401
Olohuone / Vs: Mitä juot juuri nyt?
« Uusin viesti kirjoittanut Kielimies Kesäkuu 20, 2026, 23:03:36 »Ruisleipää ja suolattua lohta päällä. 

Uutiset:

Milloin musta tuli tällainen jahkailija.. Huominen aikaa tehdä päätöksiä, suunnatako maanantaina Ahvenanmaalle vai Vantaalle 🤔

Ja, nyt olen tuhonnut itseltäni kaikki lähetetyt kuvat / poistanut sähköpostikeskustelut.Kiitos, että otit tämän vuoden kalenterin järjestämisen vastuullesi! 🤝🏻
En enää tiedä teidän osoitteitanne, tai pysty mihinkään viesteihin laitettuun kommentoimaan.
Ensi viikonloppuna pyydän ylläpitoa poistamaan kalenterithreadin, kuten ylläpito lupasi tehdä.
Kiitos kaikille osallistujille!
Tuli mieleen juhannus aaton kunniaksi Oulunsalon mira huippu nainen ja kuopion cristiina
Mun edellinen kommentti poistettiin, niin vastataan sitten ihan suoraan...
150e
En ihmettele, että poistettiin. Olihan se hieman töykeä. Jostain syystä nyt pari päivää mun asiallisiin kysymyksiin on toisaalla vastattu ihan sillä samalla tyylillä ja nyt vielä täällä. 🤔 Hämmentävää.
En toki ole kysellyt mistään tai keneltäkään, millaisia hintoja yleisesti pyydetään, niin siksikin halusin tietää mikä sinun näkemys asiasta on.
Mun edellinen kommentti poistettiin, niin vastataan sitten ihan suoraan...
150e
Ja, nyt olen tuhonnut itseltäni kaikki lähetetyt kuvat / poistanut sähköpostikeskustelut.
En enää tiedä teidän osoitteitanne, tai pysty mihinkään viesteihin laitettuun kommentoimaan.
Ensi viikonloppuna pyydän ylläpitoa poistamaan kalenterithreadin, kuten ylläpito lupasi tehdä.
Kiitos kaikille osallistujille!
No mikä on sun mielestä sitten yleisin ulkkari hupakon puolen tunnin taksa?
Mä voin kertoa sen sulle..100e.
No mikä sit on sun mielestä se Suomi hupakon yleisin puolen tunnin taksa? Tää nyt tässä jää auki.
Siinä se on koko komeudessaan. Viime kesän kuvastoa. Varresta ohut, mutta terska on aikamoinen tatti vaikka itse sanonkinKaunis kaareva kulli, kiva kesäinen kuva. Tosiaan iso terska!
No mikä on sun mielestä sitten yleisin ulkkari hupakon puolen tunnin taksa?
Mä voin kertoa sen sulle..100e.
Lifti approve ja nyt lyön penikselläni lähetä nappia.
Kuten tuolla aiemin sanotiin, A feikkitutka värähtää B Tulee mieleen täälläkin vierallut kirjoittaja samantyylisellä sanomalla, mutta esim vaimon asemassa
120e on aika yleinen puolen tunnin hinta ja 350e taas esimerkiksi monella puolentoista tunnin hinta.Juurikin näin. Itse suosin puolentoista tunnin aikaa koska vanha ukko saattaa hyvänä päivänä intoutua toiseen kierrokseen. Puolen tunnin ajoista tosiaan nuorena runkkarina maksoin 100-150€. Hintaan vaikutti muistaakseni oliko paatunut perseen myyjä vai amatööri harrastelija.
Miksi tässä olisi kyse vain suomi-hupakoista?
Jokaisella seksityöntekijällä on vähän omanlaisensa asiakaskunta ja eiköhän me tiedetä itse parhaiten, millaisia asiakkaita meillä käy.
120e on aika yleinen puolen tunnin hinta ja 350e taas esimerkiksi monella puolentoista tunnin hinta.
120e yleinen puolen tunnin hinta?
Ei todellakaan ole.
Onhan se.Olen nähnyt puolen tunnin hintoja väliltä 100-200 euroa, niin en millään kyllä käsitä, miten 120 e ei voisi olla yleinen hinta. 50 euroa ei ole yleinen puolen tunnin hinta, eikä 250 euroa.
Jokaisella seksityöntekijällä on vähän omanlaisensa asiakaskunta ja eiköhän me tiedetä itse parhaiten, millaisia asiakkaita meillä käy.
120e on aika yleinen puolen tunnin hinta ja 350e taas esimerkiksi monella puolentoista tunnin hinta.
120e yleinen puolen tunnin hinta?
Ei todellakaan ole.
Olen nähnyt puolen tunnin hintoja väliltä 100-200 euroa, niin en millään kyllä käsitä, miten 120 e ei voisi olla yleinen hinta. 50 euroa ei ole yleinen puolen tunnin hinta, eikä 250 euroa.
tykkäätkö?Jokaisella seksityöntekijällä on vähän omanlaisensa asiakaskunta ja eiköhän me tiedetä itse parhaiten, millaisia asiakkaita meillä käy.
120e on aika yleinen puolen tunnin hinta ja 350e taas esimerkiksi monella puolentoista tunnin hinta.
Summer mandarin lonkeroa..limited edition🙂
Oikein maistuvaa.
Kokeilisit juhannuksen kunniaksi juoda jotain miehekkäämpää nestettä, kuten vaikkapa olutta

