101
Maksullinen seksi / Vs: Soitatko vai viestitkö?
« Uusin viesti kirjoittanut punaniska eilen kello 23:40:11 »Viesti tai sähköposti. En pidä puhelimessa puhumisesta muutenkaan.
Uutiset:
Sähköposti.
Ei-fonecta turskana, harrastuspuhelin on päällä vain sellaisina ajankohtina, kun sitä tarvitaan (esim. tapaamisen välittömästi lähestyessä, lopullisten saapumisohjeiden vastaanottamiseksi).
Toiminut ihan hyvin - enkä näe järkeä soittaa varatakseni aikaa viikon tai useiden viikkojen päähän. Jos ei pysty sähköpostilla sopimaan tapaamista tiettyyn aikaan tiettynä päivänä, ei ole minua varten.





Naispuoleista parasta kaveria kun pääsis vetelemään
Tämäkin ois, ehkäpä se yli 20vuotta kestäny kissa ja hiiri leikki loppus. Riskinä tietenki et menis se kaveruus jotenkii sekasi. Uskaltaako ottaa sen riskin..

-Mies vai nainen?
-Missä ilmoitus?
-Mikä kaupunki?
-Ikä?
Nainen
Naapurissa
Päijät-häme
25v (vaikkakin tekstissä korjaa sen olevan 28v)
Löytyy alastomasta nimimerkillä Nyla.
Der Tiger
Muistan kans tämän olleen hyvä. Kiitokset muistutuksesta, täytyy katsoa uudelleen.
edit: Menikin leffat sekaisin - tämä on tuo uusi tankkileffa. Muistelin Brad Pittin tähdittämää elokuvaa, josta jäi muistikuva, että hei, sehän teki oikeeta draamaa.
Nyt on katsottava molemmat.
-Mies vai nainen?
-Missä ilmoitus?
-Mikä kaupunki?
-Ikä?
Der Tiger
Mulla on tapana tiedustella aikaa max parin tunnin päähän (enkä mieltäni pahoita jos/kun ei sovi), koska enhän mä voi tietää tekeekö mun mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14
Itäisellä Uudellamaalla varmaan onnistuisi.....
Jaa onko kokemusta vai olisitko toinen puoli?
Onko sama kuin otsikolla "oma asunto tampere" ilmoitteleva Princess927?
Huonoja joukkueita liikaa, alkusarjat ei jaksa kiinnostaa enää puolivälin jälkeen.
Otin elämäni tehtäväksi että saadaan työmaalle paskapaperia. Se kun kuuluu meille luksuksena ilmaiseksi. Kolme päivää pyysin asiaa nätisti, yhdeksän päivää vittuilin ja kahtena päivänä menin kotiin paskalle eli paskalla käynti kesti kaksi tuntia.
Tänään uurastukseni palkittiin ja työmaalle saatiin vessapaperia
Hyvä minä
- kunnes koittaa maksun aika 
Onneksi tähän viimeviikkoiseen tapaukseen on ruvettu keräämään rahaa eri tahojen puolesta. Aivan karmaisevaa silti, mikä shokki.Jos viittaat siihen Malmin sairaalan tapaukseen, niin oletkohan edes lukenut niitä oikeuden pöytäkirjoja? Jutussahan oli esim. videotodisteita ja vartijan lausuntoja joiden perusteella hovissakin tuli vapauttava päätös.
Toivottavasti raiskaajat sairastuu johonkin krooniseen vakavaan sairauteen... Samoiten nää tuomarit jotka jakaa tällasia armahduksia.



