Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Iäkäs turska  (Luettu 3879 kertaa)

Poissa kollikissi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #20 : Heinäkuu 04, 2023, 15:08:23 »
Vähän sama kuin edellinen mutta ikää 63 ja yksi lapsenlapsen ikäinen (21v) leikkikaveri viikonloppusin. Näin opiskelija saa vuokrarahat kasaan niin ei tarvitse käydä töissä. Näin pari vuotta tehty ja toiset kaksi vuotta vielä koulua jäljellä.

Poissa Vieras1498

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #21 : Heinäkuu 08, 2023, 10:08:54 »
Olen 65++ ja seikkaillut suomalaisten maksullisten luona muutaman vuoden. Ei yhtään kaduta kun 50-luvun poikana on nähnyt ja kokenut niin paljon ahdasmielisyyttä. Raha menettää merkityksensä täysin kun voi hyväkuntoisena vielä antaa parhaansa ihanille naisille ilman mitään erikoisuuksia. Se harmittaa eniten jos ihanuus ei suostu pussailemaan tervettä miestä😉💪

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #22 : Heinäkuu 10, 2023, 13:21:46 »
Mulla ei nykyään oo ikärajoja, ennen oli alaikäraja. Sytyn siviilissäkin isosta ikäerosta joten mielellään asikkaikseni otan myös itseäni reilusti vanhempia. Vaikka toki otan vastaan iästä riippumatta (kunhan on täysi-ikäinen) henkilön joka kunnioittaa mua, mun rajoja ja hintoja ja tulee selvinpäin ja ajoissa jne.

Ja mitä tulee siihen että ''62v turska joka on sopivalla kaljamahalla varustettu menee parikymppisen törötisun hoitoon? Vähän tuntee itsensä pervoksi, mutta vielä kerran tekisi mieli.....''

Niin eikös se sitten ole yhtä pervoa jos mä 23-vuotiaana täällä fiilistelen että voi kun tulisi joku 70-kymppinen joskus niin tulisi sekin kokemus?
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Konemestari

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #23 : Maaliskuu 17, 2024, 13:56:54 »
Mulla ei nykyään oo ikärajoja, ennen oli alaikäraja. Sytyn siviilissäkin isosta ikäerosta joten mielellään asikkaikseni otan myös itseäni reilusti vanhempia. Vaikka toki otan vastaan iästä riippumatta (kunhan on täysi-ikäinen) henkilön joka kunnioittaa mua, mun rajoja ja hintoja ja tulee selvinpäin ja ajoissa jne.

Ja mitä tulee siihen että ''62v turska joka on sopivalla kaljamahalla varustettu menee parikymppisen törötisun hoitoon? Vähän tuntee itsensä pervoksi, mutta vielä kerran tekisi mieli.....''

Niin eikös se sitten ole yhtä pervoa jos mä 23-vuotiaana täällä fiilistelen että voi kun tulisi joku 70-kymppinen joskus niin tulisi sekin kokemus?

Taidat olla ihanasti pervo nainen ;-)

Poissa Konemestari

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iäkäs turska
« Vastaus #24 : Maaliskuu 17, 2024, 14:02:43 »
Itse ketjun aiheeseen liittyen, niin kyllähän se ikäero on yksi kiihottava asia. Tällainen viisikymppinen kun pääsee kyntämään tiukkaa, upeaa parikymppistä mimmiä niin siinä on turha tunnista maksaa - nalli kyllä lähtee paljon aikaisemmin :-D

Toisaalta vielä muutama vuosi sitten oli hyvin pitkään kestänyt (maksuton) suhde itseäni n. 10v vanhempaan naiseen ja sekin oli äärettömän rietas. Viehätys perustui kylläkin eri asioihin, hän ei ollut törötisuinen ja tiukkakroppainen. Paremminkin L-kokoinen, mutta omasi aivan valtavat H-kupin luomutissit ja tiukan pillun. Oli myös todella rietas ja alistuva luonteeltaan. Ilman muuta paras pano ikinä, nuoret törötisut ja maksullisetkin mukaan lukien!