Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää

<< < (6/14) > >>

Kiva1971:
Ihan samanlaisella ilmoituksella naapurissa ilmoittelee Shemale-osiossa Sexy Lulu. Numero on eri, mitat heittää, mutta ikä on sama. Mahtaisikohan tässä olla syy siihen, että ”neito” tarjoaa vain peräpeiliä?

Ilmoitusnro ***

RoccosApprentice:

--- Lainaus käyttäjältä: Kiva1971 - Syyskuu 18, 2023, 12:33:47 ---
Ihan samanlaisella ilmoituksella naapurissa ilmoittelee Shemale-osiossa Sexy Lulu. Numero on eri, mitat heittää, mutta ikä on sama. Mahtaisikohan tässä olla syy siihen, että ”neito” tarjoaa vain peräpeiliä?

Ilmoitusnro ***

--- Lainaus päättyy ---

No ei todellakaan ole. On teillä taas täällä setit  :drinking:

Lunalla riittänee pokaa niin paljon ettei ota vastaan kyllä vanhaa vakkariaankaan. Oli kivaa niin kauan kun sitä kesti.

naut1skelija:
Tässä kohtaa voin taas ihmetellä, että olen varmaan jäänyt jostain todella ihanista tapauksista paitsi, mutta en iki maailmassa tulisi edes avanneeksi tuollaista ilmoitusta kun tällä tytöllä on tai harkinneeksi sitä vakavasti ottaakseni yhteyttä. Kun ilmoituksessa puhutaan pelkkää paskaa, ja kuvat ovat huonot.

Mut ilmeisesti monilla on kova vimma löytää ns uusia neitoja tai amatöörejä. Sitten ehkä osa on hyviä ja osa on mitä sattuu? Vai olenko väärässä?

Vieras1503:

--- Lainaus käyttäjältä: naut1skelija - Syyskuu 18, 2023, 13:12:37 ---Tässä kohtaa voin taas ihmetellä, että olen varmaan jäänyt jostain todella ihanista tapauksista paitsi, mutta en iki maailmassa tulisi edes avanneeksi tuollaista ilmoitusta kun tällä tytöllä on tai harkinneeksi sitä vakavasti ottaakseni yhteyttä. Kun ilmoituksessa puhutaan pelkkää paskaa, ja kuvat ovat huonot.

Mut ilmeisesti monilla on kova vimma löytää ns uusia neitoja tai amatöörejä. Sitten ehkä osa on hyviä ja osa on mitä sattuu? Vai olenko väärässä?

--- Lainaus päättyy ---
Sanoisin että et ole väärässä

anaalipeppu:

--- Lainaus käyttäjältä: Stondis - Syyskuu 12, 2023, 12:38:14 ---Mä onnistuin käymään neitokaisen luona joskus heinä-elokuussa ja sen hänen luo pääseminen oli tosiaan aika hankalaa. Vastailut tuli useiden päivien viiveellä ja prosessi kesti useita viikkoja. Olin lomilla niin ei sinäänsä haitannut, mutta ei tietänkään paljon pistanyt panoksia siihen että oikeesti joskus pääsis häntä panemaan.
No, sitten kerran kauniina kesä iltana löytyikin aikaa ja karautin paikalle.
Maksoin 30minuutista ja tyttö oli oikein kaunis, viehättävä ja hyväkäytöksinen. Paneskelu oli antoisaa ja muutenkin mukaavaa.
Kun nalli oli palanut jäin sohvalle ottamaan happea ja tyttö tarjoili kokista juotavaksi. Kysyin että onko kiire, pitääkö mun lähteä, onko seuraava kaveri jo kohta alaovella? Luna vastasi iloisesti, että ei mitään hätää olen illan viimeinen asiakas. No mullakaan ei ollut kiire niin jäin juttelemaan ja ihailemaan nuorta kaunista naista. Keskustelu oli ihan mukavaa ja sitten Luna ehdotti uutta kierrosta ja meikämanne tietysti asiasta innostuin ja eikun armotonta panemista. Sitten kävin suihkussa ja sanoin, että nyt pitänee lähteä. Tyttö sanoi, että tule toki uudestaa. Eli kaikinpuolin 10+ kokemus.
Yritin sen jälkeen laittaa välillä viestiä,noin viikoin välein, mutta en koskaan saanut vastausta. Kunnes n.viikko sitten hän ensin laitta perus "automaattiviestin" hinnoista ym. Sitten kun kyselin aikoja Luna vastasi: "Hei mehän ollaan tavattu😭"
Ja sen jälkeen ignooras mut ja varmaan laitto numeron estoon.

En tiedä mitä tässä tapahtu ja olisin mieluusti häntä tavannu, mutta toisaalta ei ihan hirveesti harmitakkaan. Pkseudulta kun löytyy kyllä muitakin todella mehukkaita hupakoita!
Kippis ja kulaus!

--- Lainaus päättyy ---

Tyttö kiintyi suhun ja varmaan halusi tämän takia pistää pelin poikki?

Tai sitten. Tyttö vaihtoi yhdessä vaiheessa puhelinnumeronsa. Ehkä sinulle jäi hänen vanha toimimaton numero, jolloin erehdyit tulleesi blokatuksi?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta