Uutiset:

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 5
1
Turku / Vs: Turku Carmen
« Uusin viesti kirjoittanut tuska76 tänään kello 01:08:55 »
Onko tällä vastaanotto Kakolassa?
Halisissa kait

Laittoi ilmeisesti lopetusviestin naapuriin.

Ja nyt on taas tehty paluu   :laught:

Odotetusti "paluu" nopeasti, tainnut nyt viimesen vuoden sisään lopettaa kolme-neljä kertaa, ilmoituksen ollessa pois päivän-kaks.

Kävin tossa helmikuulla kylässsä. Vähän epäsiistin oloinen nainen, kovin värikäs meikki. Vaaatteet pois, muna suuhun, noin 20 sekuntia muna suussa, panohommiin. Meinasin kielellä lirvauttaa samalla kun muna oli suussa, mutta silakkamarkkinat tuli ensimmäisenä mieleen, niin jäi lipasematta, vaikka silakan ystävä olenkin. Tässä kyllä hinta kohtaa laadun, Carmenilla kohtuullisen edullinen hinta, mutta priimaa sillä on turha odottaa, kassien pikatyhjennykseen välttää, jos vaan saa kiinni, välillä vastauksissa voi kestää.
2
Olohuone / Vs: Mitä mietit tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut joey_t tänään kello 00:25:42 »
Tapaus jossa kaksi neitoa tekee duoa mutta samaan aikaan tapaavat myös yksittäin. Olkoonkin että duon hinta on usein kai hieman edullisempi kuin molempien neitojen yksittäistapaamisten summa niin mitenkähän seuraavaan suhtauduttaisiin.
Varaisi samaan aikaan ajan kummallekin neidolle yksittäistapaamiseen ja yllättäisi sitten paikan päällä että heh, tässä olisi nyt tarkoitus kimppailla. Pieni pränkki siis.

Vai vertaavatkohan neidot numeroita? Vai onkohan jopa niin että eivät ota molemmille yksittäistapaamista samaan aikaan jos bunkkaavat samassa asunnossa?
3
Olohuone / Vs: Ja nyt soi
« Uusin viesti kirjoittanut Everlasting tänään kello 00:15:58 »
Alesso - Heroes (we could be) ft. Tove Lo

https://www.youtube.com/watch?v=a7SouU3ECpU
4
Kaatopaikka / Vs: Mitä katsot TV:stä tällä hetkellä?
« Uusin viesti kirjoittanut Thor Patsas tänään kello 00:03:28 »
The Mask

Vaihteeksi jotain älyvapaata. Jim Carrey ei ole suosikkinäyttelijöitäni mutta muistelisin että tämä tai Ace Ventura taisi olla hänen läpimurtoleffansa. Olipas Cameron Diaz kaunis näihin aikoihin.
5
Maksullinen seksi / Vs: mikä on ammattimaisuutta seksiä myydessä?
« Uusin viesti kirjoittanut Miira N eilen kello 23:34:21 »
Itse tosiaan pidän tietystä amatöörimäisyydestä. Minuun tekee vaikutuksen rento jutustelu, spontaani halailu ja riittävä esileikki ennen yhdyntää, eikä yritä laukaista minua mahdollisimman nopeasti. Ainakin itselläni tunnelma latistuu, kun palveluntarjoaja on suihkun aikana riisunut vaatteensa ja makoilee alasti sängyllä. Yhdynnän aikana feikkaaminen on yksi merkki kohti ammattimaisuutta ja liukuhihnaa.

Tämä on omasta mielestäni ammattimaisuutta (paitsi riisuminen etukäteen, jätän sen asiakkaan päätettäväksi). Nyt lähdin oikeastaan ajattelemaan, että mikä on "hyvää" amatöörimäisyyttä, koska yleensä kehitys kokemuksen karttuessa on ylöspäin ja "amatöörillä", jolla on ollut vähemmän asiakkaita, on lähtökohtaisesti vähemmän kokemusta toimia eri tilanteissa. En itse koe, että kenenkään pitää määritellä mitään termejä, mutta ajatusleikin ketjun hengessä.

Minun on vaikea nähdä, miksi kukaan ei haluaisi tavata "ammattilaista", joka on oikeasti asiakaspalvelun huippuasiantuntija, koska kuten Markku tuossa kuvaili, kaikki nuo oikeasti kuuluvat myös ammattilaisen palveluun. Toki ammattilaisella todennäköisemmin aikataulu ja pitää tiukemmin kiinni rajoistaan, mutta  ne ovat mielestäni neutraaleja asioita, eivät negatiivisia.
6
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut Thor Patsas eilen kello 23:32:48 »
Se että ne jotka nauravat toisten kirjoitusvirheille tekevätkin myös itse niitä. Kuten tässä...

^mikä on muslumaani?

Pitäisiköhän sinun Googlettaa niin saat vastauksen? 😉
7
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut velihopea eilen kello 23:15:03 »
^ Oisko se sama kuin lusmumaani ::)
8
Turku / Vs: BBW naiset
« Uusin viesti kirjoittanut tiikerikolli eilen kello 23:00:21 »
Kuumat puumat vois olla myös jos isoista naisista pitää.Mutta toi että palveluntarjoaja lähettää omatoimisesti viestejä, ei kuuluisi asiaan. Itse olen yhdeltä hyvältä mimmiltä pyytänyt viestin whatsappiin silloin kun hän on turkuun tulossa. Näin on homma käynyt, toki olen arkistoinut sen viestin ja whatsap äänettömälle säännöllisesti niin ei puoliso kuule eikä kysele.
9
Kaatopaikka / Vs: Mitä katsot TV:stä tällä hetkellä?
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava eilen kello 22:54:48 »
Kovan Viikon Ilta.

K7, J5: Budjettipäällikkö poseeraa

Jukka Lindström summaa viikon uutiset apujoukkonaan näyttelijä-käsikirjoittaja Niina Lahtinen, toimittaja Robert Sundman ja koomikko Eeva Vekki. Vieraana Pirjo Heikkilä.

https://areena.yle.fi/1-76736859
10
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori eilen kello 22:51:12 »
Mutta mikä on muslumaani?  ;D
11
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori eilen kello 22:50:17 »
Miksei muuten työtön jos saa pienen pestin, niin voisi merkata anomukseen vain työttömät päivät joista saisi korvauksen ja pitää työpätkästä saadut rahat ilman että se vähentää työttömyyskorvausta?

Sehän lisäisi tätä kotimaista kulutusta, kun ihminen joka saa vain onnettoman korvauksen, jonka kuitenkin käyttää kokonaan, niin olisi hieman enemmän käytettävissä.
Ja kaikki menisi kuitenkin kulutukseen..
Eka kappale on kysymys ja ideana naiivi. Työttömyyspäiväraha takaa työttömälle tietyn ansiotason kuukaudessa. Maksetaan kai vähän yli 37€ päivässä viideltä päivältä viikossa joka tekee vähän alle 800€/kk. Jos tienaat vaikka 500€ kolmessa päivässä, se vaikuttaa kuukausikorvaukseen aika lailla eikä niin että sulta otettaisiin vain 3x37€.

Jälkimmäinen kappale on vasemmisto-oppia puhtaimmillaan. Kulutus kasvaa kun pientuloisille ihmisille annetaan rahaa ilman mitään vastiketta. Ratkaisu on työn tekeminen, ei rahanjakelu sinne tänne.

Tiedän kyllä että se tienattu vähentää korvausta, kysymys olikin että miksi.
Miksi se kurjuus pitää maksimoida, ettei vaan pääse tienaamaan liikaa vai?
No eihän ne tuet mitään tienaamista olekaan, vaan tukiahan maksetaan tai ainakin pitäisi maksaa vain silloin kun EI tienaa työllään.
12
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut joey_t eilen kello 22:44:34 »
Miksei muuten työtön jos saa pienen pestin, niin voisi merkata anomukseen vain työttömät päivät joista saisi korvauksen ja pitää työpätkästä saadut rahat ilman että se vähentää työttömyyskorvausta?

Sehän lisäisi tätä kotimaista kulutusta, kun ihminen joka saa vain onnettoman korvauksen, jonka kuitenkin käyttää kokonaan, niin olisi hieman enemmän käytettävissä.
Ja kaikki menisi kuitenkin kulutukseen..
Eka kappale on kysymys ja ideana naiivi. Työttömyyspäiväraha takaa työttömälle tietyn ansiotason kuukaudessa. Maksetaan kai vähän yli 37€ päivässä viideltä päivältä viikossa joka tekee vähän alle 800€/kk. Jos tienaat vaikka 500€ kolmessa päivässä, se vaikuttaa kuukausikorvaukseen aika lailla eikä niin että sulta otettaisiin vain 3x37€.

Jälkimmäinen kappale on vasemmisto-oppia puhtaimmillaan. Kulutus kasvaa kun pientuloisille ihmisille annetaan rahaa ilman mitään vastiketta. Ratkaisu on työn tekeminen, ei rahanjakelu sinne tänne.

Tiedän kyllä että se tienattu vähentää korvausta, kysymys olikin että miksi.
Miksi se kurjuus pitää maksimoida, ettei vaan pääse tienaamaan liikaa vai?

Sanoin kyllä jossain että siinä olet oikeassa, että työn tekeminen on ratkaisu, mutta kun ei niitä töitä vaan ilmesty lisää, päinvastoin...  kannattaisi ottaa vaikka muutaman tunnin töitä viikossa, jos saisi fyrkat käyttöön ilman vähennyksiä
Koitan sanoa asian vielä kerran ja selkeästi. Jos saat työstäsi palkkaa, vaikka vähän, et tarvitse maksimimäärää avustusta. Työstä se raha pitää saada ensisijaisesti.
13
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava eilen kello 22:43:20 »
^^puhutaanpa asioista niiden oikeilla nimillä. Fidesz on äärioikeistolainen puolue.
14
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut FortySexN2 eilen kello 22:42:59 »
Näyttää siltä että Orbanin Fidesz on häviämässä Unkarin vaalit. Politicon koonnin mukaan Tiszan johtaa 9 prosentilla, siis noin 800 000 äänestäjällä. Analyytikot kommentoivat, ettei Orbanin sanoma enää uppoa nuoriin ja kaupunkilaisiin. Vaikka media on kohtalaisesti Orbanin hanskassa, sen sisältöä hallitsee turvallisuuspalvelun kähmintä Fideszin hyväksi ja riippumattomissa medioissa ulkoministerin Szijjártón yhteydenpito ja raportointi Venäjän Lavroville. Puhelujen sävy on outo, Szijjártó on alisteinen, liehakoi ja puhuu kuin esimiehelleen.

On siis pieni mahdollisuus, että Unkari palaa EU- ja Nato-ruotuun. Vaalit ovat kuitenkin vielä kahden viikon päästä edessä ja Orbán voi myös nousta suostaan. Fidesz on kuitenkin peukaloinut maan vaalijärjestelmän itselleen suosiolliseksi, sillä on mediakenttä hallinnassa ja ylivoimainen julkisuus.

Näyttää siltä että Tiszan saisi 136 paikkaa Orbanin Fidesz 56. Orban on jo onnitellut Magyaria voitosta. Hieno asia Euroopalle.
15
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Merkonomi eilen kello 22:40:47 »
Nyt se on varmaa. Orban voi pakata kamansa.  :headbang: Unkari valitsi kahdesta paskasta vaihtoehdosta vähemmän paskan. Pääasia, että äärioikeisto otti tuossa myös maailmanlaajuisesti pataansa ja maailmanjärjestykseen saadaan edes jotain vakautta. EU:ssakin saadaan päätöksiä helpommin aikaiseksi.

Odotellaan, että millaisen raivokohtauksen Trump tuosta saa kun yksi Putinin tukijoista Euroopassa tippui orrelta.

Äärioikeistolle (Mi Hazánk puolueelle) on tämänhetkisen tilanteen mukaan menossa seitsemän paikkaa. Orbania luonnehtisin  enemmänkin puhtaaksi konservatiivi-populistiksi.
16
Olohuone / Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Uusin viesti kirjoittanut Pertti Ström eilen kello 22:38:00 »
Party in Budapest :drinking:
17
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut Merkonomi eilen kello 22:35:06 »
Musulmaani on vanhahtava, persiasta (mosalmān) suomen kieleen tullut nimitys muslimille. Sana tarkoittaa samaa kuin muslimi, eli rättipää.
18
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut molopää eilen kello 22:34:44 »
Miksei muuten työtön jos saa pienen pestin, niin voisi merkata anomukseen vain työttömät päivät joista saisi korvauksen ja pitää työpätkästä saadut rahat ilman että se vähentää työttömyyskorvausta?

Sehän lisäisi tätä kotimaista kulutusta, kun ihminen joka saa vain onnettoman korvauksen, jonka kuitenkin käyttää kokonaan, niin olisi hieman enemmän käytettävissä.
Ja kaikki menisi kuitenkin kulutukseen..
Eka kappale on kysymys ja ideana naiivi. Työttömyyspäiväraha takaa työttömälle tietyn ansiotason kuukaudessa. Maksetaan kai vähän yli 37€ päivässä viideltä päivältä viikossa joka tekee vähän alle 800€/kk. Jos tienaat vaikka 500€ kolmessa päivässä, se vaikuttaa kuukausikorvaukseen aika lailla eikä niin että sulta otettaisiin vain 3x37€.

Jälkimmäinen kappale on vasemmisto-oppia puhtaimmillaan. Kulutus kasvaa kun pientuloisille ihmisille annetaan rahaa ilman mitään vastiketta. Ratkaisu on työn tekeminen, ei rahanjakelu sinne tänne.

Tiedän kyllä että se tienattu vähentää korvausta, kysymys olikin että miksi.
Miksi se kurjuus pitää maksimoida, ettei vaan pääse tienaamaan liikaa vai?

Sanoin kyllä jossain että siinä olet oikeassa, että työn tekeminen on ratkaisu, mutta kun ei niitä töitä vaan ilmesty lisää, päinvastoin...  kannattaisi ottaa vaikka muutaman tunnin töitä viikossa, jos saisi fyrkat käyttöön ilman vähennyksiä

19
Trans / Vs: Lana Farez
« Uusin viesti kirjoittanut jaakko6669 eilen kello 22:33:43 »
Onko Lanasta tuoreita kokemuksia? Lieneekö edelleen kyseenalainen taso palvelussa?
20
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava eilen kello 22:31:22 »
Nyt se on varmaa. Orban voi pakata kamansa.  :headbang: Unkari valitsi kahdesta paskasta vaihtoehdosta vähemmän paskan. Pääasia, että äärioikeisto otti tuossa myös maailmanlaajuisesti pataansa ja maailmanjärjestykseen saadaan edes jotain vakautta. EU:ssakin saadaan päätöksiä helpommin aikaiseksi.

Odotellaan, että millaisen raivokohtauksen Trump tuosta saa kun yksi Putinin tukijoista Euroopassa tippui orrelta.
21
Ajankohtaisia uutisia / Vs: Aamulehti: Yhä useammat opiskelijat myyvät seksiä myös Tampereella
« Uusin viesti kirjoittanut basti eilen kello 22:25:31 »
      .
22
Pelit / Vs: Assosiaatiopeli
« Uusin viesti kirjoittanut Morjens eilen kello 22:16:24 »
Tippa tappoi - renttu
23
Olohuone / Vs: Ja nyt soi
« Uusin viesti kirjoittanut Everlasting eilen kello 22:13:25 »
Joo. Noista kummastakin löytyy YouTubesta 1 hour versio.
24
Ajankohtaisia uutisia / Vs: Aamulehti: Yhä useammat opiskelijat myyvät seksiä myös Tampereella
« Uusin viesti kirjoittanut Pupu7000 eilen kello 22:07:38 »
Ymmärrän aivan hyvin, ettei jokainen kykene myymään seksipalveluja, eikä jokaisen tarvitsekaan. Jos itsestä tuntuu, että kynnys on liian suuri, sitä tulee kuunnella ja kunnioittaa. Samalla on turhaa verrata itseään heihin jotka myyvät seksipalveluja olettaen, että muilla on helpompaa kuin itsellä, koska itse ei siihen halua ryhtyä eikä pysty samaan. Silloin on yritettävä keksiä itselleen jotakin muuta, eikä kannata tehdä muiden asioista keppihevosia omien tuntemustensa kanssa kulkemiseen.

Tämä on osaltani viimeinen kommenttini tähän ketjuun.
25
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava eilen kello 22:06:41 »
^mikä on muslumaani?
26
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut Pertti Ström eilen kello 22:00:08 »
^ Naurattaa siksi, että V×näjää pidetään trumpilaisten keskuudessa jonain turvapaikkana kristityille valkoihoisille perusarvoja kunnioittaville tyypeille.

Missä musulmaani. Siellä ongelma.
27
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut joey_t eilen kello 21:59:09 »
Miksei muuten työtön jos saa pienen pestin, niin voisi merkata anomukseen vain työttömät päivät joista saisi korvauksen ja pitää työpätkästä saadut rahat ilman että se vähentää työttömyyskorvausta?

Sehän lisäisi tätä kotimaista kulutusta, kun ihminen joka saa vain onnettoman korvauksen, jonka kuitenkin käyttää kokonaan, niin olisi hieman enemmän käytettävissä.
Ja kaikki menisi kuitenkin kulutukseen..
Eka kappale on kysymys ja ideana naiivi. Työttömyyspäiväraha takaa työttömälle tietyn ansiotason kuukaudessa. Maksetaan kai vähän yli 37€ päivässä viideltä päivältä viikossa joka tekee vähän alle 800€/kk. Jos tienaat vaikka 500€ kolmessa päivässä, se vaikuttaa kuukausikorvaukseen aika lailla eikä niin että sulta otettaisiin vain 3x37€.

Jälkimmäinen kappale on vasemmisto-oppia puhtaimmillaan. Kulutus kasvaa kun pientuloisille ihmisille annetaan rahaa ilman mitään vastiketta. Ratkaisu on työn tekeminen, ei rahanjakelu sinne tänne.
28
Ajankohtaisia uutisia / Vs: Aamulehti: Yhä useammat opiskelijat myyvät seksiä myös Tampereella
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori eilen kello 21:45:49 »
tai sit miehetkin imis sitä munaa jos markkinoita olis?

opiskelijoita on tampereella useita kymmeniä tuhansia, noin sata (artikkelin mukaan) seksiä myyvää opiskelijaa on siinä porukassa aika mitättömän pieni osuus. ehkäpä siitä ei nyt siis kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä naisten ja miesten eroista ja työmoraalista.

sivumennen sanoen, veikkaisin ihan puhtaalla mututuntumalla ja aivan perseestä revityllä arvauksella että samankokoinen osuus opiskelevista miehistä hankkii pimeät lisätienestinsä pienimuotoisella sivubisneksellä myymällä vaikka nuuskaa, vaporisaattoreita tai huumeita. naiset harvemmin säätää, se on aika miehistä bisnestä se.

Hetero miesopiskelijoilla ei ole samanlaista vaihtoehtoa helppoon ja nopeaan rahaan, kuin naisopiskelijoilla. Jos mies haluaa nopeaa ja helppoa rahaa, niin vaihtoehtona on lähinnä rikollisuus (huumeet ym.) ja siitä todennäköisesti häkki heilahtaa jossain vaiheessa tai joutuu kohtaamaan raakaa väkivaltaa tai pääsee hengestään. Ainakin itselläni olisi ollut kohtalainen kynnys myydä peppua opiskelijana jollekin Keijolle, mieluummin olisin asunut vaikka sillan alla. Jonkin verran jo elämää nähneenä sitä edelleen välillä ihmettelee, miten suuri seksuaalinen valta parikymppisellä naisella on ja miten kipeää sen menettäminen hieman myöhemmin tekee.

tämä alkaa nyt tosiaan mennä vähän ohi ketjun alkuperäisestä aiheesta, mutta väittäisin ihan oman elämänkokemuksen perusteella että aika merkittävä osa tällasista sivubisneksistä on aika viatonta ja vaaratonta pilvenkasvatusta, ja harvemmin siitä joutuu vankilaan tai kohtaa väkivaltaakaan :)
"viatonta ja vaaratonta pilvenkasvatusta."
🤣🤣🤣
29
Ajankohtaisia uutisia / Vs: Aamulehti: Yhä useammat opiskelijat myyvät seksiä myös Tampereella
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori eilen kello 21:43:27 »
tai sit miehetkin imis sitä munaa jos markkinoita olis?

opiskelijoita on tampereella useita kymmeniä tuhansia, noin sata (artikkelin mukaan) seksiä myyvää opiskelijaa on siinä porukassa aika mitättömän pieni osuus. ehkäpä siitä ei nyt siis kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä naisten ja miesten eroista ja työmoraalista.

sivumennen sanoen, veikkaisin ihan puhtaalla mututuntumalla ja aivan perseestä revityllä arvauksella että samankokoinen osuus opiskelevista miehistä hankkii pimeät lisätienestinsä pienimuotoisella sivubisneksellä myymällä vaikka nuuskaa, vaporisaattoreita tai huumeita. naiset harvemmin säätää, se on aika miehistä bisnestä se.

Hetero miesopiskelijoilla ei ole samanlaista vaihtoehtoa helppoon ja nopeaan rahaan, kuin naisopiskelijoilla. Jos mies haluaa nopeaa ja helppoa rahaa, niin vaihtoehtona on lähinnä rikollisuus (huumeet ym.) ja siitä todennäköisesti häkki heilahtaa jossain vaiheessa tai joutuu kohtaamaan raakaa väkivaltaa tai pääsee hengestään. Ainakin itselläni olisi ollut kohtalainen kynnys myydä peppua opiskelijana jollekin Keijolle, mieluummin olisin asunut vaikka sillan alla. Jonkin verran jo elämää nähneenä sitä edelleen välillä ihmettelee, miten suuri seksuaalinen valta parikymppisellä naisella on ja miten kipeää sen menettäminen hieman myöhemmin tekee.

Seksipalvelujen myyjän seksuaalisen suuntautumisen kohteet eivät läheskään aina ole samaa sukupuolta kuin ne ihmiset, jotka ostavat häneltä palveluja. Oletus, jossa miehille seksiä myyvä mies olisi homo tai edes bi, on väärä.
Kuten sanottu, on se vaan iso kynnys heteromiehelle alkaa myymän seksiä miehille. Todella harva siihen pystyy.

Usein myös oletetaan miesten kanssa seksiä harrastavien naisten olevan heteroita tai sitten bi-seksuaaleja silloin, kun tekevät kimppaa naisten kanssa.
Naisille se vaan on helpompaa, sen kun lyö liukkarit toosaan. Mies taas lähtökohtaisesti tarvitsee erektion voidakseen myydä seksiä. Tai  no, tietysti jos antaa porata itseään /cseen niin sekin voi riittää. Mutta on se vaan ihan h-e-l-e-v-e-t-i-n iso kynnys heteromiehelle. Niin kuin jo joku sanoikin, että asuisi mieluummin vaikka sillan alla.  Sä pupu et vaan tajua tätä jos/kun et ole (hetero)mies.
30
Ajankohtaisia uutisia / Vs: Aamulehti: Yhä useammat opiskelijat myyvät seksiä myös Tampereella
« Uusin viesti kirjoittanut häkkisen isa eilen kello 21:42:55 »
tai sit miehetkin imis sitä munaa jos markkinoita olis?

opiskelijoita on tampereella useita kymmeniä tuhansia, noin sata (artikkelin mukaan) seksiä myyvää opiskelijaa on siinä porukassa aika mitättömän pieni osuus. ehkäpä siitä ei nyt siis kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä naisten ja miesten eroista ja työmoraalista.

sivumennen sanoen, veikkaisin ihan puhtaalla mututuntumalla ja aivan perseestä revityllä arvauksella että samankokoinen osuus opiskelevista miehistä hankkii pimeät lisätienestinsä pienimuotoisella sivubisneksellä myymällä vaikka nuuskaa, vaporisaattoreita tai huumeita. naiset harvemmin säätää, se on aika miehistä bisnestä se.

Hetero miesopiskelijoilla ei ole samanlaista vaihtoehtoa helppoon ja nopeaan rahaan, kuin naisopiskelijoilla. Jos mies haluaa nopeaa ja helppoa rahaa, niin vaihtoehtona on lähinnä rikollisuus (huumeet ym.) ja siitä todennäköisesti häkki heilahtaa jossain vaiheessa tai joutuu kohtaamaan raakaa väkivaltaa tai pääsee hengestään. Ainakin itselläni olisi ollut kohtalainen kynnys myydä peppua opiskelijana jollekin Keijolle, mieluummin olisin asunut vaikka sillan alla. Jonkin verran jo elämää nähneenä sitä edelleen välillä ihmettelee, miten suuri seksuaalinen valta parikymppisellä naisella on ja miten kipeää sen menettäminen hieman myöhemmin tekee.

tämä alkaa nyt tosiaan mennä vähän ohi ketjun alkuperäisestä aiheesta, mutta väittäisin ihan oman elämänkokemuksen perusteella että aika merkittävä osa tällasista sivubisneksistä on aika viatonta ja vaaratonta pilvenkasvatusta, ja harvemmin siitä joutuu vankilaan tai kohtaa väkivaltaakaan :)
31
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava eilen kello 21:33:44 »
^siinä oli Orpon ja Purran lääkkeet luoda 100 000 uutta työtöntä. Seuraava hallitus eli SDP, vasemmisto, Keskusta ja RKP peruu ison osan Orpon ja Purran virheistä. Korjattavaa riittää, mutta ainakin osa saadaan tehtyä neljässä vuodessa. Kokemusta on Sipilän hallituksen raunioiden jälkeiseltä ajalta ja silloinkin saatiin pahimmat vauriot oikeiston jäljiltä korjattua.
32
Ajankohtaisia uutisia / Vs: Aamulehti: Yhä useammat opiskelijat myyvät seksiä myös Tampereella
« Uusin viesti kirjoittanut Pupu7000 eilen kello 21:30:36 »
tai sit miehetkin imis sitä munaa jos markkinoita olis?

opiskelijoita on tampereella useita kymmeniä tuhansia, noin sata (artikkelin mukaan) seksiä myyvää opiskelijaa on siinä porukassa aika mitättömän pieni osuus. ehkäpä siitä ei nyt siis kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä naisten ja miesten eroista ja työmoraalista.

sivumennen sanoen, veikkaisin ihan puhtaalla mututuntumalla ja aivan perseestä revityllä arvauksella että samankokoinen osuus opiskelevista miehistä hankkii pimeät lisätienestinsä pienimuotoisella sivubisneksellä myymällä vaikka nuuskaa, vaporisaattoreita tai huumeita. naiset harvemmin säätää, se on aika miehistä bisnestä se.

Hetero miesopiskelijoilla ei ole samanlaista vaihtoehtoa helppoon ja nopeaan rahaan, kuin naisopiskelijoilla. Jos mies haluaa nopeaa ja helppoa rahaa, niin vaihtoehtona on lähinnä rikollisuus (huumeet ym.) ja siitä todennäköisesti häkki heilahtaa jossain vaiheessa tai joutuu kohtaamaan raakaa väkivaltaa tai pääsee hengestään. Ainakin itselläni olisi ollut kohtalainen kynnys myydä peppua opiskelijana jollekin Keijolle, mieluummin olisin asunut vaikka sillan alla. Jonkin verran jo elämää nähneenä sitä edelleen välillä ihmettelee, miten suuri seksuaalinen valta parikymppisellä naisella on ja miten kipeää sen menettäminen hieman myöhemmin tekee.

Seksipalvelujen myyjän seksuaalisen suuntautumisen kohteet eivät läheskään aina ole samaa sukupuolta kuin ne ihmiset, jotka ostavat häneltä palveluja. Oletus, jossa miehille seksiä myyvä mies olisi homo tai edes bi, on väärä. Usein myös oletetaan miesten kanssa seksiä harrastavien naisten olevan heteroita tai sitten bi-seksuaaleja silloin, kun tekevät kimppaa naisten kanssa. Näinhän ei aina ole, vaan asia voi olla kuinka tahansa. Eikä se toisaalta edes kenellekään kuulu, ellei suuntautumisestaan halua itse puhua.
33
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Kellopeliappelsiini eilen kello 21:28:07 »

Kerrohan vielä, mitkä nykyisen hallituksen toimet ovat lisänneet työttömyyttä?

Valitse ihan vapaasti, työpaikkoja luvattiin 100 000 ja jos sinne on matkaa n. 200 000 niin ei vissiin toimet oikein onnistuneet?
No sinähän sen totuuden kerroit, niin mainitse nyt edes yksi nykyisen hallituksen toimenpide, jolla uusia työttömiä on tullut sanotaan nyt helppo 3000 henkilöä? Yksi toimenpide.

Heitetään levypallo takaisin, kun sä tykkäät saivarrella.. Kerro nyt sinä millä hallitus on lisännyt työllisyyttä?

Luvut kyllä kertoo ihan muuta

työmarkkinoiden joustavoittaminen
työttömyysturvan kiristäminen
työn verotuksen keventäminen ja
työvoiman saatavuuden vahvistaminen

Siinähän niitä, haluatko tarkemman listan.
Valitettavasti tämän hallituskauden aikana näiden marjoja ei päästä nauttimaan, mutta ei niitä seuraava hallitus tule perumaankaan.

Edelleen odotan vastausta, vai oletko
a) tuuleen huutelija
b) et ymmärrä mistä puhut
34
Pelit / Vs: Sanapeli
« Uusin viesti kirjoittanut Morjens eilen kello 21:27:35 »
Rubiini - nimikyltti
35
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava eilen kello 21:26:26 »
Optimistisen hyvältä näyttää toi Unkarin vaalien tilanne. Puolen yön aikaan pitäisi olla jo jotain tuloksia ja saatetaan voida toivottaa Unkari takaisin Eurooppaan.
36
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Kellopeliappelsiini eilen kello 21:20:12 »
Miksei muuten työtön jos saa pienen pestin, niin voisi merkata anomukseen vain työttömät päivät joista saisi korvauksen ja pitää työpätkästä saadut rahat ilman että se vähentää työttömyyskorvausta?

Sehän lisäisi tätä kotimaista kulutusta, kun ihminen joka saa vain onnettoman korvauksen, jonka kuitenkin käyttää kokonaan, niin olisi hieman enemmän käytettävissä.
Ja kaikki menisi kuitenkin kulutukseen..

Meinaat että ilman tsekkausta ihminen on niin rehellinen että ilmoittaa tuosta vain päivät joilta ei nosta t-korvausta. Jep.

Taidat ennemminkin viitata ns kansalaispalkkaan, joka maksettaisiin kaikille oli töissä tai ei.
37
Länsi-Suomi / Vs: Tipp Topp Vaasassa
« Uusin viesti kirjoittanut Hector eilen kello 21:19:19 »
Hyvin säilyneet kypsät naiset kiinnostaa aina, millä nimimerkillä ilmoittelee tällä hetkellä? Kun en naapurista löytänyt :sheep:



Edit.
Olisko "Kivan merkeissä Turku" ?
38
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut molopää eilen kello 21:19:03 »

Hoh hoijaa...

No saihan hallitus kotimarkkinat(kin) jumiin paasaamalla kuinka kusessa ollaan.
Ihmiset lopetti kulutuksen ja alkoi säästämään "pahan päivän" varalle.
ja sitten Orvon hallitus ihmettelee kuinka näin kävi...

Hohhoijaa, epätoivosta paasaaminen on, kuten penaattori.jo edellä kertoi, opposition oma tuote.

Vitut. Valtionvelka-pelottelupropaganda ja "jälkipolvien maksettavaksi" -retoriikka on yksinomaan oikeiston tuote.

Tässä opposition retoriikkaa, oleppa hyvä

“Työttömyyskriisi”
“Suomi velkaantuu historiallisen paljon”
“Koulutus ja sote ajetaan alas”
“Rikkaiden suosiminen, tavallisten suomalaisten kurittaminen”

Kaikki nämähän johtuu, yllätys yllätys,  hallituksen toimista.
39
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Kellopeliappelsiini eilen kello 21:16:52 »

Hoh hoijaa...

No saihan hallitus kotimarkkinat(kin) jumiin paasaamalla kuinka kusessa ollaan.
Ihmiset lopetti kulutuksen ja alkoi säästämään "pahan päivän" varalle.
ja sitten Orvon hallitus ihmettelee kuinka näin kävi...

Hohhoijaa, epätoivosta paasaaminen on, kuten penaattori.jo edellä kertoi, opposition oma tuote.

Vitut. Valtionvelka-pelottelupropaganda ja "jälkipolvien maksettavaksi" -retoriikka on yksinomaan oikeiston tuote.

Tässä opposition retoriikkaa, oleppa hyvä

“Työttömyyskriisi”
“Suomi velkaantuu historiallisen paljon”
“Koulutus ja sote ajetaan alas”
“Rikkaiden suosiminen, tavallisten suomalaisten kurittaminen”
40
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut molopää eilen kello 21:14:31 »
Miksei muuten työtön jos saa pienen pestin, niin voisi merkata anomukseen vain työttömät päivät joista saisi korvauksen ja pitää työpätkästä saadut rahat ilman että se vähentää työttömyyskorvausta?

Sehän lisäisi tätä kotimaista kulutusta, kun ihminen joka saa vain onnettoman korvauksen, jonka kuitenkin käyttää kokonaan, niin olisi hieman enemmän käytettävissä.
Ja kaikki menisi kuitenkin kulutukseen..

41
Olohuone / Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Uusin viesti kirjoittanut Kielimies eilen kello 21:14:18 »
Sain kesä-autooni vaihdelaatikon korjattua juuri kun ilmat alkaa suosimaan ajelua,auto on vuosimallia 1973 ei jenkki. :headbang:
42
Helsinki/pääkaupunkiseutu / Vs: Pk-seudun parhaat suihinottajat
« Uusin viesti kirjoittanut Kinnaman eilen kello 21:10:07 »
Pakko todeta tännekin, että Sallavantaabbw on omasta mielestä ehdottomasti paras imuttelija, jolla olen käynyt  :blowjob:. Osaa ottaa sopivan ahnaasti, bj on mukavan märkä ja katse erittäin kiihottava. Muutenkin äärimmäisen mukava daami kyseessä  :).
43
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut molopää eilen kello 21:06:08 »

Kerrohan vielä, mitkä nykyisen hallituksen toimet ovat lisänneet työttömyyttä?

Valitse ihan vapaasti, työpaikkoja luvattiin 100 000 ja jos sinne on matkaa n. 200 000 niin ei vissiin toimet oikein onnistuneet?
No sinähän sen totuuden kerroit, niin mainitse nyt edes yksi nykyisen hallituksen toimenpide, jolla uusia työttömiä on tullut sanotaan nyt helppo 3000 henkilöä? Yksi toimenpide.

Heitetään levypallo takaisin, kun sä tykkäät saivarrella.. Kerro nyt sinä millä hallitus on lisännyt työllisyyttä?

Luvut kyllä kertoo ihan muuta
44
Kinky/Fetissit / Vs: rear naked choke ja vastaavat otteet femdom touhuissa
« Uusin viesti kirjoittanut Custavidus eilen kello 21:06:03 »
Keiden escorttien kanssa olette rear naked chokea tehneet?
45
Rentoutuminen/hieronnat / Vs: Helmin salat
« Uusin viesti kirjoittanut ValkKost eilen kello 21:01:27 »
Nettisivut helminsalat.fi. Tuolta bongasin.
46
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut ThomasDundee eilen kello 20:52:39 »

Hoh hoijaa...

No saihan hallitus kotimarkkinat(kin) jumiin paasaamalla kuinka kusessa ollaan.
Ihmiset lopetti kulutuksen ja alkoi säästämään "pahan päivän" varalle.
ja sitten Orvon hallitus ihmettelee kuinka näin kävi...

Hohhoijaa, epätoivosta paasaaminen on, kuten penaattori.jo edellä kertoi, opposition oma tuote.

Vitut. Valtionvelka-pelottelupropaganda ja "jälkipolvien maksettavaksi" -retoriikka on yksinomaan oikeiston tuote.
47
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut ThomasDundee eilen kello 20:45:10 »
Moskovassa asuu 1,5 - 3 miljoonaa muslimia ;D

Miksi tämä naurattaa? Islaminuskoista väestöä on asunut nyky-Venäjän alueella jo noin 1000 vuotta. Muslimiväestö on ollut merkittävä ja näkyvä osa Venäjän keisarikunnan ja Neuvostoliiton, sekä jossain määrin myös nyky-Venäjän identiteettiä. Suuri osa Venäjän keisarikunnan ja Neuvostoliiton perinteisesti islaminuskoisista alueista ovat itsenäistyneet omiksi valtioikseen Neuvostoliiton kaaduttua, mutta eivät kaikki. Venäjällä asuu edelleen kymmeniä miljoonia islaminuskoisia, enkä näe mitään erikoista siinä, että heistä pari miljoonaa asuu Moskovassa, kaupungin väkiluku kun on yli 10 miljoonaa.
48
Olohuone / Vs: Ja nyt soi
« Uusin viesti kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri eilen kello 20:44:24 »

Kyllä, kummatkin. Ovat vaan niin lyhyitä, että hankalaa.

Hierontamusiikin tapauksessa olisi hyvä löytää yli tunnin kestävä biisi ... joo, itseään toistava, mutta se on plussaa tässä.
49
Ajankohtaisia uutisia / Vs: Aamulehti: Yhä useammat opiskelijat myyvät seksiä myös Tampereella
« Uusin viesti kirjoittanut Markku eilen kello 20:38:58 »
tai sit miehetkin imis sitä munaa jos markkinoita olis?

opiskelijoita on tampereella useita kymmeniä tuhansia, noin sata (artikkelin mukaan) seksiä myyvää opiskelijaa on siinä porukassa aika mitättömän pieni osuus. ehkäpä siitä ei nyt siis kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä naisten ja miesten eroista ja työmoraalista.

sivumennen sanoen, veikkaisin ihan puhtaalla mututuntumalla ja aivan perseestä revityllä arvauksella että samankokoinen osuus opiskelevista miehistä hankkii pimeät lisätienestinsä pienimuotoisella sivubisneksellä myymällä vaikka nuuskaa, vaporisaattoreita tai huumeita. naiset harvemmin säätää, se on aika miehistä bisnestä se.

Hetero miesopiskelijoilla ei ole samanlaista vaihtoehtoa helppoon ja nopeaan rahaan, kuin naisopiskelijoilla. Jos mies haluaa nopeaa ja helppoa rahaa, niin vaihtoehtona on lähinnä rikollisuus (huumeet ym.) ja siitä todennäköisesti häkki heilahtaa jossain vaiheessa tai joutuu kohtaamaan raakaa väkivaltaa tai pääsee hengestään. Ainakin itselläni olisi ollut kohtalainen kynnys myydä peppua opiskelijana jollekin Keijolle, mieluummin olisin asunut vaikka sillan alla. Jonkin verran jo elämää nähneenä sitä edelleen välillä ihmettelee, miten suuri seksuaalinen valta parikymppisellä naisella on ja miten kipeää sen menettäminen hieman myöhemmin tekee.
50
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Kellopeliappelsiini eilen kello 20:32:39 »

Hoh hoijaa...

No saihan hallitus kotimarkkinat(kin) jumiin paasaamalla kuinka kusessa ollaan.
Ihmiset lopetti kulutuksen ja alkoi säästämään "pahan päivän" varalle.
ja sitten Orvon hallitus ihmettelee kuinka näin kävi...

Hohhoijaa, epätoivosta paasaaminen on, kuten penaattori.jo edellä kertoi, opposition oma tuote.
51
Turku / Vs: Turku Carmen
« Uusin viesti kirjoittanut tiikerikolli eilen kello 20:31:49 »
Kyllä Carmen noin ulkoiselta olemukselta eli vartalolta ihan kelpo olisi mutta vääränlainen palveluasenne tyyliin homma pakkopullana äkkiä loppuun ja rahat kelpaa vain kouraan,niin ei semmoisella tyylillä kauan homma toimi. Parempia kun on moniamuita  tarjolla naapurinkin sivulla niin ei huonoon palveluntarjoajaan kukaan rahoja viitsi haaskata.Muutamia muitakin on  naapurin ja realin sivuilla joilla on Carmenin asenne.
52
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Kellopeliappelsiini eilen kello 20:30:34 »
Suomen lisääntynyt työttömyys on pelkästään ja yksinomaan tämän hetken istuvan hallituksen syy ja aikaansaannos. Ihan turhaa siitä lähtä muita syyttämään.

Koska tiedät totuuden, niin mainitse nykyisen hallituksen aikaansaannos, jonka takia työttömyys on lisääntynyt.
53
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Kellopeliappelsiini eilen kello 20:29:12 »

Kerrohan vielä, mitkä nykyisen hallituksen toimet ovat lisänneet työttömyyttä?

Valitse ihan vapaasti, työpaikkoja luvattiin 100 000 ja jos sinne on matkaa n. 200 000 niin ei vissiin toimet oikein onnistuneet?
No sinähän sen totuuden kerroit, niin mainitse nyt edes yksi nykyisen hallituksen toimenpide, jolla uusia työttömiä on tullut sanotaan nyt helppo 3000 henkilöä? Yksi toimenpide.
54
Olohuone / Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Uusin viesti kirjoittanut JulianMiesNokia eilen kello 20:27:36 »
Suomi voitti jääspeedwayn joukkuemaailmanmestaruuden 💪 Nyt on kova 🍾💪🇫🇮
55
Olohuone / Vs: Mitä teet juuri nyt?
« Uusin viesti kirjoittanut Villerius eilen kello 20:18:33 »
Vetäydyn unten maille.
56
Olohuone / Vs: Ja nyt soi
« Uusin viesti kirjoittanut Everlasting eilen kello 20:17:19 »
57
Olohuone / Vs: Ja nyt soi
« Uusin viesti kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri eilen kello 20:03:11 »

^ Tämä voisi itseasiassa toimia hierontamusiikkina (tjsp.). Hyvä nosto 13 vuoden takaa. Ei ehkä kaikille (itse tykkään orientalismi/shamaani tyyppisestä), mutta, tässä on oikea tempo.
Tuosta kappaleesta tulee itselleni mieleen jotkut kaikkein intensiivisimmät videopelien musiikit tai niiden remixit.

https://www.youtube.com/watch?v=k0_MB1n_SFY

Tuo sen sijaan ei toimi hierontamusiikkina  ;D
58
Olohuone / Vs: Ja nyt soi
« Uusin viesti kirjoittanut Everlasting eilen kello 20:00:13 »

^ Tämä voisi itseasiassa toimia hierontamusiikkina (tjsp.). Hyvä nosto 13 vuoden takaa. Ei ehkä kaikille (itse tykkään orientalismi/shamaani tyyppisestä), mutta, tässä on oikea tempo.
Tuosta kappaleesta tulee itselleni mieleen jotkut kaikkein intensiivisimmät videopelien musiikit tai niiden remixit.

https://www.youtube.com/watch?v=k0_MB1n_SFY
59
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut joey_t eilen kello 19:57:59 »
Tuo suojaosahan tarkoitti, että sait tienata hieman ylimääräistä tuon todella pienen peruskorvauksen lisäksi.
Ymmärrän hyvin jos ei halua tehdä vastaavaa enää ja odotella kuinka kauan kestää, kun saavat laskettua korvauksen pienuuden ja milloin saisivat sen maksettua.
Kun kuitenkaan tekemällä näitä osa-aikaisia pätkiä ei ole toivoakaan, että saisi siitä vakio työpaikan.
En ymmärrä miksi se piti poistaa, ilmeisesti kokoomuksen tarkoitus on vain kurjistaa työttömän elämää mahdollisimman paljon (No tämähän on jo nähty)

Joey_t on siinä oikeassa, että työtä tekemällä päästään nousuun, mutta kun hallituksen toimet on vaan lisänneet työttömyyttä, niin ei vaan ole niitä töitä mitä suurin osa työttömistä kyllä haluaisi tehdä.
Ainahan on joitain siipiveikkoja joka systeemissä, mutta ei niitä tässä maassa ole satojatuhansia.
Käydäänpäs tämä läpi. 300€/kk suojaosa tarkoittaa sitä että saat tienata 300€/kk ilman että se leikkaa päivärahaasi joka lienee noin 700€/kk. Tarkkoja lukemia ei ole esittää mutta ajatus lienee siihen suuntaan että jos suojaosaa ei ole, 300€/kk leikkaa päivärahaasi tyyliin 150€ joten tuon satunnaistyön tuotto heikkenee. Kun tuo suojaosa poistettiin, joku ministeri kertoi että havaintojen mukaan nuo satunnaistyötä vastaanottaneet työttömät olivat suuressa määrin kieltäytyneet satunnaistöistä kun niiden tulo ylitti 300€/kk, siihen asti oli kelvannut.

Ja en kyllä lähtisi arvostelemaan lyhytaikaisia pätkätöitäkään. Kuka tahansa työtön voi ilmoittautua kotipaikkakuntansa sijaisrekisteriin koululle tekemään opettajan taikka koulunkäyntiohjaajan sijaisuuksia, sote-alalle tai varhaiskasvatukseen. Jos teet sinne muutamia lyhyitä sairausloman sijaisuuksia, voi olla että sinulle tarjoutuu tilaisuus pidempään, vaikka puolen vuoden tms sijaisuuteen. Lisäksi asian henkinen ja sosiaalinen merkitys vain kotona olevalle työttömälle on suuri. On aina parempi vaihtoehto tehdä vaikka lyhyitä sijaisuuksia kuin olla vain kotona työttömänä. Ja nämä tällaiset työpaikat eivät näy avoimina työpaikkoina tilastoissa, niitä kuitenkin kokoajan on.

Kun suojaosa poistettiin, Ylelläkin oli juttuja joissa ihmiset kertoivat kuinka he eivät enää voineet vastaanottaa työtä kun taloudellinen hyöty pieneni. Kaikki pitäisi aina saada ilmaiseksi ja jos ei saa niin se on hallituksen syy? Miksi ihmiset eivät vain voi ottaa itse vastuuta omastaa elämästään sen sijaan että valittavat kotona ja äänestävät vasemmistoa?

Ja vielä tämä. Kun työtön palauttaa työttömyystietonsa Kelalle vai mille lie virastolle palauttaakin, jos hän merkitsee joka päivän kohdalle "TYÖTÖN", korvaus tulee hetimiten ilman viranomaistarkasteluja. Mutta jos kaavakkeessa lukee yhdenkin päivän osalta "TYÖSSÄ", byrokratia tarkastelee kaavaketta ja maksuun tulee viivettä. En tiedä miten suojaosan ollessa voimassa asia oli, tuliko viivettä myös silloin kun töissä oli käyty ja työtulo oli ollut alle 300€? Tämä on yksityiskohta ja harmia tuottava ongelma joskin siitä päästäisiin eroon tulorekisterin tms menetelmän avulla. Työttömyyskorvaus voitaisiin maksaa vaikka joka kuun 5. päivä ja tietokoneohjelma voisi tsekata edellisen kuun tulot jonka perusteella maksettaisiin päiväraha aina ajallaan. Tulotiedothan on jo verottajalla, siitä olisivat kopioitavissa tulorekisteriin. Joko tietokoneohjelmalla automaattisesti ellei haluttaisi lisää virkakyöstejä tekemään asia käsin.
60
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Pekonen eilen kello 19:56:15 »
Suomen lisääntynyt työttömyys on pelkästään ja yksinomaan tämän hetken istuvan hallituksen syy ja aikaansaannos. Ihan turhaa siitä lähtä muita syyttämään.
🤣🤣🤣
Päivän paras!
Eipä silti, en lähde nykyhallitustakaan ylistämään, ei niistä ollut tätä suomalaista virkamiesrälssiä kaatamaan saati pistämään vauhtia talouden rattaisiin. Säästöjä pienituloisimpien selkänahasta ja lisää sääntelyä vaan. Säästetään kaikki hengiltä. Orpolapsia ja Purralta puuttuu oikea näkemys kuinka saataisiin Suomi pelastettua ja pakkoraossa vaan etsitään säästöjä jotka kuristavat vähäinenkin orastavan talouskasvun. Olisi tarvittu paljon järeämpiä toimia mutta eihän korppi korpin silmää noki.
Mutta kyllähän se oli Marinin katastrofihallitus joka tämän sotkun pisti alunperin pystyyn. On ihan turha väittää mitään muuta.
Valtion menoja lisättiin 41 miljardilla joista 23 miljardia pysyviä. Kelvoton sote-uudistus. Lisäksi jaettiin rahaa ulkomaille kuin strösseleitä. Uniper ja koronaelvytys...
Onneksi Norjassa on fiksumpaa porukkaa kuin Suomessa. Ei ole samanlaisia apinoita säätämässä. Täällä on hyvä olla.
61
Turku / Vs: Turku Carmen
« Uusin viesti kirjoittanut molopää eilen kello 19:45:05 »
Onko tällä vastaanotto Kakolassa?

Soittamallahan se selviää, jos vastaa puhelimeen...

62
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut molopää eilen kello 19:42:48 »
^Eiköhän se ole oppositio joka sitä maailmanloppua on paasannut...

 :laught:

63
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori eilen kello 19:36:57 »
^Eiköhän se ole oppositio joka sitä maailmanloppua on paasannut...
64
Olohuone / Vs: Ja nyt soi
« Uusin viesti kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri eilen kello 19:35:13 »

^ Tämä voisi itseasiassa toimia hierontamusiikkina (tjsp.). Hyvä nosto 13 vuoden takaa. Ei ehkä kaikille (itse tykkään orientalismi/shamaani tyyppisestä), mutta, tässä on oikea tempo.
65
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut molopää eilen kello 19:29:54 »

Kerrohan vielä, mitkä nykyisen hallituksen toimet ovat lisänneet työttömyyttä?

Valitse ihan vapaasti, työpaikkoja luvattiin 100 000 ja jos sinne on matkaa n. 200 000 niin ei vissiin toimet oikein onnistuneet?
No tämähän ei ole johtunut hallituksen toimista, kuten hyvin tiedät.

Syitä ovat mm.
- Ukrainan sota
- ammattiliittojen änkyröinti
- yleinen maailmanpoliittinen epävakaus
- koronan vaikutuksistakin kärsitään vieläkin

Hoh hoijaa...

No saihan hallitus kotimarkkinat(kin) jumiin paasaamalla kuinka kusessa ollaan.
Ihmiset lopetti kulutuksen ja alkoi säästämään "pahan päivän" varalle.
ja sitten Orvon hallitus ihmettelee kuinka näin kävi...
66
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori eilen kello 19:27:02 »
^No kyllä sen näin täyttyy varmaan olla kun sinä niin sanot.  ::) 

Oli niin vankat perustelutkin taas.  8)
67
Olohuone / Vs: Ja nyt soi
« Uusin viesti kirjoittanut Everlasting eilen kello 19:26:29 »
68
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava eilen kello 19:24:31 »
Suomen lisääntynyt työttömyys on pelkästään ja yksinomaan tämän hetken istuvan hallituksen syy ja aikaansaannos. Ihan turhaa siitä lähtä muita syyttämään.
69
Turku / Vs: Turku Carmen
« Uusin viesti kirjoittanut Paksujulli eilen kello 19:20:39 »
Onko tällä vastaanotto Kakolassa?
70
Rentoutuminen/hieronnat / Vs: Helmin salat
« Uusin viesti kirjoittanut Kulli kuutamolla eilen kello 19:17:12 »
-Missä ilmoittelee?
-Mikä osio?
-Minkä ikäinen?
-Jne...
71
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut Lifti eilen kello 19:13:55 »
^ Ja joka vitun kerta kun olen off seasonilla....löydän itseni tästä saatanan hiilarikierteestä :laught:

Älkää tehkö kuten minä teen, tehkää kuten sanon, vai miten se meni...
72
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori eilen kello 19:13:24 »

Kerrohan vielä, mitkä nykyisen hallituksen toimet ovat lisänneet työttömyyttä?

Valitse ihan vapaasti, työpaikkoja luvattiin 100 000 ja jos sinne on matkaa n. 200 000 niin ei vissiin toimet oikein onnistuneet?
No tämähän ei ole johtunut hallituksen toimista, kuten hyvin tiedät.

Syitä ovat mm.
- Ukrainan sota
- ammattiliittojen änkyröinti
- yleinen maailmanpoliittinen epävakaus
- koronan vaikutuksistakin kärsitään vieläkin
73
Rentoutuminen/hieronnat / Bella Massage Tikkurila.
« Uusin viesti kirjoittanut Ratto_Poika eilen kello 19:11:37 »
Kovin on aggressiivinen mainostus tällä hieromolla. Onko kokemusta tarjoaako pelkkää hierontaa, vai löytyy extroja? Olisin tuossa vieressä ensi viikolla muutaman päivän, niin olisi helppo käydä. Vaihtoehtoisesti suosituksia tiksin hierojista?
74
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Penaattori eilen kello 19:08:49 »
Tuo suojaosahan tarkoitti, että sait tienata hieman ylimääräistä tuon todella pienen peruskorvauksen lisäksi.
Edelleen saa tienata ylimääräistä ilman, että se leikkaisi tukea kokonaan pois. Yksi tienattu euro leikkaa vain 50c tuesta pois.

Toukokuun alusta muuten on vain yksi tuki, yleistuki, joka korvaa työmarkkinatuen ja peruspäivärahan. Helpottaa keskustelua täällä kun ei tule riitaa termeistä.  ;D
75
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri eilen kello 19:08:18 »
Näläntunteeseen, olen vetänyt itseni ketoosiin kilpaurallani monta kertaa. Sitä on vaikea vastustaa mutta ei mahdotonta ja sitten kun se ketoosi pamahtaa niin mulla ei ole edes oikein nälkä, mikäli on, saan syödä lihaa niin paljon kuin mahaa mahtuu, koska kalorimäärä ei ylitä millään sitä mitä kulutan. Jos vetäisin litran kermajöätelöä salin päälle = mission failed

Jep! Nimenomaan! Juuri noin! Ketoosi (tai muu sellainen systeemi, joka sallii rasvan käytön energialähteenä, sen sijaan että olisi "hiilaria pitää syödä / ei voi polttaa rasvaa koska ollaan hiilarimoodissa / nälkä / hiilaria pitää syödä ..."

76
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut molopää eilen kello 19:06:07 »

Kerrohan vielä, mitkä nykyisen hallituksen toimet ovat lisänneet työttömyyttä?

Valitse ihan vapaasti, työpaikkoja luvattiin 100 000 ja jos sinne on matkaa n. 200 000 niin ei vissiin toimet oikein onnistuneet?
77
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut Lifti eilen kello 18:58:48 »
^ Ei se mun mielestäni pieleen mennyt. Tosin esittämäni fakta ei muutu.

Näläntunteeseen, olen vetänyt itseni ketoosiin kilpaurallani monta kertaa. Sitä on vaikea vastustaa mutta ei mahdotonta ja sitten kun se ketoosi pamahtaa niin mulla ei ole edes oikein nälkä, mikäli on, saan syödä lihaa niin paljon kuin mahaa mahtuu, koska kalorimäärä ei ylitä millään sitä mitä kulutan. Jos vetäisin litran kermajöätelöä salin päälle = mission failed

Yllättävän moni vetää sen jäätelön, kakkua, karkkia, suklaataateleita, kun nyt pitää palkita itseään epäterveellisellä paskalla joka teki susta alunperin lihavan. Suosittelen että ostavat itsellensä vaikka mitalin jonka pistää vaikka peilin edessä kaulaan tai tekee kanasalaatin ilman majoneesia.
78
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava eilen kello 18:58:39 »
Unkarin valtapuolue voi hävitä ja silti voittaa enemmistön – näin Orbán on muokannut maan vaalijärjestelmää

Useimmat mielipidetiedustelut lupaavat pääministeri Viktor Orbánille selvää vaalitappiota tämän päivän vaaleissa. Silti tulos on kaikkea muuta kuin selvä.

https://yle.fi/a/74-20220162

Just....no ei vissiin vielä mitään aihetta juhlia Orbanin aikakauden päättymistä.
79
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava eilen kello 18:56:00 »
Kokoomuksen jäsenrekisterin peukalointi johti kahden johtohahmon eroamiseen puolue­hallituksesta.

https://yle.fi/a/74-20219999

Eikö kokoomusnuorilla ole varaa maksaa omia jäsenmaksujaan?
80
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri eilen kello 18:53:57 »
Kyse onkin siitä, milloin, ja miksi, näläntunne on "out of sync", ei toimi oikein. Koska, oikeaa nälkää - jota voi kokea vaikka olisi 50kg ylipainoinen, ei voi pitkään vastustaa.

Koska oikea nälkä kertoo siitä, että solutasolla energian saanti ei ole riittävää. Silloin on pakko tehdä jotain, kuten syödä.

Tai säätää mitä ja milloin syö, että ei olisi tuossa tilassa.

Lupasin olla kommentoimatta tästä aiheesta. Hitto. Pieleen meni, tälläkin kertaa.
81
Kaatopaikka / Vs: Mikä nauratti tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri eilen kello 18:52:44 »
Liftin viestiä vähän haluan täsmentää :)

"Jos kulutat enemmän kaloreita kun mitä sisääsi laitat = laihdut

Jos et = lihoat."

Juuri näin. End of story.

Tähän faktaan ei tule muutosta vaikka olisi miljoona syöpää päällekkäin ja rectumi ommeltu umpeen.

Kyse onkin siitä, milloin, ja miksi, näläntunne on "out of sync", ei toimi oikein. Koska, oikeaa nälkää - jota voi kokea vaikka olisi 50kg ylipainoinen, ei voi pitkään vastustaa.

Koska oikea nälkä kertoo siitä, että solutasolla energian saanti ei ole riittävää. Silloin on pakko tehdä jotain, kuten syödä.

Tai säätää mitä ja milloin syö, että ei olisi tuossa tilassa.
82
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut Kellopeliappelsiini eilen kello 18:50:00 »
^ Oikeasti olet sitä mieltä, että joku tahallaan kurjistaa toisten elämää? Jos näin haluttaisiin tehdä, eikö silloin kannattaisi tehdä vähän jämerämpiä konsteja?

Kerrohan vielä, mitkä nykyisen hallituksen toimet ovat lisänneet työttömyyttä?
83
Maksullinen seksi / Vs: mikä on ammattimaisuutta seksiä myydessä?
« Uusin viesti kirjoittanut häkkisen isa eilen kello 18:46:57 »
Ammattimaisuudesta tuli mieleen, että eräs visionäärinen pt haaveili työkämpästä, jossa eteinen on kaakeloitu, suihku samassa tilassa ja painepesuri valmiina. Prosessi on ainakin mietitty loppuun asti. :D

vantaallehan rakennettiin se kerrostalo missä oli kaikissa asunnoissa eteinen ja kylpyhuone samaa märkätilaa tilan säästämiseks! mietin about saman tien kun näin ne uutiset että tossa olis muuten aivan täydellinen bordelli :D
84
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut molopää eilen kello 18:39:00 »
Tuo suojaosahan tarkoitti, että sait tienata hieman ylimääräistä tuon todella pienen peruskorvauksen lisäksi.
Ymmärrän hyvin jos ei halua tehdä vastaavaa enää ja odotella kuinka kauan kestää, kun saavat laskettua korvauksen pienuuden ja milloin saisivat sen maksettua.
Kun kuitenkaan tekemällä näitä osa-aikaisia pätkiä ei ole toivoakaan, että saisi siitä vakio työpaikan.
En ymmärrä miksi se piti poistaa, ilmeisesti kokoomuksen tarkoitus on vain kurjistaa työttömän elämää mahdollisimman paljon (No tämähän on jo nähty)

Joey_t on siinä oikeassa, että työtä tekemällä päästään nousuun, mutta kun hallituksen toimet on vaan lisänneet työttömyyttä, niin ei vaan ole niitä töitä mitä suurin osa työttömistä kyllä haluaisi tehdä.
Ainahan on joitain siipiveikkoja joka systeemissä, mutta ei niitä tässä maassa ole satojatuhansia.
85
Maksullinen seksi / Vs: Miksi käytte maksullisissa?
« Uusin viesti kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri eilen kello 18:38:50 »
Meikäläistä rupeaa sama pano kyllästyttämään viimeistään neljännen kerran jälkeen, oli mukana rakkautta tai ei.

Sitten ... mukana ei ehkä ollut Oikeaa (tm) rakkautta?

Olisinko tähän mennessä pannut vaimoani ehkä ... n. 2000 kertaa? Ja vielä (olettaen että terveyttä riittää jne.) voisi olla jotain 500 kertaa jäljellä tulevaisuudessa ...
86
Turku / Vs: Turku Carmen
« Uusin viesti kirjoittanut molopää eilen kello 18:25:50 »
Laittoi ilmeisesti lopetusviestin naapuriin.

Ja nyt on taas tehty paluu   :laught:


87
Olohuone / Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Uusin viesti kirjoittanut velihopea eilen kello 18:21:36 »
Vanhan moottorikelkan isohko remontti valmistui tänään ja kelkka palkitsi rassaajansa hörähtämällä käyntiin muutaman nykäisyn jälkeen. Seuraavaa talvea odotellessa 🥶 :drinking:
88
Helsinki/pääkaupunkiseutu / Vs: Amelia Kaunis / ameliaxoxo
« Uusin viesti kirjoittanut Jaatinen eilen kello 18:03:10 »
Tapaa max 35v ikäsiä.
89
Kaatopaikka / Vs: Politiikka
« Uusin viesti kirjoittanut joey_t eilen kello 17:48:20 »
Eikö työttömyyspäiväraha ole tarkoitettu vain niille jotka eivät kykene tekemään työtä taikka eivät sellaista saa?

No ei.
Työttömyyspäiväraha on tarkoitettu nimenomaan niille, jotka kykenevät tekemään työtä ja voivat sellaista saada.
Niille, jotka eivät kykene tekemään työtä, kuuluu työkyvyttömyyseläke tai vastaava. Ei työttömyystuki. Ja niille, jotka kykenevät työhön mutta eivät sitä saa, kuuluisi aikuiskoulutustuki, helpottamaan paremmin työllistävän ammatin hankintaa. Ja arvaapa mitä hallitus teki aikuiskoulutustuelle?
Uskon että alan termistö tarkkoine määritelmineen on sinulle tärkeätä ja olet tässä vahvoilla. Tiedän kyllä että hallitus poisti aikuiskoulutustuen.
Mutta itse asiaan, kerropa näkemyksesi. Jos henkilö ei ota vastaan hänelle tarjottua työtä, tuleeko yhteiskunnan maksaa hänelle työttömyyskorvausta taikka muuta vastaavaa sosiaalitukea?

"Työttömyyskorvausta taikka muuta vastaavaa sosiaalitukea" on aika laaja käsite, mutta kyllä, työttömyyskorvausta sellaisessa tapauksessa, jossa työnhakijalle tarjottu työ on täysin sopimaton hänen taitoihinsa ja osaamiseensa.

Ja jos tarkoitat "muulla vastaavalla sosiaalituella" ylipäätään oikeutta ihmisarvoiseen elämään, niin vastaukseni siihenkin on kyllä.
Täällä on nimittäin sosiaaliturva, ja se on hyvinvointiyhteiskunnan tunnusmerkki.
Jos sitä ei arvosta, niin ainahan voi muuttaa omien arvojensa mukaiseen maahan, kuten Putinin Venäjälle tai vaikkapa Trumpin Yhdysvaltoihin. Vaikka Yhdysvaltojen nykyhallinto ei kovin maahanmuuttomyönteinen olekaan, niin kyllä varmasti valkoihoiselle, pohjoismaalaiselle, konservatiivisia arvoja kannattavalle ja työntekoa arvostavalle heteromiehelle paikka löytyy. 
:weightlifting:
No ainakin jossakin vaiheessa työttömyyskorvausta maksettiin eri nimillä: työmarkkinatuki ja peruspäiväraha ja voi olla että muitakin nimikkeitä on ollut. Kaipa se on ollut jotakuinkin samansuuruinen korvaus työttömille jotka ei saa ansiosidonnaista päivärahaa. Voi olla että tätä termistöä on muutettu ja en ole tästä tietoinen mutta tähän liittyy termi "muu vastaava sosiaalituki". Voit tietysti saivarrella noista termeistä tapasi mukaan jos käyttämäni termi ei ole oikea.

Muuten mainitsemani asia liittyy työttömän suojaosuuden poistamiseen. Kun se poistettiin, mediassa oli kertomuksia ihmisistä jotka nyt estyivät vastaanottamasta väliaikaistyötä max 300€/kk koska se leikkasi heidän sosiaalitukeaan siis tuota työttömyyspäivärahaa, millä nimikkeellä sitä sitten maksettiinkin. Minusta ei oikein tunnu siltä että kieltäytyivät "työstä joka on täysin sopimaton hänen taitoihinsa ja osaamiseensa" vaan kieltäytyivät siksi että työn vastaanottaminen ei hyödytä heitä taloudellisesti niin paljoa kuin se olisi hyödyttänyt mikäli suojaosa olisi säilytetty.

Vai tarkoittaako tämä "oikeus ihmisarvoiseen elämään" sitä että jos työnteosta kieltäytyy kun se ei kiinnosta niin ihmisellä on oikeus saada elantonsa valtion pussista eli niiden ihmisten maksamista veroista jotka edelleenkin käyvät töissä? Näinkö te siellä vasemmalla laidalla ajattelette ja toivotatte minun kaltaiset työssäkäyvät ihmiset USA:an, Venäjälle taikka jonnekin?
90
Kaatopaikka / Vs: Mitä katsot TV:stä tällä hetkellä?
« Uusin viesti kirjoittanut Teroterava eilen kello 17:43:35 »
The Voice of Finland, kausi 15 jakaso 22.  :headphones:
91
Pelit / Vs: Sanapeli
« Uusin viesti kirjoittanut jhstone eilen kello 17:43:17 »
napakoru - rubiini
92
Pelit / Vs: Sanapeli
« Uusin viesti kirjoittanut lantti eilen kello 17:38:09 »
jakopäänhihna - napakoru
93
Maksullinen seksi / Vs: Miksi käytte maksullisissa?
« Uusin viesti kirjoittanut Pikkulerssi eilen kello 17:37:29 »
Meikäläistä rupeaa sama pano kyllästyttämään viimeistään neljännen kerran jälkeen, oli mukana rakkautta tai ei.
94
Maksullinen seksi / Vs: Miksi käytte maksullisissa?
« Uusin viesti kirjoittanut Blain eilen kello 17:28:39 »
Ja lutkat nyt vain ovat parhaita panoja.

Voi olla hyviä. Mutta kyllä hyvä seksi parisuhteessa on aivan eri luokkaa. Seksi vaatii toimiakseen toisen tuntemista. Tämän voi saavuttaa hyvän PT:n kanssa pitkän ajan kuluessa, mutta käy kalliiksi ja väitän että silloinkin jää hieman vajaaksi. Parisuhteessa toisen tuntee paremmin ja pystyy tutustumaan kummankin mieltymyksiin niin, että väitän tämän olevan parempi kokonaisuus.

Puhutaan nyt oikeilla termeillä, vaikka rujoja Suomimiehiä ollaankin;
Kun on tunteet mukana (rakkaus), seksi on jotain ihan muuta kuin pelkkä fyysinen akti.

Panoja lutkien kanssa ei voi laittaa edes samaan lauseeseen.
95
Pelit / Vs: Assosiaatiopeli
« Uusin viesti kirjoittanut Pikkulerssi eilen kello 17:27:33 »
Irwin - tippa tappoi
96
Elokuvat/Kirjallisuus/Lehdet / Vs: Minkä leffan katsoit viimeksi?
« Uusin viesti kirjoittanut Mustelmann eilen kello 17:24:42 »
Night Swim

Kun nelihenkinen perhe muuttaa uuteen kotiin, takapihalla oleva suuri uima-allas otetaan heti ahkeraan käyttöön. Sinne on kiva kutsua vieraita ja lisäksi perheen isän lihasrappeuma tuntuu helpottavan kuin lähteestä pumpatussa vedessä olisi mystistä voimaa. Ja niinhän siinä onkin, mutta voimalla on pahempikin ulottuvuus.

Ihan kelvollinen kauhuelokuva, vaikka varsinainen kauhu onkin unohtunut melkein kokonaan pois. Toisaalta uima-allas on vain allas ja vesi vain vettä, olkoonkin että ne toimivat tässä pahuuden välikappaleina.
97
Maksullinen seksi / Vs: Miksi käytte maksullisissa?
« Uusin viesti kirjoittanut DFZZ eilen kello 17:13:13 »
Ja lutkat nyt vain ovat parhaita panoja.

Voi olla hyviä. Mutta kyllä hyvä seksi parisuhteessa on aivan eri luokkaa. Seksi vaatii toimiakseen toisen tuntemista. Tämän voi saavuttaa hyvän PT:n kanssa pitkän ajan kuluessa, mutta käy kalliiksi ja väitän että silloinkin jää hieman vajaaksi. Parisuhteessa toisen tuntee paremmin ja pystyy tutustumaan kummankin mieltymyksiin niin, että väitän tämän olevan parempi kokonaisuus.
98
Pelit / Vs: Assosiaatiopeli
« Uusin viesti kirjoittanut Morjens eilen kello 17:01:51 »
Pohjoismainen ilta - Irwin Goodman
99
Pelit / Vs: Sanapeli
« Uusin viesti kirjoittanut Morjens eilen kello 16:59:20 »
Rimanalittaja - jakopäänhihna
100
Nettideitit/seuranhaku / Vs: Duo Maiju & Lili, etsintäkuulutus!
« Uusin viesti kirjoittanut Gentleman Tampere eilen kello 16:51:08 »
Koitetaanpa vielä, josko leidit vielä löytyisivät.
Sivuja: [1] 2 3 ... 5