101
Tampere / Vs: Princess99 kokemuksia
« Uusin viesti kirjoittanut molopää eilen kello 17:19:24 »Onko sama kuin otsikolla "oma asunto tampere" ilmoitteleva Princess927?
Pitäis olla.
Uutiset:
Onko sama kuin otsikolla "oma asunto tampere" ilmoitteleva Princess927?
Huonoja joukkueita liikaa, alkusarjat ei jaksa kiinnostaa enää puolivälin jälkeen.
Otin elämäni tehtäväksi että saadaan työmaalle paskapaperia. Se kun kuuluu meille luksuksena ilmaiseksi. Kolme päivää pyysin asiaa nätisti, yhdeksän päivää vittuilin ja kahtena päivänä menin kotiin paskalle eli paskalla käynti kesti kaksi tuntia.
Tänään uurastukseni palkittiin ja työmaalle saatiin vessapaperia
Hyvä minä
- kunnes koittaa maksun aika 
Onneksi tähän viimeviikkoiseen tapaukseen on ruvettu keräämään rahaa eri tahojen puolesta. Aivan karmaisevaa silti, mikä shokki.Jos viittaat siihen Malmin sairaalan tapaukseen, niin oletkohan edes lukenut niitä oikeuden pöytäkirjoja? Jutussahan oli esim. videotodisteita ja vartijan lausuntoja joiden perusteella hovissakin tuli vapauttava päätös.
Toivottavasti raiskaajat sairastuu johonkin krooniseen vakavaan sairauteen... Samoiten nää tuomarit jotka jakaa tällasia armahduksia.



Vastasi mulle ainakin nopeasti.Viestiä laitettu mutta ei ole vastausta kuulunut.
"Tapauksia käsiteltiin käräjäoikeudessa kesäkuussa 2026. Seksuaaliväkivallan uhriksi jo alaikäisenä joutunut nainen ei oikeudenkäyntiä nähnyt. Hän kuoli viime syksynä.
Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi Rasilahden törkeästä raiskauksesta, kahdesta raiskauksesta, korvauksen tarjoamisesta nuoreen kohdistuvasta seksuaalisesta teosta ja kahdesta huumausainerikoksesta.
Yhteinen rangaistus teoista on neljä vuotta ja neljä kuukautta."
You gotta be kidding me.
Mikä hinta ja miten mt-ongelma näkyy?
Pro-tukipiste’s survey on seeking help and encounters with the police in situations involving violence
Pro-tukipiste ry is finding out what kinds of experiences people who sell sexual or erotic services have had when seeking help and meeting the police after experiencing violence or the threat of violence. This online survey is part of the study.
Anonymous survey
In the survey, we ask about experiences of seeking help, reporting a crime, and encounters with support services and the police in Finland. The survey is for situations where a person who sells sexual or erotic services has experienced violence or the threat of violence.
We are also interested in why people may not seek help or may not tell the police about the violence they have experienced. We want to hear about both good and bad experiences. You can also tell us what could make it easier to seek help, even if you have not experienced violence yourself as an adult.
The survey is available in Finnish, English, Spanish and Thai. In the open-ended questions in the Finnish and English versions, you can also answer in another language that is easiest for you to write in.
How will the information be used?
We collect this information so that we can improve our own work and develop cooperation with services and the police. We also use the information in our advocacy work.
We want to show what kinds of experiences people who receive income from sexual or erotic services have of seeking help, police work and criminal processes in Finland. We also need information about what makes seeking help difficult, when and why it is difficult to report a crime, and whether the rights of crime victims are realised.
Confidentiality and timetable
Answering the survey is voluntary and anonymous. We do not ask for information that could identify you. The survey is open until the end of August. If needed, the response time will be extended until September. The results will be published in autumn 2026, and the data will be deleted at the end of the year.
More information about the survey
For more information, please contact Pro-tukipiste’s anti-violence work: Essi Thesslund, tel. 045 120 7224, and Sini van Schravendijk Väisänen, tel. 040 768 2260. You can call on weekdays from 10 to 15. We are on holiday in July.
