201
Kinky/Fetissit / iso pillu
« Uusin viesti kirjoittanut puute eilen kello 06:26:37 »moi tietääkö kukaan iso löysä pillusta palvelun tarjoaa
Uutiset:


Huonoja joukkueita liikaa, alkusarjat ei jaksa kiinnostaa enää puolivälin jälkeen.
Ranska - Norja(pe klo 22) on lohkovaiheen namupala. Panoksena lohkovoitto ja huippuvireinen Haaland haastaa Mbappen maalipörssin voitosta. Toivottavasti muukalaislegioona saa kunnon löylytyksen pohjoisen pojilta.

Estolistallani olevan käyttäjän viestit näkyvät aina kun joku käyttäjä lainaa hänen viestejään. Oisko tää jotenkin korjattavissa?
Helppo juttu, estät lainaajatkin.
Kohta ei näy mitään.
Estolistallani olevan käyttäjän viestit näkyvät aina kun joku käyttäjä lainaa hänen viestejään. Oisko tää jotenkin korjattavissa?
Petitepearlieai luoja
.
Estolistallani olevan käyttäjän viestit näkyvät aina kun joku käyttäjä lainaa hänen viestejään. Oisko tää jotenkin korjattavissa?
Estolistallani olevan käyttäjän viestit näkyvät aina kun joku käyttäjä lainaa hänen viestejään. Oisko tää jotenkin korjattavissa?

Vihdoinkin jotakin ymmärrettävää perustelua Kokoomukselta:
"osa sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydmanin (ps.) linjaamista kriteereistä pitäisi kokoomuksen mielestä poistaa.
Käytännössä tällaisia kriteereitä on kaksi, STT:lle kerrotaan. Kriteeri, joka rajaa avustusten ulkopuolelle muun muassa seksuaalivähemmistöjen, maahanmuuttajataustaisten ja veteraanien puolesta toimivat järjestöt. Toinen ongelma kokoomukselle on kriteeri, jonka mukaan avustusta ei enää myönnetä varakkaimmille järjestöille."
Kyselin myös ja sain aika kovan vastauksen:
”Puolet varausmaksuna omien kokemuksieni vuoksi ja ilman aikarajoitusta ilman kumia saa yms. ”
Harkitkaa kaksi kertaa kannattaako käydä!
Kuten myös tuli tehtyä todella paha pettymys thaikun kans. Puhelimessa kuulosti nii nuorelta ja kiinnostavalta, mutta paikanpäälä keskustan yksityisasunnossa oliki sitte semmone tapaus että ovelta äkkiä kotia ja tää tapahtu ihan äsken
Nimimerkki ois hyvä tietää ettei muiden tartte vaivata aikaa tän thaikun kanssa
Kuten myös tuli tehtyä todella paha pettymys thaikun kans. Puhelimessa kuulosti nii nuorelta ja kiinnostavalta, mutta paikanpäälä keskustan yksityisasunnossa oliki sitte semmone tapaus että ovelta äkkiä kotia ja tää tapahtu ihan äsken
Vanheneminen. Ihana syntymäpäivä. Rakas oli kasannut juuri sellaisen lahjan mitä tarvitsin![]()

Vanheneminen. Ihana syntymäpäivä. Rakas oli kasannut juuri sellaisen lahjan mitä tarvitsinShampanjaa, järkyttävän iso läjä hienoja erikoisoluita, mansikoita, Lindtin suklaita, useita upeita kynsilakkoja ja huippulaadukasta partaöljyä (tuo yhdistelmä kuulostaa itsestänikin vähän hassulta 🤷 mutta on niin minua). Ei yhtään harmita että vanhenee näin hyvässä seurassa ❤️
Nyt vielä synttäripäivällinen. Flank steak grillistä ja tryffelillä maustettu kuskus kylkeen.
Elämä on ihanaa
Vanheneminen. Ihana syntymäpäivä. Rakas oli kasannut juuri sellaisen lahjan mitä tarvitsinShampanjaa, järkyttävän iso läjä hienoja erikoisoluita, mansikoita, Lindtin suklaita, useita upeita kynsilakkoja ja huippulaadukasta partaöljyä (tuo yhdistelmä kuulostaa itsestänikin vähän hassulta 🤷 mutta on niin minua). Ei yhtään harmita että vanhenee näin hyvässä seurassa ❤️
Nyt vielä synttäripäivällinen. Flank steak grillistä ja tryffelillä maustettu kuskus kylkeen.
Elämä on ihanaa

Vanheneminen. Ihana syntymäpäivä. Rakas oli kasannut juuri sellaisen lahjan mitä tarvitsinShampanjaa, järkyttävän iso läjä hienoja erikoisoluita, mansikoita, Lindtin suklaita, useita upeita kynsilakkoja ja huippulaadukasta partaöljyä (tuo yhdistelmä kuulostaa itsestänikin vähän hassulta 🤷 mutta on niin minua). Ei yhtään harmita että vanhenee näin hyvässä seurassa ❤️
Nyt vielä synttäripäivällinen. Flank steak grillistä ja tryffelillä maustettu kuskus kylkeen.
Elämä on ihanaa

Voi pojat. Oon ollut joskus humalassa, mutta en koskaan ennen Sokerihumalassa…
olipa ihana kohtaaminen, kiitos 
Vanheneminen. Ihana syntymäpäivä. Rakas oli kasannut juuri sellaisen lahjan mitä tarvitsinShampanjaa, järkyttävän iso läjä hienoja erikoisoluita, mansikoita, Lindtin suklaita, useita upeita kynsilakkoja ja huippulaadukasta partaöljyä (tuo yhdistelmä kuulostaa itsestänikin vähän hassulta 🤷 mutta on niin minua). Ei yhtään harmita että vanhenee näin hyvässä seurassa ❤️
Nyt vielä synttäripäivällinen. Flank steak grillistä ja tryffelillä maustettu kuskus kylkeen.
Elämä on ihanaa



Lumous oli kiva mussukka. Taisi kulkea Rovaniemeltä käsin Oulussa aina silloin tällöin. On jo vuosia aikaa kun viimeksi kävin hänen luonaan peuhaamassa.

^ viimeset kymmenen vuotta oon sottaillu että kun me kansana ollaan noiden päättäjien "työnantaja" niin miksei pidettäs koko henkilöstöä koskevia yt-neuvotteluita. Potkittas jokainen ministeri, kanisteri ja edustaja pihalle ja tilalle uudet.Toki niitä yt-neuvotteluita pidetäänkin, neljän vuoden välein. Niitä kutsutaan eduskuntavaaleiksi.