Uutiset:

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 5
101
Oulu / Suositteluja kokemattomalle Oulun seudulta
« Uusin viesti kirjoittanut tihkusade tänään kello 14:43:22 »
Hei

Olen tässä lähiaikoina juurtanut itseni Oulun lähialueelle asumaan töiden perässä ja kiireellisten viikkojen takia ei kerkeäisi paljoa deittipalveluita sekä baari-iltoja viettää, joten olisin kiinnostunut hyödyntämään maksullista seuraa, mutta kokemukset tämmöisistä asioista on aikalailla 0. Kiinnostaisi kuulla täältä neuvoja ja ehdotuksia mistä kannattaisi lähteä hakemaan ja ketä. Kiinnostaisi löytää joku palveluntarjoaja, joka ottaisi mieluusti näihin uutena astuvan ihmisen vastaan ja ehkä jopa suhkot säännöllisesti. 

Otan ilomielin viestejä ja vinkkejä vastaan!
102
Kaatopaikka / Vs: Mitä katsot TV:stä tällä hetkellä?
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava tänään kello 14:36:44 »
Masterchef Suomi, kausi 8 jakso 6.
103
Etelä-Suomi / Vs: Aino Jalovaara
« Uusin viesti kirjoittanut Bacardi tänään kello 14:21:00 »
Eikö kukaan ole tavannut?
104
Vitsit / Vs: Vitsejä
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori tänään kello 14:02:01 »
Kuinka monta vassaria tarvitaan perustelemaan, miksi Kelan vastuuseen pitäisi kuulua heidän lampun vaihtonsa?

Ihan sama kuinka monta, kun kukaan niistä ei kuitenkaan vastaa, tai sitten ne vaihtaa vaan puheen aihetta.  :laught:
105
Trans / Vs: Sandra Carvalho
« Uusin viesti kirjoittanut Transylvania tänään kello 13:45:24 »
Alkuviikkkona Vaasassa, olisi siis mainio tilaisuus tutustua Sandraan. Onko tuoreita kokemuksia neidistä, onko edelleen tapaamisen arvoinen?
106
Helsinki/pääkaupunkiseutu / BBW haussa PK-seudulta
« Uusin viesti kirjoittanut gpisteheppu tänään kello 13:38:23 »
Ei ihan ikäloppu isorintainen BBW tasarahalla haussa pk-seudulta.

Matinkylä, Laajasalo ja Keimolanmäki jo koettu...jotain uutta haussa - Antakaa vinkkejä.
107
Tampere / Vs: Rianna, Hemmottelua Tampere
« Uusin viesti kirjoittanut Bacardi tänään kello 13:33:18 »
Kiitos vastauksesta.

Entä muilla?
108
Helsinki/pääkaupunkiseutu / Vs: IHANA NAINEN odotaa sinua TIKKURILASSA
« Uusin viesti kirjoittanut Kinnaman tänään kello 13:27:05 »
Vuosia tuli käytyä hänen luonaan. Ottaa todella taitavasti munaa tissien väliin öljyttynä ja suihinotto erinomaista :blowjob:. Hänen pillu on myös ikäisekseen napakka, kun ikää hänellä on reilusti yli 50. Erittäin viehättävä venakko ja pesee monet ”koulutytöt” heittämällä  :wanker:.
109
Tampere / Vs: Tamperen upea nainen / Rorlara?
« Uusin viesti kirjoittanut Bacardi tänään kello 13:26:41 »
Onko tuoreita kokemuksia?
110
Pelit / Vs: Assosiaatiopeli
« Uusin viesti kirjoittanut Morjens tänään kello 13:08:29 »
Anomus - virallinen
111
Pelit / Vs: Sanapeli
« Uusin viesti kirjoittanut Morjens tänään kello 13:07:15 »
Tomaattipyre - resupekka
112
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Lifti tänään kello 12:57:37 »
Liukuhihna sijaitsee yleensä kaupan kassalla, siinä tytön tai söpön pojan edessä.
113
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Mie tänään kello 12:50:58 »
Mun mielestä pahimmat liukuhihnan merkit ovat liukkari valmiiksi laitettuna pilluun ja se helevetin munakello tai vastaava joka alkaa huutamaan 30min ajalla 17min 30sekunnin kohdalla ja tunnin ajalla 47min ja 30 sekunnin kohdalla!
 :headbang:
114
Turku / Vs: Asian dream girl
« Uusin viesti kirjoittanut Paksujulli tänään kello 12:39:09 »
Eiköhän tuo ole ihan reestäkin löytyvä Miss Uno, josta useampi positiivinen rapsa tuolla.

Joihin ei ole aina luottamista, mutta se onkin toinen tarina.
115
Helsinki/pääkaupunkiseutu / Riika
« Uusin viesti kirjoittanut ollikainen tänään kello 12:27:26 »
Onko kokemuksia .suosituksia riikasta
116
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut sami40 tänään kello 12:14:38 »
varmaan tämä ns liukuhihna on tutumpaa ulkomaisten kanssa😁 itse kun tykkään thaikuista niin sieltä löytyy liukuhihnaa😂🤣oli aika sitten puolikas tai täys tunti 😉homma alkaa kiireellä ja vartin päästä alkaa yleensä hätä😁sinä pitää tulla nopeasti uusi asiakas tulee kohta.minä tekee käsi sinä tulee nopea🤣😂ja kalu on viikon hellänä😂🤣tämä on sitä liukuhihnaa jos jokin👍mutta löytyy niistäkin oikeita helmiä ja niissä paikoissa on todella kiva käydä😉👍
117
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori tänään kello 11:56:48 »
Dripple down economics tai valumaeffektistä voi väitellä, mutta minusta se on lähinnä myytti. Se ei toimi. Jos rikkaat saa enemmän rahaa ne ei laita sitä kiertoon yhteiskuntaa kehittävällä tavalla vaan pyrkivät lisäämään sen arvoa mahdollisimman vähin kustannuksin. Eli maksavat mahdollisimman veroja.
Luuletko sä, että ne rikkaat pitää rahojaan jossain pankkiholvissa niin kuin Roope Ankka? Eiköhän rikkaitten rahat ole suurimmaksi osaksi kiinni yhtiöissä, jotka luovat työpaikkoja ja pitävät yhteiskunnan rattaat pyörimässä.

Ja eiköhän he myös kuluta enemmän kuin normi talliainen ja sitäkin kautta maksavat veroja anteliaammin kuin joku tavan pena. Tosin vihervasemmistohan on sitä mieltä että pitäisi kuluttaa vähemmän, että ota näistä sitten selvää mitä loppujen lopuksi oikein haluavat. Ilmeisesti kuluttaminen pitäisi olla sallittua vain köyhille, se on sitä parempaa kuluttamista.

Se on muuten Tricle down, ei driple... :D
118
Tampere / Vs: JuliaK
« Uusin viesti kirjoittanut JuliaK tänään kello 11:31:46 »
Vai vampyyri😂 Ilmeisesti ulkoseinässä sijaitseva pysäköintiohje tuli havaituksi🧐

On totta että olen etenkin takavuosina vetänyt melko rankkojakin s/m sessioita mutta kyllä pääpaino on ollut kokoajan vaniljaisessa gfe.ssä, tuo kun on itselleni myös helppoa ja luontevaa.
Eli pervosetit lähtee vasta pyynnöstä.
Pieni jännitys myös kuuluu asiaan ja on aina yhtä ihanaa nähdä sen pikkuhiljaa karisevan toisen olemuksesta kun kemiat kohtaa.

Kiitos rapsasta ja miellyttävästä tapaamisesta, toivottavasti otetaan joskus uusiksi😍

Tämä ei nyt liity kyseiseen tapaamiseen mitenkään mutta välillä kun näkee näitä spekulointeja ilmoitusten tietojen paikkaansa pitävyydestä niin itse olen huomannut että kannattaa kertoa ihan totuudenmukaisesti millainen on. Siis esim. ilmoitan iäkseni 44, koska olen tällä hetkellä sen ikäinen. Ja tietysti omat kuvat sekä nopea ja selkeä kommunikaatio asiakkaan suuntaan❤️
119
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Reiska80 tänään kello 11:06:05 »
Valtion hallinnon kiristäessä vyötä myös valtion toimintaa hiotaan.  Esko potilastietojärjestä on ollut paljon halvempi ja toiminut paljon paremmin kuin ulkoistettu apotti. Nyt Eskokin ollaan myymässä YKSITYISILLE omistajille jonka johdosta pelätään että tiedot vuodetaan ties minne ja taas yksityinen puoli pääsee kuppaamaan valtiota niin paljon kun kehtaa. Apottihan kustantaa yli miljardin jos ei ole jo kustantanut. Minkäs teet kun piikki on auki.

Dripple down economics tai valumaeffektistä voi väitellä, mutta minusta se on lähinnä myytti. Se ei toimi. Jos rikkaat saa enemmän rahaa ne ei laita sitä kiertoon yhteiskuntaa kehittävällä tavalla vaan pyrkivät lisäämään sen arvoa mahdollisimman vähin kustannuksin. Eli maksavat mahdollisimman veroja. Esimerkkeinä juurikin polttoaineveron lasku tai yksityispuolen käytön tukeminen

Ongelmat ovat monisyisiä kun kokkarit ja persut on vallassa. On suhdanne vaihteluita ja rakenteellisia tekijöitä.

Mutta näitä ei ollut olemassakaan kun Marin oli vallassa. Se vain on **** ja demarit ja vassarit ja varsinkin heidän äänestäjät ovat ovat *****. Heidän ideologiasta puuttuvat pyörät kokonaan. He eivät vain YMMÄRRÄ markkinataloutta. Jos täällä vain YMMÄRRETTÄISI markkinatalouden mekanismeja niin elämä olisi jotenkin niin mahtavaa.

Siinä olen samaa mieltä että yksityisiä kuitenkin tarvitaan ja että kokonaisvaltainen kommunismi ei tietenkään toimi. Ja että yksityinen ja julkinen puoli täydentävät toisiaan.
120
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut palvelunostaja tänään kello 10:46:08 »
Tässä menee mullakin välillä ristiin laadukkuus, kiire ja rutinoituminen. Liukuhihnamaisuus usein liittyy kiireen tuntuun ja yleiseen laadusta tinkimiseen, mutta ne ei mielestäni ole se määrittävä tekijä. Oleellisempaa siinä on rutiinien noudattaminen yhdistettynä välinpitämättömyyteen siitä, mitä mä asiakkaana olen hakemassa.

Liukuhihnaa pitkin valuu omalle työpisteelle aina samanlainen palikka, sille tehdään aina samat jutut ja pistetään eteenpäin. Tällaisessa työssä tekijän ajatukset on täysin niissä työn rutiineissa (tai jos tehtävä on ihan triviaali niin ajatukset harhailee muualla).

Jos tekijä on kokematon/kiireinen niin tähän tekemiseen liittyy häslinkiä—sotkua ja laadusta tinkimistä. Jos tekijä on kokenut ja taitava, niin liukuhihna pyörii eleettömän pehmeästi ja speksin mukaista tuotetta tulee tasaiseen tahtiin. Tässä voi nähdä tiettyä eleganssia, mestarin harkitun taloudellisia liikkeitä.

Nyt voisi hetken miettiä mitä valikoiva, laadusta välittävä asiakas oikeastaan hakee. Makuasioiden ohi abstraktoimalla se voisi olla vaikkapa ”uniikki asiakaskokemus”. Taitavasti suoritettu rutiini voi olla tätä, jos samaa rutiinia ei saa mistään muualta. Mutta asiakkaan kannalta uniikki kokemus syntyy ehkä helpoiten, kun tulee tunne siitä että tapaaminen ei kulje täysin käsikirjoituksen mukaan; että tapahtuma on ollut aito kahden ihmisen kohtaaminen.

Toi tunne on asiakkaalle sitä absoluuttisinta ”ei liukuhihnaa”. Myös jos se tunne synnytetään täysin harkitusti, kun miesten tunteiden manipulointi on tekijälle täysin rutiinia. Kunhan asiakas ei näe miten taikatemppu tehdään.
121
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut Jimmy-setä tänään kello 10:45:57 »
Se mikä näissä painokeskusteluissa aina korostuu, on yksilöllisyyden sivuuttaminen. Kaikessa muussa ihmisyyteen liittyvässä ollaan yksilöitä ja yksilöllisyyden merkitystä painotetaan, mutta kun on kyse painosta ja sen kertymisestä tai kertymättömyydestä, kaikki yksilöllisyyspuhe heitetään romukoppaan ja yhtäkkiä ollaankin ihan samanlaisia, eikä yksilöitä ollenkaan.

Ja naurattaahan se.
Jos kulutat enemmän kaloreita kun mitä sisääsi laitat = laihdut

Jos et = lihoat.

Tämä fakta ei muutu olkoon yksilö kuka tahansa. Stressi, ikä ynnä muut asiat "vaikuttavat yksilöllisesti ihmiseen ja esimerkiksi rasvamaksa vaikuttaa. Mutta jos kulutat kaloreita enemmän kuin mitä ahmit = laihdut. Se kuinka paljon laihdut, kuinka herkästi lihoat ja ENNENKAIKKEA kuinka paljon kaloreita päivässä kulutat on yksilöllistä mutta jos kulutat enemmän kuin sisääsi tunget = laihdut

Uskallan väittää et tää 98% ihmisistä eivät tiedä kuinka paljon kaloreita päivässä kuluttaa ja kuinka paljon kaloreita päivässä syö. Nimittäin jos uskot kelloon tai älypuhelimeen muuten kuin suuntaa antavana, olet jo hukassa.

Laihduttaminen on maailman yksinkertaisin asia. Lopeta se syöminen. Mutta se näyttää olevan myös helvetin vaikea asia, sillä moni syö tunteisiin, palkitsee itseään, lohduttaa itseään.... ja osa vaan luulee että niillä on isot luut ja geenit päin persettä.

Lopeta syöminen.
Lifti on tässä kyllä täysin oikeassa. Veikkaan, että todella moni nimenomaan aliarvioi syömänsä päivittäisen kalorimäärän ja siitä syntyy mielikuva, että syö tosi vähän, mutta paino silti mystisesti lisääntyy. Ja tästä seuraa virhepäätelmiä, että esimerkiksi oma aineenvaihdunta on jotenkin poikkeuksellinen ja miinukaloreillakin rasvan määrä lisääntyy.
"Isot" luut voivat käsittääkseni selittää painoa tyyliin 1-3 kilon verran eli niiden merkitystä ei kannata liikaa painottaa.
122
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut orjamies tänään kello 10:35:21 »
Itsellä tulee 1 mieleen semmoset 2 illan vieralijat lasketaan vaikka että 10 kerkeää ottaa otetaan 15 + muutama vielä jos soittaa viime tinkaan asiakkaat

on  " jonossa " ovella tunnin ajat supistuu 30 min jne....
123
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Kellopeliappelsiini tänään kello 10:31:34 »
Yritykset maksavat veroja kun siltä tuntuu. Yhtään isommat yritykset kuten caruna, mäkkärit sun muut kuppaavat kyllä tuet ja kaikki ulos minkä irti saa, mutta tilikirjoissa tulos saadaan aina tappiolliseksi.Outokumpu, Kemira, Kone, Metsä-Botnia ja Stora Enso näin esimerkiksi.
Mitähän sä nyt sekoilet? Outokumpu, Kemira, Kone, ja Stora Enso olivat voitollisia 2025 ja maksoivat Suomeen veroja satoja miljoonia euroja.

Metsä-Botniaa ei enää ole ole ollut olemassa vuosiin mutta tarkoittanet Metsä Boardia, joka syklisenä yhtiönä teki miinusmerkkisen tuloksen mm. Ukrainan sodasta johtuvan korkean puun hinnan takia miinustuloksen. Sama koskee Outokumpua, jota rasitti heikko kysyntä ja teräksen alhainen hinta. Tietenkään yhtiöt eivät maksa veroa tappiollisesta tuloksesta.

Mitähän tukia muuten Caruna ja Mäkkäri saavat?  ::)

Hyvin on Reiska ostanut antsan ja tytin puheet.
124
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Opiskelijarakastelija tänään kello 10:30:52 »
- märkä suihkun lattia

Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt. Mistä sen erottaa, onko se lattia märkä pt:n itsensä suihkussa käynnin jäljiltä vai edellisen asiakkaan? Miksi märkä suihkun lattia on huono asia?

Yksittäinen suihkun lattia tuskin ketään hirveästi haittaa mutta se on yksi niistä helposti aistittavista elementeistä mitkä kerääntyvät mieleen.
Sitten jos muita merkkejä alkaa näkymään kovasti palvelussa niin kyllähän se alkaa vaikuttamaan fiilikseen.

20 sekuntia menisi lattialastalla käydä joka asiakkaan välissä vetämässä suihkusta vedet kaivoon ja tuostakaan asiasta ei tarvitsisi murehtia. Samalla vie edellisen asiakkaan pyyhkeen pois näkyvistä.
Kostea lattia on hyvin eri asia kuin märkä lumppu ja märkä suihkun lattia, se on vähän sama asia kun vetäisi märällä rätillä tapaamisen alussa ohimoon.

Ensivaikutelmat on kuitenkin todella tärkeitä ihan joka alalla, ei pelkästään huoraamisessa. Jos asiakas on varannut tunnin ajan niin miksi heti tärkeimmän 5min aikana pilaisi koko homman?

Eteisessä ja ovella raikkaana ja hyvällä tuulella. Asiakkaalle heti hyvä fiilis ja silmäilyhetki mitä on kohta luvassa. Rahat pois ihan rehellisesti ja asiakas suihkuun kyrvän pesulle. Suihkussa kerkeää sen 20 sekuntia miettimään mihin kivaan sitä kohta onkaan ryhtymässä ja siinä vaiheessa jos ne mielikuvat tuhotaan märällä lumpulla niin on aika pahasti menty pieleen heti alussa :boozing:
125
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori tänään kello 10:26:59 »
Yritykset maksavat veroja kun siltä tuntuu. Yhtään isommat yritykset kuten caruna, mäkkärit sun muut kuppaavat kyllä tuet ja kaikki ulos minkä irti saa, mutta tilikirjoissa tulos saadaan aina tappiolliseksi.Outokumpu, Kemira, Kone, Metsä-Botnia ja Stora Enso näin esimerkiksi.
Mitähän sä nyt sekoilet? Outokumpu, Kemira, Kone, ja Stora Enso olivat voitollisia 2025 ja maksoivat Suomeen veroja satoja miljoonia euroja.

Metsä-Botniaa ei enää ole ole ollut olemassa vuosiin mutta tarkoittanet Metsä Boardia, joka syklisenä yhtiönä teki miinusmerkkisen tuloksen mm. Ukrainan sodasta johtuvan korkean puun hinnan takia miinustuloksen. Sama koskee Outokumpua, jota rasitti heikko kysyntä ja teräksen alhainen hinta. Tietenkään yhtiöt eivät maksa veroa tappiollisesta tuloksesta.

Mitähän tukia muuten Caruna ja Mäkkäri saavat?  ::)
126
Kaatopaikka / Vs: Mitä katsot TV:stä tällä hetkellä?
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava tänään kello 10:23:25 »
Yökylässä Maria Veitola, kausi 10 jakso jakso 9.
127
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava tänään kello 10:14:52 »
Syy-seuraussuhde: Aina kun kokoomus on ollut hallituksessa, nousee työttömyys, velanotto lisääntyy, kansalaisten ostovoima heikkenee ja valtion tuottavuus romahtaa.
128
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori tänään kello 10:12:47 »
^^  Myös pörssiyhtiö Fortum elää markkinataloudessa, ja olisi takuuvarmasti myös nostanut sähkön siirtohintoja mm. lain velvoittaman verkkojen maakaapeloinninkin takia. Suomen valtiokaan ei ole kovin haluton osinkojen suhteen tilkkimään valtion taloutta

Caruna maksaa veronsa Suomeen.

Valtion omistamia yhtiöitä on myyty ahkerasti eri hallitusten toimesta.
129
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Opiskelijarakastelija tänään kello 10:06:38 »
Liukuhihna on sitä että huomaat kesken tapaamisen edellisen asiakkaan merkkejä liikaa eli toisin sanoen likuhihna = välittämätöntä palvelua

Tapaat edellisen asiakkaan rappukäytävässä tai ovella kun odottelet vuoroasi joka on ehkä jo myöhässä sovitusta ajasta
Suihkussa odottaa märkä pyyhe ja lattia
Kesken tapaamisen pirisee puhelin kokoajan tai sitä räplätään
Ovipuhelin soi jo ennen kuin sinun aikasi on loppunut
Liukkarit valmiiksi pillussa edellisen jäljiltä eikä suihkussa ole käyty
Jatkuva hoputus laukeamiseen

Siinä nyt jotain mitä ensimmäisenä tuli mieleen, aidon ammattilaisen tunnistaa siitä että hän tekee liukuhihnaa ja sinä asiakkaana et huomaa sitä
130
Helsinki/pääkaupunkiseutu / Vs: PureGoddess/Sugarlindaxx
« Uusin viesti kirjoittanut Ollin kurjuus tänään kello 09:51:47 »
Vaikeasti tavoitettavissa toisinaan, niinkuin täällä on todettu. Sitten kun tapaaminen onnistuu, niin tätä neitoa saa painaa perseeseen ihan huolella ja ottaa myös syvälle suihin.
131
Tampere / Vs: Cashgirl1
« Uusin viesti kirjoittanut Jtw tänään kello 09:23:05 »
KIKissä juttelin vähän aikaa ja vastaukset oli sellaisia että ajattelin jättää väliin , mutta mielenkiinnolla jään odottamaan jos jollain hyviä kokemuksia niin käyn itsekin tervehtimässä , jotenkin  kuumottaa kyseinen
132
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut FortySexN2 tänään kello 09:19:46 »
Sote on "oikeistolainen unelma", joka siirtää rahat "Pörriäisille"
- VMP - Nykyinen hyvinvointialuemalli on Marinin vasemmistovetoisen hallituksen käsialaa jota kepulit komppasivat, tuloksena ek:sta pudonneille kansanedustajille hillotolppapaikat.
​Sote-uudistuksen tavoitteena oli nimenomaan vahvistaa julkista ohjausta ja siirtää vastuu kunnilta suuremmille hartioille (hyvinvointialueille), mutta vituiks män.

​Yksityiset yritykset tuottavat palveluita tehokkaammin. Jos julkinen puoli ei pysty purkamaan jonoja, ostopalvelut ovat tällä hetkellä keino turvata kansalaisten hoito. "Pörriäiset" eli terveysjätit eivät saa rahaa ilmaiseksi, vaan ne laskuttavat tehdystä työstä, joka muuten jäisi tekemättä tai tulisi julkisella puolella vielä kalliimmaksi….

Yksityinen terveydenhuolto ei ole tehokkaampaa. Yksityisellä ei ole tarvetta siihen. Julkinen puoli pidetään niin tiukilla ja kokkarit pitävät raha-hanat niin isolla että yksityiset voivat olla niin tehottomia kuin haluavat. Meidän rahoilla. Aina kun valtio yrittää jotenkin tukea kansalaisia käyttämään yksityisten palveluita, hinta nousee juuri sen avun verran.
https://yle.fi/a/74-20176866
Nämä ovat laajasti tiedostettuja seikkoja. Kun oikeisto hallitus laskee jotakin veroa tai nostaa yksityislääkärikäynnin tukea, niin tarkoitus on vain varain siirto valtiolta yksityiselle taholle. Jos esimerkiksi polttoaine veroa lasketaan, niin se ei näy pumpulla vaan polttoaine ketjun omistajien kukkarossa. En käsitä mistä yksityisen tehokkuus tai taloudellisuuden harha kumpuaa.

Mitä tulee työntekijöiden kurittamiseen niin yksityinen puolihan sitä harrastaa. Niillä aloilla missä sitä olen päässyt seuraamaan, niin yksityisellä puolella työntekijät tekevät enemmän töitä pienemmällä palkalla ja työnantajat paljon helpommin polkevat oikeuksia. Eikä pidä unohtaa sitä, että juuri nämä yritykset ovat vailla ulkomaalaisia työntekijöitä. Eihän se maksa niille mitään. Ne tulevat suomeen, keräävät etuuksia kelasta ja työnantajat sitten poimivat jyvät akanoista ja polkevat sitten niitten oikeuksia joilla ei ole liitoista mitään tietoa.

Yritykset maksavat veroja kun siltä tuntuu. Yhtään isommat yritykset kuten caruna, mäkkärit sun muut kuppaavat kyllä tuet ja kaikki ulos minkä irti saa, mutta tilikirjoissa tulos saadaan aina tappiolliseksi.Outokumpu, Kemira, Kone, Metsä-Botnia ja Stora Enso näin esimerkiksi.

Työttömyys on kasvanut koko kokkarin hallitusajan. Mikään työttömien potkiminen ja etuuksien leikkaaminen ei tunnu toimivan. Jokaiseen työpaikkaan on satoja hakijoita ja työnantajat vielä kaipaavat enemmän ulkomaalaisia työntekijöitä.

https://yle.fi/a/74-20206639

Näitä väitteitä esitetään puolin ja toisin, mutta faktoja katsoessa kuva on monisyisempi . Hyvinvointialueiden oman tuotannon paremmuudesta on tällä hetkellä vähän todisteita, yksityisen puolen tehokkuudesta enemmän.

Espoossa nähtiin selvä ero kiireettömässä hoidossa: ulkoistetuilla asemilla pääsi lääkärille usein seuraavana päivänä, julkisen oman tuotannon alueilla jonot venyivät kuukausiksi. Jyväskylän yliopiston tutkimuksessa julkisten inhouse-yhtiöiden tehokkuus ja laatu olivat keskimäärin heikompia kuin yksityisillä.

Tehokkuus ei tarkoita automaattisesti säästöä työntkijöiden selkänahasta, vaan sitä että prosessit ja resurssien käyttö on hiottu paremmiksi. Kilpailu pakottaa kehittymään, huono palvelu menettää asiakkaansa. Julkisella tällainen kannustin puuttuu lähes kokonaan, se toimii hallinnollisesti kuten monopoli.

Tuossa listataan Caruna, McDonald’s ja muut, ja vedetään niistä johtopäätös koko yksityisestä sektorista. Nämä ovat kuitenkin eri asia. Siirtohinnoittelu ja aggressiivinen verosuunnittelu ovat oikeita ongelmia ja niitä voi kritisoida vapaasti, mutta ne eivät kerro mitään terveydenhuollon tai palvelutuotannon tehokkuudesta. Yksittäistapaukset eivät todista yleistä väitettä.

Sama logiikka pätee työttömyyteen. Suhdannevaihtelut ja rakenteelliset tekijät selittävät paljon, eikä neljän vuoden hallituskauden perusteella syy-seuraussuhdetta voi vetää noin suoraan.

Julkinen ja yksityinen hoitavat eri tehtäviä, eikä realistinen kysymys ole kumpi on parempi, vaan miten ne täydentävät toisiaan. Ja raha ei katoa mihinkään vaikka se menee yksityiselle, se kiertää palkkoina, veroina ja investointeina takaisin, varsinkin jos toimijat ovat kotimaisia.
133
Turku / Asian dream girl
« Uusin viesti kirjoittanut LR67 tänään kello 09:01:34 »
Onks kellään kokemuksia?
134
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Anniina tänään kello 08:58:23 »
Sanoisin, että molemmilla tavoila tehdä töitä; ei-liukuhihna ja liukuhihna, voi tehdä työn hyvin tai huonosti. Monien kollegoiden puheista päätellen ja omien kokemusten perusteellakin sanoisin, että "liukuhihnaa" tehdessä se fiilis on kaikkein paras ja työ on kivaa. Se varmasti näkyy asiakkaallekin. Harva kollega silti haluaa puhua siitä julkisesti liukuhihnana, koska edelleen tänä päivänä yhteiskunnassa naista pidetään huonona, jos seksikumppaneita on paljon.

Itse teen liukuhihnaa ja välillä myös vain muutaman asiakkaan päivässä. Yhden tai kahden asiakkaan kanssa on vaikeampi päästä fiilikseen, on mahdollisesti muut asiat jo mielessä tapaamisen aikana, koska koko päivää ei ole pyhitetty seksityölle.
135
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Pekonen tänään kello 08:53:39 »

Onko Suomi "syvällä suossa"?
​Suomen taloudelliset haasteet (velkaantuminen, huoltosuhde, heikko kasvu) ovat olleet olemassa jo kaksi vuosikymmentä, hallituspohjasta riippumatta.

​Vasemmiston lääke; Lisää investointeja, korkeampaa verotusta rikkaille ja julkisten palveluiden vahvistamista velkarahalla kasvun toivossa.

​Oikeiston lääke: Rakenteelliset uudistukset (työmarkkinat), menojen karsiminen ja yritysten toimintaedellytysten parantaminen.

​Lopputulos: Se, kumpi puoli on "oikeassa", riippuu siitä, mitä arvoja painottaa. On kuitenkin vaikea väittää, että oikeisto haluaisi tarkoituksella "tuhota Suomen" – heillä on vain täysin eri näkemys siitä lääkkeestä, jolla potilas nimeltä Suomi saadaan terveeksi. Jälleen kerran - GET OVER IT!
Suomesta puuttuu täysin ymmärrys siitä kuinka markkinatalouden mekanismit toimivat. Sitä ei näytä ymmärtävän kansa eikä kansan valitsemat poliitikot.
Näin ollen Suomesta puuttuu markkinataloutta edistävä puolue tai poliittinen voima. Itsensä oikealle asemoima kokoomus ei ainakaan sellainen ole. Kokoomuspoliitikkojen käsitys markkinataloudesta on monopoliasemassa olevien sähköverkkojen myynti ulkomaisessa omistuksessa oleville pörssiyhtiöille tai pakottaa ihmiset käyttämään pakollisessa lääkärintarkastuksessa (ajokortti) yksityisiä lääkärifirmoja.
Kokkarit ei ymmärrä markkinataloudesta mitään, ja miksi ymmärtäväisitkään, koska pääosa kokoomusta äänestävistä on valkokaulusvirkamiehiä jotka kokevat suurehkon ansiotulonsa ansiosta kuuluvansa ylempään keskiluokkaan ja silloin on äänestettävä kokoomusta.
Todellisuudessa suomalaista tyhmää vaalikarjaa kusetetaan jatkuvasti poliittisen eliitin toimesta johon kuuluvat kaikki vallassa olleet perinteiset puolueet vasemmistoliitosta kokoomukseen.
Suomessa kun jotain hallintosysteemiä muutetaan niin aina kulut nousevat. Otetaan esimerkiksi vaikka surullisen kuuluisa sote-uudistus: Ensin demarit ja kepu tekevät byrokratiaa ja hallintokuluja roimasti lisäävän hallintohimmelin. Seuraavassa hallituksessa kokoomus lisää siihen erittäin kalliita yksityisiä hoiva-ja lääkäripalveluita joita on käytettävä osittain jopa lakisääteisesti. Näistä voitot valuvat ulkomaille paratiisisaaren tileille. Markkinataloutta? Ei todellakaan. Tai yksityistetään veronmaksajien rahoilla aikoinaan rakennettuja sähköverkkoja jotka myydään ulkomaalaisessa omistuksessa oleville sähkönsiirtoyhtiöille jotka alkavat rahastamaan suurilla siirtomaksuilla köyhää suomalaista sähkönkuluttajaa monopoliasemansa turvin. Markkinataloutta? Ei todellakaan.
Suomalainen kokkari näyttää olevan niin tyhmä että se luulee edistävänsä Markkinataloutta jos päästään myymään valtion eli veronmaksajien omaisuutta ulkomaisille sijoittajille.
Tätä hallintomallia jossa kokoomus ja demarit vuoronperään rukkaavat jotain hallinto- tai palvelurakennetta voi kutsua räikäksi. Räikkä pyörii vain yhteen suuntaan, aina valtion menoja lisäten. Ja se sopii hallintovirkamieseliitille. Tavalliselle tyhmälle suomalaiselle äänestäjälle se näyttäytyy siten että on aivan sama ketä äänestät, demareita tai kokoomusta, persuja tai vihreitä, niin todellisuudessa mikään ei muutu. Kaikki ovat samassa veneessä kansaa kauppaamassa perikatoon. Brysselin eliitti turvaa selustan.
136
Itä-Suomi / Eturauhashierontaa Lappeenrannassa
« Uusin viesti kirjoittanut GreenBird tänään kello 08:38:13 »
Niin, tarjooko kukaan eturauhashierontaa Lappeenrannassa tai lähialueilla? Onks kellään kokemuksia?
137
Ajankohtaisia uutisia / Vs: Tekoäly ajoi miehen itsemurhaan ja pääministeri käyttää sitä hakukoneena
« Uusin viesti kirjoittanut Tekoaly007 tänään kello 08:36:13 »
Tämä aihe on mielenkiintoinen monestakin eri lähestymistavasta katsoen. En tiedä,käytättekö ilmaisia, vai maksullisia versioita  eri AI:stä? Sen olen huomannut, että mitä tarkemmin osaan määritellä kysymykseni, sitä paremman vastauksen saan. Ja ainahan pitää olla skeptinen vastaukseen. Eiväthän aina ihmisetkään anna oikeaa vastausta. ( jotkut ovat jopa patologisia valehtelijoita..) usein saan täyttä potaskaa vastaukseksi mutta se kehittyy koko ajan  kuin lapsi. Aluksi askellus on haparoivaa. Ihmisten pitää vain huolehtia siitä,että siitä ”kasvaa” yhteiskuntaa hyödyttävä,ei hyödyntävä kone.
Ikuinen nörtti kun olen, niin ChatGpt(maksullinen versio) on varsin oiva apuväline, jopa ”sparraaja” , kun eteen tulee joku ongelma tietsikoiden yms. kanssa puuhastellessa. Varsinkin Imac kanssa, siitä on ollut apua. Interaktiivisuus on hyvä sana tässä yhteydessä.
138
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut Lifti tänään kello 08:33:48 »
Se mikä näissä painokeskusteluissa aina korostuu, on yksilöllisyyden sivuuttaminen. Kaikessa muussa ihmisyyteen liittyvässä ollaan yksilöitä ja yksilöllisyyden merkitystä painotetaan, mutta kun on kyse painosta ja sen kertymisestä tai kertymättömyydestä, kaikki yksilöllisyyspuhe heitetään romukoppaan ja yhtäkkiä ollaankin ihan samanlaisia, eikä yksilöitä ollenkaan.

Ja naurattaahan se.
Jos kulutat enemmän kaloreita kun mitä sisääsi laitat = laihdut

Jos et = lihoat.

Tämä fakta ei muutu olkoon yksilö kuka tahansa. Stressi, ikä ynnä muut asiat "vaikuttavat yksilöllisesti ihmiseen ja esimerkiksi rasvamaksa vaikuttaa. Mutta jos kulutat kaloreita enemmän kuin mitä ahmit = laihdut. Se kuinka paljon laihdut, kuinka herkästi lihoat ja ENNENKAIKKEA kuinka paljon kaloreita päivässä kulutat on yksilöllistä mutta jos kulutat enemmän kuin sisääsi tunget = laihdut

Uskallan väittää et tää 98% ihmisistä eivät tiedä kuinka paljon kaloreita päivässä kuluttaa ja kuinka paljon kaloreita päivässä syö. Nimittäin jos uskot kelloon tai älypuhelimeen muuten kuin suuntaa antavana, olet jo hukassa.

Laihduttaminen on maailman yksinkertaisin asia. Lopeta se syöminen. Mutta se näyttää olevan myös helvetin vaikea asia, sillä moni syö tunteisiin, palkitsee itseään, lohduttaa itseään.... ja osa vaan luulee että niillä on isot luut ja geenit päin persettä.

Lopeta syöminen.
139
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Viveca tänään kello 08:32:02 »
- märkä suihkun lattia

Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt. Mistä sen erottaa, onko se lattia märkä pt:n itsensä suihkussa käynnin jäljiltä vai edellisen asiakkaan? Miksi märkä suihkun lattia on huono asia?

Mä miellän liukuhihnaksi, jos ottaa asiakkaita aamusta iltaan tyyliin vartin väleillä. Just ja just kerkiää piparin pesaista, nakata käytetyt kortsut roskiin, tuulettaa kämpän, vilkaista peiliin ja suoristaa setäpeiton. Liukuhihna ei välttämättä ole huono asia. Ei ole osunut vuosien varrella silmään, että esim. Venla olisi saanut negatiivista palautetta, päinvastoin.

Oma tyyli on yksi asiakas joskus ja jouluna, sivutoimisesti. Mulla on muutama asiakas, jotka haluaa aina olla päivän ensimmäinen ja varaavat aamun ensimmäisen ajan. No ensimmäisiä olisivat, vaikka varaisivat sen ajan iltakymmeneltä.. joskus jopa koko viikon ainoa 😅 Ja silti mulla saattaa olla märkä suihkun lattia 😅

140
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut FortySexN2 tänään kello 08:31:22 »
Tuossa aiemmissa viesteissä on hyvin avattu, mistä sen liukuhihnameiningin tunnistaa. Itsellekin se ratkaisevin tekijä on nimenomaan asenne: jos huomio harhailee muualle, vilkuillaan kelloa tai puhelinta ja asiakkaalle jää tunne, että tässä ollaan vain pakon edessä, niin kyllä se näkyy heti kokemuksessa. Pienetkin eleet kertovat paljon. Tosin täytyy sanoa, että harvemmin tällaiseen on enää viime vuosina tullut törmättyä, mikä on ihan positiivinen kehitys.
141
Elokuvat/Kirjallisuus/Lehdet / Vs: Minkä leffan katsoit viimeksi?
« Uusin viesti kirjoittanut Tunnustautuja tänään kello 08:27:48 »
Tuhlaajapoika

Tuhlaajapoika on suomalainen draamaelokuva vuodelta 1992. Sen on käsikirjoittanut Iiro Küttner ja ohjannut Veikko Aaltonen. Elokuvan pääosia näyttelevät Hannu Kivioja, Esko Salminen ja Leea Klemola. Elokuvan tuottajana toimi Aki Kaurismäki.
142
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Tekoaly007 tänään kello 08:11:23 »
Heitän kysymyksen toisinpäin;
 Ei ole sopivaa kortsua. Kuivat paikat. Ei ole kuivaa pyyhettä. Kännykästä akku loppunut. Osoite epäselvä tai väärä. Hihna ei luista.
Kaikkia noita on tullut vastaan, vaikka en ole mikään ”super user” asiakkaana. Pikemminkin jopa nynny 🤗. Siis kumpi on parempi:
Hihna luistaa ja litisee kuin rasvattu,vai ,että se savuaa ja kitisee? 🤔
143
Maksullinen seksi / Vs: Miksi käytte maksullisissa?
« Uusin viesti kirjoittanut Tekoaly007 tänään kello 07:56:19 »
Miehillä on alkukantainen tarve ja vietti levittää geenejään. Kuten muillakin eläimillä. Ei siinä sen kummempaa. Vaikka geenit jääkin kortsun sisälle,niin mielikuvissa geenejä on levitelty.
144
Turku / Vs: Sanna hieroo, vahvabsuositus
« Uusin viesti kirjoittanut Siemen tänään kello 07:42:46 »
Tykkää ottaa suihin hymyssä suin. Muutaman kerran käyneenä, kiva ja iloinen nainen.
145
Pelit / Vs: kaksi totuutta, yksi valhe.
« Uusin viesti kirjoittanut Morjens tänään kello 07:18:44 »
Nro. 3

Ei ollut uusintaa
146
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Meaxx tänään kello 07:15:52 »
Liukuhihnamielikuvan oli se sitten todellista tai ei esimerkiksi valtavilla kortsulaareilla ja liukuvoidetuubeilla yöpöydällä.

