Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Sexy Luna odottaa sinua -rapsantynkää
Karmel:
Anteeksi mun lusikka nyt miesten "sopassa" mut ajattelkaat itse.... hienot rapsat,nuori ja kaunis miten paljon hän saa ns tekstareita ja s-posteja. Vaikka mie en kävelle ollenkaan enää tuossa luokassa nuorudeen kanssa ja ...jne ;) mut saan minäkin niin paljon tekstareita että puh on tukossa....
Mitä jos soittamalla selvitätte mihin mennään...jos vaikkaa vastaaja sanokin että...hupsis,olen ho kyllä mut tänään vapaa päivää(ei mulla vaan nyt ;)vaan ns yleensä) Malttia...malttia jos kiinnostus on vaan häneen kohtaan-kyllä joskus sieltä se vastaus tulee....ns nopeet syö hidaat :kiss:
--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Syyskuu 12, 2023, 08:03:43 ---RA:n ja MrT:n rapsojen perusteella lienee aika huippu mimmi jolle on tulossa asiakkaita enemmän kuin voi ottaa vastaan. Ottaa vastaan vain osan. Harmittahan se jos joutuu karsituksi.
--- Lainaus päättyy ---
Weird Knight:
Itse tapasin hänet pariin otteseen alkukesästä. Eipä ollut mitään ongelmia saada yhteyttä silloin, eikä oikeastaan viimeviikollakaan. En nyt päässyt lähtee, mutta ajan osoitteineen sain helposti. Oikein mukava nuori neito kyseessä. Herkullinen joogapöksyihin pakattu hanuri, josta ei saanut katsetta irti kun alaovelta asunnolle käveltiin.
Blain:
--- Lainaus käyttäjältä: Stondis - Syyskuu 12, 2023, 12:38:14 ---Mä onnistuin käymään neitokaisen luona joskus heinä-elokuussa ja sen hänen luo pääseminen oli tosiaan aika hankalaa. Vastailut tuli useiden päivien viiveellä ja prosessi kesti useita viikkoja. Olin lomilla niin ei sinäänsä haitannut, mutta ei tietänkään paljon pistanyt panoksia siihen että oikeesti joskus pääsis häntä panemaan.
No, sitten kerran kauniina kesä iltana löytyikin aikaa ja karautin paikalle.
Maksoin 30minuutista ja tyttö oli oikein kaunis, viehättävä ja hyväkäytöksinen. Paneskelu oli antoisaa ja muutenkin mukaavaa.
Kun nalli oli palanut jäin sohvalle ottamaan happea ja tyttö tarjoili kokista juotavaksi. Kysyin että onko kiire, pitääkö mun lähteä, onko seuraava kaveri jo kohta alaovella? Luna vastasi iloisesti, että ei mitään hätää olen illan viimeinen asiakas. No mullakaan ei ollut kiire niin jäin juttelemaan ja ihailemaan nuorta kaunista naista. Keskustelu oli ihan mukavaa ja sitten Luna ehdotti uutta kierrosta ja meikämanne tietysti asiasta innostuin ja eikun armotonta panemista. Sitten kävin suihkussa ja sanoin, että nyt pitänee lähteä. Tyttö sanoi, että tule toki uudestaa. Eli kaikinpuolin 10+ kokemus.
Yritin sen jälkeen laittaa välillä viestiä,noin viikoin välein, mutta en koskaan saanut vastausta. Kunnes n.viikko sitten hän ensin laitta perus "automaattiviestin" hinnoista ym. Sitten kun kyselin aikoja Luna vastasi: "Hei mehän ollaan tavattu😭"
Ja sen jälkeen ignooras mut ja varmaan laitto numeron estoon.
En tiedä mitä tässä tapahtu ja olisin mieluusti häntä tavannu, mutta toisaalta ei ihan hirveesti harmitakkaan. Pkseudulta kun löytyy kyllä muitakin todella mehukkaita hupakoita!
Kippis ja kulaus!
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä tapaaminen taustalla ja blokkiin?
Erikoista.
Mutta tässähän näitä esimerkkejä listattuna on, miksi mm. pysyn nuorista kaukana.
Ajatus tästä nimenomaisesta pt:sta on kyllä houkutteleva, mutta pitänee käyttää aika, energia ja rahat vain varmoihin tapauksiin.
Stondis:
Niimpä, tasan ei mee elämässä onnenlahjat😆
Oon kyllä kateellinen niille onnekkaille jotka Lunan luokse vielä pääsee.
Mutta ei muutaku kohti uusia pettymyksiä
jukkis:
tekeekö tämä tyttö muutakin kun perseeseen panoa ? Sain semmosen käsityksen,että antaa vaan suuta ja peppua ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta