Uutiset: Palvelimella suoritetaan ylläpidollisia toimenpiteitä la-su 18.-19.5. yönä alkaen klo 24.

Kirjoittaja Aihe: Kiva ja kiimainen 3-kymppinen yh-äiti Vantaalla  (Luettu 2980 kertaa)

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 234
  • * Kelpo kaveri
Kiva ja kiimainen 3-kymppinen yh-äiti Vantaalla
« : Heinäkuu 13, 2023, 17:10:27 »
Olen aina sanonut että EN halua maksaa Only Fans sivuista, koska ihan samanlaisia kuvia ja videoita näkee miljoonia myös ilmaiseksi.
Aika moni tyttö sanoo myös että voi tavata ja harrastaa seksiä hänen kanssa jos ensin maksaisi hänen Only Fans sivulle rahaa.
No tuntuu kuitenkin kavereitten puheitten perusteella että sitä tilaisuutta ei monen tytön kanssa IKINÄ kuitenkaan tule. No poikkeuksia tietysti on.
Lupaavat vain että voisi tavata jos maksaa OF-tilille, mutta sitten kun haluaa tavata niin "nyt juuri ei oikein sovi".

Kaverini kertoi yhdestä oikein kivasta ja kiimaisesta 3-kymppisestä yh-äidistä Vantaalla jolla on OF-tili jota hän on tavannut muutaman kerran.
Kertoi että tyttö on sanonut että panettaa 24/7 ja ei aina saa niin paljon seksiä kun haluaa. Hänellä on fantasiana myös huoraaminen.
Yhteyttä häneen saa OF-sivujen kautta missä pitäisi esiintyä asiallisesti. Jos kysyy "saaks pilluu" tai "paljonko maksaa" niin luutavasti
hän ei edes vastaa. Minä käyttäydyin kuitenkin niin asiallisesti että pääsin hakemaan hänet yhdestä Vantaa lähiöstä ja menimme
kaverin asuntoon joka on kalustettu mutta vapaa. Voi hyvä LUOJA että tämä tyttö tykkää panna! Saa nuolla ja sormettaa. Hän squirttaa kun tulee
ja saa panna melkein jokaisessa asennossa pitkään, usein ja myös monta kertaa.
Peppua teki minun kanssa koska halusi "kokeilla". Peppua ei voinut panna syvälle, lujaa tai pitkään. On todella liukas pillu ja saa usein orkut ihan oikeasti.
Ei taatusti feikkaa! On muutama tatuointi ja myös läväri. Ei ole ylipainoinen. Oikein todella kiva nainen panna, joten rahat ei TODELLAKAAN mene hukkaan.
Ei ole ahne! Summaa en tähän nyt laita, koska hän määrää itse mitä jokaiselta pyytää.
Hänen Only Fans sivun on: *****
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2023, 19:47:24 kirjoittanut Mummo »

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiva ja kiimainen 3-kymppinen yh-äiti Vantaalla
« Vastaus #1 : Heinäkuu 13, 2023, 17:39:27 »
Pelkkä OF Kuva huutaa jo kiertäkää kaukaa :wanker: Nisti fibat.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 234
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiva ja kiimainen 3-kymppinen yh-äiti Vantaalla
« Vastaus #2 : Heinäkuu 13, 2023, 18:32:42 »
Pelkkä OF Kuva huutaa jo kiertäkää kaukaa :wanker: Nisti fibat.

Ei taatusti ole! Mä olen oppinut tuntemaan hänet todella hyvin, niin voin mennä takuuseen että ei TAATUSTI ole nisti.

Poissa jukkis

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiva ja kiimainen 3-kymppinen yh-äiti Vantaalla
« Vastaus #3 : Heinäkuu 13, 2023, 20:54:03 »
onko mikä ilmo/tilin nimi mistä löytäs

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiva ja kiimainen 3-kymppinen yh-äiti Vantaalla
« Vastaus #4 : Heinäkuu 13, 2023, 21:42:55 »
Omaan korvaan toi aloitus kuulosti 100 % OF tilin boostaukselta.

Ilmankos toi tili on nyt poistettu täältä.

Ei näyttänyt kuvissa ainakaan kovin kummoiselta tapaukselta.

Poissa Ituhippi

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiva ja kiimainen 3-kymppinen yh-äiti Vantaalla
« Vastaus #5 : Heinäkuu 13, 2023, 23:06:19 »
Olen aina sanonut että EN halua maksaa Only Fans sivuista, koska ihan samanlaisia kuvia ja videoita näkee miljoonia myös ilmaiseksi.
Aika moni tyttö sanoo myös että voi tavata ja harrastaa seksiä hänen kanssa jos ensin maksaisi hänen Only Fans sivulle rahaa.
No tuntuu kuitenkin kavereitten puheitten perusteella että sitä tilaisuutta ei monen tytön kanssa IKINÄ kuitenkaan tule. No poikkeuksia tietysti on.
Lupaavat vain että voisi tavata jos maksaa OF-tilille, mutta sitten kun haluaa tavata niin "nyt juuri ei oikein sovi".

Kaverini kertoi yhdestä oikein kivasta ja kiimaisesta 3-kymppisestä yh-äidistä Vantaalla jolla on OF-tili jota hän on tavannut muutaman kerran.
Kertoi että tyttö on sanonut että panettaa 24/7 ja ei aina saa niin paljon seksiä kun haluaa. Hänellä on fantasiana myös huoraaminen.
Yhteyttä häneen saa OF-sivujen kautta missä pitäisi esiintyä asiallisesti. Jos kysyy "saaks pilluu" tai "paljonko maksaa" niin luutavasti
hän ei edes vastaa. Minä käyttäydyin kuitenkin niin asiallisesti että pääsin hakemaan hänet yhdestä Vantaa lähiöstä ja menimme
kaverin asuntoon joka on kalustettu mutta vapaa. Voi hyvä LUOJA että tämä tyttö tykkää panna! Saa nuolla ja sormettaa. Hän squirttaa kun tulee
ja saa panna melkein jokaisessa asennossa pitkään, usein ja myös monta kertaa.
Peppua teki minun kanssa koska halusi "kokeilla". Peppua ei voinut panna syvälle, lujaa tai pitkään. On todella liukas pillu ja saa usein orkut ihan oikeasti.
Ei taatusti feikkaa! On muutama tatuointi ja myös läväri. Ei ole ylipainoinen. Oikein todella kiva nainen panna, joten rahat ei TODELLAKAAN mene hukkaan.
Ei ole ahne! Summaa en tähän nyt laita, koska hän määrää itse mitä jokaiselta pyytää.
Hänen Only Fans sivun on: *****
Onko sama nainen joka as puolella kertoo olevansa lähes nelikymppinen? Ei sillä etteikö panohaluja ois🙂ehkä laitan verkot vesille😊