Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Instagram-naiset  (Luettu 6520 kertaa)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Instagram-naiset
« Vastaus #20 : Huhtikuu 11, 2020, 19:21:03 »
^Turskapapalla oikea meininki.

Omat kommentit liittyi tuohon kepillä jäätä kokeiluun ja siihen käsitykseen, että instassa ei näy profiilin käyttäjän ikä (voin olla väärässä). Darylhän mainitsi, että viehättyy tytöistä, joilla ei mitään mainintaa ole palveluista ja "estoja saattaa ropista". Kommentista jäi sellainen kuva, että viestissä mennään asiaan saman tien.

Itse kun pyrin hoitamaan hommat niin, että lakia noudatetaan. Tuo kepillä kokeilu voi olla siinä mielessä vähän riskialtista.

En edes naapurissa mainitse maksuseksistä mitään ensiviestissä monestakaan syystä, yhtenä niistä nuo sivulle eksyneet normiseuran hakijat.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2020, 19:26:36 kirjoittanut Hubbis »

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Instagram-naiset
« Vastaus #21 : Huhtikuu 11, 2020, 20:45:03 »
Kun täällä naapuristakin puhutaan, niin minä kerron aina heti avausviestissä mitä etsin.  8)

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 928
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Instagram-naiset
« Vastaus #22 : Huhtikuu 12, 2020, 11:58:43 »
Ehkä toi kepillä jään kokeilu on vähän kyseenalaista...

Ymmärrän jos profiilissa on jokin selkeä vinkki, vaikka maininta sponssin hausta, sokerityttöilystä...

Mutta jos nuori parikymppinen nainen alkaa saada huorausehdotuksia "pyytämättä ja yllättäen". Saattaa aiheuttaa vastaanottajalleen muutakin kuin pientä mielipahaa.

Hyvin sanottu! Tekee hyvää maksuseksin stigman vastaiselle työlle, ja koko tälle alalle, että asiakaskunta ymmärtää ja tukee #meetoo -liikettä. Nainen ei ole kauppatavara - ellei itse niin halua.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Instagram-naiset
« Vastaus #23 : Huhtikuu 12, 2020, 12:16:50 »
Tuskin kukaan nainen haluaa olla kauppatavara, silloinhan on kyse ihmiskaupasta.

Mä seksityöntekijänä myyn vain tiettyjä palveluita, en mitä tahansa palveluita, enkä etenkään vartaloa tai mitään sen osia.

Silloin ennen seksityötä, kun olin vielä somessa, niin kyllä ne suoraan ehdottelijat ärsytti todella paljon. Mieluummin siis kysykää vain niiltä, jotka sitä seksin myymistä suoraan tai epäsuoraan mainostavat. Bikinikuvat somessa eivät tarkoita seksin myymistä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15568
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Instagram-naiset
« Vastaus #24 : Huhtikuu 12, 2020, 12:18:38 »
^
Nyt kun et enää ole somessa vaan täällä niin voiko ehdotella ihan suoraan?  ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Instagram-naiset
« Vastaus #25 : Huhtikuu 12, 2020, 12:27:43 »
^
Nyt kun et enää ole somessa vaan täällä niin voiko ehdotella ihan suoraan?  ;)

Joo, tämä on se paikka, jossa saa ja on toivottavaakin ehdotella suoraan.  ;D :-*

Poissa Myyntimiäs

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Instagram-naiset
« Vastaus #26 : Huhtikuu 14, 2020, 12:05:09 »
Kyllä Instasta ja Tideristäkin maksullista seuraa saa, kokemusta löytyy.
Juttelu ohjataan sieltä hyvin nopeasti toisille alustoille ja hinnat lyödään tiskiin.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (130)
  • Viestejä: 2386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Instagram-naiset
« Vastaus #27 : Huhtikuu 16, 2020, 01:37:30 »
Kaverin puolesta kyselen, millä hakusanoilla noita löytää 🤭
Keikat kalenterissa🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156