Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysymys seksityöntekijöille : päiväkahvikutsut turskille  (Luettu 1184 kertaa)

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Rakkaat seksityöntekijät. Toivotatteko asiakkaanne AINA tervetulleeksi uudelle käynnille tai LÄHETÄTTEKÖ TEKSTIVIESTILLÄ TAI SÄHKÖPOSTILLA KUTSUVIESTEJÄ SÄÄNNÖLLISIN VÄLIAJOIN ?
On muuten yllättävän tehokas saada asiakas tulemaan toistamiseen. Tulee koukuttava tunne siitä, että seksityöntekijä huolehtii asiakkaan tarpeista.  Sain juuri tekstiviestikutsun tutulta palveluntarjoajalta ja hän kutsui minut kylään.
Ei auta muuta kuin totella, sillä heti alkoi housuissa tuntua paineita
LÄMMIN SUOSITUS TEILLE KAIKILLE PALVELUNTARJOAJILLE TOIMIMAAN SAMOIN !. Meikäläiselle nämä päiväkahvikutsut ainakin toimivat erittäin hyvin. :weightlifting: :sheep:

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Tämä, vaikkakin monille mahdollisesti oikein toimiva keino, ei kuitenkaan ole riskitön.

Jos turskalla vaikka sattuisi olemaan sen verran vähän harkintakykyä, että hän käyttäisi varsinaista puhelintaan yhteydenottoon, ja pettäisi vaimoaan hupakoiden kanssa, ja olisi jopa jättänyt puhelimensa tilaan joka näyttää saapuneet viestit (*) ...

... niin sitten kun olohuoneen pöydällä oleva puhelin kilahtaa, ja ruudussa näkyy "tuutko huomenna taas panemaan?", turskalle koittaa ankeat ajat.

(*) Mikään noista kolmesta ei päde minuun. Minulle saa lähettää kyselyitä uusintatapaamisista, olipa kyseessa osto tai myynti, käyttäen niitä yhteydenottokeinoja, joita on käytetty ;)

Poissa Viveca

• Full Member
Ei todellakaan uskalla laitella asiakkaiden puhelimeen mitään kutsuviestejä! Vain ja ainoastaan, jos siitä on etukäteen sovittu. Edeltä ^ löytyykin jo hyvät perustelut, miksi ei.

Kiitosviesteihin vastaan, mutta muutoin en erikseen toivottele uudestaan tervetulleeksi.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:37:02 kirjoittanut Viveca »
*pikkuPullea mature*

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ****** Rakastajien aatelia
Mulla ei ole kristallipalloa.
Ei tulisi mieleenkään lähetellä viestejä, jos ne menee vääriin silmiin.
Pitäisi olla todella varmaa, että kyse olisi poikamiesasiakkasta.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa samuel

• Hero Member
Anonyymiin sähköpostiin, kun laittaa, niin riski on pieni.

Poissa Julle95

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Saa viikonlopun mökkireissu ihan uuden suunnan, kun auton näytölle tärähtää " moi kulta tuutko taas pian päiväkahville".

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
Käynnin päätteeksi sanon tervetuloa uudelleen, tai nähdään  ;)

En lähetä viestejä ellei ole sovittu että ilmoitan kun olen tulossa sinnepäin esim.
En ole nytkään pidemmän tauon jälkeen uskaltanut lähettää entisille vakkareille olen taas tavattavissa -viestiä kun ei tiedä onko kuvioissa uusia ihmisiä.
Näkevät ilmoituksen jos näkevät.
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽

Poissa Kalamaja

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Mulle saa laittaa päiväkahvikutsuja. Voin tuoda tullessani Kaneliässiä, niin päästään puhumaan isänmaan asioista.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Rakkaat seksityöntekijät. Toivotatteko asiakkaanne AINA tervetulleeksi uudelle käynnille tai LÄHETÄTTEKÖ TEKSTIVIESTILLÄ TAI SÄHKÖPOSTILLA KUTSUVIESTEJÄ SÄÄNNÖLLISIN VÄLIAJOIN ?
On muuten yllättävän tehokas saada asiakas tulemaan toistamiseen. Tulee koukuttava tunne siitä, että seksityöntekijä huolehtii asiakkaan tarpeista.  Sain juuri tekstiviestikutsun tutulta palveluntarjoajalta ja hän kutsui minut kylään.
Ei auta muuta kuin totella, sillä heti alkoi housuissa tuntua paineita
LÄMMIN SUOSITUS TEILLE KAIKILLE PALVELUNTARJOAJILLE TOIMIMAAN SAMOIN !. Meikäläiselle nämä päiväkahvikutsut ainakin toimivat erittäin hyvin. :weightlifting: :sheep:

Kaksi seksiyrittäjää on lähettänyt suhteellisin säännöllisesti tapaamiskutsuja.
Viimeksi kävi niin, että kaikki torstain ajat olivat yllättäen menneet.
Sain ainoana päivän asiakkaana privaattiajan keskiviikolle.
Molemmilla seksiyrittäjillä on varsinainen päivätyö, joten putiikki on auki harvoin,
kolmesta yhdeksään päivään kuukaudessa.   

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Toisaalta ajatuksena kiva, mutta toisaalta enhän mä oikeasti pääsisi, eikä se kännykkä johon nämä viestit tulisi ole yleensä edes päällä.

Tuollaisen kun huomaa viikkoja myöhässä niin kehtaako sitä enää ikinä olla yhteydessä.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys seksityöntekijöille : päiväkahvikutsut turskille
« Vastaus #10 : eilen kello 20:46:59 »
Pääsääntöisesti en lähetä mitään viestejä oma-aloitteisesti. Jos on mainostus lupa kun olen paikkakunnalla niin laitan viestiä, yleensä muutamaa vuorokautta ennen ilmoituksen laittamista näkyville. 😊
KEMISSÄ pitkästä aikaa 17.-18.7

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #11 : eilen kello 20:49:24 »
En koskaan lähetä viestejä oma-aloitteisesti asiakkaille ellei muuta ole sovittu. Edellä on jo perusteltu erittäin hyvin syyt miksi.

Musta olisi ihanaa jos voisin lähetellä päiväkahvikutsuja vapaasti turskille suoraan puhelimeen, mutta valitettavasti se olisi harvoja poikkeuksia lukuunottamatta erittäin huonoa bisnestä.
💎 Helsinki 21.7 ja 28.-29.7.💎

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : eilen kello 21:05:28 »
Viestiketjun aloittajana OLETIN jo ennakkoon jokaisen ymmärtävän, että tämä toiminta ei sovi varattujen miesten kanssa.
Tarkoitin TIETENKIN yksin asuvia asiakkaita. Eikä' viestissä todellakaan edes tarvitse kertoa yksityiskohtia. Kyllä viestin saaja itse ymmärtää mistä on kysymys.
PAHOITTELUNI, että unohdin tämän asian mainita.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : eilen kello 21:12:38 »
Viestiketjun aloittajana OLETIN jo ennakkoon jokaisen ymmärtävän, että tämä toiminta ei sovi varattujen miesten kanssa.
Tarkoitin TIETENKIN yksin asuvia asiakkaita. Eikä' viestissä todellakaan edes tarvitse kertoa yksityiskohtia. Kyllä viestin saaja itse ymmärtää mistä on kysymys.

Suurin osa ei edes kerro onko varattu vai sinkku.
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #14 : eilen kello 21:26:22 »
^Ja ne jotka kertoo, ni ei ainakaan mun muistilla mitään mahiksia muistaa eri asiakkaiden siviilisäätyjä..
*pikkuPullea mature*

Poissa Miira N

• Jr. Member
« Vastaus #15 : eilen kello 21:32:38 »
Kommentoin sen verran, että jos asiakas kertoo meidän sopiessa tapaamista, että hänelle ei voi laittaa viestiä vaikka 16:00 jälkeen, niin en ota sellaista asiakkaaksi. Minulle ei asiakkaan status kuulu eikä se kiinnosta, mutta en halua tieten tahtoen sekaantua mihinkään tai ottaa vastuuta mistään, mikä ei vastuualueeseeni kuulu. Jos vaikka tulenkin kipeäksi, niin en aio odotella mitään aikaikkunaa, vaan kerron sen mahdollisimman pian asiakkaalle, kuten kohteliasta on. En halua ajatella, että minun työssäni on jotain väärää, jonka vuoksi en voisi asiakassuhdetta hoitaa normaalisti. Mielestäni on myös kunnioituskysymys, ettei palveluntarjoajalle aseteta em. ehtoja; aikuinen ihminen varmasti osaa löytää itselleen sopivan tavan ottaa yhteyttä.

