Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakkaat ja kollegat, rehellinen mielipide pt:sta jolla arpia?  (Luettu 2323 kertaa)

Poissa Vieras1851

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Sekä asiakkaat että kollegat,

Haluaisin kuulla rehellisen mielipiteen palveluntarjoajasta, jolla on arpia. Olen lukenut täällä joillain olevan esim menneisyydestä käsivarsiarpia ym, mutta tilanteeni on eri. Mulla on erään onnettomuuden jäljiltä huulissa arpia, hypertrofisia myöskin, eli meikeillä ja huulipunilla niitä ei peitetä. Nämä näkyvät satavarmasti tapaamisilla. Ala on vahvasti ulkonäköpainoitteinen, olen tehnyt tällaisia juttuja aiemminkin, mutta tuolloin huuleni olivat vielä nätit. Tapaturman jälkeen en ole alalle palannut ja nyt kun aihe olisi ajankohtainen, mietin miten dramaattinen vaikutus tällä olisi. Myöskin miten ottaisitte itse asian, onko siitä hyvä mainita jo esittelyssä, vai voiko mainitsemattomuus johtua ovellakääntymisiin tms?

Sekä rahasta että rakkaudesta seksiinhän tätä yleensä tehdään ja konservatiivisten hoitojen riittämättömyyden vuoksi ratkaisuni on arpilorjausleikkaus, johon tällä työllä myös rahaa keräisin, kyse kun on vaativasta rekonstruktiivisesta kirurgiasta ilman korvattavuutta, summakin on iso. Onko tämän mainitseminen paha asia, vai kollegat mainitsetteko koskaan mihin olette säästämässä?

Ja asiakkaille, mielipiteenne sekä onko kasvojen arpi teille ehdoton ei, miten suhtautuisitte? Muutoin olen tavallinen pienehkö hoikka naapurintyttö, jolla on myös kujeileva puoli, vapaa-aikaan kuuluu mm. liikunta, videopelit, musiikki.

Poissa Goottimimmi22

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakkaat ja kollegat, rehellinen mielipide pt:sta jolla arpia?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2025, 18:14:09 »
Anna palaa vaan! Kyllä Tälläkin alalla on vaikka minkänäköisiä kuule =)
Räyh!
Oulussa 20.7-27.7

Poissa Edwin

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2025, 18:14:37 »
Rehellisyys maan perii.
Ei kuule haittaa, kun sen olet itse tuonut esiin.
Missä sinua voi tavata?

Paikalla Hitpaydirt

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2025, 18:19:34 »
Arvostan kun mainitsee etukäteen. Niin ei tule sellasta 'hmmmmm...onkokohan hän on huomannut että olen huomannut. Ja haluaisin varmaan kysyä aiheesta mutta onko sopivaa ja tuleeko neidille paha mieli ja treffit menee mönkään' -dilemma. Niinkun analyyttinen epätietoisuusolotila. Itse jälki ei haittaa.
Santa Claus is coming, but not necessarily to town.

Poissa Tulli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2025, 18:20:09 »
Kannattaa ilmoittaa etukäteen koska joitakin voi haitata.
Uskon että varmasti suurinta osaa ei haittaa, varsinkaan jos on ennakkoon ilmoitettu.
Itseäni ei haittaa yhtään  :kiss:
Tissit 😍

Poissa Timppa

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : Heinäkuu 06, 2025, 18:54:42 »
Minä näin naapurissa joskus vuosi-pari sitten sellaisen ilmoituksen, jossa mainittiin että kehossa on jälkiä jostain vastaavasta. Tuollainen rehellisyys herätti mielenkiintoni. En tiedä, onko se parempi mainita ilmossa vai yhteydenotoissa.

Toisen kerran taas tapasin erään kotimaisen mimmin. Vasta aktin jälkeen suihkussa huomasin melko mittavat arvet vartalossa ja laastarin. Kysäisin, ja ne olivat jälkiä nuoruuden autokolarista. Että on näitä, toisilla enemmän näkyvillä kuin toisilla.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Heinäkuu 06, 2025, 19:20:49 »
Olen jättänyt ostamatta nuorelta käsivarsiarpien takia. Ei nekään olisi ongelma jos ikää jo kertynyt ja se vaihe oletettavasti ohi, mutta siinä kohtaa tuntui väärältä.

En kyllä osaa sanoa mitä tehdä kasvojen arpien suhteen. Arvostan rehellisyyttä, ja ainakin kuvittelisin että muuten mielenkiintoisessa ilmoituksessa sellainen maininta ei haittaisi. Tuskin myöskään kääntyisin ovelta vaikka asia tulisi yllätyksenä.

Mut kun nyt rehellisiä ollaan, niin mikään mikä lisää mun stressiä tapaamisella ei houkuta ostamaan. Ihan silleen jos katson naamaan niin luuleeko se että tuijotan niitä arpia, jos pidän silmiä kiinni niin luuleeko se että teen niin koska ne arvet on musta rumat jne. Näissä omissa komplekseissa joskus ihan tarpeeksi ristiä kannettavaksi.

