SeksiSaitti

Suhteet, seurustelu ja seuranhaku => Naiset/naiseus => Aiheen aloitti: Venla - Toukokuu 13, 2026, 22:49:31

Otsikko: Kevään merkit!
Kirjoitti: Venla - Toukokuu 13, 2026, 22:49:31
Menipä ekaan varmaan havaintoon tänä vuonna kauan...mutta...mutta kyllä se on nyt virallisesti kevät!  :inlove: :inlove:
Kevään eka havainto proseccohylkeestä! :headbang:

Proseccohylkeet tosiaan on harvinainen ja rauhoitettu laji. Haastavaksi lajin bongaamisen tekee osittain se, ettei lajilla ole vain yhtä tyypillistä muuttoreittiä. Vesistöjen läheisyys on potentiaalinen paikka bongata kyseinen harvinaisuus. Mutta laji viihtyy ihan kaikenlaisissa vesissä, ja muuttoreitit vaihtelevat vuosittain.

Tämän kevään muutto vaikuttaa alkaneen länsirannikolta. Sisävesistöiden rannoille siirtyminen tapahtunee siis hieman myöhemmin.
Intohimoisimmille proseccohylkeiden bongaajille olen merkinnyt kalenteriin missä lajia voi potentiaalisesti bongata nyt touko-kesäkuussa!
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: joey_t - Toukokuu 13, 2026, 23:10:02
Minulla ei ole muuta kommentoitavaa paitsi onpas upealla naisella upeat tissit!  :behind:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Tunnustautuja - Toukokuu 13, 2026, 23:20:55
Bongareita varmasti liikenteessä :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: NaapurinNoora - Toukokuu 13, 2026, 23:47:58
Mä puolestani (kaiken muun lisäksi) ihailen noita upeasti ojennettuja nilkkoja!  :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Bronson - Toukokuu 14, 2026, 00:16:57
Nyt kyl itelläki kevät sai uuden merkityksen  :wanker: kuvahan voittaa jonkun palkinnon taiteellisuudessaan, jos ei muuten niin runkkuraiden käsissä  ;D
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: RobertLey - Toukokuu 14, 2026, 05:08:58
Ei muuta kun kamera pystyssä luontoon  :)
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Klikklak - Toukokuu 14, 2026, 08:48:58
Ohhhhh my god ... perfect ... perfect 🤩
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: jan#91 - Toukokuu 14, 2026, 09:42:04
Kyllä hylkeenkin vartalo voi näemmä olla kaunis ojentuvine nilkkoineen kaikkineen  :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: maksapuuro - Toukokuu 14, 2026, 10:48:50
Onko tämä nyt sitä kevättä rinnoissa? :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: tunnuksena Sinatra - Toukokuu 14, 2026, 10:56:37
Kyllähän tämä laji olisi bongattava, onneksi ohjeitakin siihen oli. Kuvassa oleva yksilö ainakin näyttää muotovaliolta  :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: MariaEnkeli - Toukokuu 14, 2026, 11:51:30
Tissit 🤤
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: vierasmies97 - Toukokuu 14, 2026, 14:53:30
Menipä ekaan varmaan havaintoon tänä vuonna kauan...mutta...mutta kyllä se on nyt virallisesti kevät!  :inlove: :inlove:
Kevään eka havainto proseccohylkeestä! :headbang:

Proseccohylkeet tosiaan on harvinainen ja rauhoitettu laji. Haastavaksi lajin bongaamisen tekee osittain se, ettei lajilla ole vain yhtä tyypillistä muuttoreittiä. Vesistöjen läheisyys on potentiaalinen paikka bongata kyseinen harvinaisuus. Mutta laji viihtyy ihan kaikenlaisissa vesissä, ja muuttoreitit vaihtelevat vuosittain.

Tämän kevään muutto vaikuttaa alkaneen länsirannikolta. Sisävesistöiden rannoille siirtyminen tapahtunee siis hieman myöhemmin.
Intohimoisimmille proseccohylkeiden bongaajille olen merkinnyt kalenteriin missä lajia voi potentiaalisesti bongata nyt touko-kesäkuussa!

