SeksiSaitti
Viihde ja kevennykset => Pelit => Aiheen aloitti: Ribbeli - Toukokuu 09, 2026, 09:27:13
-
Jos saat 13/13, olet todellinen elektroniikkaguru.
Varmaan saitilta löytyy henkilöitä jotka ovat käyttäneet erilaisia elektronisia laitteita 80-luvulla.
Testaa kuin pärjäät laitevisassa.
Itse sain kaikki oikein.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000010882855.html
-
Yksi meni väärin, se puhelimen paino, muuten oli kyllä iisi biisi
-
Näin 70 luvulla syntyneelle oli naurettavan typerän helppo.
-
Näin 70 luvulla syntyneelle oli naurettavan typerän helppo.
Näin hiukan varttuneempana selvitin kaikki oikein..
Mikä mahto olla sun tulos?
-
Gen-X muistaa. 13/13
-
12/13, liian nuori tietämään tuota puhelimen painoa...
-
13/13, joo, olen jo vanha.
-
Näin 70 luvulla syntyneelle oli naurettavan typerän helppo.
Näin hiukan varttuneempana selvitin kaikki oikein..
Mikä mahto olla sun tulos?
No kyllä 13/13 osui oikeaan
-
Puhelimen paino meni väärin. Muuten tosiaan helppo visakisa näin nuoremmallekin.
-
13/13, ei pöllömmin
-
13/13, ”all too easy” - kuten Darth Vader sanoi.
-
13/13 - olisin pistänyt puhelimen painon muuten väärin, mutta veikkasin tämän ketjun perusteella toista vastausta... - Hyvinhän nuo muut tiesi ja muisti.