SeksiSaitti
Keskustelua paikkakunnittain => Helsinki/pääkaupunkiseutu => Aiheen aloitti: Entto - Elokuu 19, 2024, 20:14:24
-
HelmiHKI (https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;u=25155) iski albumikuvillaan.
Kävinpä minäkin tapaamassa tätä hymyilevää, kaunista naista.
KIKillä sovittiin treffit.
Parkkipaikka löytyi lähistöltä.
Ovikoodilla yläkertaan ja olipa todellinen GFE vastaanotto.
Olin otettu.
Todellinen Helmi, vakkariainesta.
Pitäkääpä hyvänä, minäkin pidin.
Entto suosittelee, vahvasti. 👍👍👍👍👍
-
Kiitos tapaamisesta ja rapsasta! Lämmitit mieltä tässä iltateetä siemaillessa :-*
-
Olin isolla kirkolla käymässä muiden asioiden puitteissa ja kruunasin samalla viikonloppuni tapaamalla tämän Helsingin Helmin. Ennakkoviestintä jo lupaili hyvää ja rentoa, hymyntäyteistä gfe:tä sainkin nautiskella täyden tunnin verran. Oli hauskaa, intiimiä, kuumaa ja kiihkeää. Myönnän, että ehkä hieman ihastuin 🤭
-
Olin isolla kirkolla käymässä muiden asioiden puitteissa ja kruunasin samalla viikonloppuni tapaamalla tämän Helsingin Helmin. Ennakkoviestintä jo lupaili hyvää ja rentoa, hymyntäyteistä gfe:tä sainkin nautiskella täyden tunnin verran. Oli hauskaa, intiimiä, kuumaa ja kiihkeää. Myönnän, että ehkä hieman ihastuin 🤭
Kiitos kauniista sanoistasi :inlove: Seuraavaan kertaan :kiss:
-
Mistäs Helmin löytää ::)
-
Mistäs Helmin löytää ::)
Toisinaan naapurin ilmon kautta, mutta koska olen ensin opiskelija ja vasta sitten kaikkea muuta, on se melko harvoin esillä :)
-
miten voin ottaa sinuun yhteyttä? Haluaisin tavata. En löytänyt mainosta naapurisivustolta
-
Aivan uskomaton nuori nainen 😘
Kaikkea mitä mies voi toivoa😋
-
Aivan uskomaton nuori nainen 😘
Kaikkea mitä mies voi toivoa😋
Kiitos, ihanasti sanottu 🥰🥹
-
Olen usamman kerran vieraillut Helmin luona. Itseäni Helmissä ihastuttaa hänen luonnollinen kauneus sekä ihana iloinen luonne.
Itse otin ensimmäisen kerran yhteyttä Helmiin tämän saitin kautta yksityisviestillä jonka jälkeen siirryimme viestittelemään sähköpostilla. Viestittely on aina ollut erittäin helppoa.
Vierailuilla läheltä on aina löytynyt hyvin parkkipaikkoja.
Herrasmiehenä en voi kertoa mitä tapaamisilla tapahtuu, mutta hymyssä suin olen aina neidon luota poistunut. Tuntuu siltä että mitä enemmän Helmiin tutustuu, sitä kiihkeämmiksi tapaamiset muodostuu.
Viime viikkoisesta tapaamisesta poistuin lämpimään Helsingin kevätiltaan jälleen kerran onneni kukkuloilla.
-
Kiitos ihana! :inlove: :kiss:
-
Täytyy käydä moikkaamassa joskus jos tähdet osuvat kohdilleen :inlove:
-
Aina yhtä ihana Helmi johon on tullut jo vähän riippuvaiseksi :inlove:
Kaunis,luonnollinen oikea helmi nuori nainen.
Harmi vaan kun on lomalla😥
-
Kävin eilen taas moikkaamassa Helmeä (oli muuten Helmen nimipäivä). On hän niin ihana ja lämmin.
Todella itsestään huoltapitävä ihana nuori nainen. Kasvoiltaan todella kaunis ja keho on naisellinen. ihanan pehmeä iho.
Keho on JUURI oikeanlainen ei todellakaan lihava. mutta ei myöskään häiritsevän laiha.
Aidot luomu-rinnat :inlove:
Helmi on myös fiksu nuori nainen. Jonka kanssa on ihan mukavaa jutustella.
Tekee näitä tapaamisia työnsä sekä opiskelun ohella.
Vahva suositus. Tosin pitää harvakseltaan ilmoitusta näkyvillä. Taitaa ns: vakkareita varailla häntä sopivasti. Itse kuulun myös näihin. :headbang:
-
Olen vähän kade. Pari kertaa onnistunut tapaamaan ja onhan Helmi on kyllä ihan helmi.
-
Onkohan kyseessä sama helmi kuin nyt ilmo aktiivinen re:ssä
-
^ Ei ole sama
-
Onkohan kyseessä sama helmi kuin nyt ilmo aktiivinen re:ssä
RE:ssä olevasta oli rapsantynkää täällä (https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,14297.msg399398.html#msg399398).
On muuttanut hinnoitteluaan rapsantekohetkestä, alaspäin.
HelmiHKIä voin edelleen suositella.
Luomutyttö makuuni.
-
Kävin eilen taas moikkaamassa Helmeä (oli muuten Helmen nimipäivä). On hän niin ihana ja lämmin.
Todella itsestään huoltapitävä ihana nuori nainen. Kasvoiltaan todella kaunis ja keho on naisellinen. ihanan pehmeä iho.
Keho on JUURI oikeanlainen ei todellakaan lihava. mutta ei myöskään häiritsevän laiha.
Aidot luomu-rinnat :inlove:
Helmi on myös fiksu nuori nainen. Jonka kanssa on ihan mukavaa jutustella.
Tekee näitä tapaamisia työnsä sekä opiskelun ohella.
Vahva suositus. Tosin pitää harvakseltaan ilmoitusta näkyvillä. Taitaa ns: vakkareita varailla häntä sopivasti. Itse kuulun myös näihin. :headbang:
Kiitos sekä tapaamisesta, että ketjun virkistämisestä :kiss:
Ei ole tosiaan hirveän montaa kertaa tainnut ilmoitus olla aktiivisena tämän vuoden puolella, ehkäpä pitää laittaa taas lähiaikoina :D
-
Tuli käytyä tänään Helmin luona ja oli kyllä kaikkien kehujen arvoinen ja vielä enemmän ☺️. Parasta GFE:tä mitä olen koskaan saanut. Ja oli kiva vielä rupatella lopuksi niitä näitä. Ihana nainen, ei voi muuta sanoo! ❤️
-
Miten helmihki sitten saa yhteyttä?
-
Tuli käytyä tänään Helmin luona ja oli kyllä kaikkien kehujen arvoinen ja vielä enemmän ☺️. Parasta GFE:tä mitä olen koskaan saanut. Ja oli kiva vielä rupatella lopuksi niitä näitä. Ihana nainen, ei voi muuta sanoo! ❤️
Kiitos :kiss: :inlove:
-
Miten helmihki sitten saa yhteyttä?
Päivittämällä naapurisivun hakua oikeaan aikaan ja ottamalla yhteyttä siellä mainittuja väyliä pitkin :) Muu elämä pitää niin kiireisenä, etten esimerkiksi täällä kerkeä vastata yksityisviesteihin.
Vink vink: esimerkiksi juhannusviikon jälkeen kannattaa sitä sivua tutkailla :inlove: