SeksiSaitti
Suhteet, seurustelu ja seuranhaku => Naiset/naiseus => Aiheen aloitti: Venla - Toukokuu 13, 2026, 22:49:31
-
Menipä ekaan varmaan havaintoon tänä vuonna kauan...mutta...mutta kyllä se on nyt virallisesti kevät! :inlove: :inlove:
Kevään eka havainto proseccohylkeestä! :headbang:
Proseccohylkeet tosiaan on harvinainen ja rauhoitettu laji. Haastavaksi lajin bongaamisen tekee osittain se, ettei lajilla ole vain yhtä tyypillistä muuttoreittiä. Vesistöjen läheisyys on potentiaalinen paikka bongata kyseinen harvinaisuus. Mutta laji viihtyy ihan kaikenlaisissa vesissä, ja muuttoreitit vaihtelevat vuosittain.
Tämän kevään muutto vaikuttaa alkaneen länsirannikolta. Sisävesistöiden rannoille siirtyminen tapahtunee siis hieman myöhemmin.
Intohimoisimmille proseccohylkeiden bongaajille olen merkinnyt kalenteriin missä lajia voi potentiaalisesti bongata nyt touko-kesäkuussa!
-
Minulla ei ole muuta kommentoitavaa paitsi onpas upealla naisella upeat tissit! :behind:
-
Bongareita varmasti liikenteessä :inlove:
-
Mä puolestani (kaiken muun lisäksi) ihailen noita upeasti ojennettuja nilkkoja! :inlove:
-
Nyt kyl itelläki kevät sai uuden merkityksen :wanker: kuvahan voittaa jonkun palkinnon taiteellisuudessaan, jos ei muuten niin runkkuraiden käsissä ;D
-
Ei muuta kun kamera pystyssä luontoon :)
-
Ohhhhh my god ... perfect ... perfect 🤩
-
Kyllä hylkeenkin vartalo voi näemmä olla kaunis ojentuvine nilkkoineen kaikkineen :inlove:
-
Onko tämä nyt sitä kevättä rinnoissa? :inlove:
-
Kyllähän tämä laji olisi bongattava, onneksi ohjeitakin siihen oli. Kuvassa oleva yksilö ainakin näyttää muotovaliolta :inlove:
-
Tissit 🤤
-
Menipä ekaan varmaan havaintoon tänä vuonna kauan...mutta...mutta kyllä se on nyt virallisesti kevät! :inlove: :inlove:
Kevään eka havainto proseccohylkeestä! :headbang:
Proseccohylkeet tosiaan on harvinainen ja rauhoitettu laji. Haastavaksi lajin bongaamisen tekee osittain se, ettei lajilla ole vain yhtä tyypillistä muuttoreittiä. Vesistöjen läheisyys on potentiaalinen paikka bongata kyseinen harvinaisuus. Mutta laji viihtyy ihan kaikenlaisissa vesissä, ja muuttoreitit vaihtelevat vuosittain.
Tämän kevään muutto vaikuttaa alkaneen länsirannikolta. Sisävesistöiden rannoille siirtyminen tapahtunee siis hieman myöhemmin.
Intohimoisimmille proseccohylkeiden bongaajille olen merkinnyt kalenteriin missä lajia voi potentiaalisesti bongata nyt touko-kesäkuussa!
Oisko Venlan nännit valmiit imetykseen? 😉
-
Upea luontokuva :inlove:
-
Tissit mainittu 4 kertaa ja...nilkat 2. ???
Lähes 15 vuotta alalla ja te ette kyllä koskaan lakkaa yllättämästä! :laught: :inlove:
Olikohan täällä jo ketju nilkoille...
tuntien itseni, jollei jo ole, niin pian on
Ja hei muut palveluntarjoajat, millaisissa fiiliksissä teidän kevät käynnissä? <3
Onko ehkä keikkoja tiedossa tms.? ;)
-
Kaikille ojennettujen nilkkojen ystäville.
Kuvan idea oli ihan toinen kun se otettiin (kollega joka kuvasi kysyi voisinko nostaa jalan kivelle - ei nilkan ojentamisen takia).
Enkä olisi valinnut setistä juuri tätä kuvaa julkaisuun, mutta nilkan ojennus ratkaisi = mä luovutin.
Mulla ei ole hajuakaan mitä te haluatte nähdä.
Enemmän nilkkakuvia se olkoon sitten. :-*
Tekis btw mieli kaivaa mun vanhan baletti opettajan tiedot jostain ja linkkaa tää ketju sille..."Katso nyt!!! Ne nilkat on tarpeeksi ojennettu!!".
mitään traumoja ei selkeestikään jäänyt
-
Kiikari sojossa näkyy Nilkkojen lisäksi Paljon Muutakin :)
-
Mulla ei ole hajuakaan mitä te haluatte nähdä.
Tällaisia bongauksia tekee keväisestä luonnosta mielellään :inlove:
1. kuvassa vesi on hävinnyt kiven ympäriltä kokonaan.
2. on jo lajityypille luonnollista elinympäristöä, vettä - nähtävissä.
Turskan mieli on moninainen. Kannattaa siis lisätä esiintyvyyttä erilaisilla otoksilla monissa eri kuvakeskusteluissa :)
Bongaamisen ilo voi saada turskat liikkeelle ja jokunen voi jäädä pyydykseenkin.
Tämä tietysti koskee muitakin bongattavia. :D
-
Kaikille ojennettujen nilkkojen ystäville.
Kuvan idea oli ihan toinen kun se otettiin (kollega joka kuvasi kysyi voisinko nostaa jalan kivelle - ei nilkan ojentamisen takia).
Enkä olisi valinnut setistä juuri tätä kuvaa julkaisuun, mutta nilkan ojennus ratkaisi = mä luovutin.
Mulla ei ole hajuakaan mitä te haluatte nähdä.
Enemmän nilkkakuvia se olkoon sitten. :-*
Tekis btw mieli kaivaa mun vanhan baletti opettajan tiedot jostain ja linkkaa tää ketju sille..."Katso nyt!!! Ne nilkat on tarpeeksi ojennettu!!".
mitään traumoja ei selkeestikään jäänyt
Itselleni kelpaa kaikki Venlan kuvat :inlove:
-
Kaikille ojennettujen nilkkojen ystäville.
Kuvan idea oli ihan toinen kun se otettiin (kollega joka kuvasi kysyi voisinko nostaa jalan kivelle - ei nilkan ojentamisen takia).
Enkä olisi valinnut setistä juuri tätä kuvaa julkaisuun, mutta nilkan ojennus ratkaisi = mä luovutin.
Mulla ei ole hajuakaan mitä te haluatte nähdä.
Enemmän nilkkakuvia se olkoon sitten. :-*
Tekis btw mieli kaivaa mun vanhan baletti opettajan tiedot jostain ja linkkaa tää ketju sille..."Katso nyt!!! Ne nilkat on tarpeeksi ojennettu!!".
mitään traumoja ei selkeestikään jäänyt
Kyllähän tuossa olisi ilo ojentautua kanssasi :inlove:
-
Kaikille ojennettujen nilkkojen ystäville.
Kuvan idea oli ihan toinen kun se otettiin (kollega joka kuvasi kysyi voisinko nostaa jalan kivelle - ei nilkan ojentamisen takia).
Enkä olisi valinnut setistä juuri tätä kuvaa julkaisuun, mutta nilkan ojennus ratkaisi = mä luovutin.
Mulla ei ole hajuakaan mitä te haluatte nähdä.
Enemmän nilkkakuvia se olkoon sitten. :-*
Tekis btw mieli kaivaa mun vanhan baletti opettajan tiedot jostain ja linkkaa tää ketju sille..."Katso nyt!!! Ne nilkat on tarpeeksi ojennettu!!".
mitään traumoja ei selkeestikään jäänyt
Tuosta vaan olis Makia mennä sisään 👅
-
Mä en luovuta...postaan niin kauan kunnes joku muukin osallistuu... :laught:
-
Ai ihme, että on kaunis kuva!
Asento on kyllä tosi hyvä...
-
On toi Venla kaunis... niin isot ja upeat rinnat...hieno kuva
-
Mä en luovuta...postaan niin kauan kunnes joku muukin osallistuu... :laught:
Ei kannata luovuttaa. Jatka jatka :inlove:
-
Jos tissit on Venlalla isot, niin perse omaan makuun menee jo överiksi.
-
Mielummin överit kuin vajarit :laught:
-
On kyllä muodot 😍
-
Siis...ei vieläkään??? Anyone? Huhuuu...
Noh, jatketaan sitten yksin, ei multa kuvat lopu! Prkl.
aika selkeesti pohjalta kauhotaan jo
Tää tais mennä jotenki niin, että...
Kollega: "Hei jos sä meet tohon kivelle?"
Meitsi: "Joo niin mä ajattelinkin...mä heitän nää sandaalit sinne!"
Ja näin syntyi uusi laji "sandaalifrisbee". Parhaimmillaan se on pelattuna rannalla vastatuuleen kevyillä muovisandaaleilla.
-
Siis...ei vieläkään??? Anyone? Huhuuu...
Noh, jatketaan sitten yksin, ei multa kuvat lopu! Prkl.
aika selkeesti pohjalta kauhotaan jo
Tää tais mennä jotenki niin, että...
Kollega: "Hei jos sä meet tohon kivelle?"
Meitsi: "Joo niin mä ajattelinkin...mä heitän nää sandaalit sinne!"
Ja näin syntyi uusi laji "sandaalifrisbee". Parhaimmillaan se on pelattuna rannalla vastatuuleen kevyillä muovisandaaleilla.
Vauhdikas pelikuva :kiss:
-
Ei hätää Venla, Turku raportoi seuraavaa:
Kissapeto on päästetty vapaaksi ja bongattu voikukkaniityllä.
"Kun mulla menee liian lujaa, sä vedät mut bäkkii
mut tuut tajumaan äkkii
ettei villieläintä voi sulkea häkkiin..." 🎼
Ps. Jos katsot kuvaa puhelimella, muista swaipata sivulle niin näät myös 🍑
-
Myös metsänkeiju bongattu rannikolla.
"From the ground to my skin
As I'm howling at the wind
Dig my roots in the mud
And I lean my head back
Let it out, let it in
Letting go of all my sins
Dig my roots in the mud
And I lean my head back
Mother Nature, she knows" 🎼
-
Kissapeto on päästetty vapaaksi ja bongattu voikukkaniityllä.
Tämän pedon peppu kyllä houkuttelee :behind:
-
Kissapeto on päästetty vapaaksi ja bongattu voikukkaniityllä.
Wautsi :inlove: mikä peto tulee sellainen tunne, että sä et ole mikään kiltti kotikissa, kun valot sammuu...
-
Ei hätää Venla, Turku raportoi seuraavaa:
Kissapeto on päästetty vapaaksi ja bongattu voikukkaniityllä.
"Kun mulla menee liian lujaa, sä vedät mut bäkkii
mut tuut tajumaan äkkii
ettei villieläintä voi sulkea häkkiin..." 🎼
Ps. Jos katsot kuvaa puhelimella, muista swaipata sivulle niin näät myös 🍑
On muuten vallan ihastuttava persaus!
-
WAU, toivottavasti törmään tähän kissapetoon Turun voikukkakedoilla. :inlove: :behind:
-
Kiitos physiomama! :inlove:
Lopulta joku tuli pelastaan mut. Huh. :)
Multa oiskin kuvat pian loppuneet... :laught:
Edit: ja hei, mikä nilkan ojennuskin vielä!! :headbang:
-
Ei hätää Venla, Turku raportoi seuraavaa:
Kissapeto on päästetty vapaaksi ja bongattu voikukkaniityllä.
"Kun mulla menee liian lujaa, sä vedät mut bäkkii
mut tuut tajumaan äkkii
ettei villieläintä voi sulkea häkkiin..." 🎼
Ps. Jos katsot kuvaa puhelimella, muista swaipata sivulle niin näät myös 🍑
On kyllä hyvänmuotoinen tarakka tytöllä :behind:
-
Ei hätää Venla, Turku raportoi seuraavaa:
Kissapeto on päästetty vapaaksi ja bongattu voikukkaniityllä.
"Kun mulla menee liian lujaa, sä vedät mut bäkkii
mut tuut tajumaan äkkii
ettei villieläintä voi sulkea häkkiin..." 🎼
Ps. Jos katsot kuvaa puhelimella, muista swaipata sivulle niin näät myös 🍑
Maailmanluokan Tarakka :inlove: Eikä oo näköjään tarvinnu edes photarilla piirellä uusia linjoja.... ::) :-X
-
Meno sen kun vaan paranee tässä ketjussa! :inlove:
-
Mä en luovuta...hei, vähän lisää kevättä vielä? Tai jo kesää!! :kiss:
Kai liikkeellä on muitakin kuin hylje ja Keiju? ;)
-
Jos tissit on Venlalla isot, niin perse omaan makuun menee jo överiksi.
Mä henkilökohtaisesti rakastan tätä kommenttia. :inlove:
Voiskohan tätä käyttää ilmoissa lainauksena - ois meinaan loistavaa markkinointi matskua! ;D
"...perse omaan makuun menee jo överiksi." :laught:
-
Koittakaa kestää...tää jatkuu...
tulkaa nyt joku pliiiiis taas pelastaan mut, koska mä en osaa lopettaa
Tää oli se "hei joo, tossa kivellä saa hyviä kuvia!! :)" ::)
mä pysy tässä kivellä alkuunkaan
-
Hauska kuva👌 Mut jotenkin katse kiinnittyi muualle ja onhan noi rinnat valtavan upeat 8)
-
Koittakaa kestää...tää jatkuu...
tulkaa nyt joku pliiiiis taas pelastaan mut, koska mä en osaa lopettaa
Tää oli se "hei joo, tossa kivellä saa hyviä kuvia!! :)" ::)
mä pysy tässä kivellä alkuunkaan
Onpa hyvä kuva, olikos nuo rinnat noin upeat :inlove:
-
Koittakaa kestää...tää jatkuu...
tulkaa nyt joku pliiiiis taas pelastaan mut, koska mä en osaa lopettaa
Tää oli se "hei joo, tossa kivellä saa hyviä kuvia!! :)" ::)
mä pysy tässä kivellä alkuunkaan
Ai olikos siinä joku kivi :o ... katse kohdistu kyllä ihan muualle 8)
-
Okei. It's game over for me. :laught:
Miksi mä ees laitan kroppaa likoon kuvauksissa tuottaakseni poseja, kun ehkä tyyliin epäimartelevin kuva ikinä missä tissit vaan riippuu miten sattuu (koska kuoleman pelko tippua kiveltä) riittää. :laught:
-
Okei. It's game over for me. :laught:
Miksi mä ees laitan kroppaa likoon kuvauksissa tuottaakseni poseja, kun ehkä tyyliin epäimartelevin kuva ikinä missä tissit vaan riippuu miten sattuu (koska kuoleman pelko tippua kiveltä) riittää. :laught:
Oisko niin että sun poikkeukselliset muodot vaan toimii kuvassa kuin kuvassa :inlove:
-
Okei. It's game over for me. :laught:
Miksi mä ees laitan kroppaa likoon kuvauksissa tuottaakseni poseja, kun ehkä tyyliin epäimartelevin kuva ikinä missä tissit vaan riippuu miten sattuu (koska kuoleman pelko tippua kiveltä) riittää. :laught:
En ekalla katselu kerralla huomannut tissejäsi, jäin miettimään että koska peppu vilahtaa :sheep:
-
Tällä sit mennään. :-X
Kuvaaja odottaa kärsivällisesti, kun mä vingun "aaaaaauts...odotaaaa..au mun polvet...tää kivi...aaaaaauts...*
Okei...