If you have experienced violence or the threat of violence, do not stay alone with it. You can also talk about violence with Pro-tukipiste staff.
You can access the survey through this link: https://link.webropol.com/s/protukipistevakivaltaviolence2026
Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi Rasilahden törkeästä raiskauksesta, kahdesta raiskauksesta, korvauksen tarjoamisesta nuoreen kohdistuvasta seksuaalisesta teosta ja kahdesta huumausainerikoksesta.
Yhteinen rangaistus teoista on neljä vuotta ja neljä kuukautta."
You gotta be kidding me.
Suomi on idioottien maa. Ryde haluaisi säästää veronmaksajien rahaa ja mikä vikinä alkaa Kansallista Kokoomusta myöden. Muutamasta miljoonasta vaikka leikata täytyy miljardeja.
Viimeinen sammuttakoon valot.
.Kiitos kiitos!
Kiitän kaikkia onnittelijoita. Vaikka en minä kyllä oikein ymmärrä, miksi suomalaista miestä onnitellaan, kun tämä suoltaa tajunnanvirtaansa nettiin - välillä myös pikkupäissään
Samalla alalla ollaan juu.Siinäpä oli hienosti kerrottu juuri ne kaksi "haista vittu" tapaa.Kaksi ihmistä on hiljattain pudonnut parvekkeen kaiteen läpi. Koskahan aletaan tehdä paremmin käyttöä kestäviä kaiteita? Iskun jälkeen laminoitu lasi ei jousta.
Jostain lueskelin artikkelin jossa näitä tutkittiin. Kaiderakenne voi olla sellainenkin, että ulospäin näyttää että lasi olisi paikoillaan. Kuitenkin heti kun kaidelasia kuormitetaan se pettää. Eli ne lasit ei välttämättä ole edes oikein paikoillaan. Ajan myötä pääsevät valumaan kiinnikkeistään. Kyseessä ei välttämättä ole asennusvirhe.
Toinen nykyvillitys on tehdä kaiteet kuitusementtilevystä, joka taasen ei oikeastaan kestä kaiteelta vaadittavaa kuormitusta.
Yleensä Suomessa on ollut se hieno tapa että kaikki lasketaan (kuormitus ym) niin yläkanttiin että näitä vahinkoja ei pääse sattumaan. Muutaman viime vuoden aikana on alkanut tapahtumaan ikävä muutos.
Taidetaan olla samalla alalla. Kyllähän tästä nykyrakentamisesta voisi ihmetellä monta ja monta sivua tarinaa. Enimmäkseen vikana taitaa olla että mennään budjetti edellä ja tekijät haluaa maksimi katteen. Räikeimmät tapauksethan tekee jopa niin että se suunnitelmiin merkitty ja laskemalla kestäväksi todettu tuote vaihdetaan halvempaan. Silloin saadaan just näitä "ansoja" loppukäyttäjille..
Tiettyyn pisteeseen asti ymmärrän budjetti edellä työskentelyn mutta turvallisuus asioissa en sitä ymmärrä ja kyllä se vituttaa jos tehdään jotain haista vittua sillä ajatuksella "vastuu poistuu meiltä 10vuoden jälkeen" ja mä tiedän satavarmasti että ehkä 15vuoden kohdalla on vesivahinko edessä.
Onneksi 14v sitten kun vaihdoin alaa, pääsin vanhan liiton timpurin oppipojaksi, joka opetti ihan kädestä pitäen "tämä on vasara, tämä on vatupassi, älä lyö vatupassilla naulaa "
Olenkin kaikki nämä vuodet ollut oppi-isäni firmassa.
Aliurakoitsija hommissa joutuu välillä lyömään jalan maahan ja sanomaan että saatana mä en noita kantavia rakenteita rupea sahaamaan ENNENKUIN.....
.Kun tuon ilmoituksen ekan kerran varhain juhannuksen jälkeisenä aamuna näin, niin itellä ainakin alkoi heti feikkitutka värähtelemään. Jokin ilmoituksessa mättää ja nostaa varoitusmerkkejä.
