201
Olohuone / Vs: Mitä ihmettelet ?
« Uusin viesti kirjoittanut Tunnustautuja Kesäkuu 21, 2026, 10:40:58 »Escort-scene ja sen tämänhetkinen "heikkous" omasta näkökulmasta.
Lienen liian vaativa, mutta taitaa olla niin, että 3 vuoteen en ole Jyväskylästä löytänyt kriteerit täyttävää seuralaista. Kansallisuus toissijainen.
Ja läpikulkumatkoista kyse.
Nyt selailen nettiä akselilla Häme/Uusimaa/Kymenlaakso ja ei mitään. Ei ulkkareita, ei Suomimimmejä.
Uusimaa lähinnä Vantaan osio. Stadi/Espoo menee liian vaikeeksi, lähinnä matkojen vuoksi. Niin paljoa ei kuitenkaan paneta, että yli tuntia viitsii ajeluihin tärvätä.
Mut heikkoa on. Raha polttaa taskuissa, mut antaa sit polttaa.
Nyt yhteys dösä-Penttilään

Tuoreimmat viestit





tykkäätkö?
