En kestä, suuri peittokysely 😂😂
No hei, kun jengi aivan selkeesti halusi jutella peitoista...niin nyt jutellaan niistä, prkl.
Ei vaan, mutta valitsin yhden käden sormilla laskettavissa.
En itseasiassa huomioinut yön yli tapaamisia, ne olisi nostaneet valinnan astetta ylemmäs.
Mutta mä vastasin nyt ne pl.
Ja tosiaan mulla on ollut yksi vakkari urani aikana, joka viimeisillä tapaamisillamme halusi peiton alle.
Kukaan muu ei muistaakseni ole halunnut, tai ainakaan pyytänyt.
Mun uran ekana vkonloppuna (jonka likuhihnasin), niin itseasiassa mietin tuota peitto problematiikkaa!
Noh, mulla nyt oli ihan hullut, hassut ja väärät keskittymiskohteet urani alussa muutenkin.
Sen vkonlopun aikana yksi turska sanoi mulle, ettei niitä peittoja hei oikeesti tarvita.
Mulla oli ne silleen hassusti puoliksi siinä sängyllä, kun en tiennyt miten olisi kuulunut toimia.
Mutta joo, sen jälkeen opin, ettei niillä peitoilla oo mitään virkaa. Niitä voi toki käyttää panoalustana, jos vaikka on kaksi peittoa, niin nopsaan saa käännettyä puhtaan päällimmäiseksi, ja kahdella peitolla on siinä sit jo valmiina lakana ml. 5 puhdasta alustaa käytössä.
Kotona suosin silti vain lakanaratkaisua, kun lakanoita on rajaton määrä käytettävissä.
Mun peitot on itseasiassa himassa duunien aikana olohuoneessa, koska...noh en jaksa selittää. Tietäjät tietää.