Uutiset:
^ Se on sole(hesalaisittain), ei sone.
Siitä kato tulee se o sole mio; minä oon setä aurinkoinen.
Sole ja reppailu kevät päivänä.
Sole ei taida olla edes oikein hesalaisittain, mutta aivan sama
Taitaa enemmän mennä Epsanjaan, Uunon kanssa.
Mutta siis todellakin Sonea ja olutta - lomaa
Kuules ny poeka. Petri Walli R.I.P sanoi yhdessä radiohaastattelussa kauan sitten, että viimeisimmäksi jääneen Kingston Wallin levyn kappaleiden merkitys löytyy kaikki solesta, eli auringosta, ja siksi koko haastattelu oli hänen mielestään täysin turha.
Joten se on son sole ei mikään Sone. Tai sole homha eikä mikhään.
Epsanjanksi aurinko on Sol ja Lasol se vasta tärpättiä onkin.
Sol on sukupuolineutaalimpi ilmaus kuin son-e.
Son viittaa poikaan. Sons of Anarchy. Pojat ilman hallintoa. Anarkia tarkoittaa tosiaan ilman hallintoa, että tiedätte moukat. Ja e-kirjain e-pilleriin, jota ei tarvittaisi, jos miehiä ei olisi olemassa.
Sonni taas viittaa urokseen ja me kaikki tiedämme, mitä Uros Areenalle kävi Tampereella.
^ Se on sole(hesalaisittain), ei sone.
Siitä kato tulee se o sole mio; minä oon setä aurinkoinen.
Sole ja reppailu kevät päivänä.
Sole ei taida olla edes oikein hesalaisittain, mutta aivan sama
Taitaa enemmän mennä Epsanjaan, Uunon kanssa.
Mutta siis todellakin Sonea ja olutta - lomaa
Kuules ny poeka. Petri Walli R.I.P sanoi yhdessä radiohaastattelussa kauan sitten, että viimeisimmäksi jääneen Kingston Wallin levyn kappaleiden merkitys löytyy kaikki solesta, eli auringosta, ja siksi koko haastattelu oli hänen mielestään täysin turha.
Joten se on son sole ei mikään Sone. Tai sole homha eikä mikhään.
Epsanjanksi aurinko on Sol ja Lasol se vasta tärpättiä onkin.
Sol on sukupuolineutaalimpi ilmaus kuin son-e.
Son viittaa poikaan. Sons of Anarchy. Pojat ilman hallintoa. Anarkia tarkoittaa tosiaan ilman hallintoa, että tiedätte moukat. Ja e-kirjain e-pilleriin, jota ei tarvittaisi, jos miehiä ei olisi olemassa.
Sonni taas viittaa urokseen ja me kaikki tiedämme, mitä Uros Areenalle kävi Tampereella.
Sun selitykset on normaaliin tapaan puuta heinää Jatka ihmeessä!
Sone on aina Sone - sanoo joku hampurilaistarjoilijapojke mitä tahansa
Sanoinko jo takapuolet 😍😜
Se, että vaikka elettyjä vuosia tuli taas lisää, niin on saanut pysyä terveenä.
Raikas ulkoilma. Aurinkonpaiste ja lämpö. Miten se saakaan mielen virkeäksi, joka antaa virtaa loppupäivää varten.. Nyt vielä läppärin kanssa terassille juomaan saavillinen kahvia ja muutama pipari.
Se, että vaikka elettyjä vuosia tuli taas lisää, niin on saanut pysyä terveenä.