101
Pelit / Vs: Assosiaatiopeli
« Uusin viesti kirjoittanut Ribbeli eilen kello 18:27:59 »ilmakuivattu - Prosciutto
Uutiset:
Petitepearlieai luoja
Minkälainen palvelu oli muutoin ?? Mielestäni joskus on ollut huonoa palautetta.Ihan perushoro 🙂
.

Estolistallani olevan käyttäjän viestit näkyvät aina kun joku käyttäjä lainaa hänen viestejään. Oisko tää jotenkin korjattavissa?
Estolistallani olevan käyttäjän viestit näkyvät aina kun joku käyttäjä lainaa hänen viestejään. Oisko tää jotenkin korjattavissa?

Vihdoinkin jotakin ymmärrettävää perustelua Kokoomukselta:
"osa sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydmanin (ps.) linjaamista kriteereistä pitäisi kokoomuksen mielestä poistaa.
Käytännössä tällaisia kriteereitä on kaksi, STT:lle kerrotaan. Kriteeri, joka rajaa avustusten ulkopuolelle muun muassa seksuaalivähemmistöjen, maahanmuuttajataustaisten ja veteraanien puolesta toimivat järjestöt. Toinen ongelma kokoomukselle on kriteeri, jonka mukaan avustusta ei enää myönnetä varakkaimmille järjestöille."
Kyselin myös ja sain aika kovan vastauksen:
”Puolet varausmaksuna omien kokemuksieni vuoksi ja ilman aikarajoitusta ilman kumia saa yms. ”
Harkitkaa kaksi kertaa kannattaako käydä!
Kuten myös tuli tehtyä todella paha pettymys thaikun kans. Puhelimessa kuulosti nii nuorelta ja kiinnostavalta, mutta paikanpäälä keskustan yksityisasunnossa oliki sitte semmone tapaus että ovelta äkkiä kotia ja tää tapahtu ihan äsken
Nimimerkki ois hyvä tietää ettei muiden tartte vaivata aikaa tän thaikun kanssa
Kuten myös tuli tehtyä todella paha pettymys thaikun kans. Puhelimessa kuulosti nii nuorelta ja kiinnostavalta, mutta paikanpäälä keskustan yksityisasunnossa oliki sitte semmone tapaus että ovelta äkkiä kotia ja tää tapahtu ihan äsken
Vanheneminen. Ihana syntymäpäivä. Rakas oli kasannut juuri sellaisen lahjan mitä tarvitsin![]()

Vanheneminen. Ihana syntymäpäivä. Rakas oli kasannut juuri sellaisen lahjan mitä tarvitsinShampanjaa, järkyttävän iso läjä hienoja erikoisoluita, mansikoita, Lindtin suklaita, useita upeita kynsilakkoja ja huippulaadukasta partaöljyä (tuo yhdistelmä kuulostaa itsestänikin vähän hassulta 🤷 mutta on niin minua). Ei yhtään harmita että vanhenee näin hyvässä seurassa ❤️
Nyt vielä synttäripäivällinen. Flank steak grillistä ja tryffelillä maustettu kuskus kylkeen.
Elämä on ihanaa
Vanheneminen. Ihana syntymäpäivä. Rakas oli kasannut juuri sellaisen lahjan mitä tarvitsinShampanjaa, järkyttävän iso läjä hienoja erikoisoluita, mansikoita, Lindtin suklaita, useita upeita kynsilakkoja ja huippulaadukasta partaöljyä (tuo yhdistelmä kuulostaa itsestänikin vähän hassulta 🤷 mutta on niin minua). Ei yhtään harmita että vanhenee näin hyvässä seurassa ❤️
Nyt vielä synttäripäivällinen. Flank steak grillistä ja tryffelillä maustettu kuskus kylkeen.
Elämä on ihanaa

Vanheneminen. Ihana syntymäpäivä. Rakas oli kasannut juuri sellaisen lahjan mitä tarvitsinShampanjaa, järkyttävän iso läjä hienoja erikoisoluita, mansikoita, Lindtin suklaita, useita upeita kynsilakkoja ja huippulaadukasta partaöljyä (tuo yhdistelmä kuulostaa itsestänikin vähän hassulta 🤷 mutta on niin minua). Ei yhtään harmita että vanhenee näin hyvässä seurassa ❤️
Nyt vielä synttäripäivällinen. Flank steak grillistä ja tryffelillä maustettu kuskus kylkeen.
Elämä on ihanaa

Voi pojat. Oon ollut joskus humalassa, mutta en koskaan ennen Sokerihumalassa…
olipa ihana kohtaaminen, kiitos 
Vanheneminen. Ihana syntymäpäivä. Rakas oli kasannut juuri sellaisen lahjan mitä tarvitsinShampanjaa, järkyttävän iso läjä hienoja erikoisoluita, mansikoita, Lindtin suklaita, useita upeita kynsilakkoja ja huippulaadukasta partaöljyä (tuo yhdistelmä kuulostaa itsestänikin vähän hassulta 🤷 mutta on niin minua). Ei yhtään harmita että vanhenee näin hyvässä seurassa ❤️
Nyt vielä synttäripäivällinen. Flank steak grillistä ja tryffelillä maustettu kuskus kylkeen.
Elämä on ihanaa



Lumous oli kiva mussukka. Taisi kulkea Rovaniemeltä käsin Oulussa aina silloin tällöin. On jo vuosia aikaa kun viimeksi kävin hänen luonaan peuhaamassa.

