Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Peppuseksin terveyshyödyt - oletko nainen itse huomannut näitä?  (Luettu 962 kertaa)

Poissa HaamonGaadon

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Monesti peloitellaan, että peppuseksi löystyttää perseen ja vanhana on sitten paskat housuissa. Tämähän ei pidä paikkaansa, ellei sulkijalihasta vahingoiteta ja se sattuu. Ja kun peppuseksi sattuu kovasti, on homma epäonnistunut alkuunsa.

Aluksi, peppuseksi vaatii harjoittelua. Aluksi homma tuntuu epämukavalta todennäköisemmin kuin mukavalta. Voi mennä jopa 13-15 kokeilukertaa, ennen kuin peppuseksistä saa nautintoa. Jos harjoittelet kerran viikossa, kannattaa varautua jopa 3 kuukauden totutteluun. Peppureiässä kun on autonomisen hermoston ohjaama sisempi sulkija, ja kun sitä stimuloidaan säännöllisesti, hermosto oppii rentouttamaan tämän. Ja sitten se onkin sitten todella suurta nautintoa. Eli pane (!) merkille, ettei muutama kokeilu kerro vielä mitään.

Peppuseksiurasi alussa olet varovainen. Käytät varovaisia otteita. Peppuusi ei välttämättä ensimmäisillä kerroilla työnnetä sormea enempää. Totuttelet tunteeseen. Hitaita liikkeitä. Vähän kerrallaan. Paljon liukkaria.

Peppuseksissä voit stimuloida klitorista, mutta moni saa maksimaalista tyydytystä jopa ilman klitoriksen kiihottamista. Laukeaminen elämää suurempaan orgasmiin on täysin mahdollista pelkästään peppupenetraatiolla, koska klitoris (joka on erittäin suuri elin) ja pepun puoli ovat osa samaa mielihyvähermostoa.

Sitten mennään peppuseksin moniin terveyshyötyihin, joita ei kovin usein ole listattu mihinkään.

1) Orgasmit - usein peppuseksi tuottaa voimakkaimmat orgasmit. Keskimäärin emätinyhdynnöistä vain alle puolet johtaa useimmiten naisen orgasmiin, kun taas anaaliyhdynnöistä yli 90 prosenttia tuottaa naiselle orgasmin. Orgasmilla on tutkitusti mittavia terveyshyötyjä, mutta niitä en listaa tähän, koska ne ovat yleisemmin tiedossa.

2) Rentoutuminen - kun peppureikäsi on täysin rentoutunut, olet muutenkin selvästi rennompi ja mielialasi on korkeampi. Peppureiän sulkijalihas on aiemmin kerrotulla tavalla suoraan yhteydessä autonomiseen hermostoon, joka vaikuttaa muun muassa stressitasoihin. Peppuseksi on loistavaa meditaatiota!

3) Suolen tyhjentyminen tehostuu. Olet oppinut rentoutumaan peppuseksissä. Sama tapahtuu myös vessakäynnillä. Uloste poistuu tehokkaammin helposti rentoutuvien sulkijalihasten läpi.

4) Inhat peräaukon vaivat harvinaistuvat. Joskus peräaukkoon voi ilmaantua ikäviä vaivoja kuten haavauma tai peräpukamia. Näiden paranemista monesti hidastaa heikko aineenvaihdunta. Peräaukon sulkijalihaksissa saattaa esiintyä ylikireyttä, mikä heikentää alueen aineenvaihduntaa. Koska olet oppinut rentoutumaan, on myös näiden lihasten tarpeeton ylijännitys poissa. Saat epätodennäköisemmin harmillisia peppuvaivoja!

Peppuseksi on siis todellinen terveysteko!

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Peppuseksin terveyshyödyt - oletko nainen itse huomannut näitä?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 28, 2025, 12:29:35 »
Nyt ei ole enää aprillipäivä, muuten ihan hauska.

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : Huhtikuu 28, 2025, 12:30:29 »
Kyllä näin on! Pyllyä vaan jakoon niin miehet kuin naiset!

Mies, joka on ottanut itse myös perseeseen, osaa lähestyä naisenkin persettä eri tavalla... 😉

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : Huhtikuu 28, 2025, 14:43:22 »
Tämä ketju on ihan perseestä

Poissa Pupu7000

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : Huhtikuu 28, 2025, 15:24:10 »
Vastaanottavalle osapuolelle peppuseksin terveyshaittana voi olla virtsatietulehduskierre. Tämä tosin koskee naisia, mutta on monelle se syy, miksei harrasteta peppuseksiä.
Stifler's mom.