Ja olutkin nelosluokkaa..😉Summer mandarin lonkeroa..limited edition🙂
Oikein maistuvaa.
Kokeilisit juhannuksen kunniaksi juoda jotain miehekkäämpää nestettä, kuten vaikkapa olutta
200%:n korvaus työnantajalta.Mun työhistorian paras työnantajalta saatu korvaus palkasta oli 320%,tapahtui aikaanasa pääsiäisen aikaan.
Summer mandarin lonkeroa..limited edition🙂
Oikein maistuvaa.

En tiedä miksi tuon tekstin kirjoittaja nyt saa näin paljon kuraa niskaan. Hän vain sanoo asiat niinkuin ne ovat; pettäminen on pettämistä. Seksityöntekijöissä on monenlaisia ihmisiä, en näe miksei kyseinen ihminen olisi voinutkin olla seksityöntekijä, hän vain kokee asiat eri tavalla kuin osa meistä.
Jokainen aikuinen ihminen on ihan itse vastuussa teoistaan. Seksityöntekijän syyttäminen pettämisestä on vähän sama, kuin alkon myyjän syyttäminen alkoholismista.

No laitetaan sitten vähän tuoreempaa juttua.En hirveästi seuraa pesäpalloa, mutta täytyy kyllä nostaa hattua Kouvolan Pallonlyöjille etteivät lähde mukaan politikoimaan ja öyhöttämään Vihreitten painostuksesta huolimatta.Tuohan on vuosi sitten tapahtunut juttu.
Me haluamme pelata pesäpalloa. Olemme urheiluseura, emmekä ota kantaa muihin asioihin. Muut tekevät siitä sitten johtopäätöksiä, osa neutraalisti, osa negatiivisesti ja osa positiivisesti, Toivola kertoo.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011320393.html


En hirveästi seuraa pesäpalloa, mutta täytyy kyllä nostaa hattua Kouvolan Pallonlyöjille etteivät lähde mukaan politikoimaan ja öyhöttämään Vihreitten painostuksesta huolimatta.Tuohan on vuosi sitten tapahtunut juttu.
Me haluamme pelata pesäpalloa. Olemme urheiluseura, emmekä ota kantaa muihin asioihin. Muut tekevät siitä sitten johtopäätöksiä, osa neutraalisti, osa negatiivisesti ja osa positiivisesti, Toivola kertoo.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011320393.html

https://www.coco-independent-companion.com/
Cocon tapasin Tampereella 10v sitten.
Kolme tuntia nautin seurasta ja tais parikolme orkkuakin tulla stay-upien saumalle.
Ristus, miten ihana ja fiksu tyttö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
S*
Todella moni suosittu ulkkarihupakko lopetti Tampereella käynnit, mutta siihen ei ollut syynä kaupungin ulkomaalaistaustainen väestö.
Elizabeth on slovakki joka ainakin silloin asui Prahassa.Aivan mahtava fitness-pimuTodellakin piti panemisesta.
Samaa mieltä. Omaan makuuni oli täydellinen näissä hommissa. Se tunne, kun kerran mentiin hissillä kohti hänen paikkaansa, niin katsoi niillä ihanilla silmillään minua silmiin ja otti farkkujen läpi munista kiinni. Kovetuin välittömästi ja Elizabeth totesi: "you horny boy".
Mukavaa juttuseuraakin oli hommien jälkeen/välissä.
Lily Tsekistä. Paras ikinä koskaan missään
Kyllä sai rauhassa ajella mopolla tänään, varmaan vuoden hiljaisin päivä liikenteessä.Onko sulla manki vai peevee?


Toteaa norppa joka tulee panoketjuun levittänään omaa ilosanomaansa