Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hajut ja maut  (Luettu 4366 kertaa)

Poissa Dom

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Hajut ja maut
« : Maaliskuu 01, 2020, 09:52:58 »
Ladies and gentlemen.

Keskustellaanko hetki sukupuolielimien hajuista ja mauista?

Ymmärtäähän kaikki aikuiset ihmiset täällä, että ihmisillä on ominaistuoksuja? HIENOA!

Itse olen käynyt melko paljonkin hupakoissa ja olen törmännyt moniin ominaistuoksuihin ja -makuihin. Kaikki eivät mieltä ylennä, mutta eivät selkeästikään ole sidonnaisissa pesukertojen määrään.
Hauskaa on kun palveluntarjoajaa pyytää käymään peseytymässä, eikä tuoksu/maku muutu ja sitten menette yhdessä. Peset tytön itse ja palaatte sänkyyn, silti tilanne on sama.

En tiedä mikä kaikki vaikuttaa naisten tuoksuun toisaalta, mutta juuri sen vuoksi en myöskään itkisi täällä jos joku palveluntarjoaja tuoksuu omaan nenään kummalliselta.
Miksi sellaiseen pitää edes ottaa täällä kantaa?

Olen huomannut tätä muutamassa seuraamassani rapsaketjussa ja tuntuu ikävältä niiden tyttöjen kohdalla, jotka olen itse useita kertoja tavannut.

Olen myös itse kuulleeni tuoksuvani kuselle ja hielle, jopa kortsun läpi ja tiedän huolehtivani hygieniastani. Siinä mielessä pystynkin samaistumaan helposti muihin tilanteessa oleviin. Saippuaa ei saa käyttää ja intiimialueelle tarkoitetut pesuaineet ei muuta hajua.

Nyt kaikki te aikuiset lapset, voitaisiin pitää tässä yleistä valistusta ja mäkätystä siis ominaistuoksuista ja -mauista.

Minulle ne on ihan yhtä vaikuttamattomissa olevia asioita kuin silmienväri.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #1 : Maaliskuu 01, 2020, 10:10:32 »
Vaikka en lääkäri olekkaan väittäisin, että on tullut vastaan hupakoita, joilla on bakterivaginoosi.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00949

Muutenhan tuo ei asiakkaalle tunnu paitsi, että tuoksu on todella voimakas. Tuo tuoksu ei ole kenenkään ominaistuoksu ja siihen on olemassa lääkitys.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #2 : Maaliskuu 01, 2020, 17:14:10 »
Jos perseestä lävähtää paskanhaju, se on merkki siitä, että sitä ei ole lähiaikoina pesty. Valitettevasti näitä tapauksia on tullut vastaan. Oudointa on, että nainen saattaa muuten olla todella viimeisen päälle laittautunut, mutta ei tajua pestä persettään ennen panemista.

Arvaan, että sama ongelma on turskien kohdalla. En vain haistele normaalisti heidän persettään.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #3 : Maaliskuu 01, 2020, 18:21:29 »
Jos perseestä lävähtää paskanhaju, se on merkki siitä, että sitä ei ole lähiaikoina pesty. Valitettevasti näitä tapauksia on tullut vastaan. Oudointa on, että nainen saattaa muuten olla todella viimeisen päälle laittautunut, mutta ei tajua pestä persettään ennen panemista.

Arvaan, että sama ongelma on turskien kohdalla. En vain haistele normaalisti heidän persettään.

Mulle on kans joskus tullut hupakko vastaan, joka olisi kaivannut tuota perseen pesua.

Voihan näissä toki olla niitä tilanteita, että hupakolla on pakki sekaisin, mutta silti yrittää "kunnialla" hoitaa sovitut tapaamiset.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #4 : Maaliskuu 01, 2020, 18:45:56 »
Joskus olen pillua nuollessani myös haistinut, että jaahas, kakalla on hiljattain käyty ja vain paperilla ehditty pyyhkäistä. Mutta eihän tosimies tällaisesta häkelly.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #5 : Maaliskuu 01, 2020, 19:46:24 »
Voi Loordinpieksut! Kyllä nyt saippualla pyllyä hinkkaan vielä enemmän kuin aiemmin, ihan varmuuden vuoksi. Enkä tietenkään limakalvoja, ettei tule sitä bakteerivaginoosia.

