Kevyet treenit ja pitkät löylyt
Uutiset:
Kyynisyys ja vanhojen asioiden vatvominen saa minut aina iloiseksi ja vain kasvattaa positiivista elämänasennettani! Tämmöistä sain tänään niskaani eräältä ihmiseltä. Hän ei ole ymmärtänyt, että ihminen voi muuttua ja vieläpä positiivisella tavalla. Menneet on menneitä, niitä me ei voida muuttaa, ei vaikka kuinka haluttaisiin. No, vellokoon hän vihassa, kyynisyydessään ja pahassa olossaan ja muistelkoon menneitä pahalla. Kostan hänelle elämällä hyvää, positiivista ja onnellista elämää
Kyynisyys ja vanhojen asioiden vatvominen saa minut aina iloiseksi ja vain kasvattaa positiivista elämänasennettani! Tämmöistä sain tänään niskaani eräältä ihmiseltä. Hän ei ole ymmärtänyt, että ihminen voi muuttua ja vieläpä positiivisella tavalla. Menneet on menneitä, niitä me ei voida muuttaa, ei vaikka kuinka haluttaisiin. No, vellokoon hän vihassa, kyynisyydessään ja pahassa olossaan ja muistelkoon menneitä pahalla. Kostan hänelle elämällä hyvää, positiivista ja onnellista elämää
Kuulostaa ihan kuin olisit eronnut äsken
Kuulostaa ihan kuin olisit eronnut äsken
Uuuuh, siitä on jo yli vuosi ja siitäKIN erosta mä olen jo yli 😂 Mut tästä tämänpäiväisestä ikävästä tapahtumasta on jo muutama vuosi enkä enää edes muistanut vastapuolen olemassaoloa koska mun tapana ei ole vatvoa menneitä, vaan mennä eteenpäin. Mut sielläpähän velloo ja vatvoo. Semmoinen antaa mulle vaan positiivista energiaa ja hyviä viboja mennä sinnikkäästi kohti mun unelmia.
Lakot.