^ Tämä(kin) parisuhde meni vituiksi muutama vuosi sitten.
Syytä en muista, enkä kyllä tätä naistakaan. Muistan vaan meidän yhteisen kissan koska meillä on yhteishuoltajuus. En ikinä anna anteeksi että se vei Rauli katilta pallit pois. Ne oli komeat pallit.
Tämänkin voi ottaa vinkkinä. Jos löytyy tuon kaltainen nainen ni pitää hommata uroskissa, muuten lähtee omat pallit. Rauli parka, se oli varmaan ylpee palleistaan.
Tuli tuosta turhasta mäkätyksestä mieleen. Erään naisen kanssa oltiin päästy tuohon mäkätysvaiheeseen suhteessa, siinä sitä sitten nautiskelin päivästä toiseen kun olin unohtanut sukat lattialle tai tyhjentää tiskikoneen. Mietiskelin että ei perkeles ja koin ahaa elämyksen. Aloin sitten mäkättää takaisin ihan yhtä joutavista asioista ihan pokerinaamana. Pari viikkoa päivittäistä mäkätystä, niin nainen kysyi onko mulla joku ongelma? Esitin vastakysymyksenä että mitenkä niin, eikö muka ole ihanaa kuunnella turhasta mäkätystä päivittäin?
Pointti meni perille ja mäkätykset loppui, suhde kylläkin kaatuili sitten ihan muihin asioihin.