Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lara argentin10  (Luettu 854 kertaa)

Poissa psaloonpalo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Lara argentin10
« : Kesäkuu 15, 2025, 19:30:00 »
Pt.n pyynnöstä kannan minäkin korteni kekoon.

Eli eka rapsa.
Siis otsikon mukainen nimimerkki re.n puolella. Sovin tapaamisen kyseisen päivän aamuna ja aika oli iltapäivälle 45min. Vastaus tuli samantien ja siinä sujuvasti sovittiin asiat hintaa ja osoitetta myöten.

Siispä odottamaan iltapäivää ja samalla etsien vielä aiempia raportteja ko hupakosta. Ja olihan niitä ja voi että kun ne pitivät paikkansa. Mutta järjestyksessä edetään. Saavuin ovelle sovittuna ajankohtana johon sain ovikoodin joka ei avannut ovea. Siinä muutamat paniikinomaiset viestit asiasta ja ongelmaksi tuli se ettei kummallakaan enkku ollut mikään tuttu kieli. No pääsin pian sisään ystävällisen herran tultua paikalle ja jotenkin katseesta hoksasin että tiesi mihin olin menossa kun selvitin että annettu ovikoodi ei toimi.

Ei muuta kuin ovelle ja pirttiin. Siellä odotti juurikin kuvien mukainen pirteä ja ystävällinen daami.
Rahat sulle pyyhe mulle ja pesulle jonka päälle vielä pyynnöstä suuvettä ja siitä asemiin.

Lara otti komennon ja hyvin ottikin, mulle se passaa kun menen rentoutumaan niin toivonkin että pt ei olisi passiivinen, eikä totta vie ollut.

Alkusäädön ja hiplailun jälkeen sängylle, sain yllättäen laput silmille ja vibran kouraan ja käsi ohjattiin jonnekin kosteikkoon surisevan sauvan kanssa.
Samaan aikaan minulle tapahtui asioita mitkä tuntuivat helkkarin voimakkailta kun en nähnyt mitään. Siitä asiat etenivät makoisasti maaliin asti ja sain välissä lyhyen hieronnankin mikä oli plussaa.

Eniten jäi mieleen Laran loistava työmoraali, joka oli erittäin luterilaisella tasolla ja selkeästi hän halusi tarjota potilaalleen viihdettä koko rahan edestä.

Enkkua hän ei puhu käytännössä ollenkaan, mutta se ei tällä kertaa haitannut yhtään. Täydet pointsit, käyn toistekin jos tulee tilaisuus.

Aurinko paistoi ja lämpötila oli jo lähellä +20c' Jokohan se kesä lopulta alkaa