Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita  (Luettu 6567 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« : Tammikuu 18, 2020, 19:23:49 »
Eilen oli pitkästä aikaa pettymys puoliamatööreissä. Ilmoituksessa ei mainittu painosta mutään, mutta väitettiin kauniiksi. No kasvoissa ei mitään vikaa ollut, mutta vartalo oli ylipainoinen, mukä on turn-off minulle.

Tämä keissi oli oma vikani. En jostain syystä huomannut kysyä tarkemmin. Jos puoliamatööreillä ilmoituksessa lukee hoikka, ei kertaakaan paikalle ole tullut pullukkaa.

Mikä on mielestäsi sellainen asia, mikä ehdottomasti tulisi käydä ilmoituksesta esille. Minusta paino on sellainen enkä tarkoita tätä loukkaukseksi. Täälläkin moni turska arvostaa tuhdimpia hupakoita ja heille riittää asiakkaita niin miksi valehdella tai jättää asia epäselväksi. Tätä valehteluahan tapahtuu myös valokuvien avulla.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #1 : Tammikuu 18, 2020, 19:38:30 »
Veikkaisin et aidot & tuoreet ja monipuolinen kattaus kokovartalokuvia ilmossa ratkaisisi pitkälti tän probleeman? Hoikka, timmi, normi, pyöreä, lihava tms. tarkoittaa niin eri asioita eri ihmisille.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #2 : Tammikuu 18, 2020, 20:36:27 »
^Ilman photosoppausta kyllä. Tätä harrastavat osa (arvostetuista) ulkkareista. Jotkut kotimaiset taas ottavat kuvan niin, että se valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa.

Tämä keissi oli oma vika. En oikeasti muista, että kukaan sanallisesti itseään laihaksi kutsuva puoliamatööri olisi valehdellut.

Tietenkin maailma on täynnä rehellisiä huoria. Niin kuvallisesti kuin sanallisestikin. Tämä ei ollut yleistä kitinää vaan muistutus muutamalle, ei kovin monelle.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 18, 2020, 20:45:12 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #3 : Tammikuu 18, 2020, 21:21:53 »
^Ilman photosoppausta kyllä. Tätä harrastavat osa (arvostetuista) ulkkareista. Jotkut kotimaiset taas ottavat kuvan niin, että se valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa.

Tämä keissi oli oma vika. En oikeasti muista, että kukaan sanallisesti itseään laihaksi kutsuva puoliamatööri olisi valehdellut.

Tietenkin maailma on täynnä rehellisiä huoria. Niin kuvallisesti kuin sanallisestikin. Tämä ei ollut yleistä kitinää vaan muistutus muutamalle, ei kovin monelle.

Mun mielestä noi kuvat on kyl usein tosi läpinäkyvästi photaroituja. Mut toisaalta, mulla pysyy veri yläpäässä kun näen noita kuvia ;D

Mun mielestä niitä omia kuviakin olisi tosiaan hyvä olla useita ja just nimenomaan kokovartalokuvia eri kuvakulmista. Mutta joo, yksi kuva jostain sääristä tms. nyt ei paljoa kerro. Ja kovin rajatut kuvat aina vaikeampia. Mutta just omia kokovartalokuvia & vaikka nyt viisikin niitä eri asennoissa niin eiköhän niistä sitten saa jo hyvin totuudenmukaisen kuvan.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #4 : Tammikuu 18, 2020, 21:27:21 »
Mitäkö ilmoituksessa pitää olla? Pituus ja paino täytyy tietenkin siinä olla. Hiusten väri ja niiden pituus. En tykkää lyhythiuksisista naisista.

Tietysti kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Oon kyllä käynyt monellakin kuvattomalla ilmoittelijalla eikä nyt hirveitä pettymyksiä ole tullut vastaan. Enemmän näistä feikkareista on niitä löytynyt.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #5 : Tammikuu 18, 2020, 22:43:52 »
^Komppaan. Lisäksi olisi hyvä olla listattuna palveluita ja myös niitä joita EI ole tarjolla. Hinnat (jos mahdollista) ja ajantasainen tieto kaupungista jossa on.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #6 : Tammikuu 18, 2020, 23:01:32 »
Mitäkö ilmoituksessa pitää olla? Pituus ja paino täytyy tietenkin siinä olla. Hiusten väri ja niiden pituus. En tykkää lyhythiuksisista naisista.

Tietysti kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Oon kyllä käynyt monellakin kuvattomalla ilmoittelijalla eikä nyt hirveitä pettymyksiä ole tullut vastaan. Enemmän näistä feikkareista on niitä löytynyt.

