SeksiSaitti

Keskustelua paikkakunnittain => Tampere => Aiheen aloitti: Jari80 - Toukokuu 10, 2026, 12:08:38

Otsikko: Valtiatar Gabriella tre
Kirjoitti: Jari80 - Toukokuu 10, 2026, 12:08:38
Onko tuttu? Ilmoittelee naapurissa. 35 v. tummahiuksinen muodokas domme.
Otsikko: Vs: Valtiatar Gabriella tre
Kirjoitti: Nupezu - Toukokuu 10, 2026, 17:03:21
Viime vuoden puolella kerran tavannut 90min. Eriiittäin mukava kokemus, kroppa tosi timmi, luomu, todella hyvä. Naamastaan söpö "naapurintyttö" ei mitään moitittavaa siinäkään, todella luonnollinen. Palvelut oli very nice, nuolemista, todella paljon owoa, taisi olla cim:kin ja erittäin paljon pussailua jos niin halusi. kaikki toimi ja teki kyllä kokoajan töitä jos itsessäsi virta riittää
Otsikko: Vs: Valtiatar Gabriella tre
Kirjoitti: goddessgabriella - Toukokuu 10, 2026, 17:12:40
Tässä taidetaan puhua eri Gabriellasta, koska tällaisia en tee. Minä olen siis domina ja oletan, että aloittaja kysyy kokemuksia minusta. ;)
Otsikko: Vs: Valtiatar Gabriella tre
Kirjoitti: Jari80 - Toukokuu 10, 2026, 20:01:32
Tässä taidetaan puhua eri Gabriellasta, koska tällaisia en tee. Minä olen siis domina ja oletan, että aloittaja kysyy kokemuksia minusta. ;)

Hei. Juurikin sinusta.  😀
Otsikko: Vs: Valtiatar Gabriella tre
Kirjoitti: Anders - Toukokuu 10, 2026, 22:10:40
Viime vuoden puolella kerran tavannut 90min. Eriiittäin mukava kokemus, kroppa tosi timmi, luomu, todella hyvä. Naamastaan söpö "naapurintyttö" ei mitään moitittavaa siinäkään, todella luonnollinen. Palvelut oli very nice, nuolemista, todella paljon owoa, taisi olla cim:kin ja erittäin paljon pussailua jos niin halusi. kaikki toimi ja teki kyllä kokoajan töitä jos itsessäsi virta riittää

Kuvailusi kuulostaa aivan yks yhteen tsekkiläiseltä Gabriellalta.
Otsikko: Vs: Valtiatar Gabriella tre
Kirjoitti: Jari80 - Toukokuu 10, 2026, 22:19:35
Viime vuoden puolella kerran tavannut 90min. Eriiittäin mukava kokemus, kroppa tosi timmi, luomu, todella hyvä. Naamastaan söpö "naapurintyttö" ei mitään moitittavaa siinäkään, todella luonnollinen. Palvelut oli very nice, nuolemista, todella paljon owoa, taisi olla cim:kin ja erittäin paljon pussailua jos niin halusi. kaikki toimi ja teki kyllä kokoajan töitä jos itsessäsi virta riittää

Kuvailusi kuulostaa aivan yks yhteen tsekkiläiseltä Gabriellalta.

Palattaisiinko aiheeseen?
Otsikko: Vs: Valtiatar Gabriella tre
Kirjoitti: Anders - Toukokuu 10, 2026, 23:18:54
Viime vuoden puolella kerran tavannut 90min. Eriiittäin mukava kokemus, kroppa tosi timmi, luomu, todella hyvä. Naamastaan söpö "naapurintyttö" ei mitään moitittavaa siinäkään, todella luonnollinen. Palvelut oli very nice, nuolemista, todella paljon owoa, taisi olla cim:kin ja erittäin paljon pussailua jos niin halusi. kaikki toimi ja teki kyllä kokoajan töitä jos itsessäsi virta riittää

Kuvailusi kuulostaa aivan yks yhteen tsekkiläiseltä Gabriellalta.

Palattaisiinko aiheeseen?

Niin? Aihe oli Gabriella ja toinen turska täällä jo rapsaa Gabriellaa, mutta tästä rapsasta Gabriella ei itseään tunnistanut. Oma veikkaus oli se, että onko nyt mennyt rapsaajalla erehdyksissä Garbriellat sekaisin? Eikös tuo sitten aiheeseen liity hä?
Otsikko: Vs: Valtiatar Gabriella tre
Kirjoitti: Jari80 - Toukokuu 11, 2026, 01:15:34
Viime vuoden puolella kerran tavannut 90min. Eriiittäin mukava kokemus, kroppa tosi timmi, luomu, todella hyvä. Naamastaan söpö "naapurintyttö" ei mitään moitittavaa siinäkään, todella luonnollinen. Palvelut oli very nice, nuolemista, todella paljon owoa, taisi olla cim:kin ja erittäin paljon pussailua jos niin halusi. kaikki toimi ja teki kyllä kokoajan töitä jos itsessäsi virta riittää

Kuvailusi kuulostaa aivan yks yhteen tsekkiläiseltä Gabriellalta.

Palattaisiinko aiheeseen?

Niin? Aihe oli Gabriella ja toinen turska täällä jo rapsaa Gabriellaa, mutta tästä rapsasta Gabriella ei itseään tunnistanut. Oma veikkaus oli se, että onko nyt mennyt rapsaajalla erehdyksissä Garbriellat sekaisin? Eikös tuo sitten aiheeseen liity hä?

Ja aihehan oli Valtiatar Gabriella tre...
Otsikko: Vs: Valtiatar Gabriella tre
Kirjoitti: Anders - Toukokuu 12, 2026, 17:56:46
Viime vuoden puolella kerran tavannut 90min. Eriiittäin mukava kokemus, kroppa tosi timmi, luomu, todella hyvä. Naamastaan söpö "naapurintyttö" ei mitään moitittavaa siinäkään, todella luonnollinen. Palvelut oli very nice, nuolemista, todella paljon owoa, taisi olla cim:kin ja erittäin paljon pussailua jos niin halusi. kaikki toimi ja teki kyllä kokoajan töitä jos itsessäsi virta riittää

Kuvailusi kuulostaa aivan yks yhteen tsekkiläiseltä Gabriellalta.

Palattaisiinko aiheeseen?

Niin? Aihe oli Gabriella ja toinen turska täällä jo rapsaa Gabriellaa, mutta tästä rapsasta Gabriella ei itseään tunnistanut. Oma veikkaus oli se, että onko nyt mennyt rapsaajalla erehdyksissä Garbriellat sekaisin? Eikös tuo sitten aiheeseen liity hä?

Ja aihehan oli Valtiatar Gabriella tre...

Niinhän tuossa otsikossa lukee. Sulla tuntuu olevan vaikeuksia sisäistää mitä tähän lankaan on kirjoittu...
Otsikko: Vs: Valtiatar Gabriella tre
Kirjoitti: Jari80 - Toukokuu 12, 2026, 18:55:41
Viime vuoden puolella kerran tavannut 90min. Eriiittäin mukava kokemus, kroppa tosi timmi, luomu, todella hyvä. Naamastaan söpö "naapurintyttö" ei mitään moitittavaa siinäkään, todella luonnollinen. Palvelut oli very nice, nuolemista, todella paljon owoa, taisi olla cim:kin ja erittäin paljon pussailua jos niin halusi. kaikki toimi ja teki kyllä kokoajan töitä jos itsessäsi virta riittää

Kuvailusi kuulostaa aivan yks yhteen tsekkiläiseltä Gabriellalta.

Palattaisiinko aiheeseen?

Niin? Aihe oli Gabriella ja toinen turska täällä jo rapsaa Gabriellaa, mutta tästä rapsasta Gabriella ei itseään tunnistanut. Oma veikkaus oli se, että onko nyt mennyt rapsaajalla erehdyksissä Garbriellat sekaisin? Eikös tuo sitten aiheeseen liity hä?

Ja aihehan oli Valtiatar Gabriella tre...

Niinhän tuossa otsikossa lukee. Sulla tuntuu olevan vaikeuksia sisäistää mitä tähän lankaan on kirjoittu...

Niin se tekee. Otsikko antaa erittäin hyvän vihjeen siitä, että kyse ei ole ole taekkiläisestä huorasta, joka tarjoaa owoa,cimiä ja niin poispäin. Mutta tietenkin, jos ei ole normaali ymmärryksellä varustettu henkilö, niin saattaa takertua pelkkään nimeen. Mutta kun kuitenkin otsikko kertoo, että keskustelun aiheena on Valtiatar Gabriella, niin olisi tietty hyvä, että keskustelu, jos sille on jotain annettavaa, oli hänestä. Toki joillakin on pakonomainen tarve keskustella ilman asiaa.
Otsikko: Vs: Valtiatar Gabriella tre
Kirjoitti: Anders - Toukokuu 12, 2026, 21:53:24
Viime vuoden puolella kerran tavannut 90min. Eriiittäin mukava kokemus, kroppa tosi timmi, luomu, todella hyvä. Naamastaan söpö "naapurintyttö" ei mitään moitittavaa siinäkään, todella luonnollinen. Palvelut oli very nice, nuolemista, todella paljon owoa, taisi olla cim:kin ja erittäin paljon pussailua jos niin halusi. kaikki toimi ja teki kyllä kokoajan töitä jos itsessäsi virta riittää

Kuvailusi kuulostaa aivan yks yhteen tsekkiläiseltä Gabriellalta.

Palattaisiinko aiheeseen?

Niin? Aihe oli Gabriella ja toinen turska täällä jo rapsaa Gabriellaa, mutta tästä rapsasta Gabriella ei itseään tunnistanut. Oma veikkaus oli se, että onko nyt mennyt rapsaajalla erehdyksissä Garbriellat sekaisin? Eikös tuo sitten aiheeseen liity hä?

Ja aihehan oli Valtiatar Gabriella tre...

Niinhän tuossa otsikossa lukee. Sulla tuntuu olevan vaikeuksia sisäistää mitä tähän lankaan on kirjoittu...

Niin se tekee. Otsikko antaa erittäin hyvän vihjeen siitä, että kyse ei ole ole taekkiläisestä huorasta, joka tarjoaa owoa,cimiä ja niin poispäin. Mutta tietenkin, jos ei ole normaali ymmärryksellä varustettu henkilö, niin saattaa takertua pelkkään nimeen. Mutta kun kuitenkin otsikko kertoo, että keskustelun aiheena on Valtiatar Gabriella, niin olisi tietty hyvä, että keskustelu, jos sille on jotain annettavaa, oli hänestä. Toki joillakin on pakonomainen tarve keskustella ilman asiaa.

Niin. Juuri tuotahan minä tässä sanoin jo ekassa viestissäni, että nyt taisi toiselle turskalle tulla rapsa väärästä Gabriellasta, mutta ehkä tämä sitten oli aiheeseen kuulumatonta  :laught:
Otsikko: Vs: Valtiatar Gabriella tre
Kirjoitti: Nupezu - Toukokuu 24, 2026, 19:50:55
juu pahoittelut, kävi sekaannus