Feikkipaskaa. Todennäköisesti samat nistipojat asialla kuin se discord-pelleily ja kaketsulla muka olevat nuoret neidit. Onneksi ovat älyllisesti sen verran kehareita että helppo tunnistaa feikiksi.
Onko kokemuksia? Löytyy distintas sivulta ainakin.Kun tuon ilmoituksen ekan kerran varhain juhannuksen jälkeisenä aamuna näin, niin itellä ainakin alkoi heti feikkitutka värähtelemään. Jokin ilmoituksessa mättää ja nostaa varoitusmerkkejä.
Siitäs saitte!😁


Samalla alalla ollaan juu.Siinäpä oli hienosti kerrottu juuri ne kaksi "haista vittu" tapaa.Kaksi ihmistä on hiljattain pudonnut parvekkeen kaiteen läpi. Koskahan aletaan tehdä paremmin käyttöä kestäviä kaiteita? Iskun jälkeen laminoitu lasi ei jousta.
Jostain lueskelin artikkelin jossa näitä tutkittiin. Kaiderakenne voi olla sellainenkin, että ulospäin näyttää että lasi olisi paikoillaan. Kuitenkin heti kun kaidelasia kuormitetaan se pettää. Eli ne lasit ei välttämättä ole edes oikein paikoillaan. Ajan myötä pääsevät valumaan kiinnikkeistään. Kyseessä ei välttämättä ole asennusvirhe.
Toinen nykyvillitys on tehdä kaiteet kuitusementtilevystä, joka taasen ei oikeastaan kestä kaiteelta vaadittavaa kuormitusta.
Yleensä Suomessa on ollut se hieno tapa että kaikki lasketaan (kuormitus ym) niin yläkanttiin että näitä vahinkoja ei pääse sattumaan. Muutaman viime vuoden aikana on alkanut tapahtumaan ikävä muutos.
Taidetaan olla samalla alalla. Kyllähän tästä nykyrakentamisesta voisi ihmetellä monta ja monta sivua tarinaa. Enimmäkseen vikana taitaa olla että mennään budjetti edellä ja tekijät haluaa maksimi katteen. Räikeimmät tapauksethan tekee jopa niin että se suunnitelmiin merkitty ja laskemalla kestäväksi todettu tuote vaihdetaan halvempaan. Silloin saadaan just näitä "ansoja" loppukäyttäjille..

Jos haluat vittuilla naapureillesi, nimeä wifisi ”piilotettu kylpyhuonekamera 4”. Nelonen jotta ne luulis, että niitä on useampikin
Nousi taas pintaan tämä mielihalu.
Kehittelin fantasian. Neito istuu hajareisin syliin, jalassa farkkushortsit, mikroshortsit, legginsit tms (okei, sukkahousut käy tietysti). Siinä pussaillessa ja tissejä hiplatessa neito päästää pissat ja kastelee meidät molemmat oikein kunnolla. Siitä suihkun kautta perinteisempiin petipuuhiin. Vielä parempi, jos tämän voisi tehdä ulkoilmassa, vaikkapa parvekkeella.
Kuka toteuttaisi eteläisessä Suomessa? Mieluummin pian, koska en pääse ajatuksesta yli
Tämä on edelleen toteuttamatta, ja nyt taas sää sallisi ulkona/parvekkeella pervoilun
Nostellaanpa tätä, olisiko kukaan pk-seudulla lähipäivinä?
Ilona osaa lukea tilannetta hämmentävänkin hyvin ja onhan hän päästä varpaisiin uskomattoman upea ilmestys! Tuhannet kiitokset siis sulle Ilona kohtaamisistamme 

Yleisesti kehuttakoon vielä että tämä duo kannattaa käydä kokemassa jos tilaisuus tulee
Tuulin ja Ilonan upeita ulkonäköjä unohtamatta itselleni duosta jäi mieleen päälimmäisenä välitön, lämmin mutta silti niin hemmetin kuuma tunnelma! Näiden daamien käsittelyssä oma jännityskin väistyi nopeasti sivuun, joka ei itselleni todellakaan ole mikään läpihuutojuttu. 