Oisko Venlan nännit valmiit imetykseen? 😉
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: toloppanen - Toukokuu 14, 2026, 19:09:13

Upea luontokuva  :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Venla - Toukokuu 14, 2026, 20:14:31
Tissit mainittu 4 kertaa ja...nilkat 2. ???
Lähes 15 vuotta alalla ja te ette kyllä koskaan lakkaa yllättämästä!  :laught:  :inlove:

Olikohan täällä jo ketju nilkoille...
tuntien itseni, jollei jo ole, niin pian on

Ja hei muut palveluntarjoajat, millaisissa fiiliksissä teidän kevät käynnissä? <3
Onko ehkä keikkoja tiedossa tms.? ;)
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Venla - Toukokuu 14, 2026, 23:33:09
Kaikille ojennettujen nilkkojen ystäville.
Kuvan idea oli ihan toinen kun se otettiin (kollega joka kuvasi kysyi voisinko nostaa jalan kivelle - ei nilkan ojentamisen takia).
Enkä olisi valinnut setistä juuri tätä kuvaa julkaisuun, mutta nilkan ojennus ratkaisi = mä luovutin.
Mulla ei ole hajuakaan mitä te haluatte nähdä.
Enemmän nilkkakuvia se olkoon sitten. :-*

Tekis btw mieli kaivaa mun vanhan baletti opettajan tiedot jostain ja linkkaa tää ketju sille..."Katso nyt!!! Ne nilkat on tarpeeksi ojennettu!!".
mitään traumoja ei selkeestikään jäänyt
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: RobertLey - Toukokuu 15, 2026, 07:36:47
Kiikari sojossa näkyy Nilkkojen lisäksi Paljon Muutakin  :)
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Palkokasvi - Toukokuu 15, 2026, 12:29:03

Mulla ei ole hajuakaan mitä te haluatte nähdä.


Tällaisia bongauksia tekee keväisestä luonnosta mielellään  :inlove:
1. kuvassa vesi on hävinnyt kiven ympäriltä kokonaan.
2. on jo lajityypille luonnollista elinympäristöä, vettä - nähtävissä.

Turskan mieli on moninainen. Kannattaa siis lisätä esiintyvyyttä erilaisilla otoksilla monissa eri kuvakeskusteluissa  :)
Bongaamisen ilo voi saada turskat liikkeelle ja jokunen voi jäädä pyydykseenkin.

Tämä tietysti koskee muitakin bongattavia.  :D
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Aallonpohja - Toukokuu 16, 2026, 22:45:31
Kaikille ojennettujen nilkkojen ystäville.
Kuvan idea oli ihan toinen kun se otettiin (kollega joka kuvasi kysyi voisinko nostaa jalan kivelle - ei nilkan ojentamisen takia).
Enkä olisi valinnut setistä juuri tätä kuvaa julkaisuun, mutta nilkan ojennus ratkaisi = mä luovutin.
Mulla ei ole hajuakaan mitä te haluatte nähdä.
Enemmän nilkkakuvia se olkoon sitten. :-*

Tekis btw mieli kaivaa mun vanhan baletti opettajan tiedot jostain ja linkkaa tää ketju sille..."Katso nyt!!! Ne nilkat on tarpeeksi ojennettu!!".
mitään traumoja ei selkeestikään jäänyt
Itselleni kelpaa kaikki Venlan kuvat  :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Tunnustautuja - Toukokuu 16, 2026, 23:11:16
Kaikille ojennettujen nilkkojen ystäville.
Kuvan idea oli ihan toinen kun se otettiin (kollega joka kuvasi kysyi voisinko nostaa jalan kivelle - ei nilkan ojentamisen takia).
Enkä olisi valinnut setistä juuri tätä kuvaa julkaisuun, mutta nilkan ojennus ratkaisi = mä luovutin.
Mulla ei ole hajuakaan mitä te haluatte nähdä.
Enemmän nilkkakuvia se olkoon sitten. :-*

