Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Thai massage Espoon keskus  (Luettu 2139 kertaa)

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Thai massage Espoon keskus
« : Elokuu 06, 2025, 23:36:08 »
Naapurissa useampikin ilmoitus,
Otsikolla Espoo ja puhelinnumero.
Ilmossa osoite ja aukioloajat.
Olin paikalla kohta yhdeksän jälkeen aamulla, kysymykseen vastasin puoli tuntia eli kaksi sinistä....

Aloittaessaan kysyi ongelmakohtia ja herra varjele; En ole parempaa hierontaa saanut; No pain, no gain ja sillai.
Hieronta oli siis jotain out of the box, samaa tasoa kuin saa virallisessa thai-hieronnassa.
Tyttö (sama kuin ilmon kuvissa) käsitteli tarkkaan, perusteellisesti koko sovitun ajan jonka päätteeksi tarjosi handjobia ruskealla.
Totta hitossa ja hän jatkoi samalla, kiireettömällä tyylillä niin että ehdin nautiskella... Tuli olo että minä voin oikeasti määrätä tahdin vaikka olin vain passiivina?

En kysellyt suihkun perään, jälkien siivouksen kohdalla tuli vauvamainen olo; Tyty pyyhki huolellisesti persvaon ja alavatsan, joka paikan ensin kostealla ja sitten kuivasi.
Tämä oli jotain ennen kokematonta minulle.
Ainoa miinus oli ladyn totisuus ja ihan varmana menen kohta uudelleen ja koitan saada hänet edes hiukan hymyilemään 😉

Kotimatkalla tuli vettä niin maar saatanasti mutta äijä oli iloinen ja askel kevyt kulkea 😎
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa AnttiK79

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thai massage Espoon keskus
« Vastaus #1 : Elokuu 22, 2025, 14:06:21 »
Miettinyt pari kertaa että vois käydä testaamassa kyseistä paikkaa. Paljonko hieronta ja extrat kustantaa?

Poissa Jackjackjack

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thai massage Espoon keskus
« Vastaus #2 : Elokuu 22, 2025, 14:53:24 »
Hinnat mainittiin kyllä yllä....

Kivaa lukea välillä jotain positiivistä näistä paikoista! Kiitos rapsasta!