Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Camilla RE Espoo  (Luettu 2337 kertaa)

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 193
  • ** Piristää muiden päivää
Camilla RE Espoo
« : Kesäkuu 10, 2024, 10:55:18 »
Voi, Afroditet, Venukset, Istarit ja Inannat kun tällä tytöllä olisi varustuksena vielä sellaiset Maya Naughty`n natural B/C-kuppiset kannut.

No, käväisin kuitenkin. Paikka taas tuttu 4:n punaisen tiilitalon komplexi, minuutin ajomatkan päässä Espoon asemalta.

En yleensä ole kirjoittajien kanssa samaa mieltä, että PT luonnossa parempi, kuin kuvissaan, mutta tästä on pakko itse todeta, että näin on. Kuvat näyttävät hänet jotenkin "kulmikkaana" tai jotain sellaista, mutta livenä hän on muodoltaan melkein seksikkäin nainen kenen kehoa käteni on koskenut. Sääret, reidet, lantion seutu, vatsa ja jopa jalkaterät mun silmään sitä parasta A-luokkaa. Ja noi jalat varsinkin sai mut todella kuumaksi, kun hänellä vielä yllään valkoiset stay-upit.

Ainut aika iso puute kiihottavuudessaan tuleekin sitten noista "kumipallorinnoista". Pyrin nykyään välttämään tyttöjä, joille sellaiset on asennettu, koska en saa niistä mitään kiksejä. Päinvastoin. Ne "säteilevät" minulle epäorgaanista kemiaa, eivätkä todellakaan nosta kiihotuksen astetta. Päinvastoin.

Toinen juttu, mikä hieman jarrutti hekumaa oli tytön ehkä vähän liian näkyvä itsetietoisuus kauneudestaan. Vaikea selittää, mutta tämä piirre tekee naispuolisista mulle hieman liian "kovia", että kiihotus etenisi lähelle tajunnan menetyksen tasoa.

Ja syntymämaa ei sitten myöskään ole Tsekki, vaikka puhelinnumero näin antaisi ymmärtää. No, slaavilaista verta kuitenkin.

Menisinkö uudestaan: Vittu, kun noi rinnat olis natut niin, vaikka joka toinen päivä viikon ajan, jonka Espoossa viettää. Mutta, kun ne ei ole niin sanotaan, että harkitsen, harkitsen.

Poissa Damien52

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Camilla RE Espoo
« Vastaus #1 : Kesäkuu 12, 2024, 19:48:55 »
Kiitos rapsasta. Juuri vasta tuli vastaan ilmo. Pitääkin käydä tsekkaamassa paikan päällä kun Espooseen päin liikkuu. Oliko Camilla hyvin itse mukana tai palvelualttius aina hyvä tietää vähän etukäteen, kuvat näyttää hyvin lupaavilta ja myös palveluvalikoima

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 193
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Camilla RE Espoo
« Vastaus #2 : Kesäkuu 15, 2024, 13:26:11 »
Palvelualttius ok. Tosta itse mukana olemisesta sanoisin, että miehen kanssa olemisessa ei hänelle ole mitään uutta. Tuttua hommaa ja ei mun mielestä tempaannu oikeasti mukaan kiihotuksen kenttään niin helposti, kuin jotkut muut PT:t. En varmasti olisi onnistunut tuon tapaamisen aikana häntä orgasmiin asti "saattelemaan", vaikka en todellakaan ole niitä maakunnan rumimpia ja kömpelöimpiä tapauksia. Sen verran saa itsensä pidettyä "ulkopuolisena" aktissa. No, ymmärtäähän ton. Kuka nyt monia kertoja päivässä, jatkuvalla syötöllä jaksaa olla seksuaalisesti kiihottunut ja tarvitseva.

Pillusta erikoismaininta, joka tosta ekasta rapsasta unohtu, on, että todennäköisesti tiukin tuntuma näissä hupakoinneissa mulla pariin vuoteen. Ja tohon aikahaarukkaan mahtuu ainakin 50 eri toosaa.

Poissa Damien52

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Camilla RE Espoo
« Vastaus #3 : Kesäkuu 15, 2024, 14:14:22 »
Kiitos sulle vielä hyvistä rapsoista. Harmi, itsellä huono tsägä. En kerennyt aiemmin viikolla illasta enää ajelemaan espooseen ja vinkkas että ois loppuviikon vielä, mutta ei enää menny viestit perille eilen. Toivottavasti tekee toisen visiitin :) vaikutti tämän hetken tarjonnasta uusista tuttavuuksista mielenkiintoisimmalta.