Hyvä pointti nuo hiukset. Ne voi olla niin tunnistettava asia, ettei niitä välttämättä halua kuvaan mukaan, mutta helppo kirjoittaa tekstiin sen verran mikä hiusten väri & pituus.

^Komppaan. Lisäksi olisi hyvä olla listattuna palveluita ja myös niitä joita EI ole tarjolla. Hinnat (jos mahdollista) ja ajantasainen tieto kaupungista jossa on.

Mielenkiintoista. Aikaisemmin opistolla oli moneenotteeseen juttua ettei tykätä lukea ilmoituksia joissa ei-listoja. Hmmmm.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #7 : Tammikuu 18, 2020, 23:52:05 »
^Henkilökohtainen mielipide oli toi ei lista ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #8 : Tammikuu 19, 2020, 06:10:26 »
^, ^^

Mä lähtökohtaisesti ajattelen että gfe pitää sisällään sen että saa koskea sormilla ja huulilla/kielellä kutakuinkin jokapaikkaan. Jos sitten ei saakaan vaikka suudella suulle niin se olisi kiva tietää etukäteen koska kaikkea ei ehkä huomaa kysyä. Siis jos on kategorinen kielto, sen ymmärrän että tapauskohtaisesti voi olla vaihtelua asiakkaan huonon hygienian takia... 
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #9 : Tammikuu 19, 2020, 07:38:31 »
Kuppikoko, näiden lisäksi mitä on jo mainittu.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #10 : Tammikuu 19, 2020, 08:16:25 »
Kuppikoko, näiden lisäksi mitä on jo mainittu.

Paljonko miehet oikeasti ymmärtävät rintaliivien koosta? Kun se kuppikoko muuttuu ympärysmitan muuttuessa, eli D-kuppi voi tarkoittaa pienehköjä tai isoja tissejä riippuen siitä ympärysmitasta. Juuri tästä syystä en kerro ilmoituksissa kuppikokoa. Käytän 70D-koon liivejä, vaikka mulla on pienet tissit. Jos laittaisin ilmoitukseen kuppikooksi D:n, niin joku voisi ajatella tulleensa huijatuksi minut nähdessään. Mielestäni selkeät kuvat kertovat enemmän kuin mitat taikka kilot.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #11 : Tammikuu 19, 2020, 08:26:38 »

^
Mä en tiedä rintaliiveistä edes sitä miten ne saadaan sulavasti riisuttua... ;D
Amator

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #12 : Tammikuu 19, 2020, 08:42:44 »
Kuppikoko, näiden lisäksi mitä on jo mainittu.

Paljonko miehet oikeasti ymmärtävät rintaliivien koosta? Kun se kuppikoko muuttuu ympärysmitan muuttuessa, eli D-kuppi voi tarkoittaa pienehköjä tai isoja tissejä riippuen siitä ympärysmitasta. Juuri tästä syystä en kerro ilmoituksissa kuppikokoa. Käytän 70D-koon liivejä, vaikka mulla on pienet tissit. Jos laittaisin ilmoitukseen kuppikooksi D:n, niin joku voisi ajatella tulleensa huijatuksi minut nähdessään. Mielestäni selkeät kuvat kertovat enemmän kuin mitat taikka kilot.

Juurikin näin. Ja on muuten todella todella hyvä tissit.  ;)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #13 : Tammikuu 19, 2020, 10:04:18 »
Mitäkö ilmoituksessa pitää olla? Pituus ja paino täytyy tietenkin siinä olla. Hiusten väri ja niiden pituus. En tykkää lyhythiuksisista naisista.

Tietysti kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Oon kyllä käynyt monellakin kuvattomalla ilmoittelijalla eikä nyt hirveitä pettymyksiä ole tullut vastaan. Enemmän näistä feikkareista on niitä löytynyt.

En tiedä, minusta todenmukaiset kuvat ovat tärkeämpiä kuin pituuden ja painon lukuarvot. Minulle on pari kertaa tullut ihmettelyä siitä, että kummatkos minulla pitävät paikkansa, kuvat vai numerot. Totuus on, että ne molemmat pitävät paikkansa, minä vain olen joidenkin mielestä vaa'alla painavampi kuin ulkomuodon perusteella voisi olettaa.

