SeksiSaitti

Keskustelua paikkakunnittain => Oulu => Aiheen aloitti: p1977 - Toukokuu 12, 2026, 15:04:37

Otsikko: Leila/matkalla pohjoiseen
Kirjoitti: p1977 - Toukokuu 12, 2026, 15:04:37
Onko kukaan tavannut vai onko puhtaasti ennakkomaksuja keräävä asiakas ehdokkaita haukkuva huijari.
Otsikko: Vs: Leila/matkalla pohjoiseen
Kirjoitti: Majemies - Kesäkuu 08, 2026, 09:10:10
Onko kukaan tavannu leilaa ois taas oulussa.ps ei taho aika taulut täsmätä.