201
Olohuone / Vs: Mitä juot juuri nyt?
« Uusin viesti kirjoittanut JuliaK Kesäkuu 21, 2026, 17:44:29 »Punkkua ämpärillinen
Uutiset:

. Mostly it's just scammers there and kind of sarcastic people with a dark sense of humor.K-marketista oli xl-koon kortsut loppu! 😮 tarkoittaako se sitä, että isokullisilla on parempi flaksi juhannuksena vai että normaalikulliset vetelee paljaalla 😬😅Paljaalla!!!
KesäPerCe 😁😘On se vaan upea, pääsispä pian kosketusetäisyydelle




KesäPerCe 😁😘


K-marketista oli xl-koon kortsut loppu! 😮 tarkoittaako se sitä, että isokullisilla on parempi flaksi juhannuksena vai että normaalikulliset vetelee paljaalla 😬😅
KesäPerCe 😁😘

Escort-scene ja sen tämänhetkinen "heikkous" omasta näkökulmasta.
Lienen liian vaativa, mutta taitaa olla niin, että 3 vuoteen en ole Jyväskylästä löytänyt kriteerit täyttävää seuralaista. Kansallisuus toissijainen.
Ja läpikulkumatkoista kyse.
Nyt selailen nettiä akselilla Häme/Uusimaa/Kymenlaakso ja ei mitään. Ei ulkkareita, ei Suomimimmejä.
Uusimaa lähinnä Vantaan osio. Stadi/Espoo menee liian vaikeeksi, lähinnä matkojen vuoksi. Niin paljoa ei kuitenkaan paneta, että yli tuntia viitsii ajeluihin tärvätä.
Mut heikkoa on. Raha polttaa taskuissa, mut antaa sit polttaa.

KesäPerCe 😁😘

KesäPerCe 😁😘

Voi pojat, se oli siinä! 😍. Suuri ja sokerinen kiitos järjestäjälle
ja kaikille rohkeille, komeille miehille, jotka annoitte meille naisille näin upeaa silmänruokaa joka päivä! Ruisleipää ja suolattua lohta päällä.Niin taitava kieli miehellä, että ruokakin muuttuu juomaksi? 🤭😂
18. luukku jäi mieleen viipyilemään pidemmäksi aikaakin..
❤️Viestiä laitettu mutta ei ole vastausta kuulunut.

Miten tää keissi jatkui?"Suvaitsevaisto" piti tapansa mukaan kovaa meteliä ja maalitti KPL:ää parhaansa mukaan. Järkevän keskustelun yrittäminenkään ei heidän kanssaan onnistu, kuten olemma lukuisia kertoja saaneet lajityypin kohdalla nähdä tässäkin ketjussa.
Missä nykyään ja millä nimellä?Tuli mieleen juhannus aaton kunniaksi Oulunsalon mira huippu nainen ja kuopion cristiina
Mira tapailee edelleen muttei Oulunsalossa.


Milloin musta tuli tällainen jahkailija.. Huominen aikaa tehdä päätöksiä, suunnatako maanantaina Ahvenanmaalle vai Vantaalle 🤔

Ja, nyt olen tuhonnut itseltäni kaikki lähetetyt kuvat / poistanut sähköpostikeskustelut.Kiitos, että otit tämän vuoden kalenterin järjestämisen vastuullesi! 🤝🏻
En enää tiedä teidän osoitteitanne, tai pysty mihinkään viesteihin laitettuun kommentoimaan.
Ensi viikonloppuna pyydän ylläpitoa poistamaan kalenterithreadin, kuten ylläpito lupasi tehdä.
Kiitos kaikille osallistujille!
Tuli mieleen juhannus aaton kunniaksi Oulunsalon mira huippu nainen ja kuopion cristiina