Lisää vinkumista "auuuuu mun...aaaa...mä tipun...aaaaauts...".
Kuvaaja odottaa edelleen kärsivällisesti.
*kerää ny ittes jo vosu ja lakkaa vinkumasta* ::)
-
Tällä sit mennään. :-X
Kuvaaja odottaa kärsivällisesti, kun mä vingun "aaaaaauts...odotaaaa..au mun polvet...tää kivi...aaaaaauts...*
Okei...
Lisää vinkumista "auuuuu mun...aaaa...mä tipun...aaaaauts...".
Kuvaaja odottaa edelleen kärsivällisesti.
*kerää ny ittes jo vosu ja lakkaa vinkumasta* ::)
Upeista kuvista pisteet myös kuvaajalle. Itsellä olisi ollut mahdoton paikka saada keskityttyä noin hyviin lopputulemiin :wanker:
-
Okei. It's game over for me. :laught:
🤔
Ei ei ei! Miten olisi uusi peli "Kesän merkit"? 🤭
Moni muu pt ei ollut nähnyt kevään merkkejä, jospa he ovatkin kesäihmisiä?
Hyvä esimerkki saattaisi toimia inspiraation lähteenä. :D
-
Kesän merkit: keiju kulkee ilman pikkareita.
-
Kesän merkit: keiju kulkee ilman pikkareita.
Miksi ei meidän metsissä ole tämmöisiä keijuja :inlove:.
Voisi olla lenkki poluilla kuhina..
-
Jep mun mielestä on kans hyvä myyntipuhe, ostaisin 😎😎👌
Jos tissit on Venlalla isot, niin perse omaan makuun menee jo överiksi.
Mä henkilökohtaisesti rakastan tätä kommenttia. :inlove:
Voiskohan tätä käyttää ilmoissa lainauksena - ois meinaan loistavaa markkinointi matskua! ;D
"...perse omaan makuun menee jo överiksi." :laught:
-
Kesän merkit: keiju kulkee ilman pikkareita.
Mikä tärkeintä, Turuus on kiitoradat kunnos, siel lentoasemalki 8)
-
No gyl vaa 👌 Kuulutus: *cabin crew, please be seated for landing*
Kesän merkit: keiju kulkee ilman pikkareita.
Mikä tärkeintä, Turuus on kiitoradat kunnos, siel lentoasemalki 8)
-
Koittakaa kestää...tää jatkuu...
tulkaa nyt joku pliiiiis taas pelastaan mut, koska mä en osaa lopettaa
Tää oli se "hei joo, tossa kivellä saa hyviä kuvia!! :)" ::)
mä pysy tässä kivellä alkuunkaan
Varmana löytyy turskia - itseni lisäksi - joiden päälle Sun on lupa rojahtaa tuosta.
-
Kevätturnee ohi, joten tämä olkoon mun vika postaus tältä erää tähän ketjuun.
Koska siis, mun keväthän loppuu vasta kun mun kevätturnee on ohi. :laught:
Mutta, toisten kevät saa jatkua/joku voisi vaikka innostua laittaan kesäketjun tulille! ;)
Tästä ajatuskuplassa paluu Rööperiin! :headbang: :inlove:
-
Kevätturnee ohi, joten tämä olkoon mun vika postaus tältä erää tähän ketjuun.
On tässä ihanasti näytillä tissiä, kynsiä, peppua ja säärtä :inlove:
-
Kevätturnee ohi, joten tämä olkoon mun vika postaus tältä erää tähän ketjuun.
On tässä ihanasti näytillä tissiä, kynsiä, peppua ja säärtä :inlove:
Ja se aiemminkin tutuksi tullut nilkan ojennus :inlove:
-
Kevätturnee ohi, joten tämä olkoon mun vika postaus tältä erää tähän ketjuun.
On tässä ihanasti näytillä tissiä, kynsiä, peppua ja säärtä :inlove:
Ja se aiemminkin tutuksi tullut nilkan ojennus :inlove:
Kaikki oleellinen saatu vangittua kuvaan
TÄYDELLISTÄ :inlove: