Talvi treenattu salilla, onko suonet esillä? Voiko käyttää hihatonta?Kesä vedetään ilman paitaa ja pikku-pikku-shortseissa
Uutiset:
Talvi treenattu salilla, onko suonet esillä? Voiko käyttää hihatonta?Kesä vedetään ilman paitaa ja pikku-pikku-shortseissa
koska vedät itses jojoon?Heti sen jälkeen kun työnnät ladatun haulikon suuhusi ja painat liipaisimesta. Jeesus odottaa sinua, mitä sinä vielä odotat
Onks tän vuoden juhannuskuva kuumempi ku viime vuoden?....No se kuva just lähti....kuumempi siinä mielessä että minulla on krapula ja ennen pukkariin menoa näytän c junnuille raakatyöntöä kuortaneella.
Lifti, poikani.Ilmanmuuta. Kävin siinä teidän lähiravintola P syömässä ma ja ti. Sinua ei näkynyt lounasaikaan!
Voitaisiinko vihdoinkin vähän vetää viinaa???
Kuinka paljon pelkäät kohdata mut nyrkkeily kehässä kun kuulema tiedät siitä jotain soitit poskea potkokoksen matsista etten ollut asian tuntija no potkonen oli onnekas arvonnassa sai ne voittavat äänet en jaksa googlettaaLuin vaan kohdan "kuinka paljon pelkäät minua nyrkkeilykehässä"
Mikä on oikea promille määrä pohjalla, jotta Ullanlinnamäellä jaksaa brunssata; syödä ja dokata koko vappupäivän?Jos siellä on hyviä perseitä, sitä sietää selvään päätyyn. Jos on makkarabileet, sitä sietää +3 promillon kieppeillä.
Kuinka paljon pelkäät kohdata mut nyrkkeily kehässä kun kuulema tiedät siitä jotain soitit poskea potkokoksen matsista etten ollut asian tuntija no potkonen oli onnekas arvonnassa sai ne voittavat äänet en jaksa googlettaaLuin vaan kohdan "kuinka paljon pelkäät minua nyrkkeilykehässä"
Vastaan " jos meidän välinen ottelu kuvataan youtubeen tunnistettavasti, nimmarit ovat paperissa ja pysytään alle 90kg = lets go!
^ tota ne ylilihavat akat aina lässyttää.oon nyt kännissä mutta 20v asauin jakomäessä yhtään päähän lyönti kisaa en hävinnyt eli jos tunnet olevasi voimissasi huomenna ois aikaa 10.00 loppuu puheet bar hertta 5 mä oon siellä veikkaan se et oo
ei haittaa. koska tahdään paperit ja kuvaukset.
Rakas Lifti,(ei siis homolla tavalla lausuttuna, vaan miehekkäällä latinorakastajan baritoniäänellä).Vuonna 1986 tapahtui top gun - tsernobyl räjähti - Lifti syntyi
Isot pojat ovat kertoneet minulle että vuonna 1986 valmistunut elokuva Top Gun on piilohomoerootinen leffa.
Uskallanko mennä katsomaan sen vai onko parempi että viisarini värähtää jossain muualla kuin hämärässä elokuvateatterissa, joka on täynnä nuoria hyväkroppaisia miehiä.
En siis ole homo, minä ainoastaan makaan miesten kanssa.
Nimmarit paperiin ja tunnistettava youtube video.Sen jälkeen voit olla kännissä.^ tota ne ylilihavat akat aina lässyttää.oon nyt kännissä mutta 20v asauin jakomäessä yhtään päähän lyönti kisaa en hävinnyt eli jos tunnet olevasi voimissasi huomenna ois aikaa 10.00 loppuu puheet bar hertta 5 mä oon siellä veikkaan se et oo
arvasin että hannaat mutta voin laittaa hame kankaan kun annat osoitteen syyskuun 25 oon jo kuollut ps en osaa kuvata youtube videoita,,, mut sovitaan näin kumpikaan ei vuoteen kommentoi toisen lausuntoja,,Nimmarit paperiin ja tunnistettava youtube video.Sen jälkeen voit olla kännissä.^ tota ne ylilihavat akat aina lässyttää.kuun 25 oon jo varmaan kuollut,,,
oon nyt kännissä mutta 20v asauin jakomäessä yhtään päähän lyönti kisaa en hävinnyt eli jos tunnet olevasi voimissasi huomenna ois aikaa 10.00 loppuu puheet bar hertta 5 mä oon siellä veikkaan se et oo
Ottelu syyskuu 25 pvä.
Juu, en ole hertassa, kun olen töissä.
Mistäs tämä keskustelu lähti? No kysy liftiltä ketjusta.arvasin että hannaat mutta voin laittaa hame kankaan kun annat osoitteen syyskuun 25 oon jo kuollut ps en osaa kuvata youtube videoita,,, mut sovitaan näin kumpikaan ei vuoteen kommentoi toisen lausuntoja,,Nimmarit paperiin ja tunnistettava youtube video.Sen jälkeen voit olla kännissä.^ tota ne ylilihavat akat aina lässyttää.kuun 25 oon jo varmaan kuollut,,,
oon nyt kännissä mutta 20v asauin jakomäessä yhtään päähän lyönti kisaa en hävinnyt eli jos tunnet olevasi voimissasi huomenna ois aikaa 10.00 loppuu puheet bar hertta 5 mä oon siellä veikkaan se et oo
Ottelu syyskuu 25 pvä.
Juu, en ole hertassa, kun olen töissä.
Rakas Lifti,(ei siis homolla tavalla lausuttuna, vaan miehekkäällä latinorakastajan baritoniäänellä).Älä ole huolissasi. Mulla viisasi värähtää milloin mistäkin. Parasiitilla ja sinulla on täisin eri maku.
Isot pojat ovat kertoneet minulle että vuonna 1986 valmistunut elokuva Top Gun on piilohomoerootinen leffa.
Uskallanko mennä katsomaan sen vai onko parempi että viisarini värähtää jossain muualla kuin hämärässä elokuvateatterissa, joka on täynnä nuoria hyväkroppaisia miehiä.
En siis ole homo, minä ainoastaan makaan miesten kanssa.
Parahin Lifti ❤️No jos kyse on parista kilosta niin ei sinun tarvitse treenata ollenkaan. Sellainen kuukausi 1500 kaloria per päivä, vettä vähintään kolme litraa ja ollaan jo maalissa!
Sairastelin alkuvuonna ja vaikka olen toipunut, on treeni-into on kuitenkin kateissa. Lenkille lähteminen on välillä kuin pakkopullaa. Kuinka löydän kadonneen treenimotivaationi? Pari koronakiloa pitäisi karistaa, mutta ovat helvetin sitkeässä. Mikä neuvoksi?
Kadonneen treenimotivaation löytää sillä tavalla että ryyppäät ja syöt itsesi sellaiseen kuntoon että katsot itseäsi peilistä itkua pidätellen. Se on hirveä tunne tiedän! Siitä otuksesta kannattaa otta itselleen kuva muistoksi! Aina kun motivaatio on kadoksissa, sitä otusta on hyvä katsella.