SeksiSaitti
Keskustelua paikkakunnittain => Helsinki/pääkaupunkiseutu => Aiheen aloitti: Kikkelinjatke - Kesäkuu 24, 2026, 15:55:38
-
Heipsan.
Onkohan kukaan käynyt kyseisen ilmoittajan palveluita kokeilemassa? Olen laittanut viestiä, mutta ei ole vastausta tullut. Voi tietty olla kesälomalla.
Sitä vaan että jäänkö odottelemaan vai etsinkö jonkun toisen.
-
Samanlainen kokemus itselläni. Laitoin viestiä joitain kuukausia sitten. Ei minkäänlaista vastausta.