Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parisuhdestatuksesi?  (Luettu 29622 kertaa)

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #120 : Joulukuu 26, 2023, 13:16:02 »
Avioliitto

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 175
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #121 : Joulukuu 26, 2023, 14:56:37 »
Sinkku

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1184
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #122 : Joulukuu 26, 2023, 16:20:26 »
Sinkkuna edelleen, enkä aio hakea tilanteeseen muutosta.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #123 : Joulukuu 26, 2023, 17:03:34 »
Sinkkuna edelleen, enkä aio hakea tilanteeseen muutosta.

Nää et oo vielä tavannut mua 😁  :whipping:

#vitsikkäällätuulella
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #124 : Joulukuu 26, 2023, 17:22:04 »
Sinkku enkä taida muuksi muuttua, kun elämä on niin kivaa muutenkin.
Aina on hyväpäivä

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1184
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #125 : Joulukuu 26, 2023, 18:21:14 »
Nää et oo vielä tavannut mua 😁  :whipping:

#vitsikkäällätuulella

Lupaan olla yhteydessä, jos jonain päivänä kyllästynkin sinkkuelämään.

Poissa Rattis

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1075
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #126 : Joulukuu 28, 2023, 07:56:33 »
Sinkkuna kuljetaan

Poissa Shq78

  • Full Member
  • Viestejä: 228
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #127 : Joulukuu 28, 2023, 17:17:10 »
Sinkkuna edelleen, enkä aio hakea tilanteeseen muutosta.

Nää et oo vielä tavannut mua 😁  :whipping:

#vitsikkäällätuulella

Ai hitsi, uskaltaako sitä sitten edes haaveilla tapaamisesta? 😉😘 Sinkkuna yritän itseni pitää, tosin ei siihen näköjään paljoa tarvi.🤷🏻‍♂️

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1001
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #128 : Joulukuu 28, 2023, 18:35:00 »
Onnellisesti sinkku.  :inlove:
#freepalestine

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #129 : Joulukuu 28, 2023, 20:30:00 »
Sinkkuna edelleen, enkä aio hakea tilanteeseen muutosta.

Nää et oo vielä tavannut mua 😁  :whipping:

#vitsikkäällätuulella

Ai hitsi, uskaltaako sitä sitten edes haaveilla tapaamisesta? 😉😘 Sinkkuna yritän itseni pitää, tosin ei siihen näköjään paljoa tarvi.🤷🏻‍♂️

Rakastumisen vaara on todellinen 🙏⛪💍
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Shq78

  • Full Member
  • Viestejä: 228
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #130 : Joulukuu 28, 2023, 23:03:03 »

Ai hitsi, uskaltaako sitä sitten edes haaveilla tapaamisesta? 😉😘 Sinkkuna yritän itseni pitää, tosin ei siihen näköjään paljoa tarvi.🤷🏻‍♂️

Rakastumisen vaara on todellinen 🙏⛪💍

O fan. Ny alkoi jännittämään ihan kunnolla.😬😘 Tosin olen aina ennenkin päätynyt suhteisiin tekemällä kaikkea hölömöä. Ei voi voittaa,jos ei veikkaa, täytyypikin suunnitella Espåån reissua tässä lähiaikoina. 😉 Olis muutakin siinä samassa, joten en voi luvata olla naama sun alla koko vknloppua, onks tämä ok?❤️

Poissa MacLovin

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #131 : Huhtikuu 20, 2024, 19:39:37 »
Olen naimisissa. En jaksanut lukea ketjua alusta saakka, mutta toivottavasti kukaan ei siellä kuvitellut, että se tarkoittaa samaa kuin seksiä koska vain haluaa. Itse sain avioseksiä viimeksi vuonna 2017. Aivan liian monen vuoden odottelun jälkeen aloin viimein vajaa vuosi sitten etsiä maksullisia korvikkeita puutteelle ja heitä on sittemmin löytynyt aika paljon. Tässä onkin hyvä kohta ilmaista lämmin kiitos kaikille palveluntarjoajille. Olette ihania ja teette tärkeää työtä, eikä minulla ole pääosin valittamista saamistani palveluista vaikka jokunen vähemmän onnekas tapaaminen kohdalle onkin osunut. :inlove:

