401
Välineet / Vs: Hartsikondomit - mietteitä, kokemuksia
« Uusin viesti kirjoittanut namnam Kesäkuu 23, 2026, 05:15:19 »Oon ehkä aiemminkinn kommentoinut jo mutta,, Sain tukkarilta kokeiluun, sellasia naruversioita ja ihan tavallisia kortsun näkösiä. En tykännyt. Aivan liian hankalia laittaa kullin päälle, narujuttu oli niin heppoinen ettei pysyny päällä. Nuolemiseen se ehkä toimis, muttei mulle, koska oon fullbush. Fullbushin kanssa ei pysy mikään nuolulappu.
Mister size taitaa olla yleisesti ohuin ja niitä käytän. Ainoa istä löytyy myös isot koot. Ohuus ei ainoo plussa vaan nämä toimii aina moitteetta, aukeaa kullin päälle rullatessa hyvin erektiota häiritsemättä.
Mister size taitaa olla yleisesti ohuin ja niitä käytän. Ainoa istä löytyy myös isot koot. Ohuus ei ainoo plussa vaan nämä toimii aina moitteetta, aukeaa kullin päälle rullatessa hyvin erektiota häiritsemättä.
Tuoreimmat viestit
ihastus ?
no päivällä katso peiliin ja läimi itseänsä poskille ja joi puoli pulloa viskiä ja palasi todellisuuteen








