401
Olohuone / Vs: Mitä mietit tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut FortySexN2 Kesäkuu 23, 2026, 09:51:44 »Natalia Salmelaa haastateltiin SuomiAreenassa. Häneltä kyseltiin rahan tienaamisesta ja sillä leijumisesta tai flexaamisesta. Natalia sanoi hyvin, että Suomessa on vieläkin sellainen nöyryyden kulttuuri, jossa menestystä ei saa näyttää. Lehdissä arvostetaan varakasta ihmistä, joka varallisuudestaan huolimatta asuu huonoissa oloissa ja ajelee vanhalla, ruostuneella autolla. Varakkuuteen pyrkiminen ja tulojen maksimointi on paheksuttavaa. Miksiköhän?
Tuoreimmat viestit
ja jos ei kerrasta oppinut niin ansaitsee sen niin monta kertaa uudestaan kunnes oppii
ihastus ?
no päivällä katso peiliin ja läimi itseänsä poskille ja joi puoli pulloa viskiä ja palasi todellisuuteen