Vastasi mulle ainakin nopeasti.Viestiä laitettu mutta ei ole vastausta kuulunut.
"Tapauksia käsiteltiin käräjäoikeudessa kesäkuussa 2026. Seksuaaliväkivallan uhriksi jo alaikäisenä joutunut nainen ei oikeudenkäyntiä nähnyt. Hän kuoli viime syksynä.
Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi Rasilahden törkeästä raiskauksesta, kahdesta raiskauksesta, korvauksen tarjoamisesta nuoreen kohdistuvasta seksuaalisesta teosta ja kahdesta huumausainerikoksesta.
Yhteinen rangaistus teoista on neljä vuotta ja neljä kuukautta."
You gotta be kidding me.
Mikä hinta ja miten mt-ongelma näkyy?
Pro-tukipiste’s survey on seeking help and encounters with the police in situations involving violence
Pro-tukipiste ry is finding out what kinds of experiences people who sell sexual or erotic services have had when seeking help and meeting the police after experiencing violence or the threat of violence. This online survey is part of the study.
Anonymous survey
In the survey, we ask about experiences of seeking help, reporting a crime, and encounters with support services and the police in Finland. The survey is for situations where a person who sells sexual or erotic services has experienced violence or the threat of violence.
We are also interested in why people may not seek help or may not tell the police about the violence they have experienced. We want to hear about both good and bad experiences. You can also tell us what could make it easier to seek help, even if you have not experienced violence yourself as an adult.
The survey is available in Finnish, English, Spanish and Thai. In the open-ended questions in the Finnish and English versions, you can also answer in another language that is easiest for you to write in.
How will the information be used?
We collect this information so that we can improve our own work and develop cooperation with services and the police. We also use the information in our advocacy work.
We want to show what kinds of experiences people who receive income from sexual or erotic services have of seeking help, police work and criminal processes in Finland. We also need information about what makes seeking help difficult, when and why it is difficult to report a crime, and whether the rights of crime victims are realised.
Confidentiality and timetable
Answering the survey is voluntary and anonymous. We do not ask for information that could identify you. The survey is open until the end of August. If needed, the response time will be extended until September. The results will be published in autumn 2026, and the data will be deleted at the end of the year.
More information about the survey
For more information, please contact Pro-tukipiste’s anti-violence work: Essi Thesslund, tel. 045 120 7224, and Sini van Schravendijk Väisänen, tel. 040 768 2260. You can call on weekdays from 10 to 15. We are on holiday in July.
If you have experienced violence or the threat of violence, do not stay alone with it. You can also talk about violence with Pro-tukipiste staff.
You can access the survey through this link: https://link.webropol.com/s/protukipistevakivaltaviolence2026
Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi Rasilahden törkeästä raiskauksesta, kahdesta raiskauksesta, korvauksen tarjoamisesta nuoreen kohdistuvasta seksuaalisesta teosta ja kahdesta huumausainerikoksesta.
Yhteinen rangaistus teoista on neljä vuotta ja neljä kuukautta."
You gotta be kidding me.
Suomi on idioottien maa. Ryde haluaisi säästää veronmaksajien rahaa ja mikä vikinä alkaa Kansallista Kokoomusta myöden. Muutamasta miljoonasta vaikka leikata täytyy miljardeja.
Viimeinen sammuttakoon valot.
.Kiitos kiitos!
Kiitän kaikkia onnittelijoita. Vaikka en minä kyllä oikein ymmärrä, miksi suomalaista miestä onnitellaan, kun tämä suoltaa tajunnanvirtaansa nettiin - välillä myös pikkupäissään
Samalla alalla ollaan juu.Siinäpä oli hienosti kerrottu juuri ne kaksi "haista vittu" tapaa.Kaksi ihmistä on hiljattain pudonnut parvekkeen kaiteen läpi. Koskahan aletaan tehdä paremmin käyttöä kestäviä kaiteita? Iskun jälkeen laminoitu lasi ei jousta.
Jostain lueskelin artikkelin jossa näitä tutkittiin. Kaiderakenne voi olla sellainenkin, että ulospäin näyttää että lasi olisi paikoillaan. Kuitenkin heti kun kaidelasia kuormitetaan se pettää. Eli ne lasit ei välttämättä ole edes oikein paikoillaan. Ajan myötä pääsevät valumaan kiinnikkeistään. Kyseessä ei välttämättä ole asennusvirhe.
Toinen nykyvillitys on tehdä kaiteet kuitusementtilevystä, joka taasen ei oikeastaan kestä kaiteelta vaadittavaa kuormitusta.
Yleensä Suomessa on ollut se hieno tapa että kaikki lasketaan (kuormitus ym) niin yläkanttiin että näitä vahinkoja ei pääse sattumaan. Muutaman viime vuoden aikana on alkanut tapahtumaan ikävä muutos.
Taidetaan olla samalla alalla. Kyllähän tästä nykyrakentamisesta voisi ihmetellä monta ja monta sivua tarinaa. Enimmäkseen vikana taitaa olla että mennään budjetti edellä ja tekijät haluaa maksimi katteen. Räikeimmät tapauksethan tekee jopa niin että se suunnitelmiin merkitty ja laskemalla kestäväksi todettu tuote vaihdetaan halvempaan. Silloin saadaan just näitä "ansoja" loppukäyttäjille..
Tiettyyn pisteeseen asti ymmärrän budjetti edellä työskentelyn mutta turvallisuus asioissa en sitä ymmärrä ja kyllä se vituttaa jos tehdään jotain haista vittua sillä ajatuksella "vastuu poistuu meiltä 10vuoden jälkeen" ja mä tiedän satavarmasti että ehkä 15vuoden kohdalla on vesivahinko edessä.
Onneksi 14v sitten kun vaihdoin alaa, pääsin vanhan liiton timpurin oppipojaksi, joka opetti ihan kädestä pitäen "tämä on vasara, tämä on vatupassi, älä lyö vatupassilla naulaa "
Olenkin kaikki nämä vuodet ollut oppi-isäni firmassa.
Aliurakoitsija hommissa joutuu välillä lyömään jalan maahan ja sanomaan että saatana mä en noita kantavia rakenteita rupea sahaamaan ENNENKUIN.....