Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suuseksisuoja  (Luettu 5206 kertaa)

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Suuseksisuoja
« : Tammikuu 06, 2020, 10:28:41 »
HUOM!

Jaaritukseni lopussa on kysymys, johon toivoisin kommentteja sekä naisilta että miehiltä.

Aloitetaan sillä, että olen suojatun seksin kannattaja.

Vaikka neidot miten huolehtisivat terveydestään, kävisivät konrolleissa ja vaatisivat aina yhdynnässä ja suihinotossa kondomia, niin meistä asiakkaista ei aina tiedä.

Tämän peruslinjauksen jälkeen haluan kuitenkin kysyä sekä jutun lukevilta naisilta että miehiltä, miten he kokevat suuseksin suojan lävitse? Enkä nyt puhu mieheen kohdistuvasta imuttelusta, jonka ainakin itse koen ihan riittävän kiihottavaksi ja tyydyttäväksi kortsun lävitse.

Mutta ensimmäinen, ja ilmeisesti myös viimeinen, kokemukseni suuseksisuojasta onkin toinen asia.

Minusta pimpin nuoleminen on ihana asia, pidän tuosta tunteesta, tuoksusta ja mausta. Mutta pimpin nuoleminen suuseksisuojan lävitse on kuin suklaan nuolemista elmukelmun lävitse; kieli kulkee kyllä liukkaasti suklaalevyn pinnalla, mutta nenään tai suuhun ei tule minkäänlaista haju- tai makuaistimusta.

Naiseni (jääköön nyt nimimerkki mainitsematta, vaikka hän ei ilmeisesti täättä SeksiSaitilla olekaan) oli kyllä ihana, pimppi oli ilmeisen kostea (tuskin aidosti häntä kiihoitin, mutta voiteet ovat niin käteviä) ja hän oli täysillä mukana toiveeni toteuttamisessa. Istui ihanasti kasvoillani, kiinteät reidet kehystivät päätäni, suuni oli ihan oikeassa paikassa, kelmu antoi jopa mahdollisuuden tunten aukko kielen ympärillä, mutta jotain ihan keskeistä vaan puuttui.

Tuo leikin vaihe loppui lyhyeen ja jäimme jopa hetkeksi rinnakkein sängylle keskustelemaan asiasta. Naistani selvästi harmitti, että tunne ei ollut minulle sellainen, kuin olin toivonut. Itse toisaalta ymmärsin olla jollain ihmeen keinolla niin fiksu, että en ryhtynyt vonkaamaan pimpin nuolemista ilman suuseksisuojaa.

Naiseni kertoi minulle, että hän tuntee suuseksisuojan läpi nuolemisen ottavana osapuolena LÄHES yhtä kiihoittavana kuin kumppaninsa (joka on siis nainen ja varmasti osaa nuolla pimppiä "oikein") vastaavat toimet tämän nuollessa pimppiä ilman suuseksisuojaa.

Siinä keskustellessamme asiat saivat taas oikeat mittasuhteet, "harmitukseni" pimpin nuolemisen "mauttomuudesta" katosi taka-alalle. Kun naiseni vielä keksi (fetissini tietäen) ehdottaa, että hän vetää kiihottavat mustat pikkuhousunsa takaisin jalkaansa ja istuu kasvoilleni ne päällään, niin kaikki oli kunnossa. Leikkiä jatkettiin ja päästiin melko nopeasti tyydyttävään lopputulokseen.

Mutta nyt kysymys tähän asti jaaritustani lukemaan jaksaneille naisille ja miehille:

Millaisia kokemuksia teillä on suuseksisuojan käytöstä?

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #1 : Tammikuu 06, 2020, 10:50:09 »
Ei minkäänlaisia. Ei ole vastaan vielä tullut eikä  niin väliksikään ole. Jos joku ei halua, että häntä nuollaan niin sekin on ok ja parempi kuin jokin kelmu.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #2 : Tammikuu 06, 2020, 11:01:13 »
Kelmun nuoleminen on niitä kokemuksia, joita en ole edes ajatellut hankkia.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #3 : Tammikuu 06, 2020, 11:06:43 »
Ei ole kokemusta kelmun nuolemisesta, eikä tule. Joskus täytyy vaan se pieni riski ottaa. Tosin harvoin ja hyvin harkitusti.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #4 : Tammikuu 06, 2020, 11:14:16 »
Millaisia kokemuksia teillä on suuseksisuojan käytöstä?

Nykyiset suojalaput ovat niin ohuita ja joustavia, että PaksUkon naisen kokemus on ihan totta. Vastaanottavalle osapuolelle lapun olemassaolo ei tunnu käytännössä ollenkaan. Huomaamattomuutta lisää, kun vulvalle levittää vähän liukkaria ennen lapun laittamista. (Liukkari myös pitää suojan paremmin paikallaan.)

Nuolijan kieleen lappu sen sijaan tuntuu, siitä ei pääse mihinkään.