Moni mies jättää paikat pesemättä, vaikka olisi tuntikausia istunut toimistossa töissä niin kyllä siinä haiskahtaa sitten jo muukin, kuin ominaistuoksu.

Mutta on sillä ominaistuoksullakin osuutensa. Sellainen himottavan tuoksuinen mies, jonka alkukantainen naaras haistaa jo kaukaa niin vaikka se olisi istunut koko päivän toimistossa ja käynyt pissilläkin siinä samalla, niin sellaisen peeniksen on silti valmis tempaisemaan ahnaasti suuhunsa paljaalla päivän päätteeksi - vaimoainesta. Mutta tämä onkin Lotan siviiliseksifantasia, joka toteutuu lähinnä parisuhteessa eli hyvin harvoin vuosien aikana.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2020, 19:49:31 kirjoittanut IhanaLotta »

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #6 : Maaliskuu 01, 2020, 20:38:18 »
Ei kyllä tulisi mieleenkään olla menemättä suihkuun hupakon luona vieraillessa. Aina sitä sen verran ehtii hiota päivän aikana, että ei kehtaa nivusiaan löyhytellä ilman pesua. Alapään hygieniaa edellytän hupakolta, joten kohtuullista on vaatia sitä myös itseltään.

Liittyen IhanaLotan fantasiaan, mulla oli aikoinaan tyttöystävä, jonka mielestä mun tuoksu oli parhaimmillaan salilta tullessa, siis ennen suihkua. Siinä kävikin usein hullusti ja jouduin hikoilemaan heti uudestaan panohommien muodossa.

Poissa Mela

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #7 : Maaliskuu 01, 2020, 20:44:56 »
Itselle kusi ja paskan haju on turn off.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #8 : Maaliskuu 01, 2020, 20:53:10 »
Liittyen IhanaLotan fantasiaan, mulla oli aikoinaan tyttöystävä, jonka mielestä mun tuoksu oli parhaimmillaan salilta tullessa, siis ennen suihkua. Siinä kävikin usein hullusti ja jouduin hikoilemaan heti uudestaan panohommien muodossa.

Tämä! Salin jälkeen poikaystävä nuollaan ja naidaan puhtaaksi, slurp, ei mitään suihkusaippuoita ja dödöjä hyviä aromeja pilaamaan. Jos mulla sellainen siis joskus vielä olisi  :P

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #9 : Maaliskuu 01, 2020, 22:15:58 »
Mites sellainen rehellinen työmiehen hiki?:D Joskus duunin jälkeen olin kaupassa käryämässä ja hyllyjen välissä, jonkun simpsakan naikkosen vieressä valitessani tonnikalaa, huomasin hänen lipaisevan huuliaan ;D

Kuka joskus täällä tai SW:llä sanoi: paras pillu on pesty ja kerran kustu. Naisen tuoksu on vaan jotain niin huumaavaa ja jalat alta vievää. Huoriin mennessä on aina käytävä suihkussa joko kotona, juuri ennen lähtöä ja mieluusti vaikka vielä pelipaikalla👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #10 : Maaliskuu 02, 2020, 07:25:46 »
^ Kuulostaa jotenkin tutulle.. ;D

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #11 : Maaliskuu 02, 2020, 09:40:45 »
Liittyen IhanaLotan fantasiaan, mulla oli aikoinaan tyttöystävä, jonka mielestä mun tuoksu oli parhaimmillaan salilta tullessa, siis ennen suihkua. Siinä kävikin usein hullusti ja jouduin hikoilemaan heti uudestaan panohommien muodossa.

Tämä! Salin jälkeen poikaystävä nuollaan ja naidaan puhtaaksi, slurp, ei mitään suihkusaippuoita ja dödöjä hyviä aromeja pilaamaan. Jos mulla sellainen siis joskus vielä olisi  :P

Eli, työpäivän jälkeen kumppanin hikinen, jäämillä marinoitu persevako nuollaan puhtaaksi. Bon appetit !