Mitään kutsuja tai jälkikäteisviestejä en kirjoita siksi, koska en voi tietää, olisivatko ne asiakkaan mielestä mukavaa huomiota vai liiallista lähentelyä. Joidenkin vakkareiden kanssa saatetaan kirjoitella aika ajoin joitain kuulumisia, kun jo tunnetaan.

edit: ehkä tämä oli vähän yleisempää pohdintaa aiheesta "saako asiakkaalle laittaa vapaasti viestiä" ja meni nyt vähän ketjun aiheen ohi, mutta noh, tulipahan sanottua. en tosiaan lähettele satunnaisia viestejä, mutta tarpeelliseksi katsomani viestit kyllä.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:36:38 kirjoittanut Miira N »
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #16 : eilen kello 21:50:56 »

Ja mistäpä minun olisi tarkoitus tietää kuka asiakkakaistani asuu yksi ja kuka ei...?
💎 Helsinki 21.7 ja 28.-29.7.💎

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #17 : eilen kello 22:01:03 »
Tämmöinen järjestely voisi toimia jos asiakas sopisi siitä erikseen pt:n kanssa. Mutta, kaikki eivät halua viestejä elleivät itse ota yhteyttä. Mutta jos aloittaja tämmöistä järjestelyä toivoo, niin varmaan tutun tytön kanssa voisi onnistuakin.

Mutta sitten jos päiväkahvi kutsut jäisivät usein ilman vastakaikua, niin en tiedä kauanako viestejä jaksaisi lähetellä 😊

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #18 : tänään kello 00:05:46 »
Kyllä minulle tarjouksia saisi mieluusti lähettää, ikävä vaan, että harvoin on varaa, joten en viitsi tälläistä mahdollisuutta ehdottaa.
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #19 : tänään kello 00:20:27 »
Kyllä minulle tarjouksia saisi mieluusti lähettää, ikävä vaan, että harvoin on varaa, joten en viitsi tälläistä mahdollisuutta ehdottaa.

Ja tää on varmaan yksi niistä syistä miksi ei tunnu sopivalta pt:n lähetellä kutsuja. Pt ei voi tietää asiakkaan taloudellista tilannetta tai palveluihin käytettävävissä olevaa budjettia.

Tämmöinen järjestely varmaan edellyttäisi myös keskustelun aiheesta. Kuinka usein kutsun voi ylipäänsä laittaa, on tärkeä kysymys, johon vastauksen tietää vain asiakas.

Jos asiakas kertoisi että voi kerran kuussa laittaa kutsun sanotaan vaikka puolessa välissä kuuta, pt:n olisi tämä helppo toteuttaa. Tai esimerkiksi joka toinen kuukausi. Tai vaikka joka viikko jos budjetti on isompi.

Pointti on kuitenkin se, että tällainenkin palvelu olisi pakko toteuttaa asiakkaan tarpeiden ja maksukyvyn pohjalta.

Vähän vastaavan tyylinen tilanne sattui, kun kerran eräs asiakas pyysi minua varaamaan puolestaan ajan outcallille kanssani. Hän joutui asian vääntämään rautalangasta, koska en meinannut ymmärtää ensin, mistä on kysymys, kun oli uusi tilanne minulle. Mutta lopulta päästiin yhteisymmärrykseen asiasta. Hän kertoi päivät ja aikaikkunat jolloin olisi mahdollista, ja sanoi että haluaa tietää varatusta ajasta vasta edeltävänä iltana. Vaikka siis hoidin  varauksen ja ns. "päiväkahvi kutsun" asiakkaan puolesta, oli ne speksit sovittu ennakkoon ajan pituutta myöten. Hauska kokemus oli kyllä. 😊 Pääsin leikkimään sihteeriä ihan kunnolla.

Mutta tämäkään ei olisi onnistunut jos ei olisi ensin keskusteltu aiheesta kunnolla ja en olisi saanut suuntaviivoja toteutuksen suhteen.