201
Etelä-Suomi / As:n mamaJ
« Uusin viesti kirjoittanut Peksu eilen kello 05:40:14 »As:saa tällä nimimerkillä. Onko kokemuksia jakaa?
Uutiset:
ihastus ?
no päivällä katso peiliin ja läimi itseänsä poskille ja joi puoli pulloa viskiä ja palasi todellisuuteen
^ Tämä(kin) parisuhde meni vituiksi muutama vuosi sitten.
Syytä en muista, enkä kyllä tätä naistakaan. Muistan vaan meidän yhteisen kissan koska meillä on yhteishuoltajuus. En ikinä anna anteeksi että se vei Rauli katilta pallit pois. Ne oli komeat pallit.
Petriina oli kyllä omalla tavallaan kuuma ja suorastaan kiihottava tapaus. Ikä näkyi jo hieman kasvoilla (ei silti pahasti, mutta näki ettei ihan tyttösestä ollut kyse) mutta kroppa ja palveluasenne oli kohdillaan.
Yksi parhaita kokemuksiani tämän harrastuksen tiimoilta oli se, kun Petriinan luona harrastettiin sänkypainia ja Petriina hyppäsi ratsaille minun päälleni. Siinä hän sitten ratsastaessa otti värisevän dildon mukaan leikkiin ja pani sillä itseään b-rappuun samaan aikaan kun oma kullini oli neidon ykkösessä. Petriina tykkäsi ja osasi leikkiä!
Leikin jälkeen ihaninta oli jäädä hikisenä ja raukeana juttelemaan hänen kanssaan maailman menosta. Petriina ei ollut todellakaan mikään tyhjäpää vaan oppinut ja kouluttautunut nainen, jonka kanssa pystyi juttelemaan hyvinkin moninaisista aiheista.

Pori, Naantali ja tänään Vantaa. Ei ainuttakaan puolen tunnin aikaa, kaikki tunnin, yksi kahden. Kotona yleisin on pelkkä käsi-suuhoito, kakkosena puolen tunnin aika, tunti on harvinaisuus. Pitääkö siis muuttaa muualle ja ruveta vain käymään lomareissuilla Jkl:ssä, että saa myytyä tunnin aikoja 🤔 Vai mistä tämä johtuu?
No eihän KARJUT mitään tinderiä käytä. Livenä vaan jokaisen luokse joka saa kullin nytkähtämään.Lainaus käyttäjältä: Lifti
Olen välillä persauki, mun hengitys haisee, mulla on pieni muna, vähän risat hampaat, erektio-ongelmia ja muutama lisäkilo riesana.
Tuon kun kirjoittaa Tinder-profiiliin niin johan rupeaa käymään flaksi. Naiset nimittäin arvostaa rehellisyyttä enemmän kuin mitään muuta.
Naispuoleista parasta kaveria kun pääsis vetelemään
Olen välillä persauki, mun hengitys haisee, mulla on pieni muna, vähän risat hampaat, erektio-ongelmia ja muutama lisäkilo riesana.
Kyllä on elämä helpottunut kun ei tarvitse naista mihinkään. Sitten kun löysi vielä naisen joka ei tarvinnut minua mihinkään niin se oli ihan true love.
Aika yleistä parisuhteiden asemasodassa on se kun toista tarvitsee johonkin ja se toinen ei sitä tarvetta täytä. Sitten alkaa tuttu juttu show = miksi sä aina ja miksi sä et koskaan
Ehkä kaikista kohtuuttomin tarve jonka toisen odotetaan täyttävän = sun pitää tehdä mut onnelliseksi
#eikuulumunduuniin
^ Just näin 🔥🔥🔥
Ainoa mikä kiristää mun pipoa, on, että miksi Susanna voi ja minä en 😁 Ja se taas ei johdu Susannasta.
Pumpanen asui mun kaverin naapurissa. Olin koiranhoitajana aina kun tilaisuus oli tarjolla. Se aina moikkasi siihen partsille (maatasossa molemmat) kun istuin siinä rotikka sylissä. Sen jälkeen piti kyllä Rocky rotikka laskea sylistä ja vetää pystyrunkut pitkin vessan kaakeleita.Nuorena poikana tuli katottua speden spelejä ja tilttiä. Eli Hakolan Saijaa ja Jaana Pelkosta.Jaanan takia kyllä monta triljoonaa siittiöitä päätyi vessapaperiin. Voi luoja sentään että Lifti hakkasi lapaseen Pelkosen takia.
Joo kyllä mualaispojankii ranteet sai reeniä. Kumpikin menis vieläki millon vaan. Joskus muinoin näin teknologia messuilla Pumpasen Viivin livenä ja taas sai poikarukan kämmenet rakkoja.
Pumpanen asui mun kaverin naapurissa. Olin koiranhoitajana aina kun tilaisuus oli tarjolla. Se aina moikkasi siihen partsille (maatasossa molemmat) kun istuin siinä rotikka sylissä. Sen jälkeen piti kyllä Rocky rotikka laskea sylistä ja vetää pystyrunkut pitkin vessan kaakeleita.Nuorena poikana tuli katottua speden spelejä ja tilttiä. Eli Hakolan Saijaa ja Jaana Pelkosta.Jaanan takia kyllä monta triljoonaa siittiöitä päätyi vessapaperiin. Voi luoja sentään että Lifti hakkasi lapaseen Pelkosen takia.
Joo kyllä mualaispojankii ranteet sai reeniä. Kumpikin menis vieläki millon vaan. Joskus muinoin näin teknologia messuilla Pumpasen Viivin livenä ja taas sai poikarukan kämmenet rakkoja.
Nuorena poikana tuli katottua speden spelejä ja tilttiä. Eli Hakolan Saijaa ja Jaana Pelkosta.Jaanan takia kyllä monta triljoonaa siittiöitä päätyi vessapaperiin. Voi luoja sentään että Lifti hakkasi lapaseen Pelkosen takia.
^ Ei tilanne vaihtamalla parane. Sieltä hyppää vain joku vielä pahempi vassari puikkoihin. Täytyy sanoa että Britannia on poliittisesti täysin sekaisin. Veikkaan että nähdään vielä ennenaikaiset vaalit ja populistipelle Nigel Farage leivotaan pääministeriksi.Ennen lähtöään Keir the Cunt esiintyi vielä kerran faneilleen ja lauloi kauniin kappaleen
Nuorena poikana tuli katottua speden spelejä ja tilttiä. Eli Hakolan Saijaa ja Jaana Pelkosta.Jaanan takia kyllä monta triljoonaa siittiöitä päätyi vessapaperiin. Voi luoja sentään että Lifti hakkasi lapaseen Pelkosen takia.
Aivan loistava uutinen.Joku muukin kuin minä on ymmärtänyt elämän helppouden deittailussa
Myös oma elämäni muuttui täysin, kun tajusin ruveta Henry Cavilliksi. Sen jälkeen naiset ovat lähteneet treffeille ekalla pyynnöllä ja lisäksi tilillä tuntuu olevan paljon enemmän rahaa. Voin suositella samaa kaikille miehille!
Kerran kerenny käymään. Ihan ok. Anto mulle ilmankin, ainoo ettei suutele mut hyvin otti suihin ja oli tosi äänekäs pannessa. Suosittelen, vähän oli masua mut ei haitannu mua yhtään kauniit kasvot,suosittelenOttiko suihin ilman kumia?