Hiuksista on urani aikana tainnut yksi ihminen kysyä. En kiistä, etteikö sillä ole joillekuille isokin merkitys, mutta näin yhden palveluntarjoajan näkökulmasta hiukset eivät ole kovin olennainen tieto ilmoituksessa.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #14 : Tammikuu 19, 2020, 10:09:28 »
Kuviakin voidaan napata itselle sopivista kuvakulmista etteivät nekään pelkästään mitään kerro, jos et tiedä sitä painoa ja kyllä nämä tiedot sitten yhdessä kertovat missä totuus majailee.

Itse ainakin uskon, että meitä pitkähiuksisten hupsukoiden ystäviä löytyy muitakin kuin minä.


Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #15 : Tammikuu 19, 2020, 10:10:23 »
Paljonko miehet oikeasti ymmärtävät rintaliivien koosta? Kun se kuppikoko muuttuu ympärysmitan muuttuessa, eli D-kuppi voi tarkoittaa pienehköjä tai isoja tissejä riippuen siitä ympärysmitasta. Juuri tästä syystä en kerro ilmoituksissa kuppikokoa. Käytän 70D-koon liivejä, vaikka mulla on pienet tissit. Jos laittaisin ilmoitukseen kuppikooksi D:n, niin joku voisi ajatella tulleensa huijatuksi minut nähdessään. Mielestäni selkeät kuvat kertovat enemmän kuin mitat taikka kilot.

Ei rintaliivien koko vaan se aakkos järjestys. Toki se on suuntaa antava ja voi luoda vääränlaisen mielikuvan. Havahduin itse hiljattain siihen tosiasiaan, että kuppikoko ei kerro koko totuutta. Kuvat kertovat silti enemmän kuin tuhat sanaa ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #16 : Tammikuu 19, 2020, 10:15:50 »
Mitä enemmän paikkansa pitävää tietoa, sitä helpompi päättää ottaako yhteyttä vai ei. Hyvät kokovartalokuvat lisäävät yhteydenoton todennäköisyyttä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #17 : Tammikuu 19, 2020, 10:45:41 »
Kuviakin voidaan napata itselle sopivista kuvakulmista etteivät nekään pelkästään mitään kerro, jos et tiedä sitä painoa ja kyllä nämä tiedot sitten yhdessä kertovat missä totuus majailee.

Itse ainakin uskon, että meitä pitkähiuksisten hupsukoiden ystäviä löytyy muitakin kuin minä.

Tietysti kuvat otetaan aina edustavista kulmista, mutta edustavuus ei tarkoita, että todenmukaisuudesta pitäisi tinkiä. Toisaalta painolukemat, vaikka faktoja ovatkin, saattavat myös hämätä, koska lihasmassan tilanne ja rasvakudoksen jakautuminen saattavat saada painavan ihmisen näyttämään keveämmältä, tai keveän ihmisen näyttämään tukevammalta. Ja eihän sillä muuten ole mitään väliä, jokainen on sellainen kuin on, mutta joskus painolukemat ja ulkonäkö vain saattavat olla näennäisesti ristiriidassa.

Ja tietysti on paljon erilaisia hiusfaneja :) Mutta minun kokemukseni mukaan hiukset eivät yleisesti ole mikään kynnyskysymys.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #18 : Tammikuu 19, 2020, 10:52:00 »
Toisaalta painolukemat, vaikka faktoja ovatkin, saattavat myös hämätä, koska lihasmassan tilanne ja rasvakudoksen jakautuminen saattavat saada painavan ihmisen näyttämään keveämmältä, tai keveän ihmisen näyttämään tukevammalta. Ja eihän sillä muuten ole mitään väliä, jokainen on sellainen kuin on, mutta joskus painolukemat ja ulkonäkö vain saattavat olla näennäisesti ristiriidassa.

Tämä olisi tietysti ratkaistavissa sillä, että jokainen seksinmyyjä kävisi kuukausittain kehonkoostumus-mittauksessa ja julkaisisi aina päivitetyt tulokset ilmoituksessaan. Siinä olisi sitten kehon rasva- ja lihasmassan määrät esillä ja tietenkin lihastasapaino oikean ja vasemman puolen sekä vartalon ylä- ja alaosan suhteen.  ;D

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä siellä ilmoituksessa pitäisi mainita
« Vastaus #19 : Tammikuu 19, 2020, 10:55:27 »
Kuviakin voidaan napata itselle sopivista kuvakulmista etteivät nekään pelkästään mitään kerro, jos et tiedä sitä painoa ja kyllä nämä tiedot sitten yhdessä kertovat missä totuus majailee.

Itse ainakin uskon, että meitä pitkähiuksisten hupsukoiden ystäviä löytyy muitakin kuin minä.

Hep! Käsi pystyyn täältä pitkä hiuksisille sihteereille :D