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #7 : Heinäkuu 06, 2025, 19:28:45 »
Ilmoitukseen en laittaisi tunnistamissyistä. Jos kertoisin pokalle, niin infoaisin asiasta henkilökohtaisesti puhelun aikana.

Mulla oli joskus selässä isohkot laastarit syystä äx, en maininnut mitään etukäteen eikä kelleen ollu ongelma, sanoin vaan varo vähän sitä teipattua kohtaa. Polvet mulla oli kerran pitkään laastarissa kun kaaduin pyörällä, ei ne vaivanneet muuten kuin etten voinu olla kunnolla kontillaan. Kyynärsauvojen kerakin on duunia tehty.

Joteskin ajatus siitä, että huoran täytyy olla täysin ehjä, virheetön, on outo. Ihmisyys pitää suoda myös meille.
Kypsää Seuraa Jyväskylä

Poissa Kalamaja

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Heinäkuu 06, 2025, 19:43:23 »
Näin asiakkaana voisin todeta, ettei asia ihan hirveästi kiinnosta. Tällä naamalla kun ei saa edes kalaa, niin siinä ei muutama hassu pt:n arpi paljoa paina. Kunhan palvelu pelaa ja mua kohdellaan hyvin, niin se on pääasia.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : Heinäkuu 06, 2025, 19:49:38 »
Mullakin on kehossa isoja arpia, sen enempää avaamatta että missä ja mistä syystä. En infoa tästä erikseen ennakkoon, eikä ole kukaan koskaan kysellyt tai kääntynyt ovelta. On ollut myös laastarointia jne koska olen kömpelö otus. Myös verikokeiden jäljiltä ollut selkeää neulan jälkeä ja mustelmaa kyynärtaipeessa eikä siitäkään ole kyselty. Kukaan ei ole kysynyt mitään. Ilmoitukseen en ehkä tunnistettavasti kertoisi arvista jne ja minusta ihan vapaavalintaista haluatko niitä ylipäänsä mainostaa ennakkoon. Arvet kuuluu toisinaan elettyyn elämään ja jos ei ole kysymys vaikka puolen kehon palovamma arvista tai vastaavasta, niin en edes usko että ketään liiaksi rumentaa. Mutta jos koet itse paremmaksi niin saattaisin info viestissä tai ajanvarauksen yhteydessä asiasta mainita.
Jotakin tuhmia ajatuksia 😘

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #10 : Heinäkuu 06, 2025, 19:57:59 »
Minulla on ollut isoja arpia ympäri kehoa koko hutsuilun ajan, ja viime aikoina niitä on tullut muutama lisää.
Ilmoituksissani olen joskus maininnut että minulta löytyy arpia ja elämän jälkiä. Kysyttäessä antaisin mielelläni lisätietoa mutta vielä ei ole kysytty!
Olen ajatellut, että minun kaltaiselleni palveluntarjoajalle on siunaantunut kaikista sydämellisimmät asiakkaat, sellaiset jotka eivät kyttää pikkuvikoja tai hae mitään täydellistä naista, vaan etsivät ennmmän kokonaisvaltaista kokemusta. Enpä tiedä.

𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
« Vastaus #11 : Heinäkuu 06, 2025, 20:00:50 »
Arvet kuuluu toisinaan elettyyn elämään ... niin saattaisin info viestissä tai ajanvarauksen yhteydessä asiasta mainita.

Totta, ja varmaan hyvä infoviestissä mainita.

Ilmoitukseen en laittaisi tunnistamissyistä. Jos kertoisin pokalle, niin infoaisin asiasta henkilökohtaisesti puhelun aikana.
..
Joteskin ajatus siitä, että huoran täytyy olla täysin ehjä, virheetön, on outo. Ihmisyys pitää suoda myös meille.

Samaa mieltä kummastakin yllä olevasta pointista.

Mut kun nyt rehellisiä ollaan, niin mikään mikä lisää mun stressiä tapaamisella ei houkuta ostamaan. Ihan silleen jos katson naamaan niin luuleeko se että tuijotan niitä arpia,

Tämä syynä infoamiseen.

Paikalla säästopossu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Heinäkuu 06, 2025, 20:12:23 »
Itseäni ei arvet haittaa. On raskausarpia tai jostain onnettomuudesta johtuvia tai jopa itseaiheutettuja. Tietty jälkimmäiset olisi hyvä olla taakse jäänyttä elämää ihan palveluntarjoajankin kannalta, en halua olla pahentamassa kenenkään huonoa oloa.
Ei meistä kukaan ole virheetön.

Poissa Julle95

• Full Member
« Vastaus #13 : Heinäkuu 06, 2025, 21:14:33 »
Anna mennä vaan. Ja voi olla hyvinkin niin, että ne ei muiden mielestä ole niin isoja/ näkyviä kuin sinun omasta mielestäsi. Ollaan joskus liiankin kriittisiä oman ulkonäön suhteen, tai ainakin minä olen.

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #14 : Heinäkuu 06, 2025, 21:15:11 »
  Kerran on sattunut kohdalleni,jotta huoralla oli selvästi pistoksen jälkiä molemmissa käsivarsissa..
  Ei panettanut,vihelsin pelin poikki ja sain rahani takaisin.
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #15 : Heinäkuu 06, 2025, 22:00:07 »
Sekä asiakkaat että kollegat,

Haluaisin kuulla rehellisen mielipiteen palveluntarjoajasta, jolla on arpia. Olen lukenut täällä joillain olevan esim menneisyydestä käsivarsiarpia ym, mutta tilanteeni on eri. Mulla on erään onnettomuuden jäljiltä huulissa arpia, hypertrofisia myöskin, eli meikeillä ja huulipunilla niitä ei peitetä. Nämä näkyvät satavarmasti tapaamisilla. Ala on vahvasti ulkonäköpainoitteinen, olen tehnyt tällaisia juttuja aiemminkin, mutta tuolloin huuleni olivat vielä nätit. Tapaturman jälkeen en ole alalle palannut ja nyt kun aihe olisi ajankohtainen, mietin miten dramaattinen vaikutus tällä olisi. Myöskin miten ottaisitte itse asian, onko siitä hyvä mainita jo esittelyssä, vai voiko mainitsemattomuus johtua ovellakääntymisiin tms?

Sekä rahasta että rakkaudesta seksiinhän tätä yleensä tehdään ja konservatiivisten hoitojen riittämättömyyden vuoksi ratkaisuni on arpilorjausleikkaus, johon tällä työllä myös rahaa keräisin, kyse kun on vaativasta rekonstruktiivisesta kirurgiasta ilman korvattavuutta, summakin on iso. Onko tämän mainitseminen paha asia, vai kollegat mainitsetteko koskaan mihin olette säästämässä?

Ja asiakkaille, mielipiteenne sekä onko kasvojen arpi teille ehdoton ei, miten suhtautuisitte? Muutoin olen tavallinen pienehkö hoikka naapurintyttö, jolla on myös kujeileva puoli, vapaa-aikaan kuuluu mm. liikunta, videopelit, musiikki.

Minua ei arvet haittaa ja joskus jopa nämä "elämää nähneet" palveluntarjoajat ovat parempia kuin "virheettömät". Pitäisikö arvista sitten mainita etukäteen jossain vaiheessa, niin minusta se riippuu aika paljon niistä arvista. Esim. jos sitä arvesta voisi saada käsityksen jostain tarttuvasta taudista, niin silloin mainitsisin asiasta. Tuosta rahan säästämisestä leikkausta varten kertoisin vain, jos asiasta olisi enemmänkin puhetta (esim. tapaamisella), jos edes silloinkaan.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
« Vastaus #16 : Heinäkuu 06, 2025, 22:26:48 »
Tämä on hieman kaksijakoinen asia. Kyllä niitä arpia löytyy monelta, eikä itseä pääsääntöisesti häiritse esim leikkaus/sektio arpi. Mutta kyllä mä toivoisin pt:ltä ennakkoon ilmoitusta ja käsivarret ja/tai reidet viillelty elämän varrella ja näyttävät nykyisellään lähinnä viivakoodilta

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #17 : Heinäkuu 06, 2025, 22:36:02 »
Mä olen horoillut jopa käsi kipsissä. On niitä, joita häiritsee ja on niitä, joita ei häiritse. Ja molemmat on ihan ok. Mutta rehellisyys 🙏 Suosittelen, että kerrot vakiovastauksessa asiasta ja asiakas saa sitten päättää onko asia tärkeä hänelle. Toisille kun oikeasti ne kasvot on tosi tärkeät. Tai hyvä iho. Toisille sitten tärkeintä on luonne, toisille hymy ja jollekin perse tai tissit.

Ps. Kolautin vaan yhtä päähän sillä kipsillä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #18 : Heinäkuu 06, 2025, 22:50:15 »
Käsi kipsissä vois olla jopa romanttista😍

Vakavasti, arvista:
Jos esim kasvoissa on arpi, arpia niin ei minua haittaisi. Jos vartaloa on väkivaltaisesti ruhjottu, se on kyllä minulle turn off.
Kasvoissa se voi olla jopa kiehtova detalji, varsinkin jos luot siihen tarinan? Totta tai tarua, ei sen väliä.

Itselle tärkeintä on aina ihminen, kemiat ratkaisee🌹
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #19 : Heinäkuu 06, 2025, 23:32:35 »
Haulla löytyy arvista enemmänkin, alla yksi linkki niistä aiheeseen

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,12241.0.html

Useimmille arvet eivät ole ollenkaan ongelma - toki jos itse näkee niiden häiritsevän, niin eihän
kukaan niistä kiellä kertomasta etukäteen.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 44 )