101
Olohuone / Vs: Mitä juot juuri nyt?
« Uusin viesti kirjoittanut jan#91 tänään kello 09:24:26 »Pari mukillista kahvia ☕
Uutiset:


Montako käteen vetoa muistat? Montako panoa et muista?? En kysy, kunhan vaan kysyn... 😁98% maksullisista/siviilipilluista/parisuhteista olen unohtanut. Muistan mun kahdeksan viimeisintä käteenvetoa mutta vaan kaksi viimeistä panoa.

Olin keväällä Riikassa muutaman päivän AirBnb-majoituksella.
AirBnb oli keski-kaupungissa (central) ja siitä pystyi google mapsin avustamana liikkumaan bussilla nopeasti minne vaan. Paikallisista narvesen-kioskeista pystyi ostamaan 5 päivää voimassa olevan lipun joka toimi kaikissa julkisissa.
LMT nimisen mobiili-tarjoajan liikkeistä pystyi ostamaan viikon voimassa olevan prepaidin. Viestinnät hoituivat whatsappilla ja telegrammilla.
puh.lv sivustolta löytyi paljon sihteereitä. Tarjonta paljolti samantapaista kun Suomessa naapurisivustolla. (sillä vanhimmalla)
gribu.lv sivustolta tuli tavattua yksi. Siellä oli ei-sihteerejä ja amatöörejä ja joitakin hupakoitakin seassa.
Mulla on tapana tiedustella aikaa max parin tunnin päähän (enkä mieltäni pahoita jos/kun ei sovi), koska enhän mä voi tietää tekeekö mun mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14
😱
Kun katson kalenteriani, niin ei tee mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14.
Mutta, tekee mieli ensi viikon perjantaina klo 18-19.
Olenko omituinen? 😳
Sähköposti.
Ei-fonecta turskana, harrastuspuhelin on päällä vain sellaisina ajankohtina, kun sitä tarvitaan (esim. tapaamisen välittömästi lähestyessä, lopullisten saapumisohjeiden vastaanottamiseksi).
Toiminut ihan hyvin - enkä näe järkeä soittaa varatakseni aikaa viikon tai useiden viikkojen päähän. Jos ei pysty sähköpostilla sopimaan tapaamista tiettyyn aikaan tiettynä päivänä, ei ole minua varten.





Naispuoleista parasta kaveria kun pääsis vetelemään
Tämäkin ois, ehkäpä se yli 20vuotta kestäny kissa ja hiiri leikki loppus. Riskinä tietenki et menis se kaveruus jotenkii sekasi. Uskaltaako ottaa sen riskin..

-Mies vai nainen?
-Missä ilmoitus?
-Mikä kaupunki?
-Ikä?
Nainen
Naapurissa
Päijät-häme
25v (vaikkakin tekstissä korjaa sen olevan 28v)
Löytyy alastomasta nimimerkillä Nyla.
Der Tiger
Muistan kans tämän olleen hyvä. Kiitokset muistutuksesta, täytyy katsoa uudelleen.
edit: Menikin leffat sekaisin - tämä on tuo uusi tankkileffa. Muistelin Brad Pittin tähdittämää elokuvaa, josta jäi muistikuva, että hei, sehän teki oikeeta draamaa.
Nyt on katsottava molemmat.
-Mies vai nainen?
-Missä ilmoitus?
-Mikä kaupunki?
-Ikä?
Der Tiger
Mulla on tapana tiedustella aikaa max parin tunnin päähän (enkä mieltäni pahoita jos/kun ei sovi), koska enhän mä voi tietää tekeekö mun mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14
Itäisellä Uudellamaalla varmaan onnistuisi.....
Jaa onko kokemusta vai olisitko toinen puoli?
Onko sama kuin otsikolla "oma asunto tampere" ilmoitteleva Princess927?
Huonoja joukkueita liikaa, alkusarjat ei jaksa kiinnostaa enää puolivälin jälkeen.
Otin elämäni tehtäväksi että saadaan työmaalle paskapaperia. Se kun kuuluu meille luksuksena ilmaiseksi. Kolme päivää pyysin asiaa nätisti, yhdeksän päivää vittuilin ja kahtena päivänä menin kotiin paskalle eli paskalla käynti kesti kaksi tuntia.
Tänään uurastukseni palkittiin ja työmaalle saatiin vessapaperia
Hyvä minä