa tytönhupakkoa. Kaikista heistä ei ole kokemusta sessiossa, mutta tavannut olen yhtä lukuunottamatta kaikki ja arvostan heitä osaavina Dommeina. Myös sitä yhtä jota en ole tavannut, ihan tekstien, ulkonäön ja iän perusteella.

Poissa Pupu7000

• Full Member
« Vastaus #11 : eilen kello 20:17:40 »
Off topic: koska itseänikin alkoi kiinnostaa kuinka monta kertaa olen käynyt vastaavissa paikoissa, laskin arvion kerroista ja pyöristin varmuuden vuoksi alaspäin, koska onhan tuota onneksi muutakin tehty ja muualla oltu. Sain tällä alakantin arviollani suunnilleen 3950 käyntikertaa vastaavissa paikoissa. Jos tämä ei riitä, en tiedä mikä määrä riittää. Laskelma ei sisällä lainkaan pelkkien pehmokäsirautojen omistajia, vaan ainoastaan tässä yhteydessä tarkoitettuja alaspesifejä työskentelytiloja.
Stifler's mom.

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #12 : eilen kello 20:25:20 »
Off topic: koska itseänikin alkoi kiinnostaa kuinka monta kertaa olen käynyt vastaavissa paikoissa, laskin arvion kerroista ja pyöristin varmuuden vuoksi alaspäin, koska onhan tuota onneksi muutakin tehty ja muualla oltu. Sain tällä alakantin arviollani suunnilleen 3950 käyntikertaa vastaavissa paikoissa. Jos tämä ei riitä, en tiedä mikä määrä riittää. Laskelma ei sisällä lainkaan pelkkien pehmokäsirautojen omistajia, vaan ainoastaan tässä yhteydessä tarkoitettuja alaspesifejä työskentelytiloja.

On siinä studiota, dunkkaria jne käyty, 20 vuodelle jaettunakin se tekee enemmän kuin joka toinen päivä.

Poissa Pupu7000

• Full Member
« Vastaus #13 : eilen kello 20:32:25 »

On siinä studiota, dunkkaria jne käyty, 20 vuodelle jaettunakin se tekee enemmän kuin joka toinen päivä.

En olekaan enää nuori pirkko. Mutta kun mietit ketä tahansa työllistä, palkollista tai yrittäjää, kyllähän niitä päiviä kertyy. Kyläilyt ja vapaa-ajan vierailut ristiin rastiin päälle, siinähän sitä on.
Stifler's mom.

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #14 : eilen kello 20:47:58 »

En olekaan enää nuori pirkko. Mutta kun mietit ketä tahansa työllistä, palkollista tai yrittäjää, kyllähän niitä päiviä kertyy. Kyläilyt ja vapaa-ajan vierailut ristiin rastiin päälle, siinähän sitä on.
[/quote]

Kyllä kertyy, minun bdsm-kalenteri, josta aiemmin mainitsin sisältää kymmeniä sessioita, ihania tapaamisia yms ja se alkaa Lady Eirasta 27.7.2024
viimeisin tapahtuma on bileet Treella muutama päivä sitten.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #15 : eilen kello 20:54:08 »
Totta toki, että jos sessio maksaa 250/h tai 500/3h niin studion on oltava laadukas ja välineitä riittävästi.
Asiakas odottaa silloin muuta kuin bdsm-sielua, joka saattaa löytyä ilmaiseksi kapeasta sängystä kädet sidottuna omalla t-paidalla. Toki ”sielu” voi löytyä hyvin varustellusta studiostakin, mutta alistumista ei löydy monta sataa maksavalle asiakkaalle koska raha on valtaa.

Dominaksi voi ilmoittautua kuka tahansa, mutta en usko että Waltasalille otetaan töihin ja yhteisöön ketä tahansa vasaran kanssa heiluvaa tytönhupakkoa. Kaikista heistä ei ole kokemusta sessiossa, mutta tavannut olen yhtä lukuunottamatta kaikki ja arvostan heitä osaavina Dommeina. Myös sitä yhtä jota en ole tavannut, ihan tekstien, ulkonäön ja iän perusteella.

Waltasalin seitsemästä dominasta ainakin kolme on toiminut jonkin aikaa Iran Kartanossa kevytyrittäjänä. Ovat siis Iran kouluttamia?

Mielestäni Waltasalille ei oteta ketään töihin, vaan paikasta domina saa varata itselleen työtilat sessiota varten. Paikka on Salon Suskin perustama, alkuaikoina paikassa oli iso sänky, mutta sänky taisi kadota Suskin poistuessa dominakuvioista.

Tein havainnon, että studion laitteisto voi vaikuttaa session onnistumiseen yllättävän paljon vasta tänä vuonna.
Kuten totesin Waltasali voi hyvin toimia osalle orjista. Se, ettei paikka toimi minulle, ei tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi vältellä paikkaa. Jokaisen käsitys BDSM:stä on ikioma ja kannattaa hyväksyä se, että käsitykset vaihtelevat.

Jos ankaruus tarkoittaa puhtaasti piiskaamista, niin voisin nimetä kolmesta neljää dominaa, jotka osaavat homman ja joilla on tarvittavat välineet sekä laitteistot joilla sessio tanssitaan läpi sujuvasti. En vaan näe, että heitä on mitään järkeä nimetä julkisesti. Neljästä yksi toimii yksin ja 2-3 Iran kouluttamaa kimpassa samassa paikassa. Ei siis Waltasalilla, vaan "naapurissa".