Saamani viesti. Maanantaina uusi palveluntarjoaja maisteltavana Hitto, tulee rankka viikkonloppu ja alku.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Ei ole tarvetta, kun en enää pelaile peeceellä . Muuten piti vähän päivitellä prossua/emoa/muisteja. Nykyään saa kyllä käytettyjä palikoita aika edullisesti. Ihmettelen vaan miten entinen omistaja oli koskaan saanut asennettua wintoosaa, kun vaati heti kättelyssä bios päivityksen.
Kaavin vanhasta prossusta tahnat, kun ei ollut uuttakaan. hyvin notkeeta oli vielä vaikka 12vuotta ne on ollut tuolla;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2020, 09:41:54 kirjoittanut Hetvield »
^Mulla meni just toisin päin että vaihoin pleikkarin peluun peeceen peluuseen ja enkä ole katunut pätkääkään vaihtoa. Ne mahtavat modit mitkä saa laitettua peleihin js tietenki grafiikka ja kunnon pelinäyttö tekee pelaamisesta taivaallista.Mä ostin ihan varalta tahnaa jos pitää prossua käyttää irti tai ostan uuen emolevyn ja kopan tai muuten vaan päivitän prossun mutta kyllä tää intelin i-5 luottaa ei oo ku kaksi vuotta vanha pakettikone mitä oon jo päivittäny varmaan sen 800€ edestä
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!
Näin Stockalla parikymppisen korkkariblondin törötisuiila ja tajusin, että naamamaski ei mitenkään pilaa neitokaisen ulkonäköä kun sitä osaa käyttää tyylikkäästi.
Kävin tänään ruokatunnilla pikapanoilla paikallisen palveluntarjoajan luona Taannoin mainitsin, että tekisi mieli kokeilla ihan rehellinen 'rahat kouraan ja panemaan' kokemus ja sitä tänään sain. Rahat kouraan, kumi päälle, nopea suikkari, daami perse pystyyn ja vartti panemista parissa asennossa, suihku ja takaisin työmaalle. Vaihdettiin vaan pari sanaa koko tilanteen aikana ja kieltämättä oli hauska kokemus