Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajat : turskan paras lahja Sinulle  (Luettu 607 kertaa)

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Palveluntarjoajat : turskan paras lahja Sinulle
« : tänään kello 12:20:04 »
Kumpi näistä on mieluisampaa Sinulle :
1. Asiakas joka vierailee luonasi 250 €:n hoidoissa säännöllisesti kuukausittain vuoden ajan.
2. Asiakas, joka ostaa Sinulle yhden kerran 1000 €:n lahjan, mutta seuraavat käynnit ovat täysin sattuman varaisia ja voi käydä jopa niin, että käynti jää ainoastaan siihen yhteen kertaan.  :inlove:

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palveluntarjoajat : turskan paras lahja Sinulle
« Vastaus #1 : tänään kello 12:50:29 »
Kumpi näistä on mieluisampaa Sinulle :
1. Asiakas joka vierailee luonasi 250 €:n hoidoissa säännöllisesti kuukausittain vuoden ajan.
2. Asiakas, joka ostaa Sinulle yhden kerran 1000 €:n lahjan, mutta seuraavat käynnit ovat täysin sattuman varaisia ja voi käydä jopa niin, että käynti jää ainoastaan siihen yhteen kertaan.  :inlove:

Nyt tuli vaikea valintatehtävä  :weightlifting:

1. Saat 3.000€:a käteistä
2. Saat 1.000€:n lahjan, esimerkiksi merkkikengät

Sinänsä hassua, olen törmännyt tämänkaltaiseen valintatehtävään Suomessa.
Ihmettelin suuresti, miksi seksiyrittäjä suosi lahjavaihtoehtoa. Ehkä hän oli näitä tiputa rahat kirjekuoressa postiluukusta.

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : tänään kello 13:11:07 »
Ehkä hän oli näitä tiputa rahat kirjekuoressa postiluukusta.

emmä kyllä tiedä miksi mä enää edes pidän mun kolmiota, kun asun sun korvien välissä maksamatta vuokraa :D
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Paikalla AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : tänään kello 13:39:17 »
Mä tykkäisin noista kahdesta vaihtoehdosta siitä, että hyvä asiakas käy säännöllisesti pitkään. En tee sattumanvaraisesti valitulla tuhannen euron lahjalla mitään, ellei se satu olemaan jokin sellainen asia minkä nimenomaan tarvitsen, ja asiat jotka tarvitsen ostan mielummin itse. Jos haluaisin jonkin arvokkaan korun/laukun/taideteoksen tms lahjaksi, niin sellaisen vastaanottaisin mieluiten tärkeältä läheiseltä, sillä lahjoilla on itselleni todella suuri merkitys ja niihin liittyy tunnearvoa joka on itse lahjaa arvokkaampaa.

Palveluntarjoajana mulle turskan paras lahja on mun työn arvon ymmärtäminen ja kunnioittaminen ☺️.
💎 Turussa just nyt! 💎

Poissa Terttumarica

• Full Member
« Vastaus #4 : tänään kello 13:52:56 »
Ihmettelen, miksi MikaM edes kuluttaa aikaansa täällä foorumilla, kun hän niin selkeästi vihaa ja halveksuu seksityöntekijöitä.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #5 : tänään kello 13:53:37 »
Ehkä hän oli näitä tiputa rahat kirjekuoressa postiluukusta.

emmä kyllä tiedä miksi mä enää edes pidän mun kolmiota, kun asun sun korvien välissä maksamatta vuokraa :D

Ihmettelinkin tuota surinaa. Kerroin tositarinan. Tälle lahjoja suosivalle suomalaiselle oli yhtenä vaihtoehtona varausmaksun (50€) tiputtaminen sovittuna aikana kirjekuoressa työhuoneen postiluukusta.

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #6 : tänään kello 14:00:16 »
Ihmettelen, miksi MikaM edes kuluttaa aikaansa täällä foorumilla, kun hän niin selkeästi vihaa ja halveksuu seksityöntekijöitä.

ei hän kaikkia seksityöläisiä vihaa. ainoastaan esimerkiksi suomalaisia, tatuoituja, lävistettyjä, huumorintajuisia, väärän kokoisia, väärän pituisia, sellaisia joilla on rajoja tai ehtoja, sellaisia jotka katsovat kelloa, tai joilla on korkeammat hinnat kuin tallinnassa.

