201
Kaatopaikka / Vs: Jalkapallon MM2026 keskustelua
« Uusin viesti kirjoittanut Entto Kesäkuu 23, 2026, 18:49:22 »^
Enkulille tulee suru 😭 jos Ronaldo ei ole aloituksessa.
Enkulille tulee suru 😭 jos Ronaldo ei ole aloituksessa.
Uutiset:
I completely agree with JämeräpartainenInsinööri. You should search only on known and safe platforms. No one in Finland will do a whole night for 100€, so you know for sure such claims are only scams.
Siinäpä oli hienosti kerrottu juuri ne kaksi "haista vittu" tapaa.Kaksi ihmistä on hiljattain pudonnut parvekkeen kaiteen läpi. Koskahan aletaan tehdä paremmin käyttöä kestäviä kaiteita? Iskun jälkeen laminoitu lasi ei jousta.
Jostain lueskelin artikkelin jossa näitä tutkittiin. Kaiderakenne voi olla sellainenkin, että ulospäin näyttää että lasi olisi paikoillaan. Kuitenkin heti kun kaidelasia kuormitetaan se pettää. Eli ne lasit ei välttämättä ole edes oikein paikoillaan. Ajan myötä pääsevät valumaan kiinnikkeistään. Kyseessä ei välttämättä ole asennusvirhe.
Toinen nykyvillitys on tehdä kaiteet kuitusementtilevystä, joka taasen ei oikeastaan kestä kaiteelta vaadittavaa kuormitusta.
Yleensä Suomessa on ollut se hieno tapa että kaikki lasketaan (kuormitus ym) niin yläkanttiin että näitä vahinkoja ei pääse sattumaan. Muutaman viime vuoden aikana on alkanut tapahtumaan ikävä muutos.
Jollain tavalla nautti kanssasi 😅
Harvinainen näky Eviliasta pleasure-domin roolissa
Siinäpä oli hienosti kerrottu juuri ne kaksi "haista vittu" tapaa.Kaksi ihmistä on hiljattain pudonnut parvekkeen kaiteen läpi. Koskahan aletaan tehdä paremmin käyttöä kestäviä kaiteita? Iskun jälkeen laminoitu lasi ei jousta.
Jostain lueskelin artikkelin jossa näitä tutkittiin. Kaiderakenne voi olla sellainenkin, että ulospäin näyttää että lasi olisi paikoillaan. Kuitenkin heti kun kaidelasia kuormitetaan se pettää. Eli ne lasit ei välttämättä ole edes oikein paikoillaan. Ajan myötä pääsevät valumaan kiinnikkeistään. Kyseessä ei välttämättä ole asennusvirhe.
Toinen nykyvillitys on tehdä kaiteet kuitusementtilevystä, joka taasen ei oikeastaan kestä kaiteelta vaadittavaa kuormitusta.

uudestaankin.Kaksi ihmistä on hiljattain pudonnut parvekkeen kaiteen läpi. Koskahan aletaan tehdä paremmin käyttöä kestäviä kaiteita? Iskun jälkeen laminoitu lasi ei jousta.
Kuvittelevat vain saavansa parempia helmiä tarjolle, ja palaavat sitten ehkä pettymysten kera ja lopun tilinsä kanssa seuraavalla viikolla taas luoksesi saamaan lohdutusta, tutusta ja turvallisesta aikuisemmasta naisestaPori, Naantali ja tänään Vantaa. Ei ainuttakaan puolen tunnin aikaa, kaikki tunnin, yksi kahden. Kotona yleisin on pelkkä käsi-suuhoito, kakkosena puolen tunnin aika, tunti on harvinaisuus. Pitääkö siis muuttaa muualle ja ruveta vain käymään lomareissuilla Jkl:ssä, että saa myytyä tunnin aikoja 🤔 Vai mistä tämä johtuu?
Johtunee siitä, että paikallista pidetään helposti itsestään selvyytenä, jolla voi vierailla useammin. Sitten kun kaltaisesi helmi lähtee harvoin keikalle, niin halutaan viettää pitempi aika, kun kerrankin pääsee toteuttamaan pitkäaikaisen fantasiansa juuri sinusta.
Ja sama asia erilailla muotoiltuna.. Jyväskylän miehet käyttää rahansa paikkakunnalla keikkaileviin helmiin, joiden kanssa halutaan viettää pitempi aika. Ja siihen paikalliseen itsestään selvyyteen vain silloin, kun parempaa ei ole tarjolla 😬
Mielikuviahan tässä myydään, jossa todellisuus ja fantasia erovat toisistaan. Uusi (ehkä parempi) on usein kiinnostavaa ja se suosii tässä keikkailijoita.Etsin kypsempää ja minun varoilleni sopivaa naista joka vaikka vähän antaisi hierontaa ja myös häneen saisi koskea.
Tässä on nyt eletty kaksi ja puoli vuotta ilman minkäänlaista erotiikkaa kotona, olisi ihana tuntea toisen kosketus.
Maksaisin toki, mutta nämä nuoret ammattilaiset ovat minun tuloilla ihan haaveissa vain.
Ja muutenkin tykkäisin vanhemman(60-75) naisen kanssa ihan rauhassa ja hellästi hyväillä toisiamme ja suudellakin kiihkeästi…
Laita minulle yksityinen viesti ja yhteystiedot, minulle kävisi päiväaikaan parhaiten tavata.
Itse olen 58v 178/80, siisti, parraton, keskustelutaitoinen, takuulla luotettava ja mukava mies.
Sinun osalta ei mitään ulkonäkövaatimuksia, lämpö ja läheisyys ja tietysti puhtaus ja terveys edellä.
Mun mielestä ihan ässäseuranhakuilmoituksia ovat ”ei mitään ulkonäkövaatimuksia” tarkoittaen tietysti, että itseään rumana pitävät ovat kohderyhmää. Jokainen itseään arvostava hupakko taatusti tarttuu koukkuun
Mietin miten joku ihminen kotiutuu Suomeen niin erittäin hyvin, miten jollakin on asenteet kohdallaan ja jotkut eivät kykene mihinkään järkevään toimintaan.
Olen kaynyt kolme kuukautta lounaalla tässä mestassa. Tämä thaimaalainen mies opetteli vuodessa Suomen kielen ja perusti ravintolan. Ja mikä parasta, opetteli tekemään Suomalaisia perusruokia, halvalla normi duunareille.
Tänään sain kympillä kaksi isoa kaslerin pihviä, varmaan kilon perunamuusia, hyvä vähän pippurinen ruskea kastike, salaatti ja iso leka kahvia.
Uskomaton ukko.
Ja sen thaikku vaimo opetteli vuodessa Suomen kielen, avasi kynsistudion ja leipoo itse kaiken tänne ukon lounaskahvioon
Uskomaton akka.
Saatanan mä muuten lihoan kun vedän näitä sen kerma kakkuja
Tuiran thai hieronnassa oli aikanaa amy tai eimi, en tiedä miten kirjoitettiin. Mutta noin lausuttiin
Jo vanhempi (noin 45) silikoonirintainen nainen. Siitä sai hyvät kyydit.
. Oli vuosi 2003 tai 2004 kun Eimy esitteli minulle juuri saamaansa Suomen passia. Hänen oikea ikänsä oli silloin 27 vuotta. Eimy oli lähdössä vierailemaan sukulaistensa luokse Kambodzaan ja pyysi minua mukaansa. Minulla oli oikeastaan aluksi tarkoituskin lähteä, mutta se sitten jäi. En sitten tiedä, että olisikohan Eimy halunnut jotain toisenlaistakin suhdetta välillemme, mutta en minä nyt kuitenkaan kenenkään entisen tai nykyisen huoran kanssa ala mihinkään sellaiseen. Eimy ja Dammy sitten jäivät unholaan, kun löysin vakituisen naisystävän ja aloin elellä jälleen ihmisiksi. Aina joskus mietin, että mitäköhän Eimylle mahtaa nykyään kuulua. Eimy käsittääkseni muutti jossakin vaiheessa Etelä-Suomeen takaisin, mistä hän oli Ouluun ajautunutkin. Eimy tykkäsi tehdä minulle kambodzealaisia ruokia. Ne kyllä haisivat ja maistuivat minusta vähän omituisille. Rehellisesti sanottuna aika hirveiltä. Eimy istui alasti sylissäni ja lappoi soppaa kitusiini. Pakkohan sitä oli nieleskellä alas. Eimyn lähdettyä koko talo piti aina tuulettaa perusteellisesti, koska lapset asuivat vuoroviikoin minun luonani 
Minua kiinnostaisi käydä pitkästäaikaa eturauhashierojalla. Aikoinaan tuli käytyä legendaarisella Janitalla ja Töölön Sabinalla. Myös Anjalta sai mukavaa eturauhasen hierontaa. Onko tullu uusia kypsempiä rouvia tarjoamaan palvelua tai onko suositella jotain nuorempaa varmaotteista?
Vieläkö siellä vaikuttaa se paikallinen "opas"?
