201
Oulu / Vs: Lumoava Lili
« Uusin viesti kirjoittanut Miesmiesvaan Kesäkuu 27, 2026, 14:10:36 »Saatiin kyllä sovittua tapaamisen kulku, mutta harmittavasti tuli aikatauluihini muutoksia, joten ei vielä kokemuksia 😏
Uutiset:
. 
.


Taas näitä perättömiä raiskaussyytöksiä. Tyypillinen keissi, muija tuli katumapäälle ja syytti raiskauksesta koska pelkäsi poikaystävän saavan tietää.Jos ihan tarkkoja ollaan, niin tässä nainen ei saanut tuomiota perättömästä raiskaussyytöksestä, eikä se että vastaajaa ei tuomittu, vielä osoita, että nainen olisi syyllistynyt rikokseen. Ei tässä eikä myöskään Malmin tapauksessa. Näyttö ei ollut kummassakaan tapauksessa riittävä siihen, että vastaajat oltaisiin voitu tuomita.
Nikke Ankaraa syytettiin Kymenlaakson käräjäoikeudessa raiskauksesta. Käräjäoikeus on hylännyt syytteen.
https:.......iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/517c0387-5d0b-49de-97e3-87a3ec6a2d6a
Huonoja joukkueita liikaa, alkusarjat ei jaksa kiinnostaa enää puolivälin jälkeen.
Ranska - Norja(pe klo 22) on lohkovaiheen namupala. Panoksena lohkovoitto ja huippuvireinen Haaland haastaa Mbappen maalipörssin voitosta. Toivottavasti muukalaislegioona saa kunnon löylytyksen pohjoisen pojilta.
Vähän tää lässähti heti alkuunsa ku Norja lähti peliin kakkoskokoonpanolla. Mahtaako olla hyvä veto antaa ykköskokoonpanon levätä ja ottaa joukkueena pataan? Katsojalle ei ainakaan ole hyvä.
Minua ei lainkaan.Sama vika rahikaisella. Ei vaimomatskua


Kuinkahan suurta osaa a) naisista b) miehistä gangbang kiehtoo?
Minua ei lainkaan. Tai siis, ei minua se haittaa jos sessiossa on itseni lisäksi mukana ties kuinka monta naista. Tämä lienee reverse gangbang eli joo, se sallittakoon, joskin kaksi naista lisäkseni alkaa olla se maksimi jolle voi keksiä hommassa roolia. Normaalioloissa yksi nainen riittää.
Me ihmiset ollaan tietty erilaisia ja meillä on erilaiset taipumukset ja hyvä niin. Minä satun olemaan sellainen että seksissä toinen mies lisäkseni on aivan täydellinen turn off. Ei kiitos, jätän tuollaiset puuhastelut muille.

Kuinkahan suurta osaa a) naisista b) miehistä gangbang kiehtoo?
Minua ei lainkaan. Tai siis, ei minua se haittaa jos sessiossa on itseni lisäksi mukana ties kuinka monta naista. Tämä lienee reverse gangbang eli joo, se sallittakoon, joskin kaksi naista lisäkseni alkaa olla se maksimi jolle voi keksiä hommassa roolia. Normaalioloissa yksi nainen riittää.
Me ihmiset ollaan tietty erilaisia ja meillä on erilaiset taipumukset ja hyvä niin. Minä satun olemaan sellainen että seksissä toinen mies lisäkseni on aivan täydellinen turn off. Ei kiitos, jätän tuollaiset puuhastelut muille.
Oli tosi hienoa olla ammattilaisen kuvattavana. Lisää hänen (mustavalkoisia) kuviaan löytyy mm. instasta Jarno Lindholm nimellä sekä tietysti mun tuuletinsivuilta.


Kesäpanetus taitaa olla huipussaan, kun gb alkaa olla täynnä ja mietittiinkin Reginan kanssa, että pitäisikö sitä vielä järkätä loppukesälle toinenkin gangbang...? Elokuun loppuun kenties? Kaksi aiempaa tapahtumaa on olleet tosi kivoja ja saimme hyvää palautetta niistä. 


Musta taas huomaa et kuvat alkaa olemaan jo hieman vääristäviä.Onhan tämäkin neitokainen ollut jo vähintään 3 vuoden ajan 38 vuotias. Kai tuollainen samalla vuosiluvulla sinnittely on niin kuormittavaa että se rupeaa näkymään kropassakin
Ei ole samassa kunnossa kuin esim kuvissa missä näkyy löytyvän vähän vatsalihaksia vaan nykyään löysää enemmän.
Mutta ihan hyvä pt silti


Huonoja joukkueita liikaa, alkusarjat ei jaksa kiinnostaa enää puolivälin jälkeen.
Ranska - Norja(pe klo 22) on lohkovaiheen namupala. Panoksena lohkovoitto ja huippuvireinen Haaland haastaa Mbappen maalipörssin voitosta. Toivottavasti muukalaislegioona saa kunnon löylytyksen pohjoisen pojilta.

Estolistallani olevan käyttäjän viestit näkyvät aina kun joku käyttäjä lainaa hänen viestejään. Oisko tää jotenkin korjattavissa?
Helppo juttu, estät lainaajatkin.
Kohta ei näy mitään.
Estolistallani olevan käyttäjän viestit näkyvät aina kun joku käyttäjä lainaa hänen viestejään. Oisko tää jotenkin korjattavissa?
Petitepearlieai luoja
.
Estolistallani olevan käyttäjän viestit näkyvät aina kun joku käyttäjä lainaa hänen viestejään. Oisko tää jotenkin korjattavissa?
Estolistallani olevan käyttäjän viestit näkyvät aina kun joku käyttäjä lainaa hänen viestejään. Oisko tää jotenkin korjattavissa?