Poissa Terttumarica

• Full Member
« Vastaus #7 : tänään kello 14:18:35 »

ei hän kaikkia seksityöläisiä vihaa. ainoastaan esimerkiksi suomalaisia, tatuoituja, lävistettyjä, huumorintajuisia, väärän kokoisia, väärän pituisia, sellaisia joilla on rajoja tai ehtoja, sellaisia jotka katsovat kelloa, tai joilla on korkeammat hinnat kuin tallinnassa.

Ai niin ja myös niitä, jotka eivät ilmoita pituuttaan ilmoituksessa. Ja niitä jotka kelmuttaa, melkein unohdin.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 14:20:43 kirjoittanut Terttumarica »

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #8 : tänään kello 15:09:59 »

En lähtisi paineitteni poistoon Tallinnaan, vaikka sieltä saisi hoitoja 50 €:lla. Säästäisin senkin rahan suomalaisten naisten luona vierailuihin. Kun sitten hintaan lisää vielä matkat ja mahdolliset yöpymiset Tallinnassa lounaat ja kahvit kaupanpäälle, niin kyllä pillulle tulee hintaa. Eikä todellakaan voi verrata siihen laatuun, palveluhalukkuuteen ja miesten tarpeiden ymmärtämiseen, joita suomalaisilta naisilta saa. Tulee aina niin hyvä mieli, kun palveluntarjoaja toivottaa minut tervetulleeksi jo heti ovelta ja samoin myös pois lähtiessä. Ja kun hoito ja tarpeitteni tyydytys on laatuluokkaa niin mahdotontahan sitä on olla uudelleen tulematta. Eikun Suomen pojat vaan joukolla kotimaisten naisten luo ja unohtakaa ne ulkomaalaiset. Itse olen löytänyt mieleisen harrastuksen suomalaisten naisten luota ja aioin jatkossakin pitää siitä kiinni.  :sheep: :sheep: :sheep:

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #9 : tänään kello 16:23:20 »

Ei saa myöskään unohtaa kartelli hintoja pitäviä ja kilohinnalla myyviä  :headbang:
Pieni, mutta pippurinen 😘

Poissa MoMo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : tänään kello 16:38:22 »

Ai niin ja myös niitä, jotka eivät ilmoita pituuttaan ilmoituksessa. Ja niitä jotka kelmuttaa, melkein unohdin.

Mä luulen, että MikaM on oikeasti vaan pihi subi, joka kiihottuu nöyryytetyksi tulemisesta. Kritisoimalla palveluntarjoajia hän pyrkii saamaan ilmaista runkkumatskua. Mitä enemmän me Mikaa täällä haukutaan, sitä kovempana hänen kyrpänsä seisoo ja käsi käy. Aika ovela epeli tää meidän Mika!  ;)

Poissa Mangokisu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : tänään kello 17:25:51 »
Mitä tässä ketjussa oikein tapahtuu 😂

Vastaus kysymykseen on selvä, kertamaksu paras. Mitä jos pt jääkin lomalle, lopettaa tai muuta, tai asiakkaalle tulee jotain estettä pidempiaikaisesti. Mitä vaan voi tapahtua. Joillekin tämä voi varmasti toimiakin, mutta kertamaksu aina treffin alussa on vaan niin kätevä.
naapurintyttö 🐈‍⬛ liikunta, videopelit, musiikki 🩷
scarlip - säästän korjaukseen

https://ko-fi.com/kisumango

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #12 : tänään kello 17:47:57 »
Ei saa myöskään unohtaa kartelli hintoja pitäviä ja kilohinnalla myyviä  :headbang:

vituttaa kun pitäisi nostaa hintoja mutta pakko lihoa ensin ainakin 20kg, hirveä duuni edessä :(

Paikalla AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13 : tänään kello 18:01:09 »
Yleensä sanoisin että vuoden sitoumus kuukausittaisiin tapaamisiin, mutta jos lahja olisi esim. matka loppuunmyydylle Oasiksen keikalle Wembleyn stadionilla syyskuussa, valitsisin ehdottomasti sen.
Rukalla mökkeilemässä 31.8.-1.9. Tuutko saunakaveriksi?