Sen verran viestittelin että pian kuulemma tulossa Tampereelle ja aion käydä silloin visiitillä, mutta jos jollain sattuisi olemaan jo kokemusta.Eli naapurissa Monica B, ilmoituksessa 30v mutta jossain muualla olen nähnyt 35 ja onkohan sekin alakanttiin.
Puolen tunnin hinta on normaali kolme seteliä, sisältää owo+cim.
Saa pussailla ja nuolla.
Tuskin menen tuolla hinnalla
LYHYT TILANNEKATSAUS
HammerJackson on noussut yksin kärkeen 32 pisteellä. Johto ei ole suuri, mutta tässä vaiheessa se on jo hyvä asema, koska lohkovaiheesta on enää kolmasosa jäljellä.
Ahmattilainen ja joey_t ovat vain pisteen päässä. Molemmat ovat edelleen täysin voitossa kiinni.
Pikkulerssi on neljäntenä 30 pisteessä. Hän nousi vahvasti toisella lohkovaiheen kolmanneksella ja on vain kahden pisteen päässä kärjestä.
Sijoilla 5–9 on iso ryhmä 29 pisteessä: Entto, Granado, MariaEnkeli, Marie93 ja Penaattori. Tämä porukka on edelleen aivan iskuetäisyydellä.
Keskiryhmä on todella tiivis. Sijoilla 10–16 ero on vain yksi piste: 28–27 pistettä. Käytännössä yksi osuva eromerkki voi nostaa monta sijaa.
Häntäpäässä Villerius ja Bbw-Pihla ovat jääneet selvemmin jälkeen. Matkaa kärkeen on jo 11–12 pistettä, joten nousu vaatii loppulohkoon useamman rohkean merkin osumista.
TOISEN KOLMANNEKSEN PARHAAT NOUSIJAT
Otteluista 29–48 eniten pisteitä keräsivät:
Pikkulerssi 15 p
Marie93 15 p
HammerJackson 14 p
Ahmattilainen 14 p
Entto 14 p
MariaEnkeli 14 p
Penaattori 14 p
Klikklak 14 p
Teroterava 14 p
Pikkulerssi ja Marie93 olivat tämän jakson kovimmat. HammerJackson taas piti kärjen hyvin, vaikka takaa tuli painetta.
MITÄ TÄSTÄ ETEENPÄIN?
Lohkovaiheessa on jäljellä 24 ottelua. Kärki ei ole vielä karannut, mutta ero alkaa syntyä juuri nyt.
Ratkaisevia pelejä ovat etenkin ne, joissa rivit ovat hajonneet:
Sveitsi – Kanada
Tšekki – Meksiko
Etelä-Afrikka – Etelä-Korea
Japani – Ruotsi
Turkki – USA
Paraguay – Australia
Egypti – Iran
Kongon demokraattinen tasavalta – Uzbekistan
Algeria – Itävalta
Jos suosikit voittavat lopussa, kärjessä olevat suosikkipainotteiset rivit pitävät asemansa. Jos taas tasapelejä ja yllätyksiä tulee paljon, keskiryhmästä voi vielä nousta nopeasti.
Lyhyt jälkiarvio: toinen kolmannes / pelit 29–48
Tässä verrataan aiempaa arviota siihen, mitä oikeasti tapahtui peleissä 29–48.
Yhteenveto lyhyesti:
Arvio osui kohtuullisesti, mutta ei täydellisesti. Isoin virhe oli se, että tasapelejä tuli taas enemmän kuin perusennusteessa oletettiin. Suosikit voittivat monessa pelissä, mutta muutama X sotki piste-ennustetta selvästi.
Arvioiduista merkeistä osui noin 13 / 20.
Ohi menneet tärkeät kohdat:
Turkki – Paraguay: arvio kallistui Turkkiin, mutta Paraguay voitti.
Ecuador – Curaçao: odotus oli Ecuador, mutta peli päättyi tasan.
Tunisia – Japani: arvio oli varovainen, mutta Japani voitti selvästi.
