101
Olohuone / Vs: Panisitko edellistä kirjoittajaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Prophat eilen kello 11:49:10 »Pyöreä 0 on tarpeeksi monta kertaa
Uutiset:
Onko sama kuin otsikolla "oma asunto tampere" ilmoitteleva Princess927?
Pitäis olla.
Eikös se taksiraiskaaja raiskannut todistetusti 11 naista, omia asiakkaitaan. Istui pikku kakun ja ajaa taas taksia.
Pedofiiliktin istuu muutaman vuoden ja taas mennään.
Tappaakin saa. Ensikertalaisena ehkä kahdeksan vuotta istut.
Auta armias jos peset rahaa/vedät valtiota hanuriin. Rahajutuista vai helposti tulla kovemmat tuomiot kuin lapsen raiskauksesta.
Jotenkin ei mahdu mun mieleen mutta minä olenkin tyhmä.




Montako käteen vetoa muistat? Montako panoa et muista?? En kysy, kunhan vaan kysyn... 😁98% maksullisista/siviilipilluista/parisuhteista olen unohtanut. Muistan mun kahdeksan viimeisintä käteenvetoa mutta vaan kaksi viimeistä panoa.

Olin keväällä Riikassa muutaman päivän AirBnb-majoituksella.
AirBnb oli keski-kaupungissa (central) ja siitä pystyi google mapsin avustamana liikkumaan bussilla nopeasti minne vaan. Paikallisista narvesen-kioskeista pystyi ostamaan 5 päivää voimassa olevan lipun joka toimi kaikissa julkisissa.
LMT nimisen mobiili-tarjoajan liikkeistä pystyi ostamaan viikon voimassa olevan prepaidin. Viestinnät hoituivat whatsappilla ja telegrammilla.
puh.lv sivustolta löytyi paljon sihteereitä. Tarjonta paljolti samantapaista kun Suomessa naapurisivustolla. (sillä vanhimmalla)
gribu.lv sivustolta tuli tavattua yksi. Siellä oli ei-sihteerejä ja amatöörejä ja joitakin hupakoitakin seassa.
Mulla on tapana tiedustella aikaa max parin tunnin päähän (enkä mieltäni pahoita jos/kun ei sovi), koska enhän mä voi tietää tekeekö mun mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14
😱
Kun katson kalenteriani, niin ei tee mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14.
Mutta, tekee mieli ensi viikon perjantaina klo 18-19.
Olenko omituinen? 😳
Sähköposti.
Ei-fonecta turskana, harrastuspuhelin on päällä vain sellaisina ajankohtina, kun sitä tarvitaan (esim. tapaamisen välittömästi lähestyessä, lopullisten saapumisohjeiden vastaanottamiseksi).
Toiminut ihan hyvin - enkä näe järkeä soittaa varatakseni aikaa viikon tai useiden viikkojen päähän. Jos ei pysty sähköpostilla sopimaan tapaamista tiettyyn aikaan tiettynä päivänä, ei ole minua varten.





Naispuoleista parasta kaveria kun pääsis vetelemään
Tämäkin ois, ehkäpä se yli 20vuotta kestäny kissa ja hiiri leikki loppus. Riskinä tietenki et menis se kaveruus jotenkii sekasi. Uskaltaako ottaa sen riskin..

-Mies vai nainen?
-Missä ilmoitus?
-Mikä kaupunki?
-Ikä?
Nainen
Naapurissa
Päijät-häme
25v (vaikkakin tekstissä korjaa sen olevan 28v)
Löytyy alastomasta nimimerkillä Nyla.
Der Tiger
Muistan kans tämän olleen hyvä. Kiitokset muistutuksesta, täytyy katsoa uudelleen.
edit: Menikin leffat sekaisin - tämä on tuo uusi tankkileffa. Muistelin Brad Pittin tähdittämää elokuvaa, josta jäi muistikuva, että hei, sehän teki oikeeta draamaa.
Nyt on katsottava molemmat.
-Mies vai nainen?
-Missä ilmoitus?
-Mikä kaupunki?
-Ikä?
Der Tiger
Mulla on tapana tiedustella aikaa max parin tunnin päähän (enkä mieltäni pahoita jos/kun ei sovi), koska enhän mä voi tietää tekeekö mun mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14
Itäisellä Uudellamaalla varmaan onnistuisi.....
Jaa onko kokemusta vai olisitko toinen puoli?