Suomi on idioottien maa. Ryde haluaisi säästää veronmaksajien rahaa ja mikä vikinä alkaa Kansallista Kokoomusta myöden. Muutamasta miljoonasta vaikka leikata täytyy miljardeja.
Viimeinen sammuttakoon valot.
Näin on!
Ihme kun ei täälläkään ole asiaa kommentoitu sen kummemmin.
Nyt nähtiin miten käy kun rälssin varpaille astuu.
Petteri Orpo on täysin munaton julkisen sektorin hillotolpanvartijoiden juoksupoika.
Oli sitten vasemmistoa tai oikeistoa niin hillotolpista jotka kustantaa veronmaksaja ei luovuta.
Kysymyksiä herättää myös kiire millä Orpo järjesti kokouksen, esim kd:n ministeri Mika Poutala ei ehtinyt saada omalta ryhmältään minkäänlaista evästystä kokoukseen ja äänesti sitten muiden mukana.
Kyllä ennen on vastuuministeri päättänyt näistä vastuualueensa asioista.
Pitääkö vastedes puolustushankinnatkin käsitellä samalla tavoin yhdessä hallituksen kaikkien muiden ministerien kanssa.
Ei tästä touhusta tule mitään. Miljardeja pitäisi säästää mutta näihin todellisiin menoihin ei uskalleta puuttua, työttömiä, eläkeläisiä ja sairaita kyllä kuritetaan.
Suomi ei enää ole minulle esim. aseellisesti puolustamisen arvoinen maa, ei ennenkuin nämä asiat saadaan kuntoon.
Ikävä kyllä siihen taidetaan tarvita ulkopuolinen toimija. IMF tulee kyllä ennenpitkää karsimaan näitäkin menoja.