Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 3 suosikkia/3 inhokkia  (Luettu 5449 kertaa)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #20 : Joulukuu 06, 2019, 16:33:43 »
^ Kyllä se itse tapaaminen sentään on se tärkein 🌹

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #21 : Joulukuu 06, 2019, 16:34:05 »
Nyt on kyllä vaan kaksi suosikkia. Juutas ja Nezztori, jos heidät vielä saisi kokea...

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #22 : Joulukuu 06, 2019, 16:38:25 »
^^^ Kolme suomalaisten tekemää oharia ja yksi tuntia ennen yritetty ajan vekslaaminen, että onnistuu se palveluntarjoajien puoleltakin.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #23 : Joulukuu 06, 2019, 16:40:57 »
Nyt on kyllä vaan kaksi suosikkia. Juutas ja Nezztori, jos heidät vielä saisi kokea...

Eiköhän se vielä onnistu... ;)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #24 : Joulukuu 06, 2019, 16:44:06 »
Nyt on kyllä vaan kaksi suosikkia. Juutas ja Nezztori, jos heidät vielä saisi kokea...

Heti kun vaan ollaan yhtäaikaa samalla paikkakunnalla!
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #25 : Joulukuu 06, 2019, 16:52:08 »

Anteeksi sotkeutuminen herrojen keskusteluun.
Joskus tuntuu siltä, että miehillä se odottaminen ja tapaamisen fiilistely onkin kaikkein paras osa.
Kun se päivä koittaa, ovikello ei soi eikä ketään näy. Oharit ilman peruutusilmoitusta.
Onneksi tämäntapaisia on aika vähän. Suurin osa kuitenkin rohkenee perille asti.

Onkos se nyt sitten huono juttu jos ajan varaa pitemmän ajan päähän, tuleeko ohareita näin enemmän?

Vaikka tapaamisen fiilistely onkin mukavaa, omalla kohdalla ajanvaraus hyvissä ajoin toimii paremmin. Olen niin suunnitelmallinen tyyppi että panotkin pitää suunnitella etukäteen. ;D Ja itse käyn tiettyjen keikkaa tekevien luona joten aika on syytä varata hyvissä ajoin jotta saa haluamansa ajan. :) Pahimmassa tapauksessa voi jäädä ilman ja uutta tilaisuutta saa odottaa pitkään.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2019, 17:00:57 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #26 : Joulukuu 06, 2019, 17:37:15 »

Onkos se nyt sitten huono juttu jos ajan varaa pitemmän ajan päähän, tuleeko ohareita näin enemmän?


Ei ollenkaan huono juttu. Ohareita tulee, olkoon aika varattu tunti sitten tai kuukausi sitten.
Joillekin se kliimaksi tulee puhelimessa mehustelusta runkkauksineen, ajan varaamisesta ja siinä kaikki. Mitä turhaa lähteä palveluntarjoajan luokse vaikka aika varattiin koska itsensä sai hoidettua jo puhelinkeskustelun aikana.
Tämä muuten on yksi inhokkini. Haluaisi antaa kattavaa informaatiota jo puhelimessa. Sitten kun sitä antaa liikaa, mies runkkaa. Jos informaatiota antaa liian vähän, on huono huora.

Tällä hetkellä omassa varauskalenterissani pisimmälle menevä aika on elokuussa 2020.

Olen saanut sellaisen kuvan miehistä. Kun panettaa niin pitää saada heti.
Bdsm-sessioita jaksetaan odottaa enemmänkin.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #27 : Joulukuu 06, 2019, 18:12:01 »
^ Puhelinrunkkarit on sitten varmasti ongelma erikseen. Erikoisemmat palvelut varmasti vaativat enemmän infoa ja sopimista, mutta en usko että oikeasti kiinnostunut turska alkaisi runkata samalla. Mutta ottaako siitä sitten selvän runkkaako se samalla vai ei, voisin kuvitella että sen huomaa ja kuulee.

Se on tuo pitkä ajomatka joka useasti estää ex- tempore reissut panetuksen takia, ainakin omalta kohdalta. :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 3 suosikkia/3 inhokkia
« Vastaus #28 : Joulukuu 06, 2019, 18:18:53 »
...

Anteeksi sotkeutuminen herrojen keskusteluun.
Joskus tuntuu siltä, että miehillä se odottaminen ja tapaamisen fiilistely onkin kaikkein paras osa.
Kun se päivä koittaa, ovikello ei soi eikä ketään näy. Oharit ilman peruutusilmoitusta.
Onneksi tämäntapaisia on aika vähän. Suurin osa kuitenkin rohkenee perille asti.

Ehkä mä kirjoitin huonosti, kyllä se tapaaminen on paras osa mutta sen odotus on tosi kivaa. 😊

Lisäksi vielä sekin motivoi minua varailemaan aikoja hyvissä ajoin että varmasti pääsen tapaamaan juuri sitä neitoa ketä haluan juuri silloin kun se on minulle mahdollista.

Mutta toki vakkarin kanssa tämä ajan löytyminen on aika vaivatonta❤


Amator