Viimeisin käynti oman vakkarin luona. Olen niiiin kiitollinen että saan vierailla hänen luonaan. Tässä iässä mikään ei ole enää itsestäänselvää.
Uutiset:
Kolme naista: vaimoni, tyttöystäväni ja salarakkaani.
Helsingin yliopisto sijoittuu useimmissa yliopistovertailuissa eli rankingeissa 50–100 paìrhaan joukkoon. Maailman yliopistojen joukossa se tarkoittaa 0,5 prosentin kärkijoukkoa.Niin huono?
Mieti nyt itse: Sellaisen maan huippuyliopisto joka kehuu olevansa maailman huippua tieteiden alalla ja paras yliopisto vasta 50.-100. paras maailmassa mikäli väitteeseesi edes on uskominen. Sehän on kehitysmaatasoa.
Kertakaikkiaan surkea suoritus hypetykseen nähden.
Tässä näyttäytyy opistotasoisen koulutuksen hankkineen katkeruus yliopistokoulutuksen hankkineita kohtaan.Helsingin yliopisto sijoittuu useimmissa yliopistovertailuissa eli rankingeissa 50–100 paìrhaan joukkoon. Maailman yliopistojen joukossa se tarkoittaa 0,5 prosentin kärkijoukkoa.Niin huono?
Mieti nyt itse: Sellaisen maan huippuyliopisto joka kehuu olevansa maailman huippua tieteiden alalla ja paras yliopisto vasta 50.-100. paras maailmassa mikäli väitteeseesi edes on uskominen. Sehän on kehitysmaatasoa.
Tässä näyttäytyy opistotasoisen koulutuksen hankkineen katkeruus yliopistokoulutuksen hankkineita kohtaan.Helsingin yliopisto sijoittuu useimmissa yliopistovertailuissa eli rankingeissa 50–100 paìrhaan joukkoon. Maailman yliopistojen joukossa se tarkoittaa 0,5 prosentin kärkijoukkoa.Niin huono?
Kolme naista: vaimoni, tyttöystäväni ja salarakkaani.
Helsingin yliopisto sijoittuu useimmissa yliopistovertailuissa eli rankingeissa 50–100 paìrhaan joukkoon. Maailman yliopistojen joukossa se tarkoittaa 0,5 prosentin kärkijoukkoa.Niin huono?
Mistäkö olen iloinen? - No siitä että ehdin "tarjota reilusti" sukulaispoijalle perinteisen uunimakkaralounaan pernamuusilla Kaivopihalla alkusyksystä (ja sen jälkeen muutamat tuopit.) - Mtv:n uutisten mukaan senkin tekeminen loppui tähän päivään. Siitä en ole iloinen. - Naudanlihahan julistettiin Unicafessa pannaan jo parisen vuotta sitten. Sic transit gloria mundi; makkara- ja nakkiateriat nyt kumminkin olivat joskus maailmassa niitä minkä voimalla jaksoi ja halvimmasta päästä laitosruokaa valmistaa. - Niin se ideologia valtaa vähän kerrassaan vanhat, hyvät arvot ja instituutiot... - Kasvis- ja vegaanivaihtoehtoja on kuulemma lisätty jatkuvasti. Nälkäänsähän kyllä nuori ihminen syö mitä vain, mutta... eiss****na kumminkin.
^Tutkittiin hiukkasen paikkaa:
Fingerpori-aiheinen kuva piirtyi mieleeni.
Iloiseksi minut teki se että partani tuoksuu taas pillulle & liukkarille.
Mutta miten selitän sen muijalle - se ei kuulu tähän topikkiin.
Päivä ollut mukavien yllätysten täyteinen. Pitää ehkä nipistää itseään.😊