Poissa Kapula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #132 : Huhtikuu 20, 2024, 22:11:50 »
Sinkkuna ollut muutaman vuoden oikein tyytyväisenä. Pari yökyläily kaveria on ja heti alusta sovittu, ettei vkavampaan mene :behind:

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 77
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #133 : Huhtikuu 21, 2024, 00:11:56 »
Sinkkuna ollut muutaman vuoden oikein tyytyväisenä. Pari yökyläily kaveria on ja heti alusta sovittu, ettei vkavampaan mene :behind:

Kuuluisia viimeisiä sanoja 😄
"Mä en sit hae mitään vakavaa."
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotka 26.4. & 2.5.

Poissa Windy

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #134 : Huhtikuu 21, 2024, 18:27:30 »
Polysuhteessa kahden miehen kanssa, jotka eivät kuitenkaan tunne (/halua tuntea) toisiaan.
Olen todella tyytyväinen tällä hetkellä, ainut vaan, että välimatkaa näiden kumppaneiden välillä saisi olla vähemmän, mutta asia korjaantunee piakkoin 🥰

Toisella kumppanillani ei ole toista kumppania ja toisella on ystävä/kumppani. Rehellisyyden nimissä sanottakoon, että hieman pelkään sitä päivää, kun tämä tällä hetkellä kumppaniton poikaystäväni löytää lisäksi jonkun toisen. Haluaisin, että asiat pysyivät näin, koska olen ahne paskiainen ja tunnevammainen (epävakaa persoonallisuudeltani) ja saan varmasti kovan kriisin, kun en olekaan enää The One.
En tiedä sopisiko minulle paremmin monosuhde, mutta niitäkin on tullut koettua jo niin monta ja ne ovat aina kariutuneet siihen, että se yksi kumppani "ei ole riittänyt". Voi olla, että ei ollut vain vielä tullut vastaan sellaista, jonka kanssa useimmat tarpeet tyydyttyisivät riittävästi. Nyt tuntuu, että ne tyydyttyvät, enkä haluaisi minkään muuttuvan. Mutta käsitän ja hyväksyn, että suhteen muilla osapuolilla on oikeus saada sama kuin minä. Tosin hän, jolle olen ainut, ei ole aktiivisesti ilmaissut kaipuutaan muuhun tai toiminut kuten kaipaisi jotain enemmän.

Aika rankka tunnustus, Windy. Epävakaa persoonallisuus ei ole mikään ”tunnevamma”, vaan kokonaisvaltainen tunne- ja muuhun elämään vaikuttava laaja-alainen häiriö. Läheiseni kuoli itsemurhan seurauksena, kun tuota häiriötä ei hänellä aikanaan tunnistettu. Ko. henkilön häiriöllä on ollut vaikutuksensa niin minun kuin muutamien läheisteni elämään jo lapsuudestani lähtien. Ja siitä on jo 40+ vuotta. Vasta viiskymppisenä äijänä olen tajunnut tuon asian aiheuttamien ongelmien laajuuden.

Omiin parisuhteisiini läheiseni epävakaus on vaikuttanut niin, että retkahdan usein epävakaisiin naisiin. Aluksi kaikki on hienoa ja seksi mahtavaa ja rajoituksetonta. Muutama kuukausi menee ja perkele löytyy sieltä kumppanista. Pariin naiseen olen katkaissut suhteen kerrasta enkä ole ottanut vastuuta itsemurhauhkailuista tms. Jos menevät junan eteen tai jorpakkoon, niin oma on valintansa. Näillä asioilla uhkailemalla epävakaat kuitenkin usein manipuloivat kumppaniaan etenkin jos pelkäävät yksin jäämistä.

Joskus kävin siviilideiteillä mm. epävakaita hoitavan psykoterapeuttinaisen kanssa. Hän kertoi, että epävakaus on paljon yleisempää naisilla kuin miehillä. Miehillä taas yleisempää narsismi tai sen äärimuoto psykopatia, johon usein liittyy kaikenlaista tunnekylmyyttä ja kykenevyyttä äärimmäiseen väkivaltaan. Mutta ei epävakaa ole paljoa sen parempi, kun se huono puoli on esillä.

Muutaman kymmenen tai sataa huoraa nähneenä olen sitä mieltä, että (diagnosoimaton) epävakaa persoonallisuushäiriö on erittäin yleinen seksityöntekijöiden keskuudessa ja pääsyy siihen, miksi en huoraa ottaisi vaimokseni. Oma siviilisäätyni on sinkku ja on sitä vaikka hautaan saakka, jos en muita löydä kuin epävakaita, jotka hyvänä hetkenään toki rakastavat, mutta huonona hetkenä muuttuvat ihmishirviöiksi.

Jos sulla Windy on toi epävakaa häiriö hoidossa, niin sulla ja kumppaneillasi on vielä toivoa. Tiedän, että tuon häiriön kanssa on rankkaa eikä kaikki ole ns. oma vika. Toisaalta omaa vastuutaan asioista ei voi poistaakaan. Käy terapiassa ja pitäydy lääkärin määräämissä lääkityksissä. Älä vedä mitään omin päin. Vältä päihteitä. Voimia sulle ja läheisillesi.

Kävisin mielelläni terapiassa, jos saisin tukea siihen. Sain jo palvelusetelin sitä varten, mutta muutin toiselle paikkakunnalle, niin se otettiin pois 😂
Ihan totta, meillä epävakailla on suuri itsemurhaprosentti. Menipäs rankaksi aihe. Myönnän, olen itsekin lopullisen ratkaisun äärellä ollut monta kertaa, enkä tuskin vielä viimeistä.

Sehän se... Me ollaan aluksi tai vain harvoin nähtynä uskomattomia. Myöhemmin, jos meihin sitoutuu pidemmäksi aikaa, me osataan olla uskomattomia hirviöitä. Mutta ajattelen, että jokaisella meistä on omat varjopuolemme. Meillä epävakailla kaikki on vain niin äärimmäistä yleensä. Itse olen tässä uudemmassa suhteessa ihmeen kauan, yli vuoden, osannut pysytellä melko hillittynä. En ole vielä kertaakaan esim. manipuloinut uhkailemalla. ✌️

Kiitos toivotuksista 🤍
Kinky seksihullu söpöliini 🌸🦊

🖤 Tuhmuilen myös OnlyFansissa 😈

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3511
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #135 : Huhtikuu 21, 2024, 19:07:09 »
Ikisinkkuja ollaan ja sellaisena pysytään.
Keväällä lentolannoituskausi pyörähtää taas käyntiin ja vie paikkakunnalta toiselle niin ei tässä mitään kiinteitä parisuhteita ehdi muodostumaan.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Maalainen88

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #136 : Huhtikuu 21, 2024, 19:12:59 »
Sinkku...aina vaan 😥
Kertokaapas viisaammat, etenkin naiset, minkälainen miehen täytyisi olla, kiltti, kohtelias ja herrasmieheksi "moitittu" ei ainakaan tunnu markkinoilla herättävän minkäänlaista huomiota.
Empaattinen nallekarhu

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15206
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #137 : Huhtikuu 21, 2024, 21:25:02 »
Onnellisesti parisuhteessa.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa LauriVee

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #138 : Huhtikuu 22, 2024, 22:38:53 »
Sinkku. Olen elämyshakuinen introvertti. Tai mortti.