Tekis btw mieli kaivaa mun vanhan baletti opettajan tiedot jostain ja linkkaa tää ketju sille..."Katso nyt!!! Ne nilkat on tarpeeksi ojennettu!!".
mitään traumoja ei selkeestikään jäänyt


Kyllähän tuossa olisi ilo ojentautua kanssasi :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Kielitieteilijä - Toukokuu 18, 2026, 14:25:25
Kaikille ojennettujen nilkkojen ystäville.
Kuvan idea oli ihan toinen kun se otettiin (kollega joka kuvasi kysyi voisinko nostaa jalan kivelle - ei nilkan ojentamisen takia).
Enkä olisi valinnut setistä juuri tätä kuvaa julkaisuun, mutta nilkan ojennus ratkaisi = mä luovutin.
Mulla ei ole hajuakaan mitä te haluatte nähdä.
Enemmän nilkkakuvia se olkoon sitten. :-*

Tekis btw mieli kaivaa mun vanhan baletti opettajan tiedot jostain ja linkkaa tää ketju sille..."Katso nyt!!! Ne nilkat on tarpeeksi ojennettu!!".
mitään traumoja ei selkeestikään jäänyt
Tuosta vaan olis Makia mennä sisään 👅
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Venla - Toukokuu 20, 2026, 00:51:58
Mä en luovuta...postaan niin kauan kunnes joku muukin osallistuu...   :laught:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: CuoreSportivo - Toukokuu 20, 2026, 13:28:35
Ai ihme, että on kaunis kuva!

Asento on kyllä tosi hyvä...
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Boobsman - Toukokuu 20, 2026, 15:35:27
On toi Venla kaunis... niin isot ja upeat rinnat...hieno kuva
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Tunnustautuja - Toukokuu 20, 2026, 17:15:26
Mä en luovuta...postaan niin kauan kunnes joku muukin osallistuu...   :laught:


Ei kannata luovuttaa. Jatka jatka :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: PradBitt - Toukokuu 20, 2026, 19:15:19
Jos tissit on Venlalla isot, niin perse omaan makuun menee jo överiksi.
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: JPC - Toukokuu 20, 2026, 19:42:19
Mielummin överit kuin vajarit  :laught:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Juhatami85 - Toukokuu 21, 2026, 16:35:10
On kyllä muodot 😍
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Venla - Toukokuu 23, 2026, 00:11:43
Siis...ei vieläkään??? Anyone? Huhuuu...

Noh, jatketaan sitten yksin, ei multa kuvat lopu! Prkl.
aika selkeesti pohjalta kauhotaan jo

Tää tais mennä jotenki niin, että...

Kollega: "Hei jos sä meet tohon kivelle?"
Meitsi: "Joo niin mä ajattelinkin...mä heitän nää sandaalit sinne!"

Ja näin syntyi uusi laji "sandaalifrisbee". Parhaimmillaan se on pelattuna rannalla vastatuuleen kevyillä muovisandaaleilla.
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Tunnustautuja - Toukokuu 23, 2026, 00:22:00
Siis...ei vieläkään??? Anyone? Huhuuu...

Noh, jatketaan sitten yksin, ei multa kuvat lopu! Prkl.
aika selkeesti pohjalta kauhotaan jo

Tää tais mennä jotenki niin, että...

Kollega: "Hei jos sä meet tohon kivelle?"
Meitsi: "Joo niin mä ajattelinkin...mä heitän nää sandaalit sinne!"

Ja näin syntyi uusi laji "sandaalifrisbee". Parhaimmillaan se on pelattuna rannalla vastatuuleen kevyillä muovisandaaleilla.


Vauhdikas pelikuva :kiss:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: physiomama - Toukokuu 24, 2026, 08:27:21
Ei hätää Venla, Turku raportoi seuraavaa:
Kissapeto on päästetty vapaaksi ja bongattu voikukkaniityllä.

