Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 1973504 kertaa)

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #12940 : eilen kello 15:50:27 »
Iloiseksi tekee mukava viikonloppu Fuengirolassa, Röyhkän keikat ja eilinen CF Malagan kotiottelun ansaittu 1-0 voitto. Pelin jälkeen menin sitten voitolla bordelliin kuten tapana on. Olikin kova panetus päällä koko päivän, kun oli hieman sellainen krapulainen olo. Minulla on aina krapulassa kova panetus. Kysyin asiasta kerran yhdeltä tutulta lääkäriltä, ja hän selitti testosteroni arvojen nousulla sitä asiaa. Hän selitti muistaakseni, että alkoholi laskee testosteroni arvoja jyrkästi, ja sitten kun alkoholi on poistunut verestä, niin karapulassa testosteronitasot nousevat. En sitten tiedä noista testosteroni arvoista, mutta krapulassa panettaa aina. Ja kyllä varsinkin nuorempana panetti kännissäkin koko ajan.

Tuli nyt riekuttua Fugen yöelämässä sangen ansiokkaasti ja kierreltyä baareja, ja minua oikeastaan hämmästytti se että joka paikassa kuuli vaan lähes pelkästään suomen kieltä. Kyllä se Fuengirola on tosiaankin Suomen eteläisin kaupunki. Sellainen eläkeläisten paratiisihan se on. Jotenkin kummallista, että minä en osaa mieltää itseäni sillä tavalla vanhaksi, vaikka samanlainen eläkeläinen minä olen kuten muutkin. Ruumis vanhenee, mutta mieli pysyy vaan samanlaisena. Innostun kaikista uusista jutuista kuten ennenkin. Elämässä on tärkeä noudattaa roomalaisten stoalaista viisautta carpe diem. Se mikä on ollut se on mennyttä. Sitä ei kannata haikailla eikä menetyksiä surra. Tulevaisuudesta me emme mitään tiedä. Ihminen ei voi edes tietää, mitä hänelle huomenna tapahtuu. Ihmisellä on vaan tämä päivä. Carpe diem eli tartu hetkeen.

Itse olen ajatellut tehdä näitä asioita niin kauan kuin se siltä tuntuu. Kaikki loppuu sitten aikanaan. Myös foorumille kirjoittelu. Tykkään nussia nuoria naisia, ja kun en nuoria naisia enää baarista saa, niin ostan seksiä nuorilta niitä palveluja tarjoavilta naisilta. En muutenkaan yritä esittää esim. pukeutumisen kautta mitenkään ikäistäni nuoremmalta. Sellainen on minusta kornia ja jotenkin säälittävää. Keikun näissä bileissä niin kauan kuin se minua kiinnostaa ja katselen hymyillen kun nuorempi ikäpolvi sambaa ohi.

« Viimeksi muokattu: eilen kello 15:54:22 kirjoittanut Granado »
Heil Hitler, Meil Purra!