Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parisuhdestatuksesi?  (Luettu 29617 kertaa)

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #100 : Kesäkuu 18, 2023, 03:04:53 »
Freyalta lainaan:
"Sellainen pikku-huomautus, että parisuhdekin voi olla avoin, polyamorinen ja vaikka mitä ja samaan aikaan ns. vakavasti otettava ja pariskunta voi olla hyvin sitoutunut keskenään, vaikka suhde olisikin avoin."

Tätä olen yrittänyt ilmaista aiemminkin saitilla, mutta en ole löytänyt oikeita sanoja, mutta nyt ne löytyivät Freyan viestissä.

Olen polyamorinen mutta suhdestatuksellani ja mielessäni hyvin sitoutunut vaimooni. Se, että hän ei ole poly, edellyttää itseltäni sen täyttä huomioimista, en halua loukata häntä mitenkään. Itselleni tämä polyluonteeni terminä paljastui vasta varsin myöhään oikean termin löydettyäni. Ihmettelinhän tovin jos toisenkin mielessäni elämääni, enkä ymmärtänyt itsekään syytä kaksoiselämääni; ei minulla ole ollut valittamista perhe-elämässäni enkä ole naisseikkaillut ym. ainakaan puhtaasta itsekkyydestäni.

Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #101 : Kesäkuu 18, 2023, 05:00:19 »
On hyvä kuitenkin huomioida se, että vieraissa käyminen salaa puolisolta ei ole polyamorisuutta.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #102 : Kesäkuu 18, 2023, 07:33:53 »
On hyvä kuitenkin huomioida se, että vieraissa käyminen salaa puolisolta ei ole polyamorisuutta.

Juu ei, se on parisuhteen ylläpitoa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #103 : Kesäkuu 18, 2023, 15:01:07 »
On hyvä kuitenkin huomioida se, että vieraissa käyminen salaa puolisolta ei ole polyamorisuutta.

Ei olekaan, mutta ihannetapaushan olisi, että molemmat olisimme vaikkapa polyja, silloin ei mitään omanlaistani tarvitsisi tehdä salaa, molemmilla olisi samat mahdollisuudet ja ajatukset.
Ymmärrän varsin hyvin lämpimät tunteet kolmen ihmisen kesken - esimerkiksi. Sellaisia itsellänikin on ollut. Poly ei ole salailua, vaan en koskaan löytänyt vastaavaa kumppania. Kompromissiin olen siksikin ollut valmis.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #104 : Kesäkuu 30, 2023, 19:33:05 »

Kyseinen ex-asiakas ilmeisesti harmistui ja pettyi, kun en tuolloin tarjonnut samoja palveluja kuin aiemmin ja aloitti vittuilun.

Yhdeksän kymmenestä asiakkaasta harmistuu jos palvelut vähenevät entiseen verrattuna, varsinkin jos asia ilmenee vasta paikan päällä ilman ennakkotietoa.

Mitä palveluita karsit pois listaltasi?

Tietenkin ilmoitan ja sovin ennalta mitä paikan päällä tapahtuu. :)

Oli lyhyt tovi, jolloin en tarjonnut seksiä tai suikkareita osana palveluvalikoimaani (se kausi ei kyllä kestänyt kovin kauaa 🙈).

Tuo kyseinen äijä oli käynyt luonani vissiin pari kertaa kolme vuotta aiemmin.

Ymmärrän harmituksen, mutta kyllähän sitä hyvänen aika sentään saa pt itse päättää mitä tarjoaa, mitä ei. Eikä siitä tarvitse vittuilemaan ryhtyä, kuten tää kyseinen herrasmies teki. 🤦🏼‍♀️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #105 : Kesäkuu 30, 2023, 19:38:48 »
Päivitetään nyt tännekin, jotta erittäin onnellisesti polyamorisessa parisuhteessa. ❤️

Kuinka ihanaa onkaan, kun jos ei jotkut tietyt fetissijutut kumppania sytytä, hän toteaa jotta "valitettavasti en ole noihin juttuihin kallellaan, joten sun täytyy varmaan harrastaa niitä jonkun toisen kanssa." 😃❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #106 : Kesäkuu 30, 2023, 19:44:24 »
Päivitetään nyt tännekin, jotta erittäin onnellisesti polyamorisessa parisuhteessa. ❤️

Kuinka ihanaa onkaan, kun jos ei jotkut tietyt fetissijutut kumppania sytytä, hän toteaa jotta "valitettavasti en ole noihin juttuihin kallellaan, joten sun täytyy varmaan harrastaa niitä jonkun toisen kanssa." 😃❤️

Iso kyllä😍😍
Nokialla

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #107 : Kesäkuu 30, 2023, 19:52:00 »

Kuinka ihanaa onkaan, kun jos ei jotkut tietyt fetissijutut kumppania sytytä, hän toteaa jotta "valitettavasti en ole noihin juttuihin kallellaan, joten sun täytyy varmaan harrastaa niitä jonkun toisen kanssa." 😃❤️

Tai jos mies haluaa kolmen kimpan mun kanssa toisen miehen kanssa, ts. jakaa mun kanssa saman kullin. Ja katsella, kun joku toinen panee mua. 😍 Se tuplapenetraatio olis kyllä ihan hauska joskus kokea. Puolin ja toisin.

Avomielisyys on ihana asia.

Hitto että osaakin ihminen olla kiitollinen!

Mitä onkaan tullut manifestoitua.



"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #108 : Kesäkuu 30, 2023, 19:54:15 »
Päivitetään nyt tännekin, jotta erittäin onnellisesti polyamorisessa parisuhteessa. ❤️

Kuinka ihanaa onkaan, kun jos ei jotkut tietyt fetissijutut kumppania sytytä, hän toteaa jotta "valitettavasti en ole noihin juttuihin kallellaan, joten sun täytyy varmaan harrastaa niitä jonkun toisen kanssa." 😃❤️

Iso kyllä😍😍

Oon niin ihaillut täältä etäältä teidän parisuhdetta ja toivonut itselle jotain samankaltaista.
No, se tais toteutua, kun oikea ihminen tulla tupsahti takaisin mun elämään. On tää elo vaan niin yllättävää ja outoa ja ihanaa toisinaan. ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Kielitieteilijä

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #109 : Syyskuu 19, 2023, 16:22:26 »

Kuinka ihanaa onkaan, kun jos ei jotkut tietyt fetissijutut kumppania sytytä, hän toteaa jotta "valitettavasti en ole noihin juttuihin kallellaan, joten sun täytyy varmaan harrastaa niitä jonkun toisen kanssa." 😃❤️

Tai jos mies haluaa kolmen kimpan mun kanssa toisen miehen kanssa, ts. jakaa mun kanssa saman kullin. Ja katsella, kun joku toinen panee mua. 😍 Se tuplapenetraatio olis kyllä ihan hauska joskus kokea. Puolin ja toisin.

Avomielisyys on ihana asia.

Hitto että osaakin ihminen olla kiitollinen!

Mitä onkaan tullut manifestoitua.
Mää olen noista ryhmäjutuista uneksinut kans pitkään mutta vakikumppani on tylsästi....
Db olis mahtava kyllä🤩

Poissa Kielitieteilijä

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #110 : Syyskuu 19, 2023, 16:24:20 »
Niin, itse asiaankin tuli tuossa vastaus eli parisuhteessa 🤔

Poissa Samsonite666

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #111 : Syyskuu 23, 2023, 07:51:41 »
Pitkässä avioliitossa jossa molemmilla lupa harrastaa seksiä tai treffailla muiden kanssa. Minulla kaksi tyttöystävää luvan kanssa. Toinen tyttöystävä naimisissa ja toinen on sinkku.


Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #112 : Syyskuu 29, 2023, 23:52:37 »
Sinkku. And I love it!  :headbang:
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Vieras1507

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #113 : Syyskuu 30, 2023, 07:11:47 »
Parissa.. suhteessa.. 🤘🏻

Poissa Njalla

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #114 : Lokakuu 19, 2023, 10:07:26 »
Sinkku, joka ei kaipaa lainkaan ”perinteistä parisuhdetta”. Avoin suhde koettu sekä aviomiehenä että ”villinä sinkkuna” ja se lienee lähimpänä omaa maailmaa, jossa ihmiskeho,-mieli,-luonto ja henkilöiden väliset kemiat ja seksi ovat yksilöllisiä ja tutustumisen ja kokemisen arvoisia. Kenties olen siis jonkin sortin polyamorinen suhde anarkisti 🤔

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #115 : Lokakuu 19, 2023, 12:13:39 »
Sinkku ja pari FWB suhdetta.
Työseksiä ja kohtaamisia sopivasti.
Keveys sopii tähän päivään🙏🧡
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Iina

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 93
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #116 : Joulukuu 14, 2023, 13:28:36 »
Sinkku ja avoimin mielin liikenteessä  :inlove:
Iina Hertta Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947
Posin kautta ♥️

Poissa Windy

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #117 : Joulukuu 20, 2023, 01:11:18 »
Polysuhteessa kahden miehen kanssa, jotka eivät kuitenkaan tunne (/halua tuntea) toisiaan.
Olen todella tyytyväinen tällä hetkellä, ainut vaan, että välimatkaa näiden kumppaneiden välillä saisi olla vähemmän, mutta asia korjaantunee piakkoin 🥰

Toisella kumppanillani ei ole toista kumppania ja toisella on ystävä/kumppani. Rehellisyyden nimissä sanottakoon, että hieman pelkään sitä päivää, kun tämä tällä hetkellä kumppaniton poikaystäväni löytää lisäksi jonkun toisen. Haluaisin, että asiat pysyivät näin, koska olen ahne paskiainen ja tunnevammainen (epävakaa persoonallisuudeltani) ja saan varmasti kovan kriisin, kun en olekaan enää The One.
En tiedä sopisiko minulle paremmin monosuhde, mutta niitäkin on tullut koettua jo niin monta ja ne ovat aina kariutuneet siihen, että se yksi kumppani "ei ole riittänyt". Voi olla, että ei ollut vain vielä tullut vastaan sellaista, jonka kanssa useimmat tarpeet tyydyttyisivät riittävästi. Nyt tuntuu, että ne tyydyttyvät, enkä haluaisi minkään muuttuvan. Mutta käsitän ja hyväksyn, että suhteen muilla osapuolilla on oikeus saada sama kuin minä. Tosin hän, jolle olen ainut, ei ole aktiivisesti ilmaissut kaipuutaan muuhun tai toiminut kuten kaipaisi jotain enemmän.
Kinky seksihullu söpöliini 🌸🦊

🖤 Tuhmuilen myös OnlyFansissa 😈

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #118 : Joulukuu 20, 2023, 02:07:37 »
Polysuhteessa kahden miehen kanssa, jotka eivät kuitenkaan tunne (/halua tuntea) toisiaan.
Olen todella tyytyväinen tällä hetkellä, ainut vaan, että välimatkaa näiden kumppaneiden välillä saisi olla vähemmän, mutta asia korjaantunee piakkoin 🥰

Toisella kumppanillani ei ole toista kumppania ja toisella on ystävä/kumppani. Rehellisyyden nimissä sanottakoon, että hieman pelkään sitä päivää, kun tämä tällä hetkellä kumppaniton poikaystäväni löytää lisäksi jonkun toisen. Haluaisin, että asiat pysyivät näin, koska olen ahne paskiainen ja tunnevammainen (epävakaa persoonallisuudeltani) ja saan varmasti kovan kriisin, kun en olekaan enää The One.
En tiedä sopisiko minulle paremmin monosuhde, mutta niitäkin on tullut koettua jo niin monta ja ne ovat aina kariutuneet siihen, että se yksi kumppani "ei ole riittänyt". Voi olla, että ei ollut vain vielä tullut vastaan sellaista, jonka kanssa useimmat tarpeet tyydyttyisivät riittävästi. Nyt tuntuu, että ne tyydyttyvät, enkä haluaisi minkään muuttuvan. Mutta käsitän ja hyväksyn, että suhteen muilla osapuolilla on oikeus saada sama kuin minä. Tosin hän, jolle olen ainut, ei ole aktiivisesti ilmaissut kaipuutaan muuhun tai toiminut kuten kaipaisi jotain enemmän.

Aika rankka tunnustus, Windy. Epävakaa persoonallisuus ei ole mikään ”tunnevamma”, vaan kokonaisvaltainen tunne- ja muuhun elämään vaikuttava laaja-alainen häiriö. Läheiseni kuoli itsemurhan seurauksena, kun tuota häiriötä ei hänellä aikanaan tunnistettu. Ko. henkilön häiriöllä on ollut vaikutuksensa niin minun kuin muutamien läheisteni elämään jo lapsuudestani lähtien. Ja siitä on jo 40+ vuotta. Vasta viiskymppisenä äijänä olen tajunnut tuon asian aiheuttamien ongelmien laajuuden.

Omiin parisuhteisiini läheiseni epävakaus on vaikuttanut niin, että retkahdan usein epävakaisiin naisiin. Aluksi kaikki on hienoa ja seksi mahtavaa ja rajoituksetonta. Muutama kuukausi menee ja perkele löytyy sieltä kumppanista. Pariin naiseen olen katkaissut suhteen kerrasta enkä ole ottanut vastuuta itsemurhauhkailuista tms. Jos menevät junan eteen tai jorpakkoon, niin oma on valintansa. Näillä asioilla uhkailemalla epävakaat kuitenkin usein manipuloivat kumppaniaan etenkin jos pelkäävät yksin jäämistä.

Joskus kävin siviilideiteillä mm. epävakaita hoitavan psykoterapeuttinaisen kanssa. Hän kertoi, että epävakaus on paljon yleisempää naisilla kuin miehillä. Miehillä taas yleisempää narsismi tai sen äärimuoto psykopatia, johon usein liittyy kaikenlaista tunnekylmyyttä ja kykenevyyttä äärimmäiseen väkivaltaan. Mutta ei epävakaa ole paljoa sen parempi, kun se huono puoli on esillä.

Muutaman kymmenen tai sataa huoraa nähneenä olen sitä mieltä, että (diagnosoimaton) epävakaa persoonallisuushäiriö on erittäin yleinen seksityöntekijöiden keskuudessa ja pääsyy siihen, miksi en huoraa ottaisi vaimokseni. Oma siviilisäätyni on sinkku ja on sitä vaikka hautaan saakka, jos en muita löydä kuin epävakaita, jotka hyvänä hetkenään toki rakastavat, mutta huonona hetkenä muuttuvat ihmishirviöiksi.

Jos sulla Windy on toi epävakaa häiriö hoidossa, niin sulla ja kumppaneillasi on vielä toivoa. Tiedän, että tuon häiriön kanssa on rankkaa eikä kaikki ole ns. oma vika. Toisaalta omaa vastuutaan asioista ei voi poistaakaan. Käy terapiassa ja pitäydy lääkärin määräämissä lääkityksissä. Älä vedä mitään omin päin. Vältä päihteitä. Voimia sulle ja läheisillesi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #119 : Joulukuu 20, 2023, 06:44:52 »
Tämä lukuja vaille lekuri sai kyllä Liftin silmät hikoamaan  :inlove:
Why so fragile?