"Kun mulla menee liian lujaa, sä vedät mut bäkkii
mut tuut tajumaan äkkii
ettei villieläintä voi sulkea häkkiin..." 🎼

Ps. Jos katsot kuvaa puhelimella, muista swaipata sivulle niin näät myös 🍑
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: physiomama - Toukokuu 24, 2026, 08:32:49
Myös metsänkeiju bongattu rannikolla.

"From the ground to my skin
As I'm howling at the wind
Dig my roots in the mud
And I lean my head back
Let it out, let it in
Letting go of all my sins
Dig my roots in the mud
And I lean my head back
Mother Nature, she knows" 🎼
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: jan#91 - Toukokuu 24, 2026, 10:32:26
Kissapeto on päästetty vapaaksi ja bongattu voikukkaniityllä.
Tämän pedon peppu kyllä houkuttelee  :behind:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Klikklak - Toukokuu 24, 2026, 11:10:53

Kissapeto on päästetty vapaaksi ja bongattu voikukkaniityllä.

Wautsi :inlove: mikä peto tulee sellainen tunne, että sä et ole mikään kiltti kotikissa, kun valot sammuu...
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Blain - Toukokuu 24, 2026, 11:47:58
Ei hätää Venla, Turku raportoi seuraavaa:
Kissapeto on päästetty vapaaksi ja bongattu voikukkaniityllä.

"Kun mulla menee liian lujaa, sä vedät mut bäkkii
mut tuut tajumaan äkkii
ettei villieläintä voi sulkea häkkiin..." 🎼

Ps. Jos katsot kuvaa puhelimella, muista swaipata sivulle niin näät myös 🍑

On muuten vallan ihastuttava persaus!
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: VanGils - Toukokuu 24, 2026, 11:55:58
WAU, toivottavasti törmään tähän kissapetoon Turun voikukkakedoilla.  :inlove: :behind:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Venla - Toukokuu 24, 2026, 21:30:18
Kiitos physiomama! :inlove:

Lopulta joku tuli pelastaan mut. Huh.  :)
Multa oiskin kuvat pian loppuneet...  :laught:

Edit: ja hei, mikä nilkan ojennuskin vielä!!  :headbang:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Bronson - Toukokuu 24, 2026, 21:36:35
Ei hätää Venla, Turku raportoi seuraavaa:
Kissapeto on päästetty vapaaksi ja bongattu voikukkaniityllä.

"Kun mulla menee liian lujaa, sä vedät mut bäkkii
mut tuut tajumaan äkkii
ettei villieläintä voi sulkea häkkiin..." 🎼

Ps. Jos katsot kuvaa puhelimella, muista swaipata sivulle niin näät myös 🍑

On kyllä hyvänmuotoinen tarakka tytöllä :behind:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Mranderson - Toukokuu 25, 2026, 10:00:54
Ei hätää Venla, Turku raportoi seuraavaa:
Kissapeto on päästetty vapaaksi ja bongattu voikukkaniityllä.

"Kun mulla menee liian lujaa, sä vedät mut bäkkii
mut tuut tajumaan äkkii
ettei villieläintä voi sulkea häkkiin..." 🎼

Ps. Jos katsot kuvaa puhelimella, muista swaipata sivulle niin näät myös 🍑

Maailmanluokan Tarakka :inlove: Eikä oo näköjään tarvinnu edes photarilla piirellä uusia linjoja.... ::) :-X
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: CuoreSportivo - Toukokuu 25, 2026, 12:17:50
Meno sen kun vaan paranee tässä ketjussa! :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Venla - Toukokuu 31, 2026, 01:03:33
Mä en luovuta...hei, vähän lisää kevättä vielä? Tai jo kesää!! :kiss:
Kai liikkeellä on muitakin kuin hylje ja Keiju? ;)
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Venla - Toukokuu 31, 2026, 01:07:28
Jos tissit on Venlalla isot, niin perse omaan makuun menee jo överiksi.