^ viimeset kymmenen vuotta oon sottaillu että kun me kansana ollaan noiden päättäjien "työnantaja" niin miksei pidettäs koko henkilöstöä koskevia yt-neuvotteluita. Potkittas jokainen ministeri, kanisteri ja edustaja pihalle ja tilalle uudet.Toki niitä yt-neuvotteluita pidetäänkin, neljän vuoden välein. Niitä kutsutaan eduskuntavaaleiksi.
^ viimeset kymmenen vuotta oon sottaillu että kun me kansana ollaan noiden päättäjien "työnantaja" niin miksei pidettäs koko henkilöstöä koskevia yt-neuvotteluita. Potkittas jokainen ministeri, kanisteri ja edustaja pihalle ja tilalle uudet. Sillä tavalla ainakin päästäs eroon siitä "näin täällä on aina toimittu" mentaliteetistä jota nämä konkarit varmasti uusille työntekijöille julistavat.
Tuon ongelman ratkaisulla saatettas toki saada muita ongelmia aikaiseksi, mut sittenhän sen näkis.
^ viimeset kymmenen vuotta oon sottaillu että kun me kansana ollaan noiden päättäjien "työnantaja" niin miksei pidettäs koko henkilöstöä koskevia yt-neuvotteluita. Potkittas jokainen ministeri, kanisteri ja edustaja pihalle ja tilalle uudet.Toki niitä yt-neuvotteluita pidetäänkin, neljän vuoden välein. Niitä kutsutaan eduskuntavaaleiksi.

Vanheneminen. Ihana syntymäpäivä. Rakas oli kasannut juuri sellaisen lahjan mitä tarvitsinShampanjaa, järkyttävän iso läjä hienoja erikoisoluita, mansikoita, Lindtin suklaita, useita upeita kynsilakkoja ja huippulaadukasta partaöljyä (tuo yhdistelmä kuulostaa itsestänikin vähän hassulta 🤷 mutta on niin minua). Ei yhtään harmita että vanhenee näin hyvässä seurassa ❤️
Nyt vielä synttäripäivällinen. Flank steak grillistä ja tryffelillä maustettu kuskus kylkeen.
Elämä on ihanaa
Niinpä niin taas..
No oli alunperin pokserit. Siis, ennen mun bulkkausta, 15-20 kg sittenMun lemppari kalsarit hajosi
Mitä **ttua. Käytätkö sää kalsareita 🤦 Ei pysty...
Mun lemppari kalsarit hajosi
^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.
Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois), naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...
Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?
Jos vielä lisäätte maastakarkotuksen rikoksia puuhaaville pakolaisille, niin ainakin minä äänestän. Ja jos porukkaan mahtuu niin mieluusti tuun puolueeseen mukaan.
Olette nyt ymmärtäneet väärin, kohde on presidentinkin mukaan valkoinen suomalainen heteromies:
Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Tässä on saatana ideaa. Kyllä mun mielestäni tarvitaan uusi puolue ja avaruus miehelle se ämpäri^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.
Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois), naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...
Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?

^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.
Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois), naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...
Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?
Jos vielä lisäätte maastakarkotuksen rikoksia puuhaaville pakolaisille, niin ainakin minä äänestän. Ja jos porukkaan mahtuu niin mieluusti tuun puolueeseen mukaan.
Olette nyt ymmärtäneet väärin, kohde on presidentinkin mukaan valkoinen suomalainen heteromies:
Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

^ Olipas loistavasti ja yksinkertaisesti selvitetty miten homma pelittää ja mitä meidän äänioikeuden saaneiden kansalaisten tulee toimia jos muutosta johonkin halutaan.
Nyt kun olen taas hetken häädettynä kotoa kun rouvalla on asiakas niin on aikaa pohtia 🤔 Mitä mieltä Lifti olet? Löydetäänkö me puoluetta joka haluaa raiskaajille kunnon tuomiot (suomeksi riittävästi linnaa ja vehkeet pois), naisten hakkaajille lähes sama ja kunnolla pataan. Murhaajille kans jotain... Mutta mutta... Puolue hyväksyisi seksin myynnin, transsukupuolisuuden, pikku homostelut ja bdsm kuviot kaupallisena tai huvin vuoksi...
Ei taida löytyä. Lifti - perustetaanko puolue?
Jos vielä lisäätte maastakarkotuksen rikoksia puuhaaville pakolaisille, niin ainakin minä äänestän. Ja jos porukkaan mahtuu niin mieluusti tuun puolueeseen mukaan.