SeksiSaitti

Viihde ja kevennykset => Pelit => Aiheen aloitti: Ribbeli - Toukokuu 09, 2026, 09:27:13

Otsikko: Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun laitteet!
Kirjoitti: Ribbeli - Toukokuu 09, 2026, 09:27:13

   Jos saat 13/13, olet todellinen elektroniikka­guru.
   Varmaan saitilta löytyy henkilöitä jotka ovat käyttäneet erilaisia elektronisia laitteita 80-luvulla.

   Testaa kuin pärjäät laitevisassa.
   Itse sain kaikki oikein.

   https://www.is.fi/digitoday/art-2000010882855.html
Otsikko: Vs: Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun laitteet!
Kirjoitti: Avaruusmies - Toukokuu 09, 2026, 09:42:35
Yksi meni väärin, se puhelimen paino, muuten oli kyllä iisi biisi
Otsikko: Vs: Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun laitteet!
Kirjoitti: Tunnustautuja - Toukokuu 09, 2026, 09:52:14
Näin 70 luvulla syntyneelle oli naurettavan typerän helppo.
Otsikko: Vs: Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun laitteet!
Kirjoitti: Ribbeli - Toukokuu 09, 2026, 22:03:15
Näin 70 luvulla syntyneelle oli naurettavan typerän helppo.
Näin hiukan varttuneempana selvitin kaikki oikein..
Mikä mahto olla sun tulos?
Otsikko: Vs: Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun laitteet!
Kirjoitti: Villerius - Toukokuu 10, 2026, 10:06:20
Gen-X muistaa. 13/13
Otsikko: Vs: Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun laitteet!
Kirjoitti: JämeräpartainenInsinööri - Toukokuu 10, 2026, 14:41:06
12/13, liian nuori tietämään tuota puhelimen painoa...
Otsikko: Vs: Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun laitteet!
Kirjoitti: Pataässä - Toukokuu 10, 2026, 16:28:46
13/13, joo, olen jo vanha.
Otsikko: Vs: Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun laitteet!
Kirjoitti: Tunnustautuja - Toukokuu 10, 2026, 16:48:06
Näin 70 luvulla syntyneelle oli naurettavan typerän helppo.
Näin hiukan varttuneempana selvitin kaikki oikein..
Mikä mahto olla sun tulos?

No kyllä 13/13 osui oikeaan
Otsikko: Vs: Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun laitteet!
Kirjoitti: Mustelmann - Toukokuu 10, 2026, 17:07:42
Puhelimen paino meni väärin. Muuten tosiaan helppo visakisa näin nuoremmallekin.
Otsikko: Vs: Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun laitteet!
Kirjoitti: toloppanen - Toukokuu 10, 2026, 19:18:54

13/13, ei pöllömmin
Otsikko: Vs: Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun laitteet!
Kirjoitti: guuguuman - Toukokuu 10, 2026, 20:21:33
13/13, ”all too easy” - kuten Darth Vader sanoi.
Otsikko: Vs: Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun laitteet!
Kirjoitti: RobertLey - Toukokuu 11, 2026, 05:11:10
13/13 - olisin pistänyt puhelimen painon muuten väärin, mutta veikkasin tämän ketjun perusteella toista vastausta... - Hyvinhän nuo muut tiesi ja muisti.