SeksiSaitti

Seksisaitti => Ajankohtaisia uutisia => Aiheen aloitti: Ribbeli - Toukokuu 09, 2026, 20:38:26

Otsikko: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Ribbeli - Toukokuu 09, 2026, 20:38:26


  Reilu 6v sitten vakuuteltiin,ettei Suomessa tarvitse olla huolissaan Koronaviruksesta.
  Miten sitten kävikään..levisi Suomeen,niin kuin muualle maailmaan..

  Entä nyt Hantaviruksen tultua esiin,niin kuin Koronavirus..

  Oletko huolissasi Hantaviruksen leviämisestä?
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Viveca - Toukokuu 09, 2026, 20:43:54
No en todellakaan ole. En ole sairastanut koronaakaan vielä. Enkä ottanut onneksi ainuttakaan piikkiäkään.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Kalamaja - Toukokuu 09, 2026, 20:48:42
Olen yhtä paljon huolissani kuin BSE:stä, sika- ja lintuinfluenssasta, apinarokosta, koronasta kaikkine kreikkalaisten aakkosten variantteineen jne. eli en tippaakaan.

Luontoäiti vaan tekee parhaansa hillitäkseen ylikansoittumista.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Ribbeli - Toukokuu 09, 2026, 21:06:49
No en todellakaan ole. En ole sairastanut koronaakaan vielä. Enkä ottanut onneksi ainuttakaan piikkiäkään.
Voisko sanoa,sinulla on käynyt flaksi,kun et ole saanut koronavirus tartuntaa👍
Minulla oli kaksi tartuntaa,joka vei haju ja makuaistin..
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Viveca - Toukokuu 09, 2026, 21:15:17
^^Oon panostanut hyvään vastustuskykyyn 👌 Viime talvenakin olin pöpöjen ympäröimänä.. mm. kaikki työkaverit sairasti jos jonkinlaista flunssaa, jotkut useampaan kertaan. Itse ainut, joka pysyi terveenä.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Lifti - Toukokuu 09, 2026, 21:39:30
En ole. Huolissaan oleminen ei auta yhtään mihinkään, ei vaikka olisi kymmenen tuntia joka päivä huolissaan.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Ribbeli - Toukokuu 09, 2026, 21:55:12
^^Oon panostanut hyvään vastustuskykyyn 👌 Viime talvenakin olin pöpöjen ympäröimänä.. mm. kaikki työkaverit sairasti jos jonkinlaista flunssaa, jotkut useampaan kertaan. Itse ainut, joka pysyi terveenä.
👏👏👏👍🫶
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: velihopea - Toukokuu 09, 2026, 22:29:12
Mökki oli talven jäljiltä aikalailla hiirenpaskassa - tai jos tarkkoja ollaan, metsämyyrän - joten ihan kotimaiseen hantavirukseen tuli varmaan kontaktia maskista ja nitriilihanskoista huolimatta. Vasta osa mökistä siivottu. Puumala-virus kun on myös hantavirus ja myös vittumaisten pienjyrsijöiden levittämä.
No, lapsuudesta asti on noita metsämyyrän/hiiren paskoja mökillä ollut, joten ehkä on immuniteetti myyräkuumeelle olemassa 🙄

Maailmalla kohua herättänyt hantavirusepidemia ei huoleta lainkaan. Ei ole tulossa uutta koronaa.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Aapeli60 - Toukokuu 09, 2026, 22:57:03
Ei kyllä huoleta, eikä oikeestaan mikään muukaan. Tulee mitä tulee, sen mukaan mennään.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Merkonomi - Toukokuu 09, 2026, 23:11:39
Oikeastaan olisi vain hyvä jos joku uusi pandemia vähän putsaisi pöytää. Saatais tää saakelin eläkepommikin perattua.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: stuuliah - Toukokuu 10, 2026, 01:31:35
En ole. Kyseessä ei ole mikään uusi virus ja asiantuntijat tietävät, miten se käyttäytyy. Ei ole mitään syytä uskoa, että tästä syntyisi uutta pandemiaa. Risteilyalus nyt vain sattui olemaan erinomainen erinomainen leikkikenttä huonosti leviävälle virukselle (alhainen R0). Andes-viruksella ei ole myöskään samanlaista muuntumiskykyä kuin koronalla oli (tai on, koska näitä eri variantteja myllää edelleen).

Korona pääsi leviämään niin tehokkaasti, koska se muuntui koko ajan, oli niin tarttuva ja tarttui myös ilman oireita. Nyt ei ole kyse mistään sellaisesta.

En muuten tiennyt, että rakas myyräkuumeemme kuuluu hantaviruksiin (Puumala-virus), koska en ole aiemmin perehtynyt asiaan. Me ollaankin Euroopan hantaviruksen kunkku, heh. Maailman tasolla hävitään vakavimmille versioille, onneksi.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Villerius - Toukokuu 10, 2026, 08:06:28
Olen aivan kauhuissani.  :laught:
Aivan ensteks pitää koko uusimaa sulkea ja varsinkaan möjeille ei pidä mennä. Maskipakko pitää aloittaa ja hantaviruspassi pitää teettää. Unohdin, että sata piikkiä pitää ottaa.... :laught:
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Ahmattilainen - Toukokuu 10, 2026, 10:54:59
En ole huolissani. Viruksia tulee ja viruksia menee. Hyvän immuniteettisuojan omaava ihminen pärjää sen minkä pärjää elämän tuoksinassa.  Ne, jotka olivat ottaneet MRNA-rokotteen, ovat ehkä hieman hieman heikommalla tässä elämän lotossa. Johonkin me kuitenkin kuollaan.

Sääli, että tällaisia "pandemioita' käytetään vallankäytön välineinä.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Hessut - Toukokuu 14, 2026, 00:31:28
No en todellakaan ole. En ole sairastanut koronaakaan vielä. Enkä ottanut onneksi ainuttakaan piikkiäkään.
Samma häär.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Hottis puuma - Toukokuu 14, 2026, 15:10:49
Ei ehdi joka pöpöstä olemaan huolissaan. Niitä tulee ja menee, omalla toiminnalla pystyy paljon vaikuttamaan vastustuskykyyn.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Pekonen - Toukokuu 14, 2026, 15:51:00
En ole huolissani hantaviruksesta vaan ihmisten typeryydestä jos aletaan panikoimaan taas ja tyhjentämään marketteja vessapaperista.
Seuraava hallitus saa viruksesta taas hyvän tekosyyn rahan törsäämiselle.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: JuliaK - Toukokuu 14, 2026, 17:02:37
Pienintäkään ajatusta en aio tälle uhrata. Sama pätee jääkiekkoon ja euroviisuihin.
Otsikko: Vs: Oletko huolestunut hantaviruksesta?
Kirjoitti: Merkonomi - Toukokuu 18, 2026, 20:15:12
Täytyy myöntää että hieman huolestuttaa ebolaviruksen uusi variantti, joka leviää Kongossa. Nyt olisi syytä varautua ettei tämä pääse leviämään Eurooppaan.

"Itä-Afrikassa leviää nyt ebolan tyyppi, johon ei ole rokotetta eikä lääkehoitoa

Maailman terveysjärjestö julisti ebolan kansain­väliseksi kansanterveys­uhaksi"

https://yle.fi/a/74-20226623