Zezisexyä.. Voi kunpa vielä joskus..Mitäs hänestä jäi mieleen, halvan hinnan lisäksi?

hattara on myös yksi parhaista lopettaneista.

Joku ehti!500e pääsymaksu viittaa siihen että haetaan 'parempilaatuista' siementä.
Ai nytkö meillä on pääsymaksu tiedossa? Kauhian hintaista, kun ottaa huomioon, että piti olla vain X määräinen tippi, jolla jaetaan kustannuksia. 😁 Tosin koko ilmo näkyy hävinneen.

500e pääsymaksu viittaa siihen että haetaan 'parempilaatuista' siementä.
500e pääsymaksu viittaa siihen että haetaan 'parempilaatuista' siementä.Ehkä Pepillä on "breeding fetissi" ja sen fantasian tietyllä tapaa jakaa jokainen sellainen mies joka on jäänyt jumiin kivikaudelle. Jos on aito ilmoitus niin voisin lyödä vetoa että kymmenen litraa pumpataan menemään.

Oli aurinkoinen juhannusEi tainnut iho päästä kärähtämään? Voisin kyllä tulla ihan varuilta vähän rasvaamaan sua
Kyllähän nyt routapaisti neidille järjestyyLöytyy paljon pohjoista lähempää, jopa ihan oikeastikin


Oli aurinkoinen juhannusEi tainnut iho päästä kärähtämään? Voisin kyllä tulla ihan varuilta vähän rasvaamaan sua

Laanilassa oli muutama vuosi sitten tummatukkainen oikeen muhkea pyllyinen nainen. Taisi olla aika kookas klitoriskin js häneltä sai kyllä hyvää js kiihkeää palvelua. Muistaako kukaan ja vieläkö tarjoaa seuraansa? Nimeä en enää muista.
Oliko runsaasti tatuoitu ja ehkäpä silikonirinnat tai hyvät luomut?
Mut joo, jos tarttee baarissa jotain lohkaista, niin mä sanon:”Mullon pakkanen täynnä hirvenlihaa ja pullo kuoharia kylmässä. Läheksä messiin?” Vegaani suuttuu, jonkun muun reaktiota on kiva tarkkailla
"Sä varmaan osaat tehdä kunnon routapaistin, jos lihat on vielä pakkasessa?" 😁
Yks syy, miks pitäis alkaa suunnittelemaan käyntiä pohjoisessa, iskän hirvipaisti. 😋❤️ Yli vuosi siitä kun on viimeksi hirveä saanu. 😱
Löytyy paljon pohjoista lähempää, jopa ihan oikeastikin 
Mut joo, jos tarttee baarissa jotain lohkaista, niin mä sanon:”Mullon pakkanen täynnä hirvenlihaa ja pullo kuoharia kylmässä. Läheksä messiin?” Vegaani suuttuu, jonkun muun reaktiota on kiva tarkkailla
So you’ve discovered that the dark web is full of scammers and criminals. That’s not exactly a shocking conclusion.

Oli aurinkoinen juhannus
Joku muukin kuin minä on ymmärtänyt elämän helppouden deittailussa