Mä henkilökohtaisesti rakastan tätä kommenttia. :inlove:
Voiskohan tätä käyttää ilmoissa lainauksena - ois meinaan loistavaa markkinointi matskua! ;D
"...perse omaan makuun menee jo överiksi."  :laught:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Venla - Kesäkuu 06, 2026, 22:03:09
Koittakaa kestää...tää jatkuu...
tulkaa nyt joku pliiiiis taas pelastaan mut, koska mä en osaa lopettaa

Tää oli se "hei joo, tossa kivellä saa hyviä kuvia!! :)"  ::)
mä pysy tässä kivellä alkuunkaan
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Bronson - Kesäkuu 06, 2026, 22:38:58
Hauska kuva👌 Mut jotenkin katse kiinnittyi muualle ja onhan noi rinnat valtavan upeat 8)
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: tunnuksena Sinatra - Kesäkuu 06, 2026, 22:44:34
Koittakaa kestää...tää jatkuu...
tulkaa nyt joku pliiiiis taas pelastaan mut, koska mä en osaa lopettaa

Tää oli se "hei joo, tossa kivellä saa hyviä kuvia!! :)"  ::)
mä pysy tässä kivellä alkuunkaan

Onpa hyvä kuva, olikos nuo rinnat noin upeat  :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Klikklak - Kesäkuu 06, 2026, 23:00:48
Koittakaa kestää...tää jatkuu...
tulkaa nyt joku pliiiiis taas pelastaan mut, koska mä en osaa lopettaa

Tää oli se "hei joo, tossa kivellä saa hyviä kuvia!! :)"  ::)
mä pysy tässä kivellä alkuunkaan

Ai olikos siinä joku kivi  :o ... katse kohdistu kyllä ihan muualle   8)
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Venla - Kesäkuu 06, 2026, 23:49:36
Okei. It's game over for me.  :laught:
Miksi mä ees laitan kroppaa likoon kuvauksissa tuottaakseni poseja, kun ehkä tyyliin epäimartelevin kuva ikinä missä tissit vaan riippuu miten sattuu (koska kuoleman pelko tippua kiveltä) riittää.  :laught:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: tunnuksena Sinatra - Kesäkuu 07, 2026, 00:20:34
Okei. It's game over for me.  :laught:
Miksi mä ees laitan kroppaa likoon kuvauksissa tuottaakseni poseja, kun ehkä tyyliin epäimartelevin kuva ikinä missä tissit vaan riippuu miten sattuu (koska kuoleman pelko tippua kiveltä) riittää.  :laught:

Oisko niin että sun poikkeukselliset muodot vaan toimii kuvassa kuin kuvassa  :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Aallonpohja - Kesäkuu 07, 2026, 21:12:02
Okei. It's game over for me.  :laught:
Miksi mä ees laitan kroppaa likoon kuvauksissa tuottaakseni poseja, kun ehkä tyyliin epäimartelevin kuva ikinä missä tissit vaan riippuu miten sattuu (koska kuoleman pelko tippua kiveltä) riittää.  :laught:
En ekalla katselu kerralla huomannut tissejäsi, jäin miettimään että koska peppu vilahtaa  :sheep:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Venla - Kesäkuu 08, 2026, 00:39:02
Tällä sit mennään.  :-X

Kuvaaja odottaa kärsivällisesti, kun mä vingun "aaaaaauts...odotaaaa..au mun polvet...tää kivi...aaaaaauts...*

Okei...

Lisää vinkumista "auuuuu mun...aaaa...mä tipun...aaaaauts...".

Kuvaaja odottaa edelleen kärsivällisesti.
*kerää ny ittes jo vosu ja lakkaa vinkumasta* ::)
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Tunnustautuja - Kesäkuu 08, 2026, 06:39:30
Tällä sit mennään.  :-X

Kuvaaja odottaa kärsivällisesti, kun mä vingun "aaaaaauts...odotaaaa..au mun polvet...tää kivi...aaaaaauts...*

Okei...

Lisää vinkumista "auuuuu mun...aaaa...mä tipun...aaaaauts...".

