Vastavirta ei näytä jalkapallon mm - kisojen matseja
Punk rules ok.
Punk rules ok.
Uutiset:
Asuntolainan korkokatto. Onneks ollu kaukaa viisas,ja pankin markkinointiosaston vieteltävissä aikoinaan. Nyt se palkitsee
Onhan jkorkokatto jo vanha juttu,ollu vuosikausia markkinoilla,löytyy helpommin varmasti oman pankin sivuilta,kuin mä alkaisin linkittään... Tulis viel henk.koht tietoja julkiAsuntolainan korkokatto. Onneks ollu kaukaa viisas,ja pankin markkinointiosaston vieteltävissä aikoinaan. Nyt se palkitsee
Ai, onko sellainen tullut, laita linkki.
Eiköhän tollanen ole ollut mahdollista aina.Asuntolainan korkokatto. Onneks ollu kaukaa viisas,ja pankin markkinointiosaston vieteltävissä aikoinaan. Nyt se palkitsee
Onhan jkorkokatto jo vanha juttu,ollu vuosikausia markkinoilla,löytyy helpommin varmasti oman pankin sivuilta,kuin mä alkaisin linkittään... Tulis viel henk.koht tietoja julkiAsuntolainan korkokatto. Onneks ollu kaukaa viisas,ja pankin markkinointiosaston vieteltävissä aikoinaan. Nyt se palkitsee
Älä pidä mua pöljänä.
Miksi siis laitoit ilmoille ilosi, jos se on sillekin vanha juttu?
Ja toisekseen - opettele erottelemaan sarkasmi sun mielipiteestä seksinmyyjistä, jotka eivät oletuksesi mukaan tiedä mistään mitään.
Tiedän kolme entistä seksinmyyjää, joilla ihan oma asunto, ei korkokatto, ja kahdella nykyään maisterin tutkinto.
Olen todella ylpeä heistä
Minulla oli maisteri ja kiinteistö ennenkuin aloitin hutsuilun. Toisen maisterin tein koronan aikana. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä erään raajan ongelman vuoksi, joten mulla on turvattu perustoimeentulo. Hutsuilen kun huvittaa, niiden kanssa jotka huvittaa. Pidän hauskaa.Onhan jkorkokatto jo vanha juttu,ollu vuosikausia markkinoilla,löytyy helpommin varmasti oman pankin sivuilta,kuin mä alkaisin linkittään... Tulis viel henk.koht tietoja julkiAsuntolainan korkokatto. Onneks ollu kaukaa viisas,ja pankin markkinointiosaston vieteltävissä aikoinaan. Nyt se palkitsee