Itse en tee liukuhihnaa varmaan millään määritelmällä koska en ota (yleensä) montaa asiakasta päivässä. En tiedä mikä on valtava kortsulaari, mutta niitä on (ihana arabian punainen ❤️ ) astiallinen valmiina pöydällä koska en tiedä/muista asiakkaan kokoa, ja jokaista kokoa pitää vielä olla muutama varalla koska niitä saatetaan vaihtaa. Eli onhan niitä silti siinä melko paljon esillä. Liukuvoiteen pitää tietysti myös olla käden ulottuvilla. Yksi tuubi tosin riittää.
147
Maksullinen seksi / Vs: Ohareita, kusetusta ja paskapuheita
« Uusin viesti kirjoittanut Pamsuliini2.0 tänään kello 06:59:32 »
^Siis henkilöt ovat vaan varailleet ohariaikoja, kyselleet turhia, ja muuta vastaavaa? Tuo on aika ikävää, ainakin jos itse ei vaan ole mennyt antamaan aihetta siihen.
Vähän vastaavaa muistan kuulleeni erään toisen PT:n kohdalla, mutta henkilön tietäen on hällä itselläänkin kyllä peiliin katsomisen paikka. Ylilautakin on saitin ohella kyllä hyvä sivusto, ja sielläkin voi antaa palautetta moisesta toiminnasta, ja käydä lukee rapsoja, jos sellaisia löytyy.

Nyt niitä on tullut valtava määrä lyhyen ajan sisällä ja alan ihan tosissaan epäillä josko kyseessä yksi ja sama tai yhdet ja samat jotka tätä tekee. On niin turhauttavaa setviä omat päiväduunit sen mukaan että ehtii himaan hyvin ennen pokaa ja sitten tehdään tollaista. Kuin myös se että suunnittelee omaa talouttaankin sen mukaan kuinka moni olisi viikon aikana tulossa ja sitten joko kukaan ei vastaa ilmoituksiin tai vaihtoehtoisesti tekee oharit.  :'(
Kaikista pahin oli tämä joka siis on ennenkin käynyt. Yhtäkkiä vaan mukamas menossa kaupan kautta ja mulle estot. En tajua yhtään mitä kävi koska ei meillä koskaan ollut mitään ongelmaa.
Sen lisäksi monta muuta nilkkiä jotka kysyy kaikki mahdolliset mitat ja asunnon lämpötilat sun muun paskan ja sitten kun sopii ajan, saa numeron niin häviää kuin pieru Saharaan. On myös vähän ahdistavaa kun on mennyt antamaan numeron jollekin vitun randomille. Kun en halua että se leviää joka paikkaan ja tulee turhia soittoja/häiriköintiä.
En tajua miten on voinut näin käydä. Yhteen väliin kun asuin vielä kotiseudulla niin oli jäätävä määrä vakkareita ja samoin kun nyt uudelle alueelle muutin niin tuli ihan hyvä määrä. Mutta mikä on tämä kiusaaminen ja häirintähomma? Sitä ei vaan voi käsittää.
Alkaa käydä psyykkeen ja itsetunnon/luottamuksen päälle.
Jos et ole itse aiheuttanut mitään (ilmeisesti nyt et?), niin sitten en itsekään ymmärrä.
Ehkä enemmän tulisi mieleen joku tuttu, tai tuttavat jotka tietää noista sun hommista, ja ajattelevat tuolla tavalla jostain syystä kiusata.
Tuntemattomilta en ymmärtäisi tuota.

Ja kuten aiemmin sanoin, niin tämä toinen pt, keltä joskus kuullu et on saanu paljon häirintää, niin siinä se syy on paljon selkeämpi.
Koska ihan itse omalla käytöksellään on saanut aikaan sen.

Kukaan lähipiiristä tai tutuista ei tiedä tästä hommasta. Ja se siitä erikoisemman tekeekin. Vai onko kyseessä sitten laajempikin ilmiö kun kevät tulee niin kaikki hörhöt herää talviuniltaan.
148
Pelit / Vs: kaksi totuutta, yksi valhe.
« Uusin viesti kirjoittanut Prophat tänään kello 06:28:00 »
Thnx Venla,

Miltäs muuta siihen voi sanoa ku "nimimerkki kokemuksella"?

Mutta juu, tän vuoden puolella tapaamiset ovat olleet öööh hieman kortilla? Mutta sentään sattunut ja tapahtunut:

1. Uuden tuttavuuden kanssa nostettiin rimaa pari pykälää.
2. Vanhan tutun kanssa miltei sadistisen session.
3. Tutulla pariskunnalla mmn uusinta.

Joku niistä on potaskaa, kumpi?
149
Elokuvat/Kirjallisuus/Lehdet / Vs: Minkä leffan katsoit viimeksi?
« Uusin viesti kirjoittanut Thor Patsas tänään kello 05:23:17 »
Abraham Lincoln Vampire Hunter

Aika hyvä ja hiukan koominen toimintaleffa presidentti Lincolnista vampyyrinmetsästäjänä. Taistelukohtaukset kirveellä ovat kieltämättä hienoja. Lincolnin roolissa on minulle aika tuntematon Benjamin Walker ja Dominick Cooper on hyvä Lincolnin taistelumentorina.
150
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava tänään kello 02:04:28 »
151
Rentoutuminen/hieronnat / Vs: Thai hieronta Lahti
« Uusin viesti kirjoittanut Ojalansamppa tänään kello 01:24:35 »
Onhan siellä ainakin se sopenkorven paikka. Takoj...

Kiitos vinkistä, kävin kyseisessä paikassa hakemassa erittäin edullisen ”kättelyn”.
152
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Everlasting tänään kello 00:38:04 »
Tosi hyvissä kokemuksissa asiakas ja palveluntarjoaja tulevat hyvin juttuun ja nauttivat toistensa seurasta, ja palveluntarjoaja haluaa tehdä asiakkaan tuntemaan olonsa mukavaksi. Itse miellän liukuhihnaksi sellaiset käynnit palveluntarjoajan luona, joissa on huono asiakaspalveluasenne, ja homma on vain mekaanista jynssäämistä vailla mitään fiilistä. Parhaimmillaan käynti maksullisen luona on kuin tapaisit jonkun kivan normaalin tytön, jonka kanssa tulette hyvin toimeen ja nautitte toistenne seurasta. Esimerkiksi Veeran ja Maisan kanssa on tunne kuin olisi joku kiva tyttö jostain vaikka harrastuksesta, ei todellakaan mitään liukuhihnaa, vaan henkilökohtaisia tapaamisia puolin ja toisin.
153
Etelä-Suomi / Vs: Ruuxy Hämeenlinna
« Uusin viesti kirjoittanut hesbee004 eilen kello 23:41:08 »
On kyllä, suuriosa ei järin tuoreita, eikä varsinkaan täällä etelä- suomen osiossa.
Itse en ainakaan selaile kaikkia paikkakuntia lävitse koska en ole sinne kuitenkaan lähdössä. Haku toiminnollakaan ei välttämättä helposti löydä, koska niinkuin varmaan itsekin saatoit huomata kyseisestäkin hupakosta on lankoja eri nimillä😊.
Esim ylivieskan lankaan kirjoittaminen ei välttämättä toimisi näissä hämäläisten jutuissa, niinkuin ilmeisesti R_P olisi toiminut🤦🏻‍♂️😄
154
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Jkp68 eilen kello 23:32:05 »
Jos pt hoputtaa koko ajan ja yrittää saada sovittua aikaa nopeammin ulos. Tai ei edes yritä esittää kiinnostunutta vaan vetää mekaanisesti perussetin suikkarin ja panon ilman mitään kunnon kommunikaatiota.

Eli jos minulle luodaan illuusio että maksamani aika on minulle kokonaan ja minä ja minun nautintoni on huomion kohteena tuon ajan, niin ei minulle ole väliä onko edellinen turska lähtenyt 5 minuuuttia ennen tuloani ja tuleeko seuraava jo kohta perääni. Kunhan hygienia on kunnossa ja asunto perussiisti ( ei käytettyjä kortsuja lattialla  ;D).
155
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Thor Patsas eilen kello 23:31:08 »
Noh, älkääs nyt. Islam on rauhan uskonto.

https://www.vihrealanka.fi/blogit/islam-on-hieno-uskonto.html


Tämä on taas hyvä esimerkki Vihreiden logiikasta. Vaikka Ellu Johnulla voi olla korkeakoulutus ja tietoa asioista niin maalaisjärki puuttuu.
156
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut palvelunostaja eilen kello 23:30:14 »
Oleellisin juttu on se, että onko pt henkisesti läsnä koko sovitun ajan. Mua ei ole vielä hätistelty ulos etuajassa, mutta pt on esim. alkanut fiksaamaan meikkiään sinä aikana kun kävin suihkussa ja jatkanut sitä kunnes poistuin.

Vähän pienempi harmi on jos se kiire näkyy epämiellyttävällä tavalla. Kortsujen käärepapereita levällään, märkiä pyyhkeitä kylppärin lattialla, toinen turska tulee vastaan tai jonottaa samaan aikaan kämppikselle jne.

Katson läpi sormien jos pt:llä on kännykkä kädessä kun tulen suihkusta tai jos keikkakämpässä pyykkikone käy yms. Jos hommaa tekisi tosissaan luksuspalveluna niin eihän tämmöiset siihen kuulu, mutta olen itsekin käytännöllinen ihminen, enkä jaksa alkaa varta vasten häiriytymään asioista jotka ei oikeasti häiritse.

157
Maksullinen seksi / Vs: Miksi käytte maksullisissa?
« Uusin viesti kirjoittanut Jkp68 eilen kello 23:21:06 »
Ruuhkavuosina alkoi, kun seksi kotona loppui käytännössä kokonaan. Hieronnat oli mulla kans ekana ja siitä sitten rohkaistuin pikkuhiljaa täyden palvelun tarjoajille.

Nyt parikymmentä vuotta hupakkojen kanssa touhuamista takana. Nykyään parisuhteessakin taas seksiä. Motiivi maksulliselle seksille onkin jo pitkään ollut omien seksuaalisten fantasioiden toteuttaminen ja oman seksuaalisuuden tutkiminen (kimpat, gangbang, trans, Saksan saunaklubit etc.). Sekä tietysti ihan tavalliset gfe tapaamiset tai hieronnat yllä mainittuna hyvinvointipalveluna. Hyvä seksi ilman sitoumuksia tai säätöä ja juuri niinkuin itse haluaa on luksusta. Ja silloin kuin toteutuu, niin hymyilyttää aina loppupäivän  :)
158
Vitsit / Vs: Hauskat kuvat
« Uusin viesti kirjoittanut Venla eilen kello 23:16:48 »
Naamasta näkee

Kunpa oiskin vaan etäältä katselua...
Myös eräs Rööperin ilmastointilaite on nähnyt paljon.
Tytöt, kun ilmoihin laittaa kuumina kesinä maininnan ilmastoinnista, niin välillä tuntuu että jää kakkoseksi sille ilmastoinnille...mun luokse taidetaan tulla vain sen ilmastoinnin takia kun mittarissa 30 astetta ja yli...  ::)
Pitää melkein huutaa ettei sinne ilmastointikoneeseen saa laueta!
Huoh. Pitäis varmaan alkaa myymään sitä extrana. ???
Miehet ja viilennyslaitteet kuumana kesänä...siinä duossa ei naisille oo sijaa...  :laught:
159
Etelä-Suomi / Vs: Ruuxy Hämeenlinna
« Uusin viesti kirjoittanut Ratto_Poika eilen kello 23:13:31 »
Tämä isorintainen thainainen Hämeenlinnassa jonkun aikaa. Käykäähän poijjaat kokeilemassa jos mielessä jotain erilaisempaakin. On lelua joka lähtöön, eikä ulkoisissa avuissakaan moittimista ole🤭
 :whipping: :stiletto: :behind: :blowjob:

Tästä on useampaa ketjua jo olemassa
160
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut dijon eilen kello 22:59:18 »
- märkä suihkun lattia
- kortsupaketin palasia
- liukkarit "valmiiksi"
- asunnossa ei huonekaluja
- "panopatja"

Onhan noita. Osaltaan tehdasmainen keikkatyö on myös sitä, vaikka olisi lakisääteiset tauot.

_
dijon on sinappi
161
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Reiska80 eilen kello 22:50:57 »
Sote on "oikeistolainen unelma", joka siirtää rahat "Pörriäisille"
- VMP - Nykyinen hyvinvointialuemalli on Marinin vasemmistovetoisen hallituksen käsialaa jota kepulit komppasivat, tuloksena ek:sta pudonneille kansanedustajille hillotolppapaikat.
​Sote-uudistuksen tavoitteena oli nimenomaan vahvistaa julkista ohjausta ja siirtää vastuu kunnilta suuremmille hartioille (hyvinvointialueille), mutta vituiks män.

​Yksityiset yritykset tuottavat palveluita tehokkaammin. Jos julkinen puoli ei pysty purkamaan jonoja, ostopalvelut ovat tällä hetkellä keino turvata kansalaisten hoito. "Pörriäiset" eli terveysjätit eivät saa rahaa ilmaiseksi, vaan ne laskuttavat tehdystä työstä, joka muuten jäisi tekemättä tai tulisi julkisella puolella vielä kalliimmaksi.

Voittojen yksityistäminen ja tappioiden sosialisointi; Suomi on edelleen yksi maailman korkeimmin verotetuista maista. Yritysten voitot eivät "katoa", vaan niistä maksetaan yhteisöveroa, ja omistajat maksavat osingoistaan pääomaveroa. Nämä verotulot ylläpitää julkista sektoria.
​Ilman voitontavoittelua ei ole innovaatioita eikä halua ottaa riskejä, tämä lopulta johtaisi kaikkien köyhtymiseen eli sosialistien ja kommareiden unelmaan.

Työtätekevien palkat sen sijaan sosialisoidaan ja tällä työntekijöide kurittamisella vasemmisto ylläpitää äänestäjäkuntansa tyytyväisenä.

"Tutkitun tiedon puute"
Hallituksen esitykset kulkevat aina virkamiesvalmistelun läpi. Se, että asiantuntijat (esim. sosiaalipolitiikan tutkijat) varoittaa leikkausten vaikutuksista, ei tarkoita, etteikö hallitus tiedostaisi niitä.

Hallitus tekee arvovalintoja: he priorisoivat valtionvelan taittamista ja työllisyysasteen nostamista (kannustavuus), vaikka se lyhyellä aikavälillä heikentäisi tiettyjen ryhmien asemaa.

Nämä ovat taloustieteellisiä malleja siitä, miten ihmisten käyttäytyminen muuttuu (esim. työn vastaanottaminen helpottuu, kun kannustinloukkuja puretaan). Niiden toteutuminen on tietenki ennuste, kuten myös edellisen hallituksen ajalta muistetaan (no kuka muistaa kuka ei).

Oikeisto tuhoaa Suomen ja käyttää "rasisteja kumileimasimena"
Kokoomus ja Perussuomalaiset muodostivat hallituksen, koska heillä on yhteinen näkemys talouden suunnasta (valtion menojen leikkaaminen). Muilla puolueilla vaihtoehto oli lisää velkaa ja yhdellä ei ollut vaihtoehtoa (tyhjä paperi). Kyse on parlamentarismista: kansa äänesti oikeistolaisen enemmistön, ja puolueet joutuvat tekemään kompromisseja - GET OVER it kuten oikeistolaistunut entinen pääministeri sanoi.

Hallitus on sitoutunut nollatoleranssiin rasismille tiedonannossaan. Se, mitä pidetään "rasismina" ja mitä "tiukkana maahanmuuttopolitiikkana", on poliittisen kentän ytimessä. Oikeiston mukaan tiukka maahanmuuttopolitiikka on välttämättömyys turvallisuuden ja talouden kannalta, ei sota kuviteltua vihollista vastaan. Vassareiden mukaan meidän tulee pelastaa koko maailma ja jakaa hyvinvointimme ihmisille jotka eivät sitä arvosta eivätkä ansaitse - kyllä, hyvinvointi on ansaittava muuten siitä ei osaa nauttia.

Onko Suomi "syvällä suossa"?
​Suomen taloudelliset haasteet (velkaantuminen, huoltosuhde, heikko kasvu) ovat olleet olemassa jo kaksi vuosikymmentä, hallituspohjasta riippumatta.

​Vasemmiston lääke; Lisää investointeja, korkeampaa verotusta rikkaille ja julkisten palveluiden vahvistamista velkarahalla kasvun toivossa.

​Oikeiston lääke: Rakenteelliset uudistukset (työmarkkinat), menojen karsiminen ja yritysten toimintaedellytysten parantaminen.

​Lopputulos: Se, kumpi puoli on "oikeassa", riippuu siitä, mitä arvoja painottaa. On kuitenkin vaikea väittää, että oikeisto haluaisi tarkoituksella "tuhota Suomen" – heillä on vain täysin eri näkemys siitä lääkkeestä, jolla potilas nimeltä Suomi saadaan terveeksi. Jälleen kerran - GET OVER IT!

Yksityinen terveydenhuolto ei ole tehokkaampaa. Yksityisellä ei ole tarvetta siihen. Julkinen puoli pidetään niin tiukilla ja kokkarit pitävät raha-hanat niin isolla että yksityiset voivat olla niin tehottomia kuin haluavat. Meidän rahoilla. Aina kun valtio yrittää jotenkin tukea kansalaisia käyttämään yksityisten palveluita, hinta nousee juuri sen avun verran.
https://yle.fi/a/74-20176866
Nämä ovat laajasti tiedostettuja seikkoja. Kun oikeisto hallitus laskee jotakin veroa tai nostaa yksityislääkärikäynnin tukea, niin tarkoitus on vain varain siirto valtiolta yksityiselle taholle. Jos esimerkiksi polttoaine veroa lasketaan, niin se ei näy pumpulla vaan polttoaine ketjun omistajien kukkarossa. En käsitä mistä yksityisen tehokkuus tai taloudellisuuden harha kumpuaa.

Mitä tulee työntekijöiden kurittamiseen niin yksityinen puolihan sitä harrastaa. Niillä aloilla missä sitä olen päässyt seuraamaan, niin yksityisellä puolella työntekijät tekevät enemmän töitä pienemmällä palkalla ja työnantajat paljon helpommin polkevat oikeuksia. Eikä pidä unohtaa sitä, että juuri nämä yritykset ovat vailla ulkomaalaisia työntekijöitä. Eihän se maksa niille mitään. Ne tulevat suomeen, keräävät etuuksia kelasta ja työnantajat sitten poimivat jyvät akanoista ja polkevat sitten niitten oikeuksia joilla ei ole liitoista mitään tietoa.

Yritykset maksavat veroja kun siltä tuntuu. Yhtään isommat yritykset kuten caruna, mäkkärit sun muut kuppaavat kyllä tuet ja kaikki ulos minkä irti saa, mutta tilikirjoissa tulos saadaan aina tappiolliseksi.Outokumpu, Kemira, Kone, Metsä-Botnia ja Stora Enso näin esimerkiksi.

Työttömyys on kasvanut koko kokkarin hallitusajan. Mikään työttömien potkiminen ja etuuksien leikkaaminen ei tunnu toimivan. Jokaiseen työpaikkaan on satoja hakijoita ja työnantajat vielä kaipaavat enemmän ulkomaalaisia työntekijöitä.

https://yle.fi/a/74-20206639
162
Maksullinen seksi / Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut JariSaari eilen kello 22:50:13 »
Itselle sen tekee mielikuva, minkä palveluntarjoajan luona saa. Onko palvelu yksilöllistä vai vai ei.

Liukuhihnamielikuvan oli se sitten todellista tai ei esimerkiksi valtavilla kortsulaareilla ja liukuvoidetuubeilla yöpöydällä.

Ei itse varsinaisessa toiminnassa niinkään eroa ole tai sitä huomaa tai siihen kiinnitä huomiota  :behind:
163
Tampere / Vs: JuliaK
« Uusin viesti kirjoittanut velihopea eilen kello 22:47:33 »
Tulipa ajeltua Nokialle.

Sieltä löytyi kotoisa talo, jossa Julia otti vastaan. Pääsiäiskukkokin oli lähtenyt muualle munimaan ihan vain kohteliaisuuttaan 🫡

Ens alkuun tällasta gfe-miestä jänskätti, että mihin pervoluolaan sitä nyt oon pääni työntämässä. Mutta forkalla esiintyvän pervon ulkokuoren alta paljastui varsin maanläheinen, mukava ja hymyilevä nainen. Paperityöt pois, vessa ja suihku ja sitten sängylle. Itseäni kyllä jänskätti, kuten uusien ihmisten kanssa 99% tapauksissa. Mutta siihen löytyi lääke.
Julia suutelee ihan kielellä ja ottaa syvään suihin :inlove: Lienee jotain vampyyrien sukua, koska kykenee imemään miehestä jännityksen pois. Jännitys lähtee sellaisena harmaanvalkeana nesteenä sieltä jostain  :blowjob:

No, tiivistettynä JuliaK on asenteeltaan täysi kymppi, todella hauska ja huumorintajuinen nainen 😍 Taksa on kohtuullinen ja suikkari on kyllä LaatuSuikkari. Suosittelen kaikille herrasmiehille, joille aikuisen naisen ikään ehtinyt daami on se mitä haetaan.
164
Maksullinen seksi / Mikä on liukuhihnaa?
« Uusin viesti kirjoittanut Venla eilen kello 22:28:54 »
Tää kyssäri mulla oli mielessä jo aikoja sitten, ja se tuli mieleen jostain toisesta ketjusta.
Sen ketjun aihe oli siis ihan toinen, mutta keskusteluissa puhuttiin liukuhihnaamisesta muistaakseni enemmän ns. huonon palvelun merkkinä.

