Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska ja piparihöyryt  (Luettu 5623 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15462
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #20 : Helmikuu 13, 2020, 16:14:25 »
Kyllä aikanaan on oltu sekaisin kuin seinäkello. Ja tulen varmasti olemaan vastakin ja melko piankin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #21 : Helmikuu 13, 2020, 18:01:41 »
Wikipedian mukaan oksitosiini on mielihyvähormoni, jota erittyy mm. seksin yhteydessä. Endorfiini aiheuttaa mielihyvää ja nostaa kipukynnystä. Tämä hormoni erittyy myös seksin aikana. Dopamiini aiheuttaa samankaltaista euforiaa kuin heroiini, kokaiini ja amfetamiini.

Toivottavasti huumepoliisi ei ratsaa minua sihteerivierailun jälkeen, koska minähän olen aivan pöllyssä.  8)
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #22 : Helmikuu 13, 2020, 19:27:31 »
Tapaamiset ovat yleensä ihan mukavia ja osa jopa huippuja muttei ne nyt sekaisin mua saa. Kummasti palauttaa maanpinnalle jälkeenpäin kun muistelee latoneensa ne setelit sihteerikön pikku kätöseen ;D

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #23 : Helmikuu 13, 2020, 21:03:05 »
Vanha viisaushan kuuluu, että 95% miehistä sekoaa pimperosta, ja loput valehtelevat. ;)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #24 : Helmikuu 13, 2020, 21:11:12 »
Varmaan kun on tarpeeksi kyntänyt meriä...tai jotain, niin ei sitä pimperosta niin huuruihin enään mene. Toista se oli nuorempana, silloin oli kyllä pääsekaisin monet kerrat🙂

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15462
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #25 : Helmikuu 13, 2020, 21:17:52 »
Miten tuollaisesta asiasta voi olla sekaisin kuin seinäkello :o
Sun pitää koittaa joskus. ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #26 : Helmikuu 13, 2020, 22:43:42 »
Vanha viisaushan kuuluu, että 95% miehistä sekoaa pimperosta, ja loput valehtelevat. ;)
Olennaista onkin se tapa miten se on "hankittu" ;)

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #27 : Helmikuu 14, 2020, 01:41:31 »
Onkos sihteereillä noussut jälkihöyryt asiakkaan munalla poskelle läpsyttelyn jälkeen?

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (130)
  • Viestejä: 2380
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #28 : Helmikuu 14, 2020, 09:32:46 »
Kyllä on välillä tapaamisia, jonka jälkeen leijun pilvissä ja menee hetki pudotessa takas maanpinnalle 😊
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3042
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #29 : Helmikuu 14, 2020, 10:56:25 »
On joidenkin tapaamisten jälkeen tosi hyvä fiilis, ja mähän saan hirmusti energiaa kaikenlaisesta sosiaalisesta kanssakäymisestä.
Mutta luulen et tää piparihöyryt on vähän eri juttu - aivan ihana termi muuten ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kokkolassa ke 29.5.!

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #30 : Helmikuu 14, 2020, 14:01:41 »
Itse tapailen lähinnä nuoria tsekkiläisiä enkeleitä Prahassa ja muutamaa vakkaria Oulussa. Tapaamisen jälkeen minulla on suunnilleen se sama kaava. Prahassa enkelin kohtaamisen jälkeen kävelen lähimpään baariin ja tilaan sitä jumalten juomaa eli tuopillisen suodattamatonta (non-filtered) tsekkiläistä olutta. Istun terassille ja polttelen sikaria. En tupakoi, mutta saapuessani Prahaan ostan lentokentältä aina askillisen kuubalaisia sikareita. Mieluusti Montecristoja (Che Guevara poltti aina Montecristoja), mutta jos en raski niin kalliita sikareita ostaa, niin mikä tahansa kuubalainen sikari käy. Kunhan se on vaan rakkaudella ja käsin kääritty kuubalaisen naisen reheviä hikisiä reisiä vasten. Polttelen sikaria ja maistelen olutta. Painan mieleeni kaikki tapaamiseni eri sävyt. Sihteerikön muodot, tuoksut, "kuvakulmat", hymyn, juttelut...Rekisteröin tarkasti syvälle aivojeni sopukoihin kaiken sen tapaamisen kauneuden ja nautinnon. Kotona voin sitten marraskuisen vaakasuoran räntäsateen piiskatessa maisemaa istua takkatulen lämmössä ja siemailla napsuja Becherovkaa ja muistella Prahan seikkailujani ja tapaamiani sihteerikköjä. Oululaisia vakkareita tavattuani menen yleensä jumpruun ja tilaan tuopillisen Pilsner Urguellia. Polttelen pikkusikarin jos joku kavereistani tarjoaa sellaisen  :D.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #31 : Helmikuu 14, 2020, 15:22:06 »
Kyyyyyllä niitä jotain höyryjä saattaa erittyä aivoja sumentamaan tälläkin puolella...  😁 Just hiljattain esim. saatoin törmätä ikkunaan, lasit päässä, tapaamisen lopussa... 🙈😂💖
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #32 : Helmikuu 14, 2020, 16:02:57 »
Kocour kirjoittaa paremmin ja runollisesti, mutta noin se minullakin menee rai ainakik sinne päin. Minulle hyvä tapaaminen on kokonaisvaltainen kokemus, johon pitää valmistua huolella mielellään kylpyammeessa lasillisen viiniä kanssa. Tapaamisen jälkeen pitää tapahtumat käydä läpi, mielellään läheisessä anniskeluravintolasaa. Ei siinä känniä tarvita vaan aikaa toipua höyryistä.

No käyn minä välillä myös tyhjentämässä pussit. Niistä keikoista ei tule höyryjä. Se on vain tyhjentämistä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2517
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #33 : Helmikuu 14, 2020, 16:14:11 »
Kyllä tänään oli aikasta vahvat höyryt päällä. Tapaamisen jälkeen ovesta ulos tukka pystyssä ja törmääminen saman siivoojan kanssa, jonka olin jo säikäyttänyt jo aiemmin aamulla hissistä poistuessani
💊

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #34 : Helmikuu 14, 2020, 20:05:16 »
Pahimmat sekoilut pitkään aikaan sattui tänään fitness-kaunotar/personal trainer tyttelin ystävänpäiväspesiaalin jälkeen. Ensin meinasin kompastua ulko-ovella naapurin mummon koiran talutushihnaan ja sit oli tarkoitus käydä hakemassa läppäri toimistolta. Kävin kyllä toimistolla mutta vasta kotona huomasin, että läppäri oli jäänyt pakkaamatta reppuun. :o

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11395
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #35 : Helmikuu 14, 2020, 20:45:54 »
^
 ;D
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #36 : Helmikuu 20, 2020, 10:43:39 »
Kerran olin tapaamisen jälkeen kävelemässä autolle ja noin 2 korttelin kuluttua tajusin kääntyä takaisin ja kävellä sille autolle ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #37 : Helmikuu 20, 2020, 12:07:08 »
^ Ai muillekin kay noin ??  ;D
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11395
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #38 : Helmikuu 20, 2020, 13:11:23 »

^^

Tuli tuosta mieleen että kerran unohdin millä autolla olin tullut ja siitä syystä katselin kädessäni olevia "väärän" auton avaimia hetken aikaa hölmistyneenä ajatellen että miksi mulla on nämä avaimet mukana. Sitten tajusin että ainiin, mä tulin tällä autolla. 😊
Amator