Entä jos aloittaa hieronnalla ja päättää panolla. Aika hyvä yhdistelmä.
Ehdottomasti, täältä myös ääni tälle!
Tää olisi mahtava. Reilun öljyn kera
Uutiset:
^^Kyllä! Kunnon öljyinen body to body massage joka luiskahtaa seksin puolelle ihan huomaamatta 👍
Hierontoja ei varmaan voi oikein niputtaa...niitä lienee tosi erilaisia - pitkä tantrasessio vs. pelkkä intiimihieronta esmerkiks.ite olen löytänyt thai hierojan joka hieroo n 44 min...ja loput...jotain muuta...
Mutta kauan meni ku tuollaisen löysin
Mutta miten noi odotukset thaikkuhieronnoissa - onko niissä yleensä mahdollisuus saada ihan oikeaa hierontaa tyyliin 40min ensin ja lopuksi sit intiimijutut? Vai vähän alkuun hierontaa ja sit nopsaan muihin hommiin?
Krapulassa hieronta on parasta. Aina ei jaksa veivata itse, pistetään mimmi töihin koska siitähän niille maksetaan.
Itsellä taihierom8t ovat sellainen "hätävara" kun on "pakko saada" eikä sihteerille ole päässyt. Maantieteellisiä ja rahallisia esteitä minun ja sihteerin välissä
Tää olisi mahtava. Reilun öljyn kera
Milloin valitsette taihieronnan, milloin pitää oäästä panemaan sihteeriä? Mikä teillä ratkaisee, millaista palvelua milloinkin ostatte
Hierontaa tässä tarvii,alko niin tekee mieli.Löytyskä Vantaalta?
Olen Thai hieronnassa ottanut sen perinteisen puolen tunnin lihashieronnan. Oli hieroja vähän pettynyt kun en ottanut lisäpalveluja.
Pitää ihan kysyä, kun en itse näitä hierontahommia tee, että minkälaista se itse hieronta siis on? Onko se sellaista lihaskalvoja avaavaa meininkiä, jota saa koulutetulta hierojalta klassisessa hieronnassa, vai onko siinä koko ajan joku eroottinen viba mukana?