Mutta se mistä siinä asiakkaat valittivat, ei mun aivoissa ihan yhdistynyt suoraan liukuhihnaamiseen/että syynä nega kokemuksiin olisi ns. automaattisesti hutsun liukuhihnaaminen. Eli että juurisyy huonoon kokemukseen olisi yksiselitteisisti juurikin liukuhihnaaminen.
Ja lopputuloksena oli...aivojumi.  :laught:

Mutta nukuttuani monien öiden yli, tajusin, että kyse on ehkä siitä mikä mielletään liukuhihnaamiseksi tässä skenessä. Ja että sen määritelmät ehkä vaihtelevat paljon.

Tää on aihe mistä olen avannut ketjun joskus aikaisemminkin, mutta en muista oliko se täällä vai Opistolla, ja joka tapauksessa updaten paikka!

Kyssäri on niin hutsuille kuin turskillekin. Mikä on liukuhihnaamista tässä skenessä? Mikä lasketaan liukuhihnaamiseksi?
Hutsut, mitkä seikat tekee teidän duunipäivästä/hetkestä liukuhihnan? Miten se poikkeaa ei-liukuhihna päivästä/hetkestä?
Turskat, mikä teidän ajatus on millainen on hutsun liukuhihna työpäivä? Miten te huomaatte sen liukuhihnaako hutsu vai ei?

Vastaan tähän kyllä itsekin ajan kanssa kunnolla, mutta tottakai tässä pitää kertoa pikaisesti vähintään tiivistelmä (taas kerran).
Mä olen aina pyrkinyt liukuhihnaan, en ole koskaan salaillut sitä ja olen hitusen jopa ylpeä siitä että usein pystyn saavuttamaan liukuhihnapäiviä. Ne on ihan parhaita!!  :inlove:
Flow pysyy loistavasti päällä kun tahti pysyy tiiviinä, mun energia tasot vain nousee nousemistaan päivän edetessä ja tottakai raha on hyvää!
Ja tällä meiningillä asiaa erityisesti salailematta ollaan vedetty pian 15 vuotta. 8)
165
Helsinki/pääkaupunkiseutu / Vs: Kahden naisen kimppa?
« Uusin viesti kirjoittanut Jussi68 eilen kello 22:24:40 »
Satakielen olen tavannut kahdestaan mutta nyt kimppaa MillaLoven kanssa olisi saatavana niin veikkaan että kannattaisi Isonkylänkollien käydä koeajolla ? Menisin itsekkin mutta 500 km väliä, HARMIKSENI
166
Vitsit / Vs: Hauskat kuvat
« Uusin viesti kirjoittanut Everlasting eilen kello 22:24:07 »
Naamasta näkee

167
Maksullinen seksi / Vs: Miksi käytte maksullisissa?
« Uusin viesti kirjoittanut velihopea eilen kello 22:09:00 »
^ Aika hyvin sanottu, vaikka itselläni ihan kaikkein pahimmat ruuhkavuodet alkaa olla takana ja uusiopoikamiehenä voi tehdä vapaalla ollessaan mitä huvittaa. Lapset on vain osa-aikaisesti. Hyvinvointipalvelusta silti on kyse. Torjuu viikonloppuisän yksinäisyyttä ja vähentää juopottelua, jotta kyrpä seisoisi eikä rahat menisi ns. hukkaan ::)
168
Helsinki/pääkaupunkiseutu / Vs: Kahden naisen kimppa?
« Uusin viesti kirjoittanut Bacardi eilen kello 22:01:25 »
Odota hetki niin neidot Ramona ja Amira palaavat taas pelipaikoille. Tämän hetken varmin valinta kimppakivalle. Vaikka ottavat toki kaikenlaisia toiveita vastaan, ovat hioneet oman rutiininsa niin täydelliseksi, että nykyään vaan hyppään kyytiin ja nautin.

Tuolta lisää: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,8863.0.html

Mutta pitkä miinus kun eivät lesboile. Ainakin mulle se on se juttu, miksi maksan duosta
169
Kaatopaikka / Vs: Mitä katsot TV:stä tällä hetkellä?
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava eilen kello 21:57:36 »
Koti, Uskonto ja Marjomaa.

Sampo Marjomaa lähtee sydämensä asialle eli tutkimusretkelle kansanperinteen syövereihin. Metsänneidot, kovat tontut, pyövelit, vainolaiset ja muut olennot pääsevät vapaiksi, kun Suomen kansan salaiset kansiot avautuvat! Esivanhempiemme tarinat heräävät eloon cameorooleissa, joissa nähdään esimerkiksi Satu Silvo, Sami Kuronen, Sini Sabotage, Vivianna Eksymä, Sergey Hilman, Susanna Penttilä ja Mika "Immu" Ilmén. Kiperiin, koskettaviin ja älyttömiin kansanperinteen ja folkloristiikan kysymyksiin vastaavat eturivin tutkijat ja tuntijat.


https://areena.yle.fi/1-76505564
170
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Everlasting eilen kello 21:55:53 »
Että silleen.
171
Seksiongelmat/Liikuntarajoitteet / Vs: Psykologiset vaikutukset
« Uusin viesti kirjoittanut Randomikäyttäjä eilen kello 21:46:00 »
Luulin olevani yksin asian kanssa mutta helpotuksekseni lueskelin että muutkin kärsivät tästä. Psykologisilla vaikutuksilla tuntuu olevan iso tekijä tässäkin asiassa.

Yhden vakkarin kanssa kemiat toimii, jännitys on poissa, nauretaan yhdessä kommelluksille ja läheisyyttä riittää. Fyysisesti omalta kohdalta joskus menee asiat aivan loistavasti ja joskus taas aivan plörinäksi vaikka mitään jännitystä ei pitäisi olla.
Toki alitajunnassa voi olla se tykytys että pitää suoriutua hyvin ja olenkin eri tapaamisilla yrittänyt analysoida mitä oli erillaista tilanteissa. Olen huomannut että kyseisen henkilön kanssa eniten auttanut rento jutustelu ja nauraminen asioille mitä tapahtuu yhteisessä tapaamisessa, se luo minulle ainakin sen rennon fiiliksen mikä auttaa ehkä siellä alitajunnassa hieman hellittämään painetta.

Ensitapaaminen PT:n kanssa on toki eriasia ja kuten oli aikaisemmin mainittukkin että tapaaminen saman henkilön kanssa useamman kerran auttaa asiaan.
172
Maksullinen seksi / Vs: Miksi käytte maksullisissa?
« Uusin viesti kirjoittanut Blain eilen kello 21:31:46 »
Perhe-elämä itsessään, niin upeaa kuin onkin, on myös ehkä epäeroottisin asia, minkä tiedän;
Leikit skidien kanssa, mietit arjen pyöritystä, lasten koulunkäyntiä, kauppalistaa, lemmikkien lenkittämistä, auton korjauksia, talon ehostamista, siivoat lasten oksennuksia ties mistä, veroprosenttia yms. Loputon lista maailman epäeroottisimpia asioita.

Kun käyn hupakon luona, voin unohtaa kaikki noi asiat hetkeksi ja vain miettiä, miten pääsen ihan kohta nuolemaan pt;n pyhimpiä paikkoja ilman mitään saakelin shouta:" Ei nyt, pitää pestä pyykit/tehdä eväät töihin/värjätä hiukset yms".

Pelkkää erotiikkaa/seksiä eri muodoissaan, ilman mitään ylimääräistä säätöä ja henkistä painolastia naisen kanssa, joka taitavasti esittää haluavansa just mua sillä hetkellä.

Hyvinvointipalvelu, sitä tuo on.

Tajusin eilen perheeni kanssa ollessa, että siinä on minun motiivini.



173
Turku / Vs: Sanna hieroo, vahvabsuositus
« Uusin viesti kirjoittanut tiikerikolli eilen kello 21:21:43 »
Hieman kirjoitusvirheitä. Piti mainita ovella oli vastassa ja lause jäi hieman kesken kun läksi liian aikaisin.Eli kuten eräs bannattu kommentoija täällä aikasemmilla kommenteilla ikä oli jokin ihme juttu.Mutta Sannalla on kukkaroystävällinen hinta ja kannattaa käydä hänen luonaan ,pettymystä ei tule.
174
Maksullinen seksi / Vs: Miksi käytte maksullisissa?
« Uusin viesti kirjoittanut Stinde88 eilen kello 21:19:19 »
Se helppous. Ja se kun ei oikein muuten saa. No miten muuten pystyisin näkemään näin ihania naisia ympäri Suomen jos en käyttäisi palveluita. Monesti ne vielä opettanut minua ihmisenä..
175
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori eilen kello 21:09:30 »
Noh, älkääs nyt. Islam on rauhan uskonto.

https://www.vihrealanka.fi/blogit/islam-on-hieno-uskonto.html
176
Turku / Vs: Sanna hieroo, vahvabsuositus
« Uusin viesti kirjoittanut tiikerikolli eilen kello 21:05:42 »
Kun tästä Sannasta on aina välillä tyyliin joku muistaa niin ajattelin kokeilla itsekin eka kertaa millainen leidi siellä on. Suunta kohden varissuota ja ovrlla oli vastassa iloinen ja palveluhalukas leidi. Esikäsittely todella loistavaa ja mitään kiireen tuntua ei ollut.Sitten vaan kun alkukäsittelyt oli ohi niin pano kunnolla nautittuna loppuun saakka. Toki Sannan ikäiset noin normisti meikäläselle jonkinverran iäkkäitä,mutta se hyvä puoli noissa kypsemmän iän leideissä on että hommat osataan kokemustaidolla ja ei ole kiireen tuntua.Mutta en välitä siitä iästä niin prikulleen kuin eräs bannattu kommentoija toitotti
177
Maksullinen seksi / Vs: Miksi käytte maksullisissa?
« Uusin viesti kirjoittanut Randomikäyttäjä eilen kello 21:04:42 »
Ei enään jaksanut taistella treffikulttuurin kanssa ja jää se ylimmääräinen paskanjauhaminen pois. Saa nauttia hyvästä seurasta ja saa mitä eri tilanteissa kaipaa. Ihania palveluntarjoajia on useita  :inlove:
178
Pelit / Vs: Kumman valitset
« Uusin viesti kirjoittanut Randomikäyttäjä eilen kello 20:55:44 »
Kestokassi!