Natalia Salmelaa haastateltiin SuomiAreenassa. Häneltä kyseltiin rahan tienaamisesta ja sillä leijumisesta tai flexaamisesta. Natalia sanoi hyvin, että Suomessa on vieläkin sellainen nöyryyden kulttuuri, jossa menestystä ei saa näyttää. Lehdissä arvostetaan varakasta ihmistä, joka varallisuudestaan huolimatta asuu huonoissa oloissa ja ajelee vanhalla, ruostuneella autolla. Varakkuuteen pyrkiminen ja tulojen maksimointi on paheksuttavaa. Miksiköhän?Ei kai sitä paheksu kuin vasen laita. Kateudesta.

Pori, Naantali ja tänään Vantaa. Ei ainuttakaan puolen tunnin aikaa, kaikki tunnin, yksi kahden. Kotona yleisin on pelkkä käsi-suuhoito, kakkosena puolen tunnin aika, tunti on harvinaisuus. Pitääkö siis muuttaa muualle ja ruveta vain käymään lomareissuilla Jkl:ssä, että saa myytyä tunnin aikoja 🤔 Vai mistä tämä johtuu?
Johtunee siitä, että paikallista pidetään helposti itsestään selvyytenä, jolla voi vierailla useammin. Sitten kun kaltaisesi helmi lähtee harvoin keikalle, niin halutaan viettää pitempi aika, kun kerrankin pääsee toteuttamaan pitkäaikaisen fantasiansa juuri sinusta.

^ Hinta-laatusuhde on ulkkareilla älyttömästi parempi.
Onko tämä yleinenkin ilmiö, että palveluntarjoajat eivät mielellään tee varauksia pitkälle eteenpäin, siis mahdollisesti jopa niin, että ainoastaan samana päivänä voi sopia ajan, mutta kun tuo päivä koittaa, niin heitä on aivan mahdotonta saada kiinni? Tästä on melkeinpä tullut isoin kynnys hupakoinnin harrastamiselle itselleni, koska kun löytää jonkun kiinnostavan naisen jonka kanssa päästäisiin yhteisymmärrykseen hinnasta ja palveluista, niin sitä aikaa ei vaan saa, kun ei sinä päivänä saa enää mitään vastausta. Tätä on nyt sattunut todella monen kanssa, joten pakko tulla ihmettelemään ilmiötä nyt tänne.Hyvin tyypillistä, joskus jopa toivoisi että suomessa toimisi bordellit ja katuhuorat
Ja kyllä, aina voi valita toisen, mutta on tämä vähän jännää, että jos haluaisi päästä ns. hommiin, niin varuiksi pitää pistää kyselyä viidelle hupakolle joista yhden kanssa saadaan asiat natsaamaan.
Jokainen mies joka korviaan myöten rakastuu huoraan, kuuluu tulla niin pahasti kupatuksi, että jäljellä jää vain tuulen huuhtoma perse.
ja jos ei kerrasta oppinut niin ansaitsee sen niin monta kertaa uudestaan kunnes oppiiMulla kasvaa. Tadalafil jota napspaan ennen pillukioskikeikkaa, tekee mulla sen että on usein kova aamustondis muutamana seuraavana päivänä ja mitä sitä nyt sitten sillä tekis muuta ku panis.Tutkitusti nostavat väliaikaisesti testosteroni pitoisuuksia, mutta kyllähän se noin on, mitä enemmän saa niin sitä enemmän haluaa jos vaan on siis hyvää tarjolla. Paha noidankehä tuollainen kun vie rahat ja järjen
Mä jopa väitän että tää mun harrastus on tavallaan pelastanu mun avioliiton. Kun oma vaimo ei enää pitkään aikaan oo välittäny pitää itsestään huolta, ilman sitä että pääsen välillä panee sellaisia naisia jotka miellyttää omaa silmää ja kyrpää, seksi olis loppunu meiltä jo vuosia sitten. Nyt parhaillaan aktiivisina huorailuaikoina pannaan kotonakin montakin kertaa viikossa.
Lomamatkallakin hiljattain kettu kävi koloissa joka päivä.

ihastus ?
no päivällä katso peiliin ja läimi itseänsä poskille ja joi puoli pulloa viskiä ja palasi todellisuuteen
^ Tämä(kin) parisuhde meni vituiksi muutama vuosi sitten.
Syytä en muista, enkä kyllä tätä naistakaan. Muistan vaan meidän yhteisen kissan koska meillä on yhteishuoltajuus. En ikinä anna anteeksi että se vei Rauli katilta pallit pois. Ne oli komeat pallit.