Ilmoituksesta innostuneena päätin ottaa yhteyttä J. Karmaan.
Hän vastasi viestiini nopeasti ja treffien sopiminen oli mutkatonta.
Sovittuna aikana, sovitussa asunnossa minulle avasi oven kaunis ja
ihanan uhkea nainen. Halasimme tervehdykseksi ja Jaana antoi kyselemättä
minulle pyyhkeen jos haluaisin käydä suihkussa. Pikainen freesaus ja astelin
makuuhuoneeseen pyyhe päällä. Jaanalla oli yllään body, joka nosti isot rinnat
ihanasti tyrkylle. Ne suorastaan pullahtivat ulos kupeistaan ja tarjoutuivat
käsittelyyn.
Jaana kehoitti minua menemään sängylle selinmakuulle. Hän avasi bodyn haarakiilan
ja antoi käteeni liukkaria. Hän levitti liukkaria myös kullilleni ja aloitimme
toistemme hyväilyn suudelmien kera. Tunnelma oli kiihkeä ja hekumallinen hänen kätensä
tuntui erittäin hyvältä hieroessa minua kovaksi.
Jaana otti kumin esiin, asetteli sen kovan kullini päälle ja rupesi antamaan
ihanaa suuseksiä samalla kun sormetin hänen tiukkaa pilluaan.
Pyysin häntä tulemaan päälleni ja hän ottaantui ehdotukseen samantein. Hän ohjasi minut
sisäänsä ja alkoi ratsastamaan. Ihanat isot rinnat pomppivat ylös-alas. Jaana
laskeutui alemmas, jotta sain nännit suuhuni. Imin niitä samalla kun Jaana ratsasti.
Lopulta hän laskeutui suutelemaan minua. Se oli läsnäolevaa ja ihanaa, suudelmassa oli
ihanasti tunnetta.
Vaihdoimme asentoa ja Jaana kiepsahti sängylle selälleen avaten jalkansa.
Naimme suudellen kiihkeästi, hieroin klitorista, imin rintoja ja suutelin pehmeitä
huulia vuorotellen. GFE oli huipussaan. Vaihdoimme vielä asentoa ja otin hänet takaapäin.
Tässä asennossa totesin Jaanan lantionpohjan lihaksien voimakkuuden todenteolla.
Luojantähden mikä puristus siellä olikaan. Muhkea pylly silmien edessä ja uskomattoman
tiukka puristus kullini ympärillä tekivät tehtävänsä hyvin nopeasti ja laukesin voimakkaasti
sydämen hakatessa rinnassa.
Asetuimme sängylle vierekkäin, hyväilimme toisiamme ja suukottelimme. Hetken rupateltuamme
nousin sängyltä ja menin suihkuun. Pukeuduin Jaanan kanssa ja jatkoimme jutustelua. Lopulta
oli aika lähteä kotiin. Halausten saattelemana livahdin rappukäytävään.
Sää oli sateinen, +15 astetta. Suosittelen J.Karmaa kaikille ja erityisesti hyvästä seksistä,
runsaista muodoista ja läsnäolevasta tunnelmasta pitäville.
Hän vastasi viestiini nopeasti ja treffien sopiminen oli mutkatonta.
Sovittuna aikana, sovitussa asunnossa minulle avasi oven kaunis ja
ihanan uhkea nainen. Halasimme tervehdykseksi ja Jaana antoi kyselemättä
minulle pyyhkeen jos haluaisin käydä suihkussa. Pikainen freesaus ja astelin
makuuhuoneeseen pyyhe päällä. Jaanalla oli yllään body, joka nosti isot rinnat
ihanasti tyrkylle. Ne suorastaan pullahtivat ulos kupeistaan ja tarjoutuivat
käsittelyyn.
Jaana kehoitti minua menemään sängylle selinmakuulle. Hän avasi bodyn haarakiilan
ja antoi käteeni liukkaria. Hän levitti liukkaria myös kullilleni ja aloitimme
toistemme hyväilyn suudelmien kera. Tunnelma oli kiihkeä ja hekumallinen hänen kätensä
tuntui erittäin hyvältä hieroessa minua kovaksi.
Jaana otti kumin esiin, asetteli sen kovan kullini päälle ja rupesi antamaan
ihanaa suuseksiä samalla kun sormetin hänen tiukkaa pilluaan.
Pyysin häntä tulemaan päälleni ja hän ottaantui ehdotukseen samantein. Hän ohjasi minut
sisäänsä ja alkoi ratsastamaan. Ihanat isot rinnat pomppivat ylös-alas. Jaana
laskeutui alemmas, jotta sain nännit suuhuni. Imin niitä samalla kun Jaana ratsasti.
Lopulta hän laskeutui suutelemaan minua. Se oli läsnäolevaa ja ihanaa, suudelmassa oli
ihanasti tunnetta.
Vaihdoimme asentoa ja Jaana kiepsahti sängylle selälleen avaten jalkansa.
Naimme suudellen kiihkeästi, hieroin klitorista, imin rintoja ja suutelin pehmeitä
huulia vuorotellen. GFE oli huipussaan. Vaihdoimme vielä asentoa ja otin hänet takaapäin.
Tässä asennossa totesin Jaanan lantionpohjan lihaksien voimakkuuden todenteolla.
Luojantähden mikä puristus siellä olikaan. Muhkea pylly silmien edessä ja uskomattoman
tiukka puristus kullini ympärillä tekivät tehtävänsä hyvin nopeasti ja laukesin voimakkaasti
sydämen hakatessa rinnassa.
Asetuimme sängylle vierekkäin, hyväilimme toisiamme ja suukottelimme. Hetken rupateltuamme
nousin sängyltä ja menin suihkuun. Pukeuduin Jaanan kanssa ja jatkoimme jutustelua. Lopulta
oli aika lähteä kotiin. Halausten saattelemana livahdin rappukäytävään.
Sää oli sateinen, +15 astetta. Suosittelen J.Karmaa kaikille ja erityisesti hyvästä seksistä,
runsaista muodoista ja läsnäolevasta tunnelmasta pitäville.