Olen muutaman kerran demonnut miehille suuseksisuojien miellyttävyyttä nuolemalla terskaa sen läpi. Kokemus poikkeaa kortsutetusta suuseksistä huuooooomattavasti.  :)
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #5 : Tammikuu 06, 2020, 11:35:41 »

^
Pieni utelias epeli nostaa päätään. Suuseksisuojan läpi terskan nuolemista? Kuulostaa siltä että pitää kokeilla...

Mutta siis takaisin kyssäriin, suuseksisuojaa olen saanut nuolla. Maku oli eri kuin paljaaltaan. :)
Amator

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #6 : Tammikuu 06, 2020, 11:42:45 »
Minä vaadin suuseksisuojan käyttöä. Yksi asia siinä vaivaa minua toden teolla.

Minun naapuri-ilmoituksessani lukee, että turvaseksin on oltava asiakkaalleni itsestäänselvyys.

Kun lähetän yhteydenottajille sähköposti-ilmoitukseni, niin toistan, että harrastan ainoastaan turvaseksiä, linkitän nettisivun jossa kerrotaan että turvaseksi tarkoittaa myös suuseksin suojaamista, ja siltä varalta jos joku ei tuota nettisivua lukisi, niin täsmennän vielä sähköpostissani, että kaikki suun ja jalkovälin välinen limakalvokosketus tapahtuu ainoastaan suojattuna.

Sitten ennen kuin lyön tapaamisen lukkoon, vaadin asiakasta vielä kuittaamaan ymmärtävänsä, että yritys poistaa/rikkoa kondomi tai muu suoja partnerilta salassa on poliisiasia.

Itse tapaamisella jotkut asiakkaat osaavat sitten käyttäytyä, mutta suurin osa yllättyy siitä, että pillua ei saakaan nuolla paljaana.

Ja mikä pahempaa, jotkut päättävät olla välittämättä vaatimuksistani. Osa ehkä hetken aikaa nuolee suojan läpi, ja sitten vetävät suojan pois ja työntävät kielensä paljaana pilluun ennen kuin ehdin estää. Osa esittää vain ihailevansa karvoitustani, ja sitten salamannopeasti iskevätkin suunsa pimppiin ennen kuin ehdin työntää heidän päänsä pois. Ja osa pyytää minua käymään 69-asentoon, jotta he voivat ihailla ja nuuhkia minua, sitten tunnen heidän nenänsä vaossani, sitten tajuan että se nenä ei välttämättä tunnu nenältä... ja kas, kielihän se olikin.

En oikeastaan tajua, miksi edes suostun antamaan pimppiäni noin lähelle ihmisten kasvoja, kun useimmat eivät sitä kunnioita. Eihän siinä näin auki kirjoitettuna ole mitään järkeä, joten lopetanpa pimpin ihailtavaksi tarjoamisen kokonaan tämän viestin kirjoittamiseen. Tai ehkäpä kannattaisi lakata suostumasta koko pillunnuolentaan. Yritän parhaani mukaan huolehtia sukupuolitautien ehkäisemisestä, mutta tällaisilla partnerimäärillä ei ole mikään ihme, jos se nalli joskus napsahtaa. Haluan pitää huolen siitä, että jos se napsahtaa minulle, niin en pistä vahinkoa kiertämään asiakkailleni ja heidän pahaa-aavistamattomille kumppaneilleen.
Eläkkeellä.

Poissa Jan_Kopecky

  • Full Member
  • Viestejä: 222
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #7 : Tammikuu 06, 2020, 11:44:39 »
Eipä ole tullut koskaan kokeiltua. Enkä usko että tulee kokeiltuakaan, sen verta tärkeä juttu minulle tuo nuoleminen on, siis makuineen, kosteuden tunteineen, kaikkineen. Viimeiseltä viikolta vyön alla 4 x tuplaorkku 19v opiskelijatytölle illan ja yön aikana ja 31v amatöörille 4x putkeen session aikana, kieli olisi jaksanut ehkä vielä pari lisää, mutta naikkonen sai välissä ähkittyä että riittää...  ::)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2020, 11:46:55 kirjoittanut Jan_Kopecky »
Heghlu'meH QaQ jajvam

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #8 : Tammikuu 06, 2020, 11:46:25 »
Olen kerran käyttänyt varsinaista suuseksisuojaa. Maku oli kuin olisi pyörän sisäkumia nuollut (makuja on varmaankin useita). Yleensä käytän auki leikattua kondomia, koska maku on miedompi/parempi.

Paljaana en nuole koskaan palveluntarjoajaa, vaikka tätäkin vaihtoehtoa on tarjolla. Ymmärtääkseni paljaana nuolemalla altistat itsesi ja toisen kaikille sukupuoliteitse leviäville taudeille.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #9 : Tammikuu 06, 2020, 12:14:39 »
Muutamasti viime aikoina asiakaskontaktissa käyttäneenä, asiakkaan tuntemukset ihan hyviä, laadukas lappu ja sopiva liukkari.
Vaatii hieman tekniikan uudelleenopiskelua, mutta niinhän moni muukin muutos tekee-(:
Kokeilkaa ja etsikää se oikeanlainen suoja, niitä on niin laidasta laitaan.

Myös Rimjob on tuollaisen kanssa aika vaivaton juttu...
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #10 : Tammikuu 06, 2020, 12:15:16 »
Kerran kokeilin yhden asiakkaan kanssa suuseksisuojaa ja sai olla viimeinen kerta.

Mieluummin imen paljasta kullia ja nuoletan pilluni paljaana. Säännöllisesti vuosien mittaan olen pitänyt itsestäni huolta, käynyt ja käyn edelleen tarkastuksissa ja mitään tauteja ei ikinä ole suuseksissä tullut, myös huolellinen asiakasvalinta on auttanut terveenä pysymisessä.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #11 : Tammikuu 06, 2020, 14:15:05 »
^Tämä.Riski on aina olemassa, mutta se on pienempi, kun valikoi ketä tapaa. Sama koskee asiakkaita. Vastuulliset palveluntarjoajat ja asiakkaat käyvät testeissä säännöllisesti. Kertakaan ei ole amiraalilta mitään löytynyt, ja hyvä niin.

Enemmän olisin huolissani tinder/ baarimissien kanssa rakastelusta, jossa vedetään kännissä usein paljaalla koko setti ja aamulla krapulassa alkaa ahistaa, kun alapäässä satiainen kaihertaa ja kutisee, niin maan kauhiast.  ::) Sitten, kun missi alkaa kertomukset existään alkaa exit only paras vaihtoehto toisen panon sijaan. ::)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #12 : Tammikuu 06, 2020, 14:26:00 »
Ex-vakkari sihteerin kanssa tuli kokeiltua kelmun nuolentaa ja siihen jäi.. paljaana tulee sihteerin pimpsa nuoltua,on toki riskinsä mutta valikoin aika tarkkaan ne mitkä nuolen.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #13 : Tammikuu 06, 2020, 14:38:47 »
Siviilissä kerran kokeillut kelmun läpi nuolemista ja maullaan tappoi kyllä halut. Pillun tuoksu, maku ja tuntuma on sellainen kombo jonka haluaa kokea autenttisena, pienestä riskistä huolimatta. Suusta ei ole löytynyt kuin hammaskiveä ja se tuskin johtuu paljaan pillun nuolemisesta ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15199
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #14 : Tammikuu 06, 2020, 15:30:39 »
En nuole tikkaria paperi päällä ja tässä tapauksessa kelmu.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #15 : Tammikuu 06, 2020, 15:35:28 »
Pyrin olemaan näyttämättä huonoa esimerkkiä näille meidän elukoille eli pimppapiirakatkin syön aina ilman kääröä.

Miuku! Lopeta!

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2020, 15:38:53 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #16 : Tammikuu 06, 2020, 16:49:49 »
Kuningattaren viestiin kommentoin että useimmat varmaan ymmärtävät suojatun suuseksin tarkoittavan vain suikkaria suojattuna. Harvempi palveluntarjoaja suuseksisuojaa käyttää ja se voi olla miehillekin uusi juttu. Kannattaa varmaan ehtoihin lisätä myös pillun nuolenta suojattuna, meillä miehillä kun on lukutaito vähän niin ja näin. Varsinkin kun pillua ollaan ostamassa  ::)

Itse en ole koskaan suojaa käyttänyt ja tuskin haluan kokeilla. Pillun maistelu on tärkeä osa tapaamista ja varmistan aina erikseen että tuo onnistuu ja ilman suojaa.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #17 : Tammikuu 06, 2020, 17:03:38 »
Kuningattaren viestiin kommentoin että useimmat varmaan ymmärtävät suojatun suuseksin tarkoittavan vain suikkaria suojattuna. Harvempi palveluntarjoaja suuseksisuojaa käyttää ja se voi olla miehillekin uusi juttu. Kannattaa varmaan ehtoihin lisätä myös pillun nuolenta suojattuna, meillä miehillä kun on lukutaito vähän niin ja näin. Varsinkin kun pillua ollaan ostamassa  ::)

Mitä ihmettä? Tarkoittaako suuseksi siis pelkkää munanimentää? Mitä sanaa pillunnuolennasta sitten käytetään? Onko olemassa mitään suomenkielistä sanaa, joka viittaisi yhtä aikaa sekä peniksen että vulvan hyväilyyn suulla?

Entä sitten sana jalkoväli? Tarkoittaako sekin sitten vain miehen jalkojen välissä olevaa aluetta, jos kerran "kaikki suun ja jalkovälin välinen limakalvokosketus" tarkoittaa pelkkää munanimentää?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2020, 17:06:11 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #18 : Tammikuu 06, 2020, 17:04:10 »
*Nyt on rikki joko sivusto tai minun aivot, tämän piti olla muokkaus mutta se postasi saman kirjoituksen toiseen kertaan*
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2020, 17:05:49 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuseksisuoja
« Vastaus #19 : Tammikuu 06, 2020, 17:33:02 »
Ei ne turskat välttämättä tiedä mistään suuseksisuojista yhtään mitään niin silloin kantsii kyllä vääntää rautalangasta kuten Jepe sanoi. Itsekin kuulin moisista vasta täältä foorumilta. Ja kerran olen sellaista testaillut foorumilaisen kanssa, eipä se oikein miellyttänyt. Sama jättää väliin koko homma.