Olisko viikonloppuna 6-8.7 ruusun tulijoita. Vois lähtee käymään jos ei tyhjää näyttäisi...
T. Pari n+m
T. Pari n+m
Uutiset:
								Rapu77

Kelpo kaveri

PaksUkko

Nauttii muiden arvostusta

Rapu77

Kelpo kaveri

Venla

Foorumihierarkian huipulla

Rapu77

Kelpo kaveri
						En ole itse käynyt Keltaisen ruusun alakerrassa, mutta, asioin liikkeessä kohtuullisen usein. Joo, ostan jutut mieluummin liikkeestä kuin tilaan netistä. Plussaa tiety sekin, kun käynyt tuolla jo ahkeraan vuosia, niin henkilökunta ns. tuttua ja mukavaa.
Mutta aloituksen pointtiin, mä asioin liikkeessä yleensä iltapäivällä/iltaisin. Vietän aikaa liikkeessä ehkä...jotain luokkaa 15 min kerralla. Sanoisin että...melkein joka kerta (jos ei jopa joka kerta), alakertaan menee/tulee useampi henkilö.
Jotenkin mun mielikuva siis on, että siellä meno olisi kohtuu aktiivista?
Edit: En ole koskaan nähnyt naista menossa/tulossa alakerrasta. Jotenkin muutenkin ymmärtänyt, että tuo paikka olisi enemmmän miesten juttu?
								Bigmachine

Kelpo kaveri

Wildclubille

Tästä on tie vain ylöspäin

James Hopkins

Kelpo kaveri

En ole koskaan nähnyt naista menossa/tulossa alakerrasta. Jotenkin muutenkin ymmärtänyt, että tuo paikka olisi enemmmän miesten juttu?
								Fanzzu

Kelpo kaveri

omnom

Piristää muiden päivää
						Itse käynyt liikkeessä kerran miespuolisen ystäväni kanssa. Mukava miesmyyjä neuvoi kysyttäessä... jäi kuitenkin ostamatta kun puolet halvemmalla sai netistä saman tuotteenNäin toimimalla ne kivijalkakaupat kuolevat
								James Hopkins

Kelpo kaveri

mattssonni

Rakastajien aatelia
						Itse käynyt liikkeessä kerran miespuolisen ystäväni kanssa. Mukava miesmyyjä neuvoi kysyttäessä... jäi kuitenkin ostamatta kun puolet halvemmalla sai netistä saman tuotteenNäin toimimalla ne kivijalkakaupat kuolevat
								Naima-Ilona_cd

Kelpo kaveri

James Hopkins

Kelpo kaveri

Akm1

Kelpo kaveri