Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tuovatko hutsut teille lahjoja?  (Luettu 1520 kertaa)

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Tuovatko hutsut teille lahjoja?
« : Joulukuu 07, 2019, 14:59:57 »
Venäläinen vakkarisuperblondini Katerina on ottanut tavakseen tuoda pullollisen hopeasuodatettua Russki Standart -vodkaa tullessaan. Se on muuten huippuluokan vodkaa, jos ette ole kokeilleet.

Olen kovin otettu tästä. Tämähän tarkoittaa sitä, että olen päässyt kanta-asiakasohjelmaan mukaan. Tämähän on myös suoraan tulkittavissa kanta-asiakasalennukseksi.

Osapäivähuorana hän saattaa jakaa pilluaan muillekin vaikka tietää, että haluaisin hänet kokonaan omaksi. Mutta olen aivan varma, ettei hän jaksa kantaa vodkaa Pietarista asti kaikille halukkaille suomiturskille. Olen siis saavuttanut VIP-tason.

Tämä huora todella tietää miten suomipoika tehdään onnelliseksi. Huippuluokan palvelua.

Laadukkaimmat Venäjän vientituotteet ovat muuten pillu ja vodka. Kyllä ne vaan jotain osaa siellä. Kolmen viikon päästä pääsee taas nauttimaan muustakin kuin venäläisestä vodkasta.


Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuovatko hutsut teille lahjoja?
« Vastaus #1 : Joulukuu 07, 2019, 15:22:49 »
joskus olen saanut, vakkarilta. oli todella upeat lahjat ja arvoltaan jopa
paljon enempi, mitä silloisesta sessiosta maksoin. vähänkö olin otettu. 8)

ps. tottakai pukilla oli "kontissa" myös vastalahjoja..
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tuovatko hutsut teille lahjoja?
« Vastaus #2 : Joulukuu 07, 2019, 16:20:26 »
Olen itseasiassa saanut. Vaikka kyseeessä onkin alkoholi pitoinen lahja, mutta kyllähän se lämmittää mieltä, koska tää ele saa ajattelemaan, ettei ole yksi turska lukuisten muiden joukossa, vaikka olisikin, mutta mielikuva kuitenkin mukautuu vääristyneeksi🙂.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tuovatko hutsut teille lahjoja?
« Vastaus #3 : Joulukuu 07, 2019, 16:26:59 »
Syntymäpäiväni eräs hupsu antoi pillun lisäksi todella upean lahjan, jonka eteen oli nähnyt vaivaa. Sen jälkeen sama hupsu on jatkanut pienimuotoisten lahjojen tuomista kotimaastaan. Olenhan itsekin hemmotellut naiset pilalle, sitä saa mitä tilaa. Tai ei saa paikallisesta pizzeriasta voi tulla mikä pizza vaan ja raaka-aineet on välillä loppu. Mutta kummin, näin pidetään suomiturska koukussa ja tyytyväisenä.  :)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuovatko hutsut teille lahjoja?
« Vastaus #4 : Joulukuu 07, 2019, 16:34:49 »
Kerran olen saanut pienen lahjan eräältä nyt jo lopettaneelta ihanuudelta.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tuovatko hutsut teille lahjoja?
« Vastaus #5 : Joulukuu 07, 2019, 17:28:46 »
Tässä kohtaa vaikeneminen on kultaa.