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #12 : Maaliskuu 02, 2020, 11:08:59 »
Puhdasta kullia ja palleja on nautinto maistella.

Voin auttaa perseen kuuraamisessa antamalla ennen suihkuun menoa juuriharjan. Sillä puhdistuu hyvin.  8)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #13 : Maaliskuu 02, 2020, 12:23:45 »
Hupakointi on kyllä opettanut mut pesemään perseen kunnolla. Bidee-suihkulla kuten kuvassa tai sitten oikein kunnolla kyykistelemällä suihkussa. Paskan haju on kyllä sellainen turn-off, ja omalta osaltani varmistan ettei haise ::)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #14 : Maaliskuu 02, 2020, 13:25:07 »
Brassivahausta on helppo suositella näin kolmen kuukauden kokemuksella.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #15 : Maaliskuu 02, 2020, 14:02:46 »
Pesukurssit olisi kyllä tarpeen. Wilzu neuvoikin jo hyvin!

Suurin osa miehistä jättää peeniksen pesemättä aktin jälkeenkin. Eli peenis (musta on ihana venyttää tuota eeeeetä) muhii kumin sisällä ja spermassa, otetaan se pois ja laitetaan bokserit jalkaan.

Valitettavasti hajuissa on useimmiten kyse muusta, kuin ominaistuoksusta.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #16 : Maaliskuu 02, 2020, 14:04:46 »
Huvittavaa kun porukka hehkuttaa vahauksia yms, että mitä suotta paikkoja pesemään kun ei ole karvoja.  ::)

Ihan tiedoksi että hiki ja eritteet imeytyvät todella nopeasti kuin terva, eli täysi karvattomuus nopeuttaa ja edistää hajun pinttymistä tiukasti ja se ei millään pari sekuntia kestävällä huljuttelulla lähde.

Aivan älytöntä edes ajatella että kun vetää paikat sileäksi, ei tarvitse enää peseytyä, varsinkaan ennen aktia. Kerran mulla kävi asiakas joka oli käynyt vahauksessa mutta ei ollut varmaan kahteen viikkoon pessyt paikkojaan kunnolla. Sanoin että nyt en valitettavasti pysty, kiitos ja heihei.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #17 : Maaliskuu 02, 2020, 14:59:37 »
^Kuka on väittänyt ettei tarvitse peseytyä? Tiedä sitten kuinka hygieeninen on karvainen äijä kun sen persvako ja jokainen muukin läpi on karvoja täynnä? No makunsa kullakin. ::)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2020, 15:01:20 kirjoittanut Fireman82 »

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #18 : Maaliskuu 02, 2020, 15:03:57 »
Pesukurssit olisi kyllä tarpeen. Wilzu neuvoikin jo hyvin!

Suurin osa miehistä jättää peeniksen pesemättä aktin jälkeenkin. Eli peenis (musta on ihana venyttää tuota eeeeetä) muhii kumin sisällä ja spermassa, otetaan se pois ja laitetaan bokserit jalkaan.

Valitettavasti hajuissa on useimmiten kyse muusta, kuin ominaistuoksusta.

Huh! Kaikenlaisia raakalaisia sitä huorissa käy.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 780
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hajut ja maut
« Vastaus #19 : Maaliskuu 02, 2020, 17:30:46 »
Pesukurssit olisi kyllä tarpeen. Wilzu neuvoikin jo hyvin!

Suurin osa miehistä jättää peeniksen pesemättä aktin jälkeenkin. Eli peenis (musta on ihana venyttää tuota eeeeetä) muhii kumin sisällä ja spermassa, otetaan se pois ja laitetaan bokserit jalkaan.

Valitettavasti hajuissa on useimmiten kyse muusta, kuin ominaistuoksusta.

Uskaltaako jotkut siis jättää kondomin hupakon haltuun? Siis jos siinä on mällit? Itse vedän vain housut jalkaan ja otan kortsun pois vasta kotona. Muutenhan hupakko voisi hyödyntää sitä spermaa.