Samalla
179
Pelit / Vs: Kysy mitä vaan!
« Uusin viesti kirjoittanut Randomikäyttäjä eilen kello 20:53:44 »
10 kilometriä. Puolustusvoimien pakottamana, erittäin huonokuntoisella pyörällä.

Montako kertaa kuukaudessa tulee tippa linssiin/itket?
180
Muu maailma / Vs: Malediivit
« Uusin viesti kirjoittanut Kalamaja eilen kello 20:52:14 »
Malediivit on islaminuskoinen valtio, jossa noudatetaan Sharia-lakia, eli esiaviollinen seksi on haram. Sama koskee myös seksin ostamista ja myymistä. Tuolla myös ihmiskauppa ja lapsiprostituutio kukoistavat, joten suosittelen vetämään käteen tai vaihtamaan matkakohdetta.
181
Muu maailma / Malediivit
« Uusin viesti kirjoittanut Snire eilen kello 20:48:20 »
Onko kellään kokemusta malediivien tarjonnasta?
182
Tampere / Vs: 22 vuotias nainen Tampereella
« Uusin viesti kirjoittanut Kalamaja eilen kello 20:48:17 »
TosiEskon puolelta löytyy Verified Trial -ilmoitus. Kuulisin myös mielelläni kokemuksia tästä.
183
Tampere / Vs: 22 vuotias nainen Tampereella
« Uusin viesti kirjoittanut Runk-Kari eilen kello 20:25:28 »
Jos kyseessä on tämä, niin mulla ainakin on hyviä kokemuksia.
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,15538.msg426325.html#msg426325
184
Ajankohtaisia uutisia / Vs: Tekoäly ajoi miehen itsemurhaan ja pääministeri käyttää sitä hakukoneena
« Uusin viesti kirjoittanut FortySexN2 eilen kello 19:57:06 »
Joo, yksi tekoäly osasi ihmetellä logistiikkaa, suurin osa meni tähän kompaan ja suositteli kävelyä.
185
Olohuone / Vs: Pääsiäishaaste
« Uusin viesti kirjoittanut JuliaK eilen kello 19:54:06 »
^Kiitos Venla🥰 Meillä oli melkoiset paineet yrittää parantaa viime vuodesta 😂
186
Ajankohtaisia uutisia / Vs: Tekoäly ajoi miehen itsemurhaan ja pääministeri käyttää sitä hakukoneena
« Uusin viesti kirjoittanut Kellopeliappelsiini eilen kello 19:51:40 »
^^ Riippuu tekoälystä. Tässä kaksi vastausta, ensimmäinen pienellä huumorila ja toinen loogisesti "ajateltuna"

1) Vaikka haluaisinkin kuvitella sinut reippailemassa tehokkaan esipesun ja harjojen läpi, luulenpa, että autosi saattaisi tuntea itsensä hieman ulkopuoliseksi, jos valitset jälkimmäisen vaihtoehdon!
​Ellet ole keksinyt keinoa kantaa sedaniasi pesulalle, valinta kiteytyy klassiseen loogiseen pähkinään:
​Tuomio: Vaihtoehto 1
​Sinun kannattaa suunnata ensimmäiseen autopesuun.
​Koska tavoitteena on saada auto pestyä, ajoneuvon on yleensä oltava paikan päällä pesulaitteistossa.
​Vaihtoehto 1: 20 minuutin ajo vie ajoneuvon laitteiden luo.
​Vaihtoehto 2: 5 minuutin kävely jättää auton pihaan ihmettelemään, miksi se on yhä pölyn peitossa samalla kun sinä nautit mukavasta kävelylenkistä.
​Tietysti, jos toinen vaihtoehto onkin "liikkuva pesupalvelu", joka sijaitsee 5 minuutin kävelymatkan päässä, voisit kävellä sinne sopimaan ajasta – mutta yleensä tavallista pesua varten kannattaa pysyä ratin takana!

2)Mene siihen, joka on alle 5 minuutin päässä.
Ellei 20 minuutin päässä oleva vaihtoehto ole selvästi parempi tai huomattavasti halvempi, ei ole järkevää käyttää noin 40 minuuttia ajamiseen edestakaisin pelkkää autonpesua varten. Lähempi vaihtoehto voittaa ajankäytön, vaivan ja yksinkertaisuuden kannalta.

Ensimmäinen vastaus on tekoälystä, jolle ei ole annettu mitään ohjeita. Toinen taas tekoälystä, joka antaa insinööri-vastauksia, ei huumoria eikä ylimääräis höpinää.
187
Ajankohtaisia uutisia / Vs: Tekoäly ajoi miehen itsemurhaan ja pääministeri käyttää sitä hakukoneena
« Uusin viesti kirjoittanut Lifti eilen kello 19:51:34 »
On hyvä muistaa että mielenterveysongelmat, yksinäisyys tai ihan vaan rehti tyhmyys ei ole tekoälyn syytä. Annetaan ihmisten vaan toteuttaa itseään kun ei sitä voi oikein estää.

Tästä tarinan päähenkilöstä huomasi heti että yhtään telkkää ei ollut enään pöntössä.
188
Olohuone / Vs: Pääsiäishaaste
« Uusin viesti kirjoittanut Venla eilen kello 19:44:45 »
Bravooo JMN & JuliaK!!  :drinking:
Ihan loistavaa!

Mä olin missannut tän viime vuonna, ja ihmettelin jossain toisessa ketjussa kun oli juttua mitä tulossa tänä vuonna...
Ylititte odotukset!!!  :headbang:

Ihanaa pääsiäistä ja nyt kaikki viimeistään istuttaan ne tulppaanit!  ;D
189
Tampere / Vs: Naapurisivuston Max Dolores
« Uusin viesti kirjoittanut Pe Gu eilen kello 19:41:57 »
Itse vieraillu ko neidin luona ensimmäisen raskauden aikana. Laittoin puhelimesta hälytyksen puolentunnin päähän heti kun pääsin ovesta sisälle. Täydellinen turn off itselleni! Ja tämä on vain oma mielipiteeni.
190
Ajankohtaisia uutisia / Vs: Tekoäly ajoi miehen itsemurhaan ja pääministeri käyttää sitä hakukoneena
« Uusin viesti kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri eilen kello 19:06:24 »
Tekoälyn kanssa "pelatessa" tulee olla aiheen substanssiosaaminen hallussa.

Jos ei ole, lopputulos on sama kuin googlettaa aiheen ja kopioi ensimmäisen hakutuloksen tekstin lukematta sitä.

Kysyin juuri äsken tekoälyltä:
"I need to get my car washed. There are two options, I could drive to the first one, but it takes 20 minutes. On the other hand, I could just walk to the second one, in less than 5 minutes. Which one should I go to?"

Tekoäly oli varovainen, ja mainitsi että esimerkiksi, jos on huono sää, niin kävely ei välttämättä ole hyvä vaihtoehto, ja toisaalta kävellen säästän bensaa, mutta lopputulos oli:

"If convenience and time are your top priorities, the second option seems best. But if you need specific services or prefer a particular car wash, the drive might be worth it."

Koska arvostan kätevyyttä ja nopeutta, kävelen siis läheiseen autopesulaan, jotta saan autoni pestyä kätevästi ja nopeasti!

Tämä esimerkki kertoo tarkasti, mikä tekoälyssä on "vikana". Sillä ei ole mitään käsitystä maailmasta. Se vaan latoo sanoja, jotka sopivat kontekstiin. Toimii joissain asioissa ihan ok, mutta ymmärrystä sillä ei ole. Eikä tule olettaa, että olisi.
191
Olohuone / Vs: Mitä juot juuri nyt?
« Uusin viesti kirjoittanut Thor Patsas eilen kello 18:50:03 »
Samariinia.
192
Pelit / Vs: Sanapeli
« Uusin viesti kirjoittanut toloppanen eilen kello 18:40:55 »
ökyauto - tomaattipyre
193
Pelit / Vs: Assosiaatiopeli
« Uusin viesti kirjoittanut toloppanen eilen kello 18:38:12 »

apuraha - anomus
194
Olohuone / Vs: Donalt Trump
« Uusin viesti kirjoittanut FortySexN2 eilen kello 18:34:16 »
En tiedä onko tämä totta, mutta viimeaikaisten uutisten valossa voisi ihan hyvin ollakin
195
Pelit / Vs: Kumman valitset
« Uusin viesti kirjoittanut toloppanen eilen kello 18:29:45 »


Reppu SA-Int/69

Samalla mennään
196
Olohuone / Vs: Ja nyt soi
« Uusin viesti kirjoittanut toloppanen eilen kello 18:22:23 »
197
Pelit / Vs: Assosiaatiopeli
« Uusin viesti kirjoittanut Morjens eilen kello 18:08:06 »
Taiteilija - apuraha
198
Pelit / Vs: Sanapeli
« Uusin viesti kirjoittanut Morjens eilen kello 18:06:33 »
Lukihäiriö - ökyauto
199
Olohuone / Vs: Donalt Trump
« Uusin viesti kirjoittanut Lifti eilen kello 17:59:02 »
Täyttä timanttia. Ei lisättävää
200
Rentoutuminen/hieronnat / Vs: Keneltä palveluntarjoajalta olet saanut parhaan penishieronnan?
« Uusin viesti kirjoittanut tebboil eilen kello 17:41:08 »
Tarjoaako lilith myös happyendingin… Mä oon kuullut ettei välttämättä tee sitä…
Sivuja: 1 [2] 3 4 5