Kuvaaja odottaa edelleen kärsivällisesti.
*kerää ny ittes jo vosu ja lakkaa vinkumasta* ::)


Upeista kuvista pisteet myös kuvaajalle. Itsellä olisi ollut mahdoton paikka saada keskityttyä noin hyviin lopputulemiin :wanker:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Palkokasvi - Kesäkuu 08, 2026, 07:47:26
Okei. It's game over for me.  :laught:
🤔
Ei ei ei!  Miten olisi uusi peli "Kesän merkit"?  🤭
Moni muu pt ei ollut nähnyt kevään merkkejä, jospa he ovatkin kesäihmisiä?
Hyvä esimerkki saattaisi toimia inspiraation lähteenä.  :D
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: physiomama - Kesäkuu 11, 2026, 10:13:44
Kesän merkit: keiju kulkee ilman pikkareita.
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Avaruusmies - Kesäkuu 11, 2026, 15:11:57
Kesän merkit: keiju kulkee ilman pikkareita.

Miksi ei meidän metsissä ole tämmöisiä keijuja :inlove:.
Voisi olla lenkki poluilla kuhina..
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: physiomama - Kesäkuu 12, 2026, 11:05:44
Jep mun mielestä on kans hyvä myyntipuhe, ostaisin 😎😎👌

Jos tissit on Venlalla isot, niin perse omaan makuun menee jo överiksi.

Mä henkilökohtaisesti rakastan tätä kommenttia. :inlove:
Voiskohan tätä käyttää ilmoissa lainauksena - ois meinaan loistavaa markkinointi matskua! ;D
"...perse omaan makuun menee jo överiksi."  :laught:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: velihopea - Kesäkuu 12, 2026, 13:51:55
Kesän merkit: keiju kulkee ilman pikkareita.

Mikä tärkeintä, Turuus on kiitoradat kunnos, siel lentoasemalki 8)
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: physiomama - Kesäkuu 12, 2026, 15:27:07
No gyl vaa 👌 Kuulutus: *cabin crew, please be seated for landing*

Kesän merkit: keiju kulkee ilman pikkareita.

Mikä tärkeintä, Turuus on kiitoradat kunnos, siel lentoasemalki 8)
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: RobertLey - Kesäkuu 12, 2026, 15:49:06
Koittakaa kestää...tää jatkuu...
tulkaa nyt joku pliiiiis taas pelastaan mut, koska mä en osaa lopettaa

Tää oli se "hei joo, tossa kivellä saa hyviä kuvia!! :)"  ::)
mä pysy tässä kivellä alkuunkaan

Varmana löytyy turskia - itseni lisäksi - joiden päälle Sun on lupa rojahtaa tuosta.
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Venla - Kesäkuu 17, 2026, 00:35:43
Kevätturnee ohi, joten tämä olkoon mun vika postaus tältä erää tähän ketjuun.
Koska siis, mun keväthän loppuu vasta kun mun kevätturnee on ohi.  :laught:
Mutta, toisten kevät saa jatkua/joku voisi vaikka innostua laittaan kesäketjun tulille! ;)

Tästä ajatuskuplassa paluu Rööperiin!  :headbang:  :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: jan#91 - Kesäkuu 17, 2026, 06:01:45
Kevätturnee ohi, joten tämä olkoon mun vika postaus tältä erää tähän ketjuun.
On tässä ihanasti näytillä tissiä, kynsiä, peppua ja säärtä  :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Tunnustautuja - Kesäkuu 17, 2026, 07:04:58
Kevätturnee ohi, joten tämä olkoon mun vika postaus tältä erää tähän ketjuun.
On tässä ihanasti näytillä tissiä, kynsiä, peppua ja säärtä  :inlove:

Ja se aiemminkin tutuksi tullut nilkan ojennus :inlove:
Otsikko: Vs: Kevään merkit!
Kirjoitti: Klikklak - Kesäkuu 17, 2026, 07:57:35
Kevätturnee ohi, joten tämä olkoon mun vika postaus tältä erää tähän ketjuun.
On tässä ihanasti näytillä tissiä, kynsiä, peppua ja säärtä  :inlove:

Ja se aiemminkin tutuksi tullut nilkan ojennus :inlove:

Kaikki oleellinen saatu vangittua  kuvaan
TÄYDELLISTÄ  :inlove: