Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi

TaijaFin

<< < (2/5) > >>

Blain:

--- Lainaus käyttäjältä: Möhkö - Heinäkuu 09, 2023, 01:01:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Heinäkuu 08, 2023, 12:57:07 ---^mv
Eihän sitä ole pakko owona ottaa jos ei halua.

--- Lainaus päättyy ---

Ei olekkaan, täällä osa vaan pitää sitä ainoana oikeana...

--- Lainaus päättyy ---

Tietty, koska owo on ainoa ja oikea.

Ei uskalla mennä tytölle, joka ottaa owona?
Vetää jo sanattomaksi

TaijaFin:
Tulen Kouvolaan elo syyskk vaihteessa Kvl muutamaksi pv. Seki mesta on ku kotiin tulis.Ei ehkä vilkkain keikka paikka, mutta jostain syystä mun lempi kaupunki. Kiitos Möhkölle ja tosi monille muille, että olen saanut vähän tutustuakin teihin:)

En tiedä mikä pezkun logiigga täs on. Imen hippiäsi väkisin ilman kumia vai et hän saa kumin läpi kaiken mahdollisen. Anna mä arvaan nuolet ilman suojaa. Jokainen täysi päinen käy testeissä säännöllisesti tekee owoa tai ei/tekee kaiken "oikein" Terveenä olen pysynyt tänne asti niin kyllä mä luulen,että se 7 oikeen lotossa on suurempi todennäköisyys(Nimaran sanoma alunperin)
Näil näkymin saatte vähän treenatumman hupakon syksyllä.
Kiitos että ootte olemassa vakkarit ympäri etelää. Tervetuloa uudet.

Blain:
Mä olen ilmoituksiasi katsellut jo pitkään ja kunhan aikataulut natsaa, tulemme näkemään😉

Antza:
Oih siinäpä nainen kenet haluisin tavata :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Höpö Höpö:

--- Lainaus käyttäjältä: Pezku - Heinäkuu 08, 2023, 12:55:11 ---Tulossa Turkuun. Menisin muuten mutta kun tuo owo... en uskalla tytöille jotka sitä tarjoaa.

--- Lainaus päättyy ---
Onhan toi owo ihan älyttömän riskialtista, siitähän voi saada vaikka lintuinfluenssan.....itse en uskalla mennä palveluntarjoalle joka  käyttää korkkareita. Hirveä riski jos pt astuu vaikka varpaalle....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta