^ Mulla menee tuo niin että kun ajan parran pois niin heti tulee morkkis, että miksi ajoin kun olen niin paljon paremman näköinen parran kanssa. Iloiseksi teki hyvin mennyt työpäivä ja nyt yksi long drink ja nukkumaan.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Mökki laitettu talvikuntoon ja kohta takaisin maihin. Monia varmaan surettaa lähteä vuoden viimeistä kertaa pois kesä paikasta, mut itse odotan jo innolla ensi kevättä ja uusia suunnitelmia täällä. Toivon hyvää jää talvea jotta sais tavaraa raahattua kelkalla, mut taitaa vaan jäädä haaveeksi
Monikin asia. Kokonaisuudessaan Kuopiossa asiakkaat olleet ihan mahtavia tänään. Erityinen maininta vielä eräälle oikealle herrasmiehelle, joka itsensä tästä varmaan tunnistaa, arvostan sitä mitä teit monin tavoin - vastuullista sekä kohteliasta sekä ihan jopa ylireilua ymsyms. Kiitos sinulle vielä kerran ihanista ja ajankohtaisista lahjoista
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎 Seinäjoella pe-la 1.-2.11.!