Belgia – Iran: Belgia oli suosikki, mutta peli päättyi tasan.
Uruguay – Kap Verde: Uruguay oli suosikki, mutta tuli tasapeli.
Norja – Senegal: arvio oli tasaisempi, mutta Norja voitti.
Englanti – Ghana: Englanti oli suosikki, mutta peli päättyi tasan.
Mitä tämä teki piste-ennusteelle?
Ennuste oli oikeansuuntainen kärjen osalta, mutta ei täysin osunut järjestykseen.
Hyvin ennustettu:
HammerJackson pysyi kärjessä tai aivan kärjen tuntumassa. Tämä toteutui hyvin.
joey_t pysyi vahvasti mukana. Tämäkin toteutui.
Ahmattilainen nousi kärkitaisteluun. Tämä osui hyvin.
Pikkulerssi nousi selvästi. Hän oli toisen jakson kovimpia pisteidentekijöitä.
Missä arvio meni pieleen:
Teroteravan nousua arvioitiin liian vahvaksi. Todellisuudessa hän jäi keskiryhmään.
Enton ja Penaattorin loppulohkon potentiaali näyttää edelleen hyvältä, mutta toisella kolmanneksella he eivät vielä karanneet.
Marie93 pärjäsi toisella kolmanneksella paremmin kuin ennuste antoi ymmärtää.
Morjens oli alussa hyvissä asemissa, mutta toinen kolmannes ei nostanut häntä samalla tavalla kuin aiempi arvio antoi mahdollisuuden.
Kärjen kannalta tärkein huomio:
HammerJacksonin johto ei tullut sattumalta. Hän osui hyvin suosikkivoittoihin, eikä rivi kärsinyt liikaa tasapeleistä. Silti johto on pieni, koska Ahmattilainen, joey_t ja Pikkulerssi ovat aivan lähellä.
Isoin opetus tästä jaksosta:
Vedonlyöntimarkkina osui hyvin suurimpiin suosikkeihin, mutta aliarvioi tasapelien määrää. Belgia–Iran, Uruguay–Kap Verde ja Englanti–Ghana olivat juuri sellaisia pelejä, joissa moni suosikkipainotteinen rivi menetti pisteen.
Eli ennuste oli kokonaisuutena ihan käyttökelpoinen, mutta liian suosikkipainotteinen. Se löysi kärkiporukan suunnilleen oikein, mutta tasapelit muuttivat järjestystä enemmän kuin oletettiin.
ARVIO VEIKKAUKSEN TILANTEESTA LOHKOVAIHEEN JÄLKEEN
Jäljellä olevat 24 peliä arvioitu vedonlyöntimarkkinoiden ja otteluennakoiden todennäköisimmillä merkeillä
Pisteytys: oikea 1X2-merkki = 1 piste
KÄYTETTY ARVIORIVI LOPPUIHIN LOHKOPELEIHIN
Sveitsi – Kanada 1
Bosnia-Hertsegovina – Qatar 1
Skotlanti – Brasilia 2
Marokko – Haiti 1
Tšekki – Meksiko 2
Etelä-Afrikka – Etelä-Korea 2
Curaçao – Norsunluurannikko 2
Ecuador – Saksa 2
Japani – Ruotsi 1
Tunisia – Hollanti 2
Turkki – USA 2
Paraguay – Australia 1
Norja – Ranska 2
Senegal – Irak 1
Kap Verde – Saudi-Arabia 2
Uruguay – Espanja 2
Egypti – Iran 1
Uusi-Seelanti – Belgia 2
Panama – Englanti 2
Kroatia – Ghana 1
Kolumbia – Portugali 2
Kongon demokraattinen tasavalta – Uzbekistan 1
Algeria – Itävalta 2
Jordania – Argentiina 2
ARVIOITU PISTETILANNE LOHKOVAIHEEN JÄLKEEN
Entto 52 p
joey_t 52 p
Ahmattilainen 51 p
Granado 51 p
HammerJackson 51 p
Penaattori 51 p
MariaEnkeli 50 p
Pikkulerssi 49 p
Klikklak 48 p
jan#91 46 p
Palkokasvi 45 p
Tantraaja 45 p
Marie93 44 p
Pataässä 43 p
VanGils 43 p
Lift 42 p
Morjens 42 p
Teroterava 42 p
Kellopeliappelsiini 41 p
Villerius 41 p
Bbw-Pihla 36 p
ARVIO: PALJONKO PISTEITÄ TULISI VIIMEISISTÄ 24 PELEISTÄ
Entto +23 p
Penaattori +22 p
Granado +22 p
joey_t +21 p
MariaEnkeli +21 p
Villerius +20 p
Klikklak +20 p
Ahmattilainen +20 p
jan#91 +19 p
Tantraaja +19 p
Pikkulerssi +19 p
HammerJackson +19 p
Palkokasvi +18 p
VanGils +18 p
Bbw-Pihla +16 p
Kellopeliappelsiini +16 p
Marie93 +15 p
Lift +15 p
Pataässä +15 p
Morjens +14 p
Teroterava +14 p
LYHYT ANALYYSI
Entto ja joey_t nousisivat tässä skenaariossa jaetulle ykkössijalle 52 pisteellä. Molemmilla on loppupeleissä paljon sellaisia merkkejä, jotka osuvat yhteen suosikkien kanssa.
HammerJackson johtaa nyt, mutta tässä ennusteessa hänen etumatkansa sulaa. Hän ei romahda, vaan jää vain pisteen päähän kärjestä. Käytännössä HammerJackson on edelleen täysin mukana voitossa.
Ahmattilainen, Granado, HammerJackson ja Penaattori olisivat kaikki 51 pisteessä. Tämä tarkoittaa, että lohkovaiheen jälkeen kärki olisi käytännössä kuuden pelaajan tiukka nippu.
MariaEnkeli olisi heti perässä 50 pisteessä ja Pikkulerssi 49 pisteessä. Myöskään nämä eivät olisi pudonneet mihinkään, koska pudotuspeleissä pisteet kasvavat nopeasti.
Suurin nousija olisi Villerius, joka saisi tällä arviolla lopuista peleistä 20 pistettä ja nousisi 21 pisteestä 41 pisteeseen. Se ei vielä riittäisi kärkeen, mutta ero ei olisi enää niin ruma kuin nyt.
Putoajapuolella Teroterava, Morjens, Lift ja Pataässä kärsisivät siitä, että heidän riveissään on loppupeleissä enemmän X-hakuja ja eromerkkejä. Jos suosikit voittavat, nämä rivit eivät saa samaa vauhtia.
Bbw-Pihla jäisi tässä skenaariossa selvästi viimeiseksi. Hänellä on useita rohkeita hakuja, jotka vaatisivat loppulohkoon yllätyksiä.
MITÄ TÄMÄ KÄYTÄNNÖSSÄ TARKOITTAA?
Jos loppu menee suosikkivoittoihin, kärki näyttäisi tältä:
Entto / joey_t
Ahmattilainen / Granado / HammerJackson / Penaattori
MariaEnkeli / Pikkulerssi / Klikklak
Jos taas loppulohkossa tulee tasapelejä ja yllätyksiä, erityisesti nämä nimet voivat hyötyä:
Pataässä
Teroterava
Kellopeliappelsiini
Lift
Morjens
Marie93
Ratkaisevia pelejä ovat edelleen erityisesti:
Japani – Ruotsi
Turkki – USA
Paraguay – Australia
Egypti – Iran
Kongon demokraattinen tasavalta – Uzbekistan
Algeria – Itävalta
Tšekki – Meksiko
Sveitsi – Kanada
Jos haluat vittuilla naapureillesi, nimeä wifisi ”piilotettu kylpyhuonekamera 4”. Nelonen jotta ne luulis, että niitä on useampikin![]()
Mulla oli pitkään "CIA Surveillance Van" mutta tuo kyllä voittaa senkin.Mitkä sukelluskilpailut täällä on menossa?Jään läpi on vaikea sukeltaa.