401
Pelit / Vs: Assosiaatiopeli
« Uusin viesti kirjoittanut Pikkulerssi Kesäkuu 25, 2026, 15:00:35 »Eppu Normaali - baarikärpänen
Uutiset:
Onko sama kuin otsikolla "oma asunto tampere" ilmoitteleva Princess927?
Pitäis olla.
No höh.
Mun käsittääkseni ei ole
Oliko tämä pettymys?
. Työväenliikkeen miehenä talot ja tavarat, kulissit ja rekvisiitat eivät merkitse minulle yhtään mitään. Vaikka olenkin jonkin verran aineellista hyvää perinyt ja itse myös työlläni hankkinut. En kiinny kuitenkaan materiaan, vaan ihmisiin ja paikkohin jotka ovat minulle rakkaita. Pelkäsin, että olen liian kulunut olemaan yhdessä ja rakastamaan. En ole aikoihin ollut parisuhteessa. Olen vain nussinut huoria, ja ajattelin eläväni sillä tavalla elämäni loppuun asti. Nyt olen huomannut, että osaan silti ja opin joka päivä lisää. Nukun mökillä aitassa hyvin ja herään levänneenä. Aamulla heräsin jo varhain ja katselin läppäriltä Tsekin ja Meksikon välistä peliä. Martta nukkui alasti siinä vieressä vuoteessa ja tuhisi untaan. Martta oli niin kaunis ja lantio kaarti niin eroottisesti, että minulla heräsi halu, vaikka olinkin nukahtanut tyytyväisenä pitkän rakastelun jälkeen. Jalkapallopeli loppui. En raaskinut herättää marttaa, vaan lähdin uimaan. Minulla on ihan pikkupojasta lähtien ollut mökillä sellainen tapa, että aamulla kohta herättyäni pulahdan järveen uimaan. Se jotenkin virkistää ja katkottaa viimeisetkin unenrippeet pois silmistä. Uinnin jälkeen on hieno aloittaa uusi kesäpäivä. Istuin rannassa laiturilla ja annoin aamuauringon kuivatella itseäni. Marttakin oli herännyt ja istuutui viereeni ja antoi aamusuukon. Laskeuduimme laiturilta uimaan. Tällä hetkellä en tarvitse mitään muuta elämääni. Tämä riittää.Onko sama kuin otsikolla "oma asunto tampere" ilmoitteleva Princess927?
Pitäis olla.
No höh.


Henkilökohtaisia tietoja / puhelinnumeroa / nimeä en halua jakaa kenellekkään lähinnä sen takia että jotkut pt:t ottavat jälkeenpäin yhteyttä ja kyselevät hassuja, ongelma on lähinnä ulkomaalaisten pt:iden kanssa mutta kyllä joitain kotimaisiakin hupsukoita löytyy jotka harrastavat samaa.

Onko sama kuin otsikolla "oma asunto tampere" ilmoitteleva Princess927?
Pitäis olla.
Eikös se taksiraiskaaja raiskannut todistetusti 11 naista, omia asiakkaitaan. Istui pikku kakun ja ajaa taas taksia.
Pedofiiliktin istuu muutaman vuoden ja taas mennään.
Tappaakin saa. Ensikertalaisena ehkä kahdeksan vuotta istut.
Auta armias jos peset rahaa/vedät valtiota hanuriin. Rahajutuista vai helposti tulla kovemmat tuomiot kuin lapsen raiskauksesta.
Jotenkin ei mahdu mun mieleen mutta minä olenkin tyhmä.




Montako käteen vetoa muistat? Montako panoa et muista?? En kysy, kunhan vaan kysyn... 😁98% maksullisista/siviilipilluista/parisuhteista olen unohtanut. Muistan mun kahdeksan viimeisintä käteenvetoa mutta vaan kaksi viimeistä panoa.

Olin keväällä Riikassa muutaman päivän AirBnb-majoituksella.
AirBnb oli keski-kaupungissa (central) ja siitä pystyi google mapsin avustamana liikkumaan bussilla nopeasti minne vaan. Paikallisista narvesen-kioskeista pystyi ostamaan 5 päivää voimassa olevan lipun joka toimi kaikissa julkisissa.
LMT nimisen mobiili-tarjoajan liikkeistä pystyi ostamaan viikon voimassa olevan prepaidin. Viestinnät hoituivat whatsappilla ja telegrammilla.
puh.lv sivustolta löytyi paljon sihteereitä. Tarjonta paljolti samantapaista kun Suomessa naapurisivustolla. (sillä vanhimmalla)
gribu.lv sivustolta tuli tavattua yksi. Siellä oli ei-sihteerejä ja amatöörejä ja joitakin hupakoitakin seassa.
Mulla on tapana tiedustella aikaa max parin tunnin päähän (enkä mieltäni pahoita jos/kun ei sovi), koska enhän mä voi tietää tekeekö mun mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14
😱
Kun katson kalenteriani, niin ei tee mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14.
Mutta, tekee mieli ensi viikon perjantaina klo 18-19.
Olenko omituinen? 😳
Sähköposti.
Ei-fonecta turskana, harrastuspuhelin on päällä vain sellaisina ajankohtina, kun sitä tarvitaan (esim. tapaamisen välittömästi lähestyessä, lopullisten saapumisohjeiden vastaanottamiseksi).
Toiminut ihan hyvin - enkä näe järkeä soittaa varatakseni aikaa viikon tai useiden viikkojen päähän. Jos ei pysty sähköpostilla sopimaan tapaamista tiettyyn aikaan tiettynä päivänä, ei ole minua varten.





Naispuoleista parasta kaveria kun pääsis vetelemään
Tämäkin ois, ehkäpä se yli 20vuotta kestäny kissa ja hiiri leikki loppus. Riskinä tietenki et menis se kaveruus jotenkii sekasi. Uskaltaako ottaa sen riskin..

-Mies vai nainen?
-Missä ilmoitus?
-Mikä kaupunki?
-Ikä?
Nainen
Naapurissa
Päijät-häme
25v (vaikkakin tekstissä korjaa sen olevan 28v)
Löytyy alastomasta nimimerkillä Nyla.