Harmitti niin perkeleesti kun tulin kotiin siinä uskossa, että pakkasessa olisi ollut vielä 1/2 purkki Ben&Jerry's jäätelöä. Paskat...
Uutiset:
Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Pitäisi olla varmaan vielä erikseen "Mikä ärsytti tänään" naru, ku ei nyt varsinaisesti harmita, eikä vituta 😂Mulla on sellainen luulo että "harmittaa" on lievempi kuin "ärsyttää" ja noita voimakkaampi on "vituttaa".
Itseäni ärsyttää tänään se et kysytään tekstiviestissä asiaa johon olen vastannut edellisessä viestissä 🙈😭😖😩
Lisäksi tein havainnon siitä että Pimu käyttää hymiöitä jotka eivät ole valikossa vaan poimittu jostakin muualta (tämä ei ole harmittelua vaan huomasinpas vaan -tyyppinen toteamus).
SonjaSisu

Huikea tyyppi
ja kun väitetään että naiset on vaikeita. 
SonjaSisu

Huikea tyyppi

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
Taitaa tänä vuonna jäädä foorumilla Granadon joulutarina väliin.

Entto

Lähellä täydellisyyttä
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Pimu

Netta

Rakastajien aatelia
jpetke

Huikea tyyppi
Olen menettänyt kuukauden sisään jo kaksi huonekasvia 😩. En kestä, jos muut eivät selviä talven yli!
Minun punaiset rintaliivit meni rikki 😢
Pimu

Olen menettänyt kuukauden sisään jo kaksi huonekasvia 😩. En kestä, jos muut eivät selviä talven yli!
Netta

Rakastajien aatelia
Kasvivaloja!🔥 Itsellä kuoli viime talvena kaikki viherkasvit ja päätin sillon et uudet ei muuten kuole 🙈 Uudet porskuttaa hengissä ja puskee uutta lehteä nyt lamppujen ansiosta 😊🥰
Täällä kans kahden tilanne on erittäin sos!
Pimu

^ Mutta kun ei sovi sisustukseen! 😩
.. ja pitää ne päällä vaan yöllä niin päivisin ei tarttee kärsiä 🙄
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä