Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Bridy  (Luettu 3515 kertaa)

Poissa Hiiri81

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Bridy
« : Kesäkuu 23, 2025, 23:37:31 »
Ei kannata mennä. Ikää varmasti 50, extrat ei onnistu vaikka näin luvattiin jne. Sinällään mukava daami mutta ei..

Poissa KumiUkko52

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Bridy
« Vastaus #1 : Kesäkuu 25, 2025, 17:07:51 »
Poikkesin reilu puolituntisen jumppaamassa Bridy:n kanssa ja täytyy todeta et kyllä oli aika väsähtäneen olonen sotaratsu.. Ihan kun laukasta siirryttiin vauhdikkaaseen raviin tyttö irvisti kuin loppuun rääkätty ravihevonen  :whipping: :behind:

Pussit sai tyhjäksi mutta summarum..En mene uudestaan.

Poissa Hiiri81

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Kesäkuu 27, 2025, 22:34:18 »
Ihan samat fiilikset. Ikä on varmasti yli 50 ja nussitut vuodet näkyy naamasta. Kiireistä liukuhihnaa jonne ei kannata kenenkään rahojaan tuhlata,ei mitään sellasta että kannattas maksaa samaa hintaa kuin 25 v tsekistä

Poissa ftw72

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Kesäkuu 29, 2025, 18:34:58 »
oisko ollu maaliskuussa tapaaminen.mun mielestä kummiskin ihan kohtalainen suoritus bridyltä.hauska nainen vaikka on kyllä tosi huono englanti.en kyllä itsekkään enää ajatellu tavata.

Poissa Hiiri81

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Tammikuu 21, 2026, 11:29:13 »
Pahasti kulahtanut

Poissa FagottiKuningas

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Tammikuu 27, 2026, 20:01:31 »
Pakko kait tänne on viesti laittaa ja kummastella näitä kommentteja. Itse olen käynyt hänen luona useita kertoja ja menen takuuvarmasti myös uudestaan. Toki itsellänikin on ikää miltei se 50 mutta silti olen ajatellut Bridyn olevan nuorempi, kuin mitä itse olen. Nämä on nyt sitten niitä asioita, joissa mieltymykset ratkaisevat. Arvostan eniten aitoja kohtaamisia ja sellaiseksi olen kokenut kaikki kohtaamiseni Bridyn kanssa.
Mulla on aina toiminut kaikki ongelmitta ja kohtaamiset ovat olleet todella hyviä.
Kertaakaan ei ole ollut kiireen tuntua vaan on saanut ihan rauhassa nautiskella koko rahan edestä.

Yks tykkää äidistä, toinen sis.. eiku...?