401
Helsinki/pääkaupunkiseutu / Vs: japanilainen Yuna
« Uusin viesti kirjoittanut StadinHomer Kesäkuu 20, 2026, 13:43:01 »Kävin kokeilemassa neitiä.
Kuvat hieman retusoituja mutta kenelläpä ei olisi. Ehkä 10v nuoremman näköiset kuvat. Laihempi kun kuvissa selvästi.
Auttoi kovin riisumisessa ja pukemisessa actin jälkeen. Antoi extrana rimmingiä ja siitä oli sovittu. Hommissa ei valittamista ja melaa upotti hyvin kumpaankin reikään. Ehken 8 1/2 arvosanana. Ei mikään tajunnan räjäyttävä mutta mikään huonokaan suorittajana.
Menisinkö uudestaan.. hmmm jaa, pitää harkita.
Jos pitää pienistä naisista niin ihan ok.
Sää lempeä juhannus-sää
Kuvat hieman retusoituja mutta kenelläpä ei olisi. Ehkä 10v nuoremman näköiset kuvat. Laihempi kun kuvissa selvästi.
Auttoi kovin riisumisessa ja pukemisessa actin jälkeen. Antoi extrana rimmingiä ja siitä oli sovittu. Hommissa ei valittamista ja melaa upotti hyvin kumpaankin reikään. Ehken 8 1/2 arvosanana. Ei mikään tajunnan räjäyttävä mutta mikään huonokaan suorittajana.
Menisinkö uudestaan.. hmmm jaa, pitää harkita.
Jos pitää pienistä naisista niin ihan ok.
Sää lempeä juhannus-sää
Tuoreimmat viestit
Todellakin piti panemisesta.

-avaukselleen, jota myös trolliksi voidaan kutsua.
😄

