Annisuvii tapaamassa - siis melkein

Eli eilen sovittiin tapaaminen klo 20:30. Osoite sovittiin toimitettavaksi muutamaa tuntia etukäteen (iltapäivällä), koska olin palaamassa reissulta takaisin Turkuun.
Matkalta laitoin kyssärin 1,5 tuntia ennen. Puolta tuntia ennen tapaamisaikaa tuli pahoitteluviesti, että päivä oli mennyt uusiksi pääkivun vuoksi.
Kysyin, että olisiko ollut kohteliasta ilmoittaa vähän aiemmin ?
Pahoitteli uudestaan ja kertoi olleensa lepäämässä.
Kysyin, että miten ajatteli tämän nyt hoitaa. Kysyi: Minkä siis ?
Tässä oli tällä erää tarpeeksi vastausta allekirjoittaneelle.
Ymmärrän hyvin, että aina voi sattua kaikenlaista yllättävää. Mutta kaino toive olisi, että tällaisen tilanteen osuessa kohdalle siitä myös ilmoitettaisiin hyvissä ajoin - puoli tuntia ei ole mielestäni sellainen

Jotenkin jäi myös sellainen maku, ettei mitään ilmoitusta olisi välttämättä tullut, jos en itse olisi perään kysellyt. Ehkä ja toivottavasti olen väärässä.
Jokainen tehköön omat johtopäätöksensä, ehkä mulla oli vaan tosi huono tuuri 🤔 Varmaan on ihan mukava tyttö, jos/